Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (9)Колекція Віктора Огнев’юка (4)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (25)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 897
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.9.01(075.8)
З-14


   
    Загальна психологія : навчальний посібник / О. П. Сергєєнкова [та ін.]. ; М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 295 с. - ISBN 978-611-01-0267-4 : 65.00 грн., 65.00 грн., 30.00 грн., 125.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
відчуття -- сприймання -- пам’ять -- мислення -- психічні процеси -- особистість -- характер -- здібності -- темперамент
Дод.точки доступу:
Сергєєнкова, Оксана Павлівна
Столярчук, Олеся Анатоліївна
Коханова, Олена Павлівна
Пасєка, Олена Василівна
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 105
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (25),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (40),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (18),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (21)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (25),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (40),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (18),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (21)

Знайти схожі

2.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

3.
37.017(092)
Б 82


   
    Борис Грінченко - відомий і невідомий : матеріали щорічних Грінченківських читань, 5 груд. 2012 р., м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Науково-дослідна лабораторія грінченкознавства, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, А. І. Мовчун. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 175 с. - 34.46 грн., 33.00 грн.
    Зміст:
Мовчун, Антоніна Іванівна. Борис Грінченко у спогадах: приваблива людська особистість / А. І. Мовчун. - С .5-17
Кл.слова: письменство, видавнича діяльність
Старовойтенко, І. М. Борис Грінченко та Євген Чикаленко: громадські та особисті взаємини / І. М. Старовойтенко. - С .17-31
Кл.слова: епістолярій
Кіраль, С. С. Михайло Возняк як першопублікатор листів Бориса Грінченка й Трохима Зіньківського / С. С. Кіраль. - С .32-58
Клименко, Нінель Павлівна. Львівський період Насті Грінченко: сторінки з біографії / Н. П. Клименко. - С .58-77
Кл.слова: "сальонове виховання"
Альошина, М. Д. Дослідження Бориса Грінченка: рецепції перекладів творів світових письменників селянами / М. Д. Альошина. - С .78-84
Беззуб, Ю. В. Постать Тараса Шевченка в публіцистичній спадщині Бориса Грінченка 1892-1893 рр. / Ю. В. Беззуб. - С .85-98
Васильев, О. О. Проблема взаємозв'язку особистого і суспільного в творчості Б. Д. Грінченка / О. О. Васильев. - С .99-113
Лашко, М. В. Погляди на сімейне виховання в епістолярній спадщині родини Грінченків / М. В. Лашко. - С .114-118
Ісаєнко, О. І. "Земский сборник Черниговской губернии" як вагоме джерело у дослідженні життя та діяльності Б. Д. Грінченка Чернігівського періоду / О. І. Ісаєнко. - С .119-128
Дудар, О. В. Борис Грінченко і музейна справа / О. В. Дудар. - С .128-134
Камінчук, О. А. Художні тенденції романтизму і просвітництва в поезії Бориса Грінченка / О. А. Камінчук. - С .139-149
Левчик, Н. В. Формування світоглядних переконань Грінченка-письменника: нові штрихи до характеристики творчості / Н. В. Левчик. - С .151-159
Бурко, О. В. Заповіт Бориса Грінченка (технологія вивчення оповідання "Каторжна" в старшій школі) / О. В. Бурко. - С .160-168
Єсипенко, Д. О. Написання Грінченком, написане про Грінченка: до історії укладання бібліографії / Д. О. Єсипенко. - С .168-173
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Історія освіти і педагогічної думки в Україні--Грінченківські читання

Кл.слова (ненормовані):
емігранти -- українофіли -- матеріали
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Мовчун, Антоніна Іванівна \редактор.\
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Науково-дослідна лабораторія грінченкознавства
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
159.9(075)
П 86


   
    Психодіагностика особистості підлітка : навчальний посібник / ред.: О. Д. Кравченко, В. Ф. Моргун. - Київ : Слово, 2009. - 134 с. - ISBN 978-966-194-001-6 : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Особистість підлітка--Психодіагностика

