Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Колекція Віктора Огнев’юка (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=скрипка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 122
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   373.5.091.64:004
   О-93


   
    Оцінювання якості програмних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладах : колективна монографія / М. І. Жалдак [та ін.] ; редактор М. І. Жалдак ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 131 с. - ISBN 978-966-644-242-3 : 62.62 грн., 62.62 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Засоби навчання--Монографії

   Інформаційно-комунікаційні технології--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
програмні засоби -- навчальні заклади -- оцінювання якості
Дод.точки доступу:
Жалдак, Мирослав Іванович
Шишкіна, Марина Павлівна
Лапінський, В. В.
Скрипка, К. І.
Жалдак, М. І. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України


Примірників всього: 25
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (19),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (19),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

2.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: Ш697812/2014/5
   Газета

Шкільний світ [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2014р. № 5
Зміст:
Бех, Іван. Виховний процес в осягнутих глибинах / І. Бех. - С.4-41
Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ, ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК, ВИХОВНІ ЗАКОНИ
Таємничі скрипки Страдіварі. - С.4 (вкладка)
Кл.слова: СКРИПКА, СТРАДІВАРІ
Козян, Роман. Особливості формування вокально-хорових навичок / Р. Козян. - С.2-5 (вкладка)
Кл.слова: ПІСНЯ, ХОРОВИЙ ТВІР, ВОКАЛЬНА ТЕХНІКА
Хондока, Роман. Музично-сценічне мистецтво. Література в балеті. Урок у 5-му класі за прогрмою "Мистецтво (Музичне мистецтво)"(авт. Л. Масол та ін.) / Р. Хондока. - С.6-10 (вкладка)
Кл.слова: Ш. ПЕРРО, С. ПРОКОФ'ЄВ, СЛУХАННЯ ТВОРІВ
Кучерявенко, Ірина. Весняна казка. Урок у 6-му класі за програмою "Музичне мистецтво" (авт. Б. Фільц та ін.) / І. Кучерявенко. - С.11-13 (вкладка)
Кл.слова: ОПЕРА, КАЗКА, Н. А. РИМСЬКИЙ-КОРСАКОВ
Стовба, Людмила. "Образи-символи". Урок у 7-му класі за програмою "Музичне мистецтво" (авт. Б. Фільц та ін.) / Л. Стовба. - С.14-15 (вкладка)
Кл.слова: СИМВОЛІКА, ДЕРЖАВНИЙ ГІМН, М. ЛИСЕНКО
Визначні дати. - С.16 (вкладка)
Кл.слова: МИХАЙЛО КОССАК, С. ГУЛАК-АРТЕМОВСЬКИЙ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

