Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=фортепіано<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2080
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 780.616.432/Г 20
Автор(и) : Гаркуша, Людмила Іванівна, Економова, Ольга Серафимівна
Назва : Формування професійних умінь майбутніх учителів музики на заняттях з основного музичного інструмента (фортепіано) : навчально-методичний посібник для студ. вищ. навч. закл. спец. "Музичне мистецтво"
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :99 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв :
ДРНТІ : 14.31
УДК : 780.616.432 + 378.016
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання музики і співів
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(30), Ф3(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(30), Ф3(3)
Знайти схожі

2.

Назва газети: Шкільний світ -2014р.,N 7
Цікаві статті :
Історія випускних вечорів (стр.4) Кл.слова: випускний бал
Спіцина І. Ну ось і все! Спасибі, рідна школо!/ І. Спіцина (стр.5-7) Кл.слова: останній дзвінок,одинадцятикласники
Кулинич С. Щасливий квиток до майбутнього/ С. Кулинич (стр.8-10) Кл.слова: випускники,останній дзвінок,сценарій свята
Конопля Т. Сьогодні нам лягли дороги дальні.../ Т. Конопля (стр.11-13) Кл.слова: дев'ятикласники,випускники,сценарій свята
Кулинич С. Ми підем різними шляхами, зате зійдемось на один.../ С. Кулинич (стр.14-18) Кл.слова: випускний вечір,дев'ятикласники
Жадан Е. Вы помните? Вы все, конечно, помните.../ Е. Жадан (стр.19-26) Кл.слова: випускний вечір,11 клас
Клименко Н. Й не хочеться іти, але пора.../ Н. Клименко (стр.27-29) Кл.слова: випускний вечір,11 клас
Івахненко Л. У доросле життя виходить наш екіпаж/ Л. Івахненко (стр.30-36) Кл.слова: випускний вечір,11 клас
Минакова Ж. Есть только миг.../ Ж. Минакова (стр.37-41) Кл.слова: выпускной вечер,11 класс
Еволюція фортепіано (стр.1 (вкладка)) Кл.слова: орган,клавікорд,клавесин
Москвітіна О. У сім'ї слов'янських народів. Народні пісні та танці Словаччини/ О. Москвітіна (стр.2-4 (вкладка)) Кл.слова: Словаччина,пісні-травниці,народні музичні інструменти
Чередниченко О. Як тебе не любити, Києве мій! Інтегрований урок за навчальною програмою інтегрованого курсу "Мистецтво" (авт. Л. Масол та ін.)/ О. Чередниченко (стр.5-6 (вкладка)) Кл.слова: музичне мистецтво,храмова архітектура,мистецтво мозаїки
Пилипченко Ю. Музичні символи Великої Вітчизняної війни. Урок у 7-му класі за навчальною програмою "Музичне мистецтво" (авт. Б. Фільц та ін.)/ Ю. Пилипченко (стр.7-10 (вкладка)) Кл.слова: музика в роки війни,Александров А. В.,Давид Тухманов
Сивокіз М. На щедрій пісенній ниві. Урок музичного мистецтва у 8-му класі за програмою "Музичне мистецтво" (авт. Б. Фільц та ін.)/ М. Сивокіз (стр.11-14 (вкладка)) Кл.слова: Солов'яненко А., про нього,Матвієнко Н., про нього,тріо Мареничів, про нього
Композитори, які народилися у травні (стр.16 (вкладка)) Кл.слова: Йоганнес Брамс,Петро Чайковський,Михайло Глінка
Цікаві статті :
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :703 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна культура--духовні цінності--професійна компетентність--інклюзивна освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності/ Г. В. Карась. Духовный контекст в современной педагогической действительности/ И. Кевишас. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя/ Л. А. Кондрацька. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників/ О. В. Лобова. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті/ О. М. Олексюк. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Т. М. Пляченко. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти/ О. Є. Реброва. