Морозова, Олена. Реклама та PR у державній сфері: методичні аспекти викладання [Текст] / О. Морозова> // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 26-31DOI 10.28925/2524-2644.2022.2-14.5. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): реклама та PR -- державне управління -- професійні компетенції -- методи викладання Анотація: У статті розглянуто питання формування професійних компетенцій у студентів, які опановують ди-сципліну «PR в державному управлінні»: розуміння специфіки комунікації з цільовими аудиторіями, функцій органів державної влади та формування позитивного образу органів державного управління за допомогою ви-світлення їхньої діяльності. Представлено основну проблематику щодо викладання PR в органах державного управління у вищій школі, пов’язану з відмінностями між функціонуванням державного та комерційного секторів Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |