Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (722)Каталог авторефератів та дисертацій (174)Колекція Віктора Огнев’юка (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=14.35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.
378:373.3/.5.011-051:74
П 84


   
    Професійна підготовка майбутнього вчителя образотворчого мистецтва: теоретичний аспект [Електронний ресурс] : колективна монографія / М. О. Пічкур [та ін.] ; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Електронні текстові дані. - Умань : [б. в.], 2017. - 390 с. : табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 373-390. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підготовка вчителя--Образотворче мистецтво--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
професійна культура -- художньо-творча компетентність -- професійна готовність вчителя
Анотація: У монографії представлено теоретичні результати наукових досліджень, які стосуються низки питань культуро-центристської парадигми, творчо-компетентнісних та розвивальних основ професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, а також формування його готовності до виконання функцій фахової діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Пічкур, М. О.
Сотська, Г. І.
Семенова, О. В.
Музика, О. Я.
Побірченко, О. М.
Базильчук, Л. В.
Сирота, В. М.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
378.016:7(075.8)
Т 48


    Ткачук, О. В.
    Методика художнього навчання [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, художньо-графічних факультетів, педагогічних закладів освіти / О. В. Ткачук ; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Художньо-графічний факультет. - Електронні текстові дані. - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2019. - 144 с. : табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Мистецька педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- художньо-образне сприйняття -- візуальне мислення -- художні матеріали -- художні техніки -- інструменти
Анотація: Навчальний посібник з позицій філософії, педагогіки, психології розкриває дидактичні основи методики художнього навчання школярів у процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.pdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

Дод.точки доступу:
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. Художньо-графічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
377.3:7.012.071.1
А 45


    Алєксєєва, Світлана.
    Підготовка майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри: теорія і практика [Електронний ресурс] : монографія / С. В. Алєксєєва ; редактор В. О. Радкевич ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Електронні текстові дані. - Київ : Міленіум, 2018. - 484 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 435-438. - ISBN 978-966-8063-82-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професійна підготовка--Дизайнери--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
новаторство -- прагматизм -- методологічний підхід -- модель підготовки -- інноваційні технології
Анотація: У монографії розкрито проблему підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри, проаналізовано досвід підготовки майбутніх дизайнерів в країнах світу. Викладено авторську концепцію, методичні засади, обґрунтовано модель і методичну систему підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут професійно-технічної освіти НАПН України

Дод.точки доступу:
Радкевич, В. О. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут професійно-технічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
378.09:001.82
Б 33


    Башкір, Ольга Іванівна.
    Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. І. Башкір ; рецензент: Т. В. Рогова, Л. А. Штефан ; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Електронні текстові дані. - Харків : [б. в.], 2020. - 94 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка вищої школи--Методологія--Педагогічні дослідження--Україна--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
наука -- метафізика -- наукове пізнання -- наукова діяльність -- педагогічні дослідження -- експерементальні дослідження -- прикладні дослідження -- перспективні дослідження
Анотація: У навчально-методичному посібнику, розробленому за програмою курсу дисципліни «Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів»: для здобувачів освітньо-наукового ступеня «Доктор філософії» у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди, представлено зміст лекцій та розробки семінарсько-практичних занять. Навчально-методичний посібник адресується викладачам, здобувачам другого та третього (освітньо-наукового) рівня підготовки доктора філософії за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Рогова, Т. В. \рецензент.\
Штефан, Л. А. \рецензент.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
37.013.77
С 77


    Староста, В. І.
    Методологія наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для самостійної роботи здобувачів освіти / В. І. Староста ; рецензент М. В. Опачко ; Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет". - 2-ге вид., випр. і доп. - Електронні текстові дані. - Ужгород : ДВНЗ УжНУ, 2023. - 72 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методологія і методи дослідження--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
наукові дослідження -- наукова лексика -- індекс Гірша -- соціометрія -- експеримент
Анотація: У пропонованому посібнику зроблено спробу розкрити основні етапи щодо організації та проведення наукового дослідження; висвітлити структуру дослідження в освіті як цілісної системи через обґрунтування його мети, об’єкта, предмета, завдань, актуальності, наукової новизни, теоретичного і практичного значення, узагальнення результатів тощо; пояснити підходи до вибору та застосування методів для вивчення предмета дослідження. Наведено завдання для самостійної роботи студентів. Видання адресовано широкому колу молодих дослідників освіти: студентам під час вивчення курсу «Методологія наукових досліджень» та інших аналогічних дисциплін («Основи педагогічних досліджень» і т.п.), підготовки та написання курсових і дипломних робіт тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.uzhnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ужгородський національний університет