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики/ С. В. Шип. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою)/ М. W. Marchwica. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи/ І. С. Беренбейн. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність/ Л. М. Білозуб. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення/ А. В. Варивончик. Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики/ К. В. Завалко. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст./ О. М. Ізваріна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст/ О. В. Кацалап. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження/ O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.)/ Т. В. Ляшенко. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти/ І. В. Рожко. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon/ J. Uchyla-Zroski. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст./ В. В. Вишинський. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства/ О. В. Коновалова. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів/ Л. П. Лабінцева. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта/ С. Й. Лісецький. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича/ О. М. Мамченко. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі/ Г. С. Парубець. Живопись и графика А. Г. Габричевского/ О. Н. Филиппова. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям/ Н. В. Василенко. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики/ О. С. Економова. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу/ Г. Г. Кондратенко. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва/ Г. В. Кузьменко. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва/ О. Г. Лець. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця/ Г. В. Локарєва. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики/ М. О. Малахова. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах/ Є. М. Проворова. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена/ О. А. Пуцик. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва/ Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О. О. Білоус. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн"/ В. І. Зайцева. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті/ Т. В. Зінська. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності/ Т. Ф. Кротова. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики/ О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст./ О. Д. Ляшенко. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти/ Е. В. Макарова. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті/ А. А. Поліщук. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу/ Т. В. Раструба. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації/ В. В. Ревенчук. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання/ З. М. Сирота, В. М. Сирота. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві/ Н. В. Соболь. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано)/ Івень Хе. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ А. Г. Болгарський. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку/ Л. А. Бондаренко. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення/ С. В. Гмиріна. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні/ К. В. Кабриль. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Б. Д. Кіндратюк. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки/ В. В. Коваленко. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів/ Р. І. Ковальський. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів/ О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія"/ Т. А. Медвідь. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики/ Ю. В. Мережко. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Л. А. Пастушенко. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва/ С. В. Світайло. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми/ Л. А. Теряева. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики/ М. М. Ткач. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки/ В. І. Ходоровський.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016:78/П 12