Кл.слова (ненормовані):
підліток -- індивідуально-психологічні властивості -- пізнавальна сфера -- мотиваційна сфера -- емоційно-вольові властивості -- спілкування
Дод.точки доступу:
Кравченко, Ольга Данилівна \ред.\
Моргун, Володимир Федорович \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
37.013
З-50


    Зелюк, Віталій Володимирович.
    Особистість в освіті: парадигма культури [Текст] : монографія / В. В. Зелюк, В. Ф. Моргун, Т. А. Устименко. - Полтава : Асмі, 2011. - 211 с. - Библиогр.: с. 187-209. - ISBN 978-966-182-172-8 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--особистість

Кл.слова (ненормовані):
відкритість -- інтегральна якість -- гуманізм -- культура -- ідеали
Дод.точки доступу:
Моргун, Володимир Федорович
Устименко, Тетяна Анатоліївна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
37.09
Р 28


    Рашковська, Валентина Іванівна.
    Православна образотворча спадщина в розвитку духовності майбутнього вчителя / В. І. Рашковська ; Акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки і психології професійної освіти. - Полтава : Асмі, 2002. - 370 с. - Библиогр.: с. 332-370. - ISBN 966-7215-21-8 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вчитель--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- спадщина
Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки і психології професійної освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
37.091.4
П 24


   
    Педагогические апокрифы. Этюды о В. А. Сухомлинском. / составитель О. В. Сухомлинская. - Харків : Акта, 2008. - 430 с. - ISBN 978-966-8917-13-5 : 50.00 грн., 80.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- комуністичне виховання -- піонервожатий -- колектив -- особистість
Дод.точки доступу:
Сухомлинская, О. В. \составитель.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
316.3
Р 56


    Ричков, М. О.
    Соціологія : учебник / М. О. Ричков ; Державна податкова адміністрація України. Академія державної податкової служби України. - Ірпінь : Академія ДПС України, 2001. - 224 с., [1] с. - ISBN 9667257-43-6 : 12.00 грн.
    Зміст:
Соціологія як наука
Соціологічні дослідження
Соціальна структура суспільства
Соціальні інститути та організації
Культура як соціальний феномен
Особистість як соціальна система
Економічна соціологія
Соціологія праці й управління
Соціологічний аналіз конфлікту
Соціологія вільного часу
Соціологія сім’ї
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Лекції, доповіді