Дод.точки доступу:
Опачко, М. В. \рецензент.\
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
378
В 55


   
    Вища освіта у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет ; редактор Я. В. Кічук. - Електронні текстові дані. - Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. - 115 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Банкул, Л. Системний підхід в процесі теоретико-інструментальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва / Л. Банкул, Л. Їтун. - С .4
Бухнієва, О. Використання інноваційних технологій у музичному вихованні школярів / О. Бухнієва, Ц. Яоцюань. - С .8
Шупен, В. До питання національних особливостей мистецтва Китаю / В. Шупен, І. Коваленко. - С .11
Голубицька, Н. Український музичний фольклор як основа навчально-педагогічного репертуару для викладання диригентсько-хорових дисциплін / Н. Голубицька. - С .14
Граф, М. Музичні інновації в сучасному світі (нім.) / М. Граф. - С .19
Григорчук, Е. Новітні тенденції розвитку аранжування у вокально-хоровому практикумі української музичної освіти / Е. Григорчук. - С .22
Д’яченко, А. Прийоми формування англомовної інтерактивної компетенції учнів профільної школи / А. Д’яченко. - С .26
Затинченко, Т. Леся Українка – дошколятам (інтеграційне заняття) / Т. Затинченко. - С .31
Ісаєв, Р. Музика як один із засобів естетичного виховання учнів початкової школи / Р. Ісаєв. - С .38
Карайван, Х. Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва / Х. Карайван. - С .41
Кічук, Н. Здатність до різновекторної і багаторівневої інтеграції як інтегральна компетентність успішного вчителя нової української школи / Н. Кічук. - С .45
Ковальчук, Т. Розвиток емоційної стійкості майбутніх фахівців-музикантів (теоретичний аспект) / Т. Ковальчук. - С .49
Комурзан, Л. Слухання музики як засіб впливу на розвиток музичних здібностей дітей дошкільного віку / Л. Комурзан. - С .56
Криворучко, І. Сучасні технології формування позитивного психологічного клімату на уроках англійської мови / І. Криворучко. - С .61
Криворучко, Р. Сучасні технології навчання англійської мови учнів з особливими освітніми потребами / Р. Криворучко. - С .67
Менсюе, Л. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності. / Л. Менсюе, І. Коваленко. - С .71
Паньків, Г. Семіотичні основи композиційної побудови творів живопису / Г. Паньків. - С .76
Пастир, І. Інтерактивні шляхи становлення фахівця в умовах бакалаврату / І. Пастир. - С .81
Сівцова, А. Прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва / А. Сівцова. - С .87
Сердюченко, В. Вплив музичного мистецтва на виховання особистості / В. Сердюченко. - С .90
Сироткіна, Ж. Інтеграція музичного та образотворчого мистекцтв як засіб формування емоційного інтелекту майбутніх учителів / Ж. Сироткіна, І. Шишман. - С .94
Чеботар, Л. Хоровий клас як творча лабораторія в процесі підготовки педагога-музиканта / Л. Чеботар, Х. Жуйпін. - С .100
Шевчук, Т. Горизонти мистецького краєзнавства Південної Бессарабії / Т. Шевчук. - С .106
Шикиринська, О. Фасилітативна компетентність учителя іноземної мови в умовах дистанційної освіти / О. Шикиринська. - С .111
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Інновації--Збірники

Анотація: Доповіді висвітлюють питання музичних інновацій в сучасному світі, теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності, прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Кічук, Я. В. \редактор.\
Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
37:78(075.8)
В 61