4.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: В528425/2015/5
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2015р. N 5 (408)
Зміст:
Щодо заходів з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни
Кл.слова: лист МОН України № 1/9-188, 2015 р., Друга світова війна, вшанування подвигу
Смовська, Ірина. Стояла роща тихая и белая... / І. Смовська. - С.2
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Сіра, Вікторія. У кожного із нас свої жалі... / В. Сіра. - С.2
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Ніколенко, Ольга. Вільям Шекспір. "Ромео і Джульєтта" Літературознавчий і методичний коментарі до уроків світової літератури, 8 клас / О. Ніколенко. - С.8-11
Кл.слова: літературознавство, композиція п'єси, образи Ромео і Джульєтти
Патюк, Діна. Сльози / Д. Патюк. - С.11
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Патюк, Діна. Ти розбудив в мені мольфара / Д. Патюк. - С.11
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Макаренко Вікторія - учасник третього (заключного) етапу Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2014" у номінації "Світова література". - С.12
Кл.слова: вчитель, конкурс, переможці
Макаренко, Вікторія. Рей Бредбері. "Усмішка". Причини і наслідки людської бездуховності в новелі. Конкурсний урок, 6 клас / В. Макаренко. - С.13-15
Кл.слова: план-конспект уроку, знищення природи, бездуховність
Свердлова, Наталія. / Н. Свердлова [и др.]. - С.15
Інші автори: , , Сонет
Кл.слова: конкурс, обдарована дитина, поезія
Свердлова, Наталія. Солодкий світ очей моїх торкнувся... / Н. Свердлова. - С.15
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Свердлова, Наталія. О Господи, навіщо нам життя? / Н. Свердлова. - С.15
Кл.слова: обдарована дитина, конкурс, поезія
Кудрявська, Оксана. Сила людської думки. За оповіданням Роберта Шеклі "Запах думки". Урок світової літератури, 6 клас / О. Кудрявська. - С.16-18
Кл.слова: план-конспект уроку, проза, фантастика
Лукавська, Наталія. Кто виноват в духовной смерти Дориана? / Н. Лукавська. - С.18
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Лукавська, Наталія. Ещё не доросла дописывать за Ибсеном / Н. Лукавська. - С.18
Кл.слова: конкурс, обдарована дитина, поезія
Кашуба, Євдокія. Сленг як "Останній шанс для порятунку". За повістю Крістіне Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки". Система уроків, 6 клас / Є. Кашуба. - С.19-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, добро і зло, милосердя і байдужість
Кантор, Владимир. Гамлет как христианин / В. Кантор. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сутність, пекло, спокуса
Эпштейн, Михаил. Маленький человек в футляре: синдром Башмачкина-Беликова / М. Эпштейн. - С.35-38
Кл.слова: соціофобія, гетерофобія, агорафобія
Будько, Анна. Пісня про Роланда / А. Будько. - С.38
Кл.слова: конкурс, обдарована дитина, поезія
Тіхомірова, Оксана. Постмодернізм як творчий метод / О. Тіхомірова. - С.39-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературознавство, постмодерна доба, інтертекстуальність
Еміль Верхарн . - С.41-42
Кл.слова: літературний календар, бельгійський поет, драматург
Чередниченко, Аніта. Зустріч з мамою / А. Чередниченко. - С.42
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Чередниченко, Аніта. Ненько моя мила / А. Чередниченко. - С.42
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Чередниченко, Аніта. Моя бабусенька / А. Чередниченко. - С.42
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Михайло Шолохов
Кл.слова: літературний календар, класик російської літератури, прозаїк
Стецюк, Марія . Контрольні роботи з російської мови, 5 клас. За програмою "Російська мова. 5-9 класи.Для загальноосвітніх шкіл з українською мовою навчання" (авт. Курач Л. І., Корсаков В., Фідкевич О. Л.) / М. Стецюк. - С.44-48
Кл.слова: тестові завдання, списування тексту, аудіювання тексту
Гучак, Катерина. Приход весны / К. Гучак. - С.48
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Гучак, Катерина. Обрывки фраз... / К. Гучак. - С.48
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Ярова, Доброслава. Сполохане війною надвечір'я / Д. Ярова. - С.49
Кл.слова: художня література, проза, оповідання
Ярошовець, Світлана. Пам’ятаєш, земле, сорок п'ятий?. / С. Ярошовець. - С.50-54
Кл.слова: позакласна робота, виховна робота, Сценарій до Дня Перемоги
Голінка, Богдана. Заплаче скрипка на могилі… / Б. Голінка. - С.54
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Гатілова, Євгенія. Фестиваль героїв світової літератури Літературно-музична композиція для учнів 5-7 класів / Є. Гатілова. - С.55-58
Кл.слова: позакласна робота, сценарій літературної композиції, інсценізація уривків з художніх творів
Пирожкова, Тетяна. Літературна гра / Т. Пирожкова. - С.59-63
Кл.слова: позакласний захід, сценарій гри, конкурси
Білицький, Святослав. Фанфіки / С. Білицький, Д. Карпук, М. Карпук. - С.63
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, жаргонізми
Всі примірники списані
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: В528425/2016/2
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 2
Зміст:
Невінчана, Валентина. Обговорюємо навчальну програму / В. Невінчана. - С.2
Кл.слова: програма із зарубіжної літератури, гуманістичне спрямування
Снєгірьова, Валентина. Увага: дискусії, конкурси / В. Снєгірьова. - С.3
Кл.слова: зарубіжна література для 12-річної школи, дидактичні підходи, літературна освіта
Дитяча українська казка ХХI століття. Перший міжнародний літературний конкурс. - С.3
Кл.слова: літературний конкурс, номінації конкурсу, дитяча українська казка
Тіхомірова, Оксана. Антон Чехов і Україна. Урок зарубіжної літератури, 6 клас / О. Тіхомірова. - С.4-5. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, життєвий шлях А. Чехова, Чехов А., про нього
Місюна, Марія. Особливості романтизму як художнього напряму. Інтегрований урок зарубіжної літератури, художньої культури та музичного мистецтва, 9 клас / М. Місюна, С. Боржимський. - С.6-9
Кл.слова: план-конспект уроку, романтизм, романтичний герой
Марчик, Олена. Воскресіння людської душі. За оповіданням Антона Чехова "Скрипка Ротшильда". Спарений урок позакласного читання, 10 клас / О. Марчик. - С.10-15
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Чехов А., Скрипка Ротшильда, про твір
Куцова, Маргарита. Життя триває. я живу! / М. Куцова. - С.15
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Сорока, Инна. Любовь должна быть трагедией... величайшей тайной мира... По повести Александра Куприна "Гранатовый браслет". Урок внеклассного чтения, 10 класс / И. Сорока. - С.16-21 . - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Купрін А., Гранатовий браслет, про твір
Газюкіна, Інна. Фрідріх Дюрренматт - "Сумний паяц" швейцарської літератури. Трагікомедія "Гостина старої дами". Спарений урок позакласного читання, 11 клас / І. Газюкіна
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Дюрренматт Ф., Гостина старої дами, про твір
Кашуба, Евдокия. Проблема самореализации человека в повести Владимира Короленко "Слепой музыкант" / Е. Кашуба. - С.28-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Короленко В., Сліпий музикант, про твір
Николенко, Ольга. Импрессионизм - искусство впечатлений : Продовження. Початок див. №1. - 2016 / О. Николенко. - С.30-35
Кл.слова: імпресіонізм, мистецтво, враження
Свиріпа, Владислав. Навіяне / В. Свиріпа. - С.35
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Ніколенко, Ольга. Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання. За навчальною програмою для 7 класу / О. Ніколенко. - С.36-38
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, поезія про кохання, переклад на українську мову
Кіпа, Альберт. Про деякі аспекти творчого процесу Лесі Українки й Гете / А. Кіпа. - С.39-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віршування, Українка Л., про неї, Гете Й-В., про нього
Гальчук, Анастасія. Кохання Фауста і Маргарити / А. Гальчук. - С.42
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Юлдашева, Людмила. Книжки, які розмовляють із тобою: роман "Буба" Барбари Космовської / Л. Юлдашева. - С.43-44
Кл.слова: підліткова література, проблематика твору, Космовська Б., Буба, про твір
Обворожительный, обаятельный, очаровательный. - С.45
Кл.слова: синоніми, етимологія, походження слів
Жидкова, Ярослава. Досліджуйте. мрійте. відкривайте. За творчістю Марка Твена / Я. Жидкова. - С.46-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Літературна гра, 5 клас, сценарій, творчість Марка Твена
Ерак, Александр. Мое укрощение велосипеда, почти по Марку Твену / А. Ерак. - С.49
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Стецюк, Марія . А як любов, то що ж таке вона?. За творами Франческо Петрарки. Лірична сповідь автора літературного твору перед читачем, 8 клас / М. Стецюк. - С.50-51
Кл.слова: план-конспект уроку, сонети Франческо Петрарки, Петрарка Ф., про нього
Лисиця, Наталія. Казки для Чомучки : Продовження. Початок див. Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - №12 / Н. Лисиця. - С.52-55
Кл.слова: художня література, проза, текст
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
821.161.2
В 55


