Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Кравченко, А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
376
І 99


   
    Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики [Електронний ресурс] : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1 / Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України" ; редактор П. М. Таланчук. - Електронні текстові дані. - Київ : Університет Україна, 2020. - 416 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1 : Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід
Miliūnienė, Lina. Out of school activities of students with learning difficulties / L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. - С .8
Alifanovienė, Daiva. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы / D. Alifanovienė, O. Šapelytė. - С .12
Нігородова, С. А. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія» / С. А. Нігородова [и др.]. - С .18
Інші автори: Кириченко В. М., Дяченко М. О., Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Андреєва, Н. А. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю / Н. А. Андреєва. - С .22
Бацман, О. С. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ / О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. - С .25
Бойко, О. І. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва / О. І. Бойко. - С .27
Васіч, В. П. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном / В. П. Васіч. - С .30
Горова-Вершиніна, Л. В Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі / Л. В Горова-Вершиніна. - С .33
Гуріна, К. В. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / К. В. Гуріна. - С .35
Довженко, Т. О. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня / Т. О. Довженко. - С .38
Драч, Я. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі / Я. Драч. - С .40
Жмудь, В. С. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження / В. С. Жмудь. - С .43
Заіка, В. М. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини / В. М. Заіка, С. В. Селецька. - С .45
Закусило, О. Ю. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти / О. Ю. Закусило. - С .48
Іванчук, М. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах / М. Іванчук. - С .51
Ільницька, Л. В. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності» / Л. В. Ільницька. - С .53
Кірієнко, О. А. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами / О. А. Кірієнко. - С .55
Калита, Є. К. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи / Є. К. Калита. - С .57
Кириленко, В. Г. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір / В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. - С .60
Киричук, С. О. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту / С. О. Киричук. - С .63
Ковтун, О. С. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я / О. С. Ковтун. - С .66
Козла, О. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю / О. Козла. - С .68
Колісник, О. П. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання / О. П. Колісник. - С .72
Колодій, М. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес / М. Колодій. - С .75
Колодка, О. В. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва / О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. - С .78
Коперлян, К. В. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості / К. В. Коперлян. - С .80
Корабльова, О. О. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. - С .84
Коровіцька, А. А. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах / А. А. Коровіцька. - С .87
Кравчук, Л. С. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід / Л. С. Кравчук. - С .90
Красножон, В. М. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання / В. М. Красножон. - С .92
Крупа, В. В. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти / В. В. Крупа. - С .95
Крутік, Н. С. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій / Н. С. Крутік. - С .97
Куторжевська, О. А Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами / О. А Куторжевська. - С .100
Куторжевська, Л. І. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу / Л. І. Куторжевська. - С .103
Лаба, Д. Д. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами / Д. Д. Лаба. - С .105
Ликов, Є. Е. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Є. Е. Ликов. - С .108
Литовченко, О. В. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання / О. В. Литовченко. - С .110
Лучко, Ю. І. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі / Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. - С .113
Любенко, Н. В. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах / Н. В. Любенко. - С .117
Ляшенко, В. В. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра / В. В. Ляшенко. - С .120
Мілютіна, К. Л. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі / К. Л. Мілютіна. - С .122
Малоголовка, О. А. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання / О. А. Малоголовка. - С .125
Мамедова, Л. Б. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій / Л. Б. Мамедова. - С .128
Мельник, А. Ю. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства / А. Ю. Мельник. - С .130
Мурга, Р. Р. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні / Р. Р. Мурга. - С .132
Онишків, Л. І. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій / Л. І. Онишків. - С .135
Островська, Н. О. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади / Н. О. Островська, С. Е. Клик. - С .138
Пітик, Л. І. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку / Л. І. Пітик. - С .141
Пертренко, П. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства / П. Пертренко. - С .144
Продиус, Т. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями / Т. Продиус. - С .146
Рєва, І. М. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями / І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. - С .148
Русова, Т. В. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства / Т. В. Русова. - С .151
Рустамова, Е. Г. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід / Е. Г. Рустамова. - С .154
Рябокінь, Н. О. Інклюзивна освіта в Німеччині / Н. О. Рябокінь. - С .156
Савченко, В. Ю. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи / В. Ю. Савченко. - С .159
Савчук, О. І. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти / О. І. Савчук. - С .161
Соболь, Т. В. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю / Т. В. Соболь. - С .162
Стеблянко, В. С. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття / В. С. Стеблянко. - С .166
Філоненко, М. М. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі / М. М. Філоненко, З. М. Шевців. - С .169
Фрундіна, С. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю / С. Фрундіна. - С .172
Чуйко, О. В. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду / О. В. Чуйко. - С .174