    Воєвідко, Людмила.
    Музична педагогіка [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. Воєвідко ; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Електронні текстові дані. - Кам’янець-Подільський : Друкарня Рута, 2022. - 240 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 226-235. - ISBN 978-617-8221-05-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Музична педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Анотація: У навчальному посібнику висвітлено теоретичні та практичні аспекти освітньої компоненти «Музична педагогіка» освітньо-професійної програми Середня освіта (Музичне мистецтво). Подаються рекомендації до самостійної роботи, лекційних та практичних занять студентів. Містяться програмові вимоги, глосарій, список рекомендованих джерел, тести та завдання з означеної навчальної дисципліни.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua:8081
Утримувачі документа:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
373.2.016:78(075.8)
Т 33


   
    Теорія та методика музичного виховання дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; укладач С. І. Матвієнко. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 300 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 262-270. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта і виховання--Музичне виховання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
музично-дидактичні ігри -- іноваційні технології -- музичні здібності -- музичний фольклор -- слухання музики -- спів -- музична ритміка -- гра на музичних інструментах -- музичні заняття -- музично-театралізовані свята -- музичні розваги
Анотація: Зміст посібника укладено за сучасними вимогами підготовки фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми у галузі музичного виховання. Розкрито науково-теоретичні засади музичного виховання з урахуванням національної складової даного процесу; визначено методичні основи навчання дошкільників різним видам музичної діяльності, проаналізовано форми організації музичного виховання дітей. Розглянуто окремі питання щодо організації процесу музичного виховання у дошкільному навчальному закладі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Дод.точки доступу:
Матвієнко, С. І. \укладач.\
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
37:7
М 65