   Вовчок, Марко

    Твори в семи томах [Текст] / М. Вовчок. - Київ : Наукова думка, 1964 - 1967.
   Т. 3 / ред. О. Є. Засенко. - 1965. - 677 с. - ). - 31.00 грн.
    Зміст:
Вовчок, Марко. Живая Душа : роман / М. Вовчок. - С .7-341
Вовчок, Марко. Маруся : повість / М. Вовчок. - С .345-435
Вовчок, Марко. Теплое гнездышко : повесть / М. Вовчок. - С .436-562
Вовчок, Марко. Пройди-свет / М. Вовчок. - С .565-605
Вовчок, Марко. Лемеривна / М. Вовчок. - С .606-617
Вовчок, Марко. Скрипка / М. Вовчок. - С .618-625
Вовчок, Марко. Пустяки / М. Вовчок. - С .626-651
Вовчок, Марко. Удельные нравы / М. Вовчок. - С .652-654
Вовчок, Марко. Сон / М. Вовчок. - С .657-661
Вовчок, Марко. Без рода и племени / М. Вовчок. - С .662-671
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Українська література--Популярні видання

Дод.точки доступу:
Засенко, О.Є. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
821.161.1
Ч-56


    Чехов, Антон Павлович.
    Рассказы. Повести. Пьесы / А. П. Чехов. - Москва : Художественная литература, 1974. - 752 с. - (Библиотека всемирной литературы. Серия вторая, Литература XIX века ; Т. 123). - 20.00 грн., 5.00 грн.
    Зміст:
Смерть чиновника
Дочь Альбиона
Толстый и тонкий
Хирургия
Хамелеон
Налим
Егерь
Злоумышленник
Унтер Пришибеев
Тоска
Ванька
Степь
Именины
Скучная история
Гусев
Попрыгунья
В ссылке
Палата № 6
Скрипка Ротшильда
Студент
Дом с мезонином
Моя жизнь
Мужики
На подводе
Человек в футляре
Крыжовник
О любви
Ионыч
Случай из практики
Душечка
Дама с собачкой
В овраге
Архиерей
Невеста
Чайка
Три сестры
Вишневый сад
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Російська література--Оповідання--Повісті--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
російська література