Автор(и) : Падалка, Галина Микитівна
Назва : Учитель, музика, діти
Вихідні дані : Київ: Музична Україна, 1982
Кільк.характеристики :144 с
Примітки : Бібліогр. в підрядковій прим. :
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 37.016:78
Предметні рубрики: Музика -- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Діти-- Музичне виховання-- Шкільні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика викладання співу--викладання музики--вчитель музики--методика викладання музики
Анотація: Масове музичне виховання дітей та підготовка вчителів музики.
Примірники : всього : Ф2(5)
Вільні : Ф2(5)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7/М 65
Назва : Мистецтвознавчі записки . Вип. 25
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2014
Кільк.характеристики :386 с
Колективи : Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв :
ДРНТІ : 12.21.41 + 18.41 + 18.45 + 18.67
УДК : 7
Предметні рубрики: Мистецтво-- театр-- музика --Україна
Культурологія
Зміст : Поетика Шевченкового "Заповіту" в опері М. Лисенка - М. Старицького "Тарас Бульба"/ О. Г. Рощенко. Музична шевченкіана у творчому доробку сучасних бандуристок України/ О. Ю. Бобечко. Життєтворчість майстра музичних інструментів Олександра Корнієвського/ Т. О. Чернета. Музикознавча спадщина Осипа Залеського/ Г. В. Карась. Декілька рефлексій щодо епістолярії Ференца Ліста/ Н. В. Савицька. Маргінальні зони творчості О. Ф. Львова/ О. В. Беркій. Романсова творчість Михайла Колачевського (до питання розвитку жанру в контексті української культури XIX-XX століть)/ О. В. Василенко. Фортепіанний цикл М. Сильванського "Пригоди Барона Мюнхгаузена" у жанрово-стильовому та виконавському аспектах/ О. А. Суховерська. Прояви мистецької інтроверсії в "Партиті" №5 для фортепіано Мирослава Скорика/ В. І. Степурко. Музика для інструмента соло у стародавньому світі (на прикладі духовного музично-виконавського мистецтва/ В. В. Громченко. Механізми виконавського аналізу: процесуальний аспект/ В. Г. Дорохін. Українська соната для труби і фортепіано: тенденції розвитку жанру/ О. І. Вар’янко. Особливості формування темброво-виражальних можливостей саксофона (на прикладі камерно-інструментальної творчості Ю. Гомельської та В. Рунчака)/ М. Р. Мимрик. Мистецький проект у сучасній соціокультурній реальності України (досвід творчих ініціатив Київського інституту ім. Р. М. Глієра)/ К. Ю. Давидовський. Творча діяльність провідних мистецьких колективів Вінниці періоду незалежності України/ Т. І. Сідлецька. Хорова культура Запорізького краю 1944-1991 років: провідні тенденції розвитку/ О. М. Антоненко. Джаз та суміжні види мистецтва: на перехрестях шляхів/ Д. С. Теребун. Становлення джазового виконавства в обласних центрах України за часів СРСР (на прикладі М. Чернігова)/ С. С. Безпала. Жанрова палітра концептуальних альбомів у творчості "Pink floyd" від вокального циклу до рок-опери/ І. І. Палкіна. Інонаціональна драматургія в репертуарі українських театрів (60-80-ті роки XX століття)/ Р. М. Єсипенко. Ігрова лексика вистав режисерів-дебютантів українського театру кінця 70-х -80-х років XX століття/ В. О. Фіалко. З історії театрально-критичної публіцистики та есеїстики України другої половини 1920-х років/ В. Д. Собіянський. Роздуми про варіантність поняття "підтекст" (на матеріалі праці Г. Крісті)/ І. І. Сорока. До проблеми сценічного втілення опери у сучасному режисерському оперному театрі/ Н. А. Хілобок. Вінницька опера 1930-х років головний осередок музичної культури регіону/ О. В. Черкашина. Жанр і форми літературної композиції у творчості діячів мистецтв української діаспори/ Н. В. Кукуруза. Сучасна планшетна лялька як трансформація старовинної ляльки бунраку : до проблеми професійно-творчого опанування/ О. Є. Бучма. Атрибуція ікони "Різдво Христове" з церковної колекції храму Святого Стефана (М. Афіни, Греція)/ Н. І. Кравченко, О. Ю. Бродченко. Єлизавета Левитська: життєпис, наукова і творча діяльність/ Н. В. Студенець. Натюрморти Олекси Шатківського 1960-1970-х років/ І. А. Павельчук. Театральність як компонент історичного живопису Юзефа Зімлера/ О. В. Бітаєва. Скульптура Івана Гончара як прояв реалістичної традиції в контексті мистецьких пошуків першої третини XX століття/ Н. П. Коваленко. Весільна обрядовість Гуцульщини у творчості митця-дослідника Прикарпаття М. Варенні-старшого/ Де Віво І. М. Палумбо. Українські художні промисли вишиваного спрямування/ А. В. Варивончик. Критерії зародження індустрії модного одягу в часи "Belle epoque"/ П. В. Чупріна. Тенденції сучасного народно-сценічного танцю/ О. Д. Помпа. Народне хореографічне мистецтво України радянського періоду/ С. В. Михайловська. Сценічна драматургія у творчості Павла Вірського/ В. А. Литвиненко. Культуротворчий потенціал національної театральної традиції: від Г. Е. Лессінга до П. Слотердайка/ Г. Д. Миленька. Провідні тенденції сучасної музичної культури: медіа-дискурс/ Є. В. Кущ. Динаміка розвитку культурно-мистецького життя Станіславова в контексті історико-соціальних процесів другої половини XIX - першої третини XX століть/ Л. Б. Романюк. Слов’янський (кириличний) псалтир XVII століття - унікальна пам’ятка візантійського хірономічного мистецтва/ Л. В. Терещенко-Кайдан. Жертовники XVIII-XIX століть - малодосліджений сегмент української сакральної традиції/ К. С. Юрченко. Еклектика і полістилізм: схожість та відмінність у проектній культурі постмодернізму/ О. Ю. Залевська. Теоретичні аспекти проблеми суб’єктів музичної культури/ Є. В. Карельська. Музичний світ української діаспори: сучасна культурологічна концепція/ О. І. Самойленко. Дослідження бандурного мистецтва зарубіжних Українців/ М. Ю. Ржевська. Майдан: цілюща енергія мистецтва/ К. В. Гончарук.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скринчеко, Володимир
Назва : Український дім Ференца Ліста
Місце публікування : Всесвіт: журнал іноземної літератури. - 2015. - № 7/8. - С. 293-298 (Шифр В622816/2015/7/8)
ДРНТІ : 13
Предметні рубрики: Культура-- музичне мистецтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): паганіні фортепіано--кароліна ельжбета сайн-вітгенштейн--українська балада--воронівці
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури -2015р.,N 34
Цікаві статті :
Босик З. О. Культурні практики зарубіжного досвіду з охорони нематеріальної культурної спадщини в контексті культурної політики України/ З. О. Босик, А. В. Семенюк (стр.3-10)
Марченко В. В. Культурно-дозвіллєвий простір сьогодення у вимірах методичної служби/ В. В. Марченко, С. В. Виткалов (стр.11-18)
Олійник О. О. Психологічні технології у сфері дозвілля/ О. О. Олійник (стр.19-27)
Косінова О. М. Упровадження естетичної спрямованості професійної підготовки студентів/ О. М. Косінова (стр.27-33)
Корисько Н. М. Використання гри в дитячих хореографічних колективах - дієвий засіб пізнання світу/ Н. М. Корисько (стр.34-41)
Слівінська А. Ф. Гостинність у філософії І. Канта: антропологічний вимір/ А. Ф. Слівінська (стр.42-49)