   
    Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IIІ Міжнародної науково-практичної конференції, Мукачево, 22–23 квітня 2020 р. / Мукачівський державний університет, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка , Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника , Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша (Ченстохова), Словацька академія наук, Інститут славістики імені Яна Станіслава , Віденська консерваторія (Будапешт) ; редактор: Т. Д. Щербан [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Мукачево : МДУ, 2020. - 271 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Ferenc, Bernáth. A gitár tanításának hatékony módszerei a modern környezetben / Bernáth Ferenc. - С .12
Алмаші-Копин, Ангеліна Вікторівна. До проблеми психологічного впливу мистецтва на особистість / А. В. Алмаші-Копин, О. В. Білик. - С .15
Басараб, Валерій Васильович. Творча особистість та її психологічні особливості / В. В. Басараб, Н. В. Король. - С .18
Беспалько, Василь Васильович. Театральне мистецтво як одна з форм розвитку особистості / В. В. Беспалько, Г. О. Гмітер. - С .20
Гаврилечко, Ганна Олегівна. Основні аспекти, які вплинули на формування стилю клавірних сонат Й. Гайдна / Г. О. Гаврилечко, М. І. Сербін. - С .22
Галас, Бертолон Бертолонович. Художня індивідуальність Астора П’яццоли у музичній культурі ХХ ст. / Б. Б. Галас. - С .25
Гомада, Яна Юріївна. Творче самовираження як механізм розвитку особистості / Я. Ю. Гомада. - С .27
Данченко, Оксана Богданівна. Роль мистецтва художнього слова у розвитку та вихованні особистості / О. Б. Данченко. - С .30
Дутчак, Віолетта Григорівна. Климент Квітка і його методика дослідження народноінструментального мистецтва як музичносоціологічний проєкт / В. Г. Дутчак. - С .34
Калин, Руслана Йосипівна. Діяльність як персональна життєтворчість (на прикладі творчої біографії професора Мирослави Жишкович ) / Р. Й. Калин. - С .38
Капітан, Людмила Іванівна. Виконавські принципи Давида Ойстраха / Л. І. Капітан. - С .41
Кейс, Аманда Гейзівна. Національні джерела творчості Ференца Ліста / А. Г. Кейс. - С .44
Кентеш, Іштван Степанович. Фортепіанна соната у творчості західноєвропейських композиторів-романтиків: традиції та новації / І. С. Кентеш. - С .46
Клименко, Тетяна Вікторівна. Фортепіанна творчість сучасних українських композиторів / Т. В. Клименко. - С .49
Ковалюк, Вероніка Михайлівна. Виконавський аналіз відомих композицій джазової співачки Рейчел Феррел / В. М. Ковалюк. - С .52
Кохан, Володимир Васильович. Особливості національного ударного інструментарію / В. В. Кохан. - С .55
Лендєл, Вікторія Михайлівна. Музичний портрет як відображення образу людини / В. М. Лендєл. - С .56
Микуланинець, Леся Михайлівна. Митець в соціокультурному вимірі постмодернізму / Л. М. Микуланинець. - С .59
Пуйова, Валентина Іванівна. Стилістичні особливості дитячого фортепіанного альбому Мирослава Скорика / В. І. Пуйова. - С .62
Сікора, Маріанна Михайлівна. Фортепіанна творчість Ф. Мендельсона в контексті ідей мистецтва раннього романтизму / М. М. Сікора. - С .64
Фізер, Діана Сергіївна. Гітарне мистецтво у творчості виконавців ХХ-ХХІ століття / Д. С. Фізер. - С .67
Хазін, Володимир Олександрович. Духовний розвиток субʼєктивності та музичне сприйняття / В. О. Хазін. - С .69
Черепанин, Мирон Васильович. Жанрово-стильова модель композиторської творчості Віктора Власова / М. В. Черепанин. - С .72
Шеретюк, Руслана Миколаївна. Видатний польський музикант першої половини ХІХ ст. Кароль Ліпінський і Волинь / Р. М. Шеретюк. - С .75
Karina, Szafrańska. Teoria i praktyka pedagogiki Marii Montessori w szkole podstawowej (doświadczenia polskie) / Szafrańska Karina. - С .79
Ао, Денгаова. Партнерські відносини вчителя музичного мистецтва з батьками крізь призму педагогічної взаємодії / Денгаова Ао. - С .84
Барна, Ніколетта Анатоліївна. Особливості інструментально-виконавської підготовки скрипалів як майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. А. Барна. - С .88
Біланин, Михайло Павлович. Методичні аспекти професійної діяльності концертмейстера / М. П. Біланин. - С .91
Буркало, Степан Михайлович. Деякі аспекти музичної форми чакони Й .С. Баха Ф.Бузоні / С. М. Буркало, Н. Л. Буркало. - С .93
Гусар, Дзвіна Олексіївна. Інноваційна методика василя куфлюка у контексті вітчизняних та зарубіжних концепцій розвитку музичного слуху / Д. О. Гусар, Л. М. Опарик. - С .96
Дікун, Ірина Анатоліївна. Ключові аспекти формування артистичних умінь молодших школярів на уроках музичного мистецтва / І. А. Дікун. - С .99
Дьордяк, Василь Васильович. Структурна організація репетиційних занять з хорового класу / В. В. Дьордяк. - С .102
Збіглі, Іван Іванович. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект / І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. - С .104
Збіглі, Іван Іванович. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект / І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. - С .104
Князєв, Владислав Федорович. Особливості оригінальної баянної літератури в контексті відображення неофольклорної тенденції / В. Ф. Князєв. - С .107
Коханська, Катерина Василівна. Розвиток художньо-образного мислення старшокласників у процесі навчання гри на баяні (акордеоні) / К. В. Коханська. - С .110
Кул, Євгеній Северинович. Методи вдосконалення виконавської техніки учня-гітариста / Є. С. Кул. - С .113
Ладжун, Оксана Петрівна. Методи вивчення музичного твору напам’ять на заняттях зі спеціального музичного інструменту (баян) з учнями молодших класів / О. П. Ладжун. - С .115
Ленд’єл-Сяркевич, Антоніна Антоніївна. Інтерпретаційні особливості виконання «деференсіас» на тему лицарскої пісні Феліса Антоніо де Кабесона / А. А. Ленд’єл-Сяркевич. - С .117
Мивканич, Г. І. Категорія «вокально-виконавські навички» у загальнонауковій проекції / Г. І. Мивканич. - С .119
Павко, Анатолій Іванович. Психологія мистецтва як важливий напрямок соціогуманітарних досліджень / А. І. Павко, Л. Ф. Курило. - С .123
Паньків, Людмила Іванівна. Формування художньої емпатії старшокласників на аксіологічних засадах в умовах позашкільної мистецької освіти / Л. І. Паньків. - С .127