Шпілевська, М. М. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти / М. М. Шпілевська. - С .177
Шумейко, В. В. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю / В. В. Шумейко. - С .180
Ярмоленко, В. І. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи / В. І. Ярмоленко. - С .183
Секція 3 : Інклюзивне освітнє середовище нової української школи
Акшенцева, В. Д. Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи / В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. - С .186
Антонецька, Н. Б. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання / Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. - С .188
Артеменко, Б. І. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти / Б. І. Артеменко. - С .190
Бабаєва, О. В. Особливі школи Німеччини / О. В. Бабаєва. - С .193
Бусняк, Н. А. Питання інклюзивного навчання в Україні / Н. А. Бусняк. - С .195
Головач, І. В. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами / І. В. Головач. - С .199
Гомонова, К. С. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку / К. С. Гомонова. - С .202
Загутіна-Візер, Я. Ю. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження / Я. Ю. Загутіна-Візер. - С .205
Матвійчук, В. М. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ / В. М. Матвійчук. - С .207
Нагорна, П. Е. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку / П. Е. Нагорна. - С .210
Пупишева, В. Я. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа / В. Я. Пупишева. - С .212
Пуча, В. І. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів / В. І. Пуча. - С .215
Рустамова, Е. Г. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи / Е. Г. Рустамова. - С .217
Сєдова, Н. А. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників / Н. А. Сєдова. - С .218
Сливинська, І. М. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Сливинська. - С .221
Іванюк, І. Я. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання / І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. - С .224
Львович, Є. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами / Є. Львович. - С .227
Мазуркевич, О. П. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні / О. П. Мазуркевич. - С .229
Цимбалюк, А. Р. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи / А. Р. Цимбалюк. - С .232
Секція 6 : Правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища
Аванесян, Г. М. Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України / Г. М. Аванесян. - С .235
Басенко, Р. О. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти / Р. О. Басенко. - С .237
Бригінець, О. О. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю / О. О. Бригінець. - С .246
Грамм, Д. С. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі / Д. С. Грамм. - С .249
Гудим, І. М. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Гудим. - С .251
Депутат, Д. О. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення / Д. О. Депутат. - С .254
Доманська, Т. В. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів / Т. В. Доманська. - С .256
Дубенко, Г. В. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища / Г. В. Дубенко. - С .259
Журавський, Д. О. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час / Д. О. Журавський. - С .261
Журба, І. О. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті / І. О. Журба, О. В. Ядвіга. - С .263
Коваленко, В. Ф. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі / В. Ф. Коваленко. - С .266
Лідіч, Б. В. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні / Б. В. Лідіч. - С .268
Лісний, І. А. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти / І. А. Лісний, М. А. Лісовець. - С .270
Лісовський, П. М. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції / П. М. Лісовський. - С .273
Макаров, В. О. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні / В. О. Макаров. - С .277
Ожема, С. В. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. - С .280
Пікалюк, С. С. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю / С. С. Пікалюк. - С .283
Пасічник, Я. С. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві / Я. С. Пасічник. - С .286
Попов, А. А. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу / А. А. Попов. - С .288
Ромець, І. В. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів / І. В. Ромець. - С .291
Рязанцев, О. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю / О. Рязанцев, Н. Рязанцева. - С .294
Семенюк, Н. А. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю / Н. А. Семенюк. - С .296
Скрипнікова, М. А. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти / М. А. Скрипнікова. - С .298
Соловйов, Д. В. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища / Д. В. Соловйов. - С .301
Стрілко, Д. Л. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями / Д. Л. Стрілко. - С .303
Таценко, Т. Р. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства / Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. - С .305
Товста, С. П. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти / С. П. Товста. - С .308
Фесенко, Н. В. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами / Н. В. Фесенко. - С .311
Фисун, І. В. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи / І. В. Фисун, К. М. Самойлік. - С .313
Черкас, В. В. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення / В. В. Черкас. - С .316
Чорна, О. В. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти / О. В. Чорна. - С .319
Якименко, А. А. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин / А. А. Якименко. - С .322
Секція 8 : Інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання
Войціх, І. В. Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину / І. В. Войціх. - С .325
Клейман, О. О. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови / О. О. Клейман. - С .328
Колінько, О. О. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання / О. О. Колінько. - С .329
Мар’янович, Г. О. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти / Г. О. Мар’янович. - С .332
Проценко, В. В. Виявлення атак у мобільних радіомережах / В. В. Проценко. - С .335
Проценко, В. В. Дослідження прокладання оптичного кабелю / В. В. Проценко. - С .336
Фіненко, Ю. І. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу / Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. - С .338
Чорнобай, В. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті / В. Чорнобай. - С .340
Юрченко, А. В. Огляд інформаційних технологій правознавства / А. В. Юрченко. - С .343
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна педагогіка--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна

Дод.точки доступу:
Таланчук, П. М. \редактор.\
Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна
Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)