Босий І. М. Розвиток дизайну розкладних х-подібних меблів від стародавнього світу до початку XXI століття/ І. М. Босий (стр.50-58)
Брижаченко Н. С. Сенсорні технології в дизайні предметно-просторового середовища (на прикладі інтер’єрів громадського призначення)/ Н. С. Брижаченко (стр.59-66)
Гончарова О. М. Шедевр в експозиції художнього музею/ О. М. Гончарова (стр.67-75)
Бабенко Н. Б. Регулювання, самоменеджмент та планування вільного часу/ Н. Б. Бабенко (стр.76-83)
Барна Н. В. Аксіологічні та діалогічні концепції художньої культури/ Н. В. Барна (стр.84-91)
Гоцалюк А. А. Еволюція символіки української писанки/ А. А. Гоцалюк (стр.92-99)
Солоділова О. В. Українська скульптура у вимірах часу/ О. В. Солоділова (стр.100-108)
Рой Є. Є. Становлення і розвиток народно-сценічного танцювального мистецтва як складники хореографічної культури/ Є. Є. Рой (стр.109-118)
Сьомкін В. В. Оптимізація професійних функцій дизайн-діяльності/ В. В. Сьомкін (стр.119-127)
Майстренко К. С. Соціокультурні аспекти архітектурних трансформацій житлового серевища/ К. С. Майстренко (стр.128-135)
Совгира Т. І. Феномен "Телеестрада" у дзеркалі мистецької критики/ Т. І. Совгира (стр.136-145)
Хоменко М. О. Традиційні та нові виражальні засоби і види графіки промислового дизайнера/ М. О. Хоменко (стр.145-153)
Причепій О. Є. Орнамент як предмет наукового дослідження/ О. Є. Причепій (стр.154-162)
Папета О. В. Живопис Людмили Семикіної в контексті колористики і формотворчих тенденцій майстерні О. О. Шовкуненка/ О. В. Папета (стр.163-168)
Пчелінцева Л. І. Основні тенденції розвитку фестивалів сучасного мистецтва в Києві кінця XX - початку XXI століття/ Л. І. Пчелінцева (стр.169-174)
Гапетченко Р. Ю. Родинно-побутові пісні як складник духовної культури української сім’ї/ Р. Ю. Гапетченко (стр.175-183)
Сабадаш Ю. С. Гуманістична парадигма у творчій спадщині Джованні Боккаччо/ Ю. С. Сабадаш (стр.184-193)
Овчарук О. В. Концепція людини Кліффорда Гірца в контексті культурологічної парадигми пізнання/ О. В. Овчарук (стр.194-202)
Цибулько В. О. Роль культурології у феноменолого-герменевтичному процесі поетичного перекладу/ В. О. Цибулько (стр.202-209)
Безнюк О. О. Світовідношення як підгрунтя художньої творчості: культурологічний аналіз/ О. О. Безнюк (стр.210-216)
Паславська Л. О. Народна художня культура: до питання визначення змісту поняття/ Л. О. Паславська (стр.217-225)
Прищенко С. В. Візуальна мова сучасної рекламної графіки: соціокультурні детермінанти та стилістичні тенденції/ С. В. Прищенко (стр.226-233)
Головач Н. М. Формування ціннісних орієнтацій у процесі культурної соціалізації особистості/ Н. М. Головач (стр.234-241)
Шевченко А. А. Роль сім’ї як соціального інституту у формуванні культури особистості/ А. А. Шевченко (стр.242-250)
Холодинська С. М. Естетичний контекст футуристичної поезії М. Семенка: від "Prelude" до "дерзання"/ С. М. Холодинська (стр.251-260)
Зосім О. Л. Сакральна музика у музикознавчому дискурсі: питання термінологічної дефініції/ О. Л. Зосім (стр.261-271)
Міц О. Р. Концертно-фортепіанний стиль М. Мошковського (на матеріалі концертів для фортепіано з оркестром)/ О. Р. Міц (стр.272-278)
Сташевський А. Я. Жанрова система сучасної музики для баяна українських композиторів: тенденції еволюції та інновації/ А. Я. Сташевський (стр.278-285)
Зубавіна І. Б. Дискусійний характер збереження кіно-на-плівці в добу експасії цифрових технологій/ І. Б. Зубавіна (стр.286-294)
Даць І. В. Функції режисера в забезпеченні життєздатності сучасної опери (на прикладі творчої діяльності Лукашева В. А.)/ І. В. Даць (стр.295-300)
Канівець І. А. Роль драматургічного конфлікту в побудові різних версій кінопроекту/ І. А. Канівець (стр.301-307)