Кл.слова (ненормовані):
структура -- емпірична соціологія -- організація -- методи -- теорія -- мобільність
Дод.точки доступу:
Танчер, В.В. \ред., рецензент.\
Тихоненко, В. Д.
Державна податкова адміністрація України
Академія державної податкової служби України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
   37.01
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / Віктор Олександрович Огнев'юк
Гончар, М. В. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. - С .9-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Таврійська губернія, повітові земства, ремісничі школи
Донець, A. Л. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. - С .18-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студенти, стипендії, плата за навчання
Дудар, Ольга Володимирівна. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка) / О. В. Дудар. - С .27-32. - Библиогр. в конце ст.
Дударець, Ю.В. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. - С .32-38. - Библиогр. в конце ст.
Заяць, Людмила Іванівна. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів / Л. І. Заяць. - С .38-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, закон про вищу освіту, заклади вищої професійної освіти Нідердандів
Калініченко, Л.М. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості / Л.М. Калініченко. - С .45-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, творче мислення, дивергентне мислення
Леонтьева, Інна Василівна. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, дитинство, особистість
Магера, О.В. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття / О.В. Магера. - С .59-65
Кл.слова: фітнес, аеробіка, оздоровчий фітнес
Мерко, Н.Ю. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. - С .65-70
Кл.слова: самоосвіта, самоорганізація, самостійна робота
Обловацька, Н.О. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст. / Н.О. Обловацька. - С .70-77
Кл.слова: адвокатура, адвокатська діяльність, історія адвокатури
Процька, C. M. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя / C. M. Процька. - С .77-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатизація освіти, інформаційне середовище, інформаційно-комунікаційні технології
Ситник, О. І. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих в Ірландії, історико-педагогічний аналіз, освіта протягом життя
Алієва, Е. Ш. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики / Е. Ш. Алієва. - С .89-95
Кл.слова: концертмейстерська підготовка, професійна підготовка, майбутній учитель музики
Бондар, О.Ю. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. - С .95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна багатоманітність, білінгвальне навчання, багатомовність
Генераленко, К. Д. Особливості обліку поточних зобов'язань / К. Д. Генераленко. - С .103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічні відносини, зобов'язання, бухгалтерський облік
Глушак, О. М. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців / О. М. Глушак. - С .109-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна культура, комп'ютерна грамотність, інформаційна грамотність
Горохова, Т. О. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. - С .115-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Крикун, А.Ю. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти / А.Ю. Крикун. - С .123-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, дошкільна інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами
Мазур, Н. П. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .132-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: готовність, професійна готовність, компоненти готовності
Світайло, Світлана Валеріївна. Фахова компетентність учителя музики / С. В. Світайло. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, фахова компетентність, учитель музики
Скляр, О.О. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .148-152. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній учитель музики, потреби
Таран, О. В. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога / О. В. Таран. - С .153-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічна компетентність, акмеологічна компетентність
Бреус, Ю. В. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини / Ю. В. Бреус. - С .162-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційне здоров’я , розуміння емоцій, емоційний інтелект
Корнят, Віра Степанівна. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С .168-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний коледж, знання, тест
Красницька, О. В. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / О. В. Красницька. - С .174-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна депривація, інтернати спортивного профілю
Теплюк, А. А. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку / А. А. Теплюк. - С .180-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, емоційний розвиток дитини, класифікація емоцій
Циганаш, А. В. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. - С .185-192
Кл.слова: академічна мобільність особистості, Болонський процес, індивідуально-психологічні фактори
Акопян, І. С. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон") / І. С. Акопян. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художній переклад, еквівалентність, адекватність
Годіон, В. Є. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект / В. Є. Годіон. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепт "love" , мова, культура
Григорович, Ю. М. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. - С .206-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний код, історичний код, історичне оповідання
Евтушенко, C. O. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками / C. O. Евтушенко. - С .210-220
Кл.слова: шевченко Тарас, народний поет, критичний реалізм
Журавльова, М. О. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна / М. О. Журавльова. - С .221-225
Кл.слова: когнітивна лінгвістика, когнітивний стиль, поетика
Мельник, В. І. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов / В. І. Мельник, О. Ю. Качан. - С .226-233. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фразеологічна одиниця, кольороназва, мовна картина світу
Мельник, В. І. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .234-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дражнилка, фольклорний жанр, дитяча сатирна лірика
Пантелей, І. A. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Федоряченко, Ю. О. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. - С .246-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запозичення, термінологія економічна, термінотвірні моделі
Бодненко, Д. М. Мережеві технології: використання вебінарів / Д. М. Бодненко. - С .252-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-технології, вебінар, онлайн-навчання
Купрій, Т. Г. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації / Т. Г. Купрій. - С .258-264. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оцінювання, державний службовець, професійні компетенції
Дудник, О. В. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі / О. В. Дудник. - С .265-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математика, електронні освітні ресурси, старша школа
Павлюк, P.O. Сутність поняття "інформаційне суспільство" / P.O. Павлюк. - С .271-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, комп'ютеризація, інформаційно-комунікаційні технології
Шафаренко, Ю. М. Оціночні дослідження у паблік рилейншз / Ю. М. Шафаренко. - С .279-286. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паблік рілейшнз, дослідження, оцінювання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

   Освіта--Професійна--Конференції


   Психологія


   Педагогіка--Соціальна


   Філологія


   Технології--Інновації


Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

10.
159.9(075)
Л 75


    Ломов, Борис Федорович.
    Методологические и теоретические проблемы психологии / Б. Ф. Ломов ; Институт психологии АН СССР. - Москва : Наука, 1984. - 443[1] с. - Библиогр.: с. 410-431. - 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Теорія та методологія психології--персоналії

Кл.слова (ненормовані):
психологічна наука -- системний підхід -- категорія відображення -- проблема діяльності -- проблема спілкування -- особистість -- психофізіологичні проблеми
Дод.точки доступу:
Забродин, Ю. М. \ред.\
Шорохова, Е. В. \ред.\
Институт психологии АН СССР


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)