Пуля, Наталiя Олександрiвна. Сутність поняття «полікультурна компетентність» / Н. О. Пуля. - С .131
Яремич, Степан Васильович. Жанр музичної парафрази у баянно-акордеонному мистецтві: витоки і формотворчі ознаки / С. В. Яремич. - С .133
Гаснюк, Вероніка Василівна. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність і структура / В. В. Гаснюк. - С .137
Зеленюк, Сергій Вікторович. нформаційна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва у дискурсі його професійноособистісного зростання / С. В. Зеленюк. - С .140
Кабаці, Ольга Дмитрівна. Формування звукообразного мислення та звукової культури як одне з важливих педагогічних завдань виховання майбутнього вчителя музики / О. Д. Кабаці. - С .143
Качур, Мирослава Михайлівна. Науково-педагогічні засади корпоративної культури викладача закладу вищої освіти / М. М. Качур, Б. М. Качур. - С .146
Кешеля, Маріанна Василівна. Аналіз управлінської діяльності директора школи мистецтв / М. В. Кешеля. - С .149
Коцан, Олеся Михайлівна. Інноваційна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх викладачів фортепіано / О. М. Коцан. - С .150
Мусієць, Леся Володимирівна. Проблеми художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі підготовки майбутніх фахівців / Л. В. Мусієць. - С .153
Ніжегородцева, Тамара Всеволодівна. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва та педагогічні умови її формування в процесі навчання гри на фортепіано / Т. В. Ніжегородцева, С. Л. Новікова. - С .156
Остап'юк, Лідія Михайлівна. Роль аналізу твору в диригентсько-хоровій підготовці студентів / Л. М. Остап'юк. - С .159
Синевич, Інна Сергіївна. Формування квазіпрофесійного досвіду майбутнього вчителя початкових класів в галузі мистецької освіти / І. С. Синевич, Я. І. Феньов. - С .163
Чжан, Вей. Модернізація фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компетентнісного підходу / Вей Чжан. - С .165
Булда, Марина Володимирівна. Еволюція акордеонно-баянного мистецтва України та Польщі (порівняльний аналіз) / М. В. Булда. - С .170
Габель, Оксана Іванівна. Творість Івана Бідака – нерозкритий пласт українського хорового мистецтва / О. І. Габель. - С .175
Гирч, Юліанна Василівн. Композиторська та концертно-виконавська діяльність Віктора Теличка / Ю. В. Гирч. - С .178
Данильченко, Лілія Йосипівна. Історія розвитку дитячого хорового мистецтва України, зокрема в Закарпатті / Л. Й. Данильченко. - С .181
Задорожний, Ігор Зенонович. До проблематики джерелознавчих студій літургійного співу Закарпаття / І. З. Задорожний. - С .184
Короленко, Олена Олександрівна. Кращі мистецькі проекти – фестиваль сучасної та класичної музики «Музичне сузір'я Закарпаття» / О. О. Короленко. - С .187
Короленко, Олена Олександрівна. Значення творчої діяльності народної чоловічої хорової капели «Боян» Ужгородського національного університету в розвитку регіональної культури Закарпаття / О. О. Короленко, В. Ф. Теличко. - С .191
Линюк, Олена Миколаївна. Релікти архаїчної свідомості та гендерні міфологеми в обрядах зимового календарного циклу / О. М. Линюк. - С .196
Софілканич, Марина Іванівна. Становлення та розвиток Ужгородської дитячої школи мистецтв як важливого осередку естетичного виховання шкільної молоді / М. І. Софілканич, В. І. Кобаль. - С .200
Тарновецька, Ганна Янівна. Фортепіанна педагогічна діяльність В. Барвінського в контексті професіоналізації музичної освіти першої половини ХХ століття в Галичині / Г. Я. Тарновецька. - С .204
Тетерюк-Кінч, Юлія Сергіївна. Значення діяльності С. Стегней у розвитку музичної освіти Закарпаття / Ю. С. Тетерюк-Кінч. - С .207
Тимчук, Мар’яна Юріївна. Фольклорні фестивалі Закарпаття періоду незалежності України / М. Ю. Тимчук. - С .209
Хомин, Світлана Яношівна. Перші фіксації народнопісенних зразків Закарпаття у працях культурних діячів ХVІ - поч. ХІХ століття / С. Я. Хомин, Н. Ю. Берец. - С .212
Алмаші, Олександра Іванівна. Використання арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку / О. І. Алмаші. - С .216
Барчі, Беата Василівна. Музикотерапія як арт-терапевтична техніка саморегуляції функціонального стану особистості / Б. В. Барчі, Г. І. Боднар. - С .219
Беспалько, Леся Антоніївна. До сутності поняття «арт-терапія» / Л. А. Беспалько, О. Г. Куцик. - С .222
Влк, Наталія Володимирівна. Арт-терапевтичні можливості музики / Н. В. Влк, М. І. Гала. - С .225
Куцин, Еріка Карлівна. Можливості використання арт-терапевтичних технологій в освітніх закладах / Е. К. Куцин. - С .228
Марценюк, Марина Олексіївна. Кінотерапія як ефективний метод арт-терапевтичної роботи / М. О. Марценюк. - С .229
Мішкулинець, Олена Олексіївна. Арт-терапія як метод формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. О. Мішкулинець. - С .233
Попович, Наталія Михайлівна. Формування резистентності до професійного вигорання у викладачів мистецьких дисциплін засобами естетотерапії / Н. М. Попович, Л. О. Бегун-Трачук. - С .236
Хижна, Ольга Петрівна. Підготовка майбутніх учителів до формування естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами арт-терапевтичних технік в Україні та Польщі / О. П. Хижна. - С .238
Ewa, Malachowska. Wyzwania spoleczne pedagogiki krytycznej i antypedagogiki / Malachowska Ewa. - С .242
Божко, Людмила Федорівна. Навчальна дисципліна «Сольний спів» для магістрів музичних закладів вищої освіти: сучасні вимоги та перспективи / Л. Ф. Божко, М. А. Жишкович. - С .246
Карась, Ганна Василівна. Організація освітнього процесу в мистецьких навчальних закладах в умовах карантину / Г. В. Карась. - С .249
Качур, Мирослава Михайлівна. Інтегрований підхід до викладання мистецьких дисциплін у НУШ / М. М. Качур. - С .256
Шляхта, Надія Василівна. Реалізація педагогічних ідей поліхудожньої освіти Василя Верховинця у змісті мистецької освіти молодших школярів / Н. В. Шляхта, Л. М. Попівняк. - С .259
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Автори публікацій висвітлюють проблеми впливу мистецтва на особистість, теорії і методики мистецької освіти, кадрового забезпечення освітньої діяльності у мистецькій сфері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://humanities.msu.edu.ua
Утримувачі документа:
Мукачівський державний університет

