Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гурковська, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Гурковська, Т.
    Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток [Текст] / Т. Гурковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 1. - С. 13–17.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Гурковська, Т.
    Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі [Текст] / Т. Гурковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 1. - С. 34–37


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Гурковська, Т.
    Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі / Т. Гурковська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 34–37. - Зміст: Оцінювання дорослими діяльності дитини як чинник формування її самоставлення ; Гордість за досягнення – головне особистісне новоутворення раннього віку ; Як дорослим варто реагувати на дитячу допитливість.

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- самоставлення -- дошкільники -- діти -- ставлення до себе -- формування -- симптомокомплекс -- гордість за досягнення -- самостійність -- допитливість -- стимулювання -- оцінювання -- дорослі -- особистість -- пізнання -- навчання -- спілкування
Анотація: У статті йдеться про фомування у дітей адекватного сталення до себе і своєї діяльності та роль дорослих у цьому процесі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
373.2.025
Г 95


    Гурковська, Т.
    Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток / Т. Гурковська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 13–17. - Зміст: Значення оволодіння дитиною предметними діями ; Етапи оволодіння предметними діями ; Види предметних дій ; Зародження та розвиток ігрових дій.
УДК

Рубрики: Діти раннього віку--предметна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- предметна діяльність -- предметний світ -- маніпулятивний світ -- ігрові дії -- предметні дії -- оволодіння -- види -- етапи

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: В353859/2016/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 1
Зміст:
Панченко, А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку / А. Панченко, Р. Корендо. - С.4–11
Педагогіка ніжності : пам’ятка для батьків. - С.12
Гурковська, Т. Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток / Т. Гурковська. - С.13–17.
Погорєлова, Л. Запрошуємо на гостину до казки / Л. Погорєлова, К. Шевцова. - С.18–26
Короленко, Ю. Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників / Ю. Короленко [и др.]. - С.27–31.
Інші автори: Куліш Н., Єлісєєва Г., Романюк Н.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на лютий. - С.32–33
Гурковська, Т. Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі / Т. Гурковська. - С.34–37
Хартман, О. Як налагодити продуктивну взаємодію з батьками / О. Хартман, І. Скумен. - С.38–45
Панченко, А. Як навчити дитину ділитися та бути щедрою / А. Панченко, Р. Корендо. - С.46–47
Кіяшко, А. Просвітницький проект "Школа молодих батьків" / А. Кіяшко. - С.48–55
Омелюх, А. Сімейне виховання: допомагаємо батькам / А. Омелюх. - С.56–60
Шестова, І. У пошуках маминого щастя : свято 8-го березня для дітей ст. групи / І. Шестова. - С.61–65
Усесвітній день води. - С.66–67
Волчак, Т. Бережливими будемо з водою – не зустрінемось ми з бідою : сценарій розваги для дітей серед. та ст. дошк. віку / Т. Волчак, Т. Трифонова. - С.68–71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: П849665807/2018/11
   Журнал

Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2018р. N 11
Зміст:
Третяк, В. Нові будівельні норми: яким має бути психологічний кабінет / В. Третяк. - С.4-5
Чернов, А. Співпраця практичного психолога і вихователя по-справжньому / А. Чернов. - С.6-10
Чернов, А. Бінарне заняття в групі дітей раннього віку / А. Чернов. - С.11-16
Литвин, І. Діти 3+ у першій молодшій групі / І. Литвин. - С.17-20
Графкіна, В. Сенсорна дезінтеграція: стратегії для допомоги дитині / В. Графкіна. - С.21-28
Ригель, О. 6 порад для вихователів, щоб допомогти дитині подолати сором'язливість / О. Ригель. - С.29-31
Кляпець, О. Секрети екстерналізації, або Як приборкати внутрішнього Неслухнясика Розбишаковича / О. Кляпець. - С.32-34
Романюк, М. Уявні друзі дитини: 8 запитань, які найбільше хвилюють батьків / М. Романюк. - С.35-38
Романюк, М. Якщо у вашої дитини з'явився уявний друг... : буклет / М. Романюк. - С.39-40
Гулько, Ю. Чи варто дорослим боятися страховидних іграшок : буклет / Ю. Гулько. - С.41-42
Гурковська, Т. Правила розвивальної роботи з дітьми раннього віку : пам'ятка / Т. Гурковська. - С.43
Байер, О. Моніторинг стресового стану дитини у разі ПТСР / О. Байер. - С.44-49
Гурковська, Т. Хочете, щоб вас чули, - говоріть про здоров'я дитини! / Т. Гурковська. - С.50
Дубовик, С. Що не можна забороняти дитині / С. Дубовик. - С.51-53
Глущенко, С. Чи зараховують час навчання до стажу для пенсії / С. Глущенко. - С.54-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Ригель, О.
    Предметне середовище як розвивальне в групі дітей раннього віку / О. Ригель, Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 10. - С. 22-24

Кл.слова (ненормовані):
предметне середовище -- концепція ампліфікації -- діяльнісно-віковий підхід -- предметно-ігрове середовище -- стимулювати пізнавальну активність -- дидактичні ігри та іграшки
Дод.точки доступу:
Гурковська, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Гурковська, Т.
    Пляшечка, памперси та інше: чому важливо відучити дитину до приходу в ЗДО / Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 10. - С. 52-53


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Гурковська, Т.
    Правила розвивальної роботи з дітьми раннього віку : пам'ятка / Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 43


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Гурковська, Т.
    Мовне питання: бути зрозумілим дитині / Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 12. - С. 40

Кл.слова (ненормовані):
говорити з дитиною однією мовою

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)