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
821.411.16
Ш 78


    Шолом-Алейхем
    Тевье-молочник. Повести и рассказы : пер. с евр. / Шолом-Алейхем. - Москва : Художественная литература, 1969. - 687 с. - (Библиотека всемирной литературы. Серия 3, Литература XX века ; Т. 197). - Б. ц.
Примечания: с. 665-685
    Зміст:
Тевье-молочник
Ножик
Часы
Не везет!
Рябчик
Город маленьких людей
Родительские радости
Заколдованный портной
Немец
Скрипка
Будь я Ротшильд...
Гимназия
Горшок
Семьдесят пять тысяч
Мафусаил
За советом
Царствие небесное
Великий переполох среди маленьких людей
Иосиф
Меламед Бойаз
Три вдовы
Новостей никаких...
Мальчик Мотл
Три головки
Самый счастливый человек в Кодне
Конкуренты
Песнь Песней
На-кося - выкуси!
"Шестьдесят шесть"
Слово за слово
Берл-Айзик
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Єврейська література--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
оповідання -- проза
Дод.точки доступу:
Рабинович Шолом Нохумович


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: К614139/2016/7
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання НАПН України. - Київ, 1998 - . - ISSN 23079851. - Виходить 8 раз на рік
2016р. № 7
Зміст:
Корчевський, Дмитро Олександрович. Методологічні засади інтеграції змісту підготовки фахівців з інформаційних технологій і шляхи їх реалізації на практиці / Д. О. Корчевський. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв.
Стрижак, Олександр Євгенійович. Онтологічний підручник - парадигма формування інтерактивної системи знань у навчальному процесі / О. Є. Стрижак. - С.7-16. - Бібліогр.: 20 назв.
Комарова, Олена Володимирівна. Моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях засобами комп’ютерних технологій / О. В. Комарова. - С.17-20.
Сокол, Ірина Миколаївна. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови / І. М. Сокол, О. М. Сопіна. - С.21-24. - Бібліогр.: 6 назв.
Підгорна, Тетяна Володимирівна. Формування практичних умінь учнів щодо пошуку хімічних відомостей у мережі Інтернет / Т. В. Підгорна. - С.25-27.
Собакар, Олена Олександрівна. Використання сервісів Веб 2.0 та хмарних технологій на уроках інформатики / О. О. Собакар. - С.28-31. - Бібліогр.: 5 назв.
Васенко, Олександр Васильович. Реалізація можливостей інтегрованого середовища розробки Lazarus у вивченні інформатики в школі / О. В. Васенко. - С.32-35. - 6 назв.
Саражинська, Наталія Анатоліївна. Оновлена програма з інформатики в початкових класах та її реалізація / Н. А. Саражинська, Н. І. Рибак. - С.36-40.
Скрипка, Ганна Володимирівна. Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв / Г. В. Скрипка. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв.
Захар, Ольга Германівна. Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області / О. Г. Захар. - С.45-51. - Бібліогр.: 11 назв.
Олексюк, Василь Петрович. Досвід розгортання хмарних платформ Google Appa та Microsoft Office 365 у загальноосвітніх навчальних закладах / В. П. Олексюк. - С.52-56. - Бібліогр.: 8 назв.
Інституту педагогіки Національної Академії педагогічних наук України - 90 років : [фото-звіт]. - С.2-га обкладинки. : фот. цв.
Круглий стіл "Інтернет в освіті: стан, проблеми, перспективи” : [фото-звіт]. - С.3-я обкладинки. : фот. цв.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ЗМІСТ
Всі примірники списані
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Скрипка, Ганна Володимирівна.
    Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв / Г. В. Скрипка // Комп'ютер у школі та сім'ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 41-44. - Бібліогр.: 10 назв.

Рубрики: Інклюзивна освіта--диференціація--мобільні засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивний клас -- мобільний додаток -- мобільне навчання -- сфери диференціації
Анотація: У статті проаналізовано поняття диференційованого підходу у навчанні, етапи його впровадження в інклюзивних класах, а також наведено рекомендації щодо використання мобільних пристроїв на базі операційної системи Android для учнів з різними порушеннями психофізичного розвитку і забезпечення диференціації в інклюзивних класах.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)