Дод.точки доступу:
Щербан, Т. Д. \редактор.\
Гоблик, В. В. \редактор.\
Кобаль, В. І. \редактор.\
Попович, Н. М. \редактор.\
Мукачівський державний університет
Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка
Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника
Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша (Ченстохова)
Словацька академія наук. Інститут славістики імені Яна Станіслава
Віденська консерваторія (Будапешт)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
378:373.3/5.011-051:78
П 84


   
    Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] : монографія / О. С. Аліксійчук [та ін.] ; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Електронні текстові дані. - Кам’янець-Подільський : ПП Зволейко Д. Г., 2020. - 240 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-620-316-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підготовка вчителів музики--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- інструментально-виконавська підготовка -- інновації -- народно-інструментальний колектив -- музейна педагогіка -- інтегративні технології -- професійна мотивація -- професійна компетентність
Анотація: У колективній монографії висвітлюються питання проблеми професійної підготовки студентів у вищих педагогічних і мистецьких навчальних закладах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Аліксійчук, О. С.
Борисова, Т. В.
Боршуляк, А. М.
Воєвідко, Л. М.
Карташова, Ж. Ю.
Лабунець, В. М.
Маринін, І. Г.
Мартинюк, Л. В.
Печенюк, М. А.
Прядко, О. М.
Пухальський, Т. Д.
Яропуд, З. П.
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)