Гопка О. В. Формування інституціонального підходу до музичного мистецтва в контексті методології українського історичного музикознавства/ О. В. Гопка (стр.308-316)
Жильцова О. П. Камерний емалевий портрет XVIII сторіччя/ О. П. Жильцова (стр.317-322)
Тарасова О. О. "Ментальні карти": моделювання образів національних культур у музичній творчості/ О. О. Тарасова (стр.323-330)
Фіалко В. О. Режисерські пошуки Сергія Данченка: початок Київського періоду/ В. О. Фіалко (стр.331-339)
Хананаєв С. В. Актуальні проблеми сучасного музикознавства/ С. В. Хананаєв (стр.340-346)
Сорока І. І. "Ілюстрований підтекст" у тлумаченні К. Станіславського та послідовників його школи/ І. І. Сорока (стр.347-352)
Гельмут Л. Соціокультурна еволюція. Музичний поступ як дарвінівське знаряддя домінування/ Л. Гельмут (стр.353-361)
Чен Бінь. Східні елементи в операх Дж. Пуччіні/ Бінь Чен (стр.362-370)
Попович О. Українське музичне життя в Перемишлі у період після Другої світової війни до 1989 року/ О. Попович (стр.371-380)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Михайленко К. В. Народні інструменти ("Музичне мистецтво", 5-й клас)/ К. В. Михайленко (стр.2-5) Кл.слова: фольклор,трембіта
Гончаренко Н. А. Музика в мультиплікації. Українська анімація. ("Музичне мистецтво", 7-й клас)/ Н. А. Гончаренко (стр.6-10) Кл.слова: кадр,музичний супровід
Лисюк Л. Р. Кольоромузика та кольоронастрій ("Образотворче мистецтво" + "Музичне мистецтво", 7-й клас)/ Л. Р. Лисюк, Л. П. Музика (стр.11-13) Кл.слова: кольоровий слух,Скрябін Олександр,музичний живопис
Антипова І. С. Архітектураяк вид мистецтва: композиція "Стара фортеця" ("Образотворче мистецтво", 7-й клас)/ І. С. Антипова (стр.14-15) Кл.слова: кам'яні літописи,види архітектури
Часник Т. М. Діалог музики та живопису (святковий захід для учнів початкової школи)/ Т. М. Часник (стр.16-21)
Дрозд Г. О. "Роде наш красний, роде наш прекрасний" (Інтегрований урок, 4-й клас)/ Г. О. Дрозд (стр.22-25)
Батраченко Б. А. Шпилівський Мікеланджело - Микола Григорович Лисенко/ Б. А. Батраченко (стр.26-32)
Гарна О. М. Мистецький проект "Дивлюсь я на небо..."/ О. М. Гарна (стр.33-37)
Духно Н. К. Музичні ребуси/ Н. К. Духно (стр.38)
Трубаєва Г. Г. Розвиток музичних здібностей учня ДМІШ. Інтерес до музичних занять/ Г. Г. Трубаєва (стр.20-1)
Павленко М. М. Дитячий духовий оркестр і розвиток творчої особистості/ М. М. Павленко (стр.20-3)
Ткач О. В. Розвиток образотворчого мислення учнів на уроках фортепіано/ О. В. Ткач (стр.20-6)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура -2016р.,N 6
Цікаві статті :
Ципунова Н. М. Симфонічна квзка С. Прокоф'єва "Петрик і Вовк" (урок з української та зарубіжної музичної літератури)/ Н. М. Ципунова (стр.10-13)
Одинцов П. М. Еволюція кларнетового концерту в ХVІІ столітті (на прикладі творів Я. Стаміца та В. А. Моцарта/ П. М. Одинцов (стр.14-17)
Хомич А. Ф. Види і типи ліній. Виражальні можливості ліній ("Образотворче мистецтво", 1-й клас)/ А. Ф. Хомич (стр.20-23)
Орлова Є. Г. Майстри пейзажного жанру. Творчість Джона Констебла/ Є. Г. Орлова (стр.24-31)
Трубаєва Г. Г. Розвиток музичних здібностей учня ДМШ. Інтерес до музичних занять/ Г. Г. Трубаєва (стр.32-33)
Павленко М. М. Дитячий духовий оркестр і розвиток творчої особистості/ М. М. Павленко (стр.34-37)
Ткач М. М. Розвиток образного мислення учнів на уроках фортепіано/ М. М. Ткач (стр.37-39)
Бессонова І. В. Ла Скала (додатковий матеріал до уроків музичного мистецтва та художньої культури)/ І. В. Бессонова (стр.40-41)
Нетудихатка Н. О. Мистецька подорож "Моя квітуча Україна"/ Н. О. Нетудихатка (стр.42-49)
Ціос Л. Л. Музична гра "Що? Де? Коли?"/ Л. Л. Ціос (стр.50-53)
Духно Н. К. Музичні ребуси/ Н. К. Духно (стр.54-55)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)