Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (18)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (10)Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=СВІДОМІСТЬ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 499
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Приліпко, Ірина.
    "... Я є великим чоловіком до малих інтересів": напівзабута постать письменника і священика Олекси Бобикевича [Текст] / І. Приліпко // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2017. - № 9. - С. 20-29. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтелегенція -- національна свідомість -- поезія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Rayhert, K.
    A new view of reality (TV series culture studies) / K. Rayhert // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P41-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
культура -- людина -- природа -- реальність
Анотація: У зв’язку з появою і постійним розвитком нових технологій, які уможливлюють виділення нових граней реальності, триває науковий пошук нових основ і характеристик, що уточнюють зміст цього поняття. У контексті такого пошуку в статті досліджується комбінація визначення поняття «реальність», запропонованого Філіпом Кіндредом Діком, і концепції Umwelt Якоба фон Ікскюля в другій серії другого сезону телесеріалу «Легіон». Автори телесеріалу пропонують несподіване поєднання визначення «реальності» Філіпа Кіндреда Діка та концепції Umwelt Якоба фон Ікскюля, змушуючи поглянути на реальність під найнесподіванішим кутом. Наслідком комбінації є те, що суттєвою ознакою людського Umwelt є людська віра в справжність реальності, в якій людина живе. Сам людський Umwelt - це об’єднання першої природи, яка має фізичний характер, і другої природи, що є культурою, причому друга природа складається як з фізичного (реалізується в фізичних артефактах культури), так віртуального (реалізується в людській свідомості) виміру. Людина залежить від культури, особливо від її віртуальної частини, бо ця частина відповідає за людську мову, систему знаків, цінності та, певною мірою, свідомість і мислення, а отже, за людські відношення з зовнішнім, тобто, з реальністю. У такому випадку для людини найбільш значущим є наявність попереднього розуміння того, що реальне, а що - ні, тому що її функціонування, як частини природи та частини культури, особливо суспільства, залежить від такого розуміння. Все це свідчить про те, що ці дві природи визначають людський Umwelt, але якщо повірити визначенню поняття «реальність», що дав Філіп Кіндред Дік, справжнім компонентом реальності людського Umwelt можна вважати лише те, що фізично існує, тому що лише те, що фізично існує, не щезає нікуди, якщо припинити в нього вірити. Проте завжди є небезпека підробки реальності кимось чи чимось, що спроможне підробляти реальність, будь то інші люди, нелюди чи навіть ми самі
Дод.точки доступу:
Райхерт Костянтин


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Stovpets, O.
    Chinese legal-philosophic syncretism and its influence to value orientations of the Chinese society = Китайський філософсько-правовий синкретизм і його вплив на ціннісні / O. Stovpets // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P55-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Китай -- соціальні відносини -- ціннісні орієнтири -- філософсько-правовий синкретизм -- правова політика -- ментальні традиції
Анотація: Статтю присвячено дослідженню історико-культурних та філософсько-правових факторів, які справляють вплив на формування ціннісних орієнтирів китайського суспільства. Аналіз цих факторів проведено із застосуванням історико-філософського методу, який дає змогу простежити поворотні моменти культуроґенезу китайської цивілізації, та конкретно-історичного підходу. Останній сприяє кращому розумінню залежності нинішнього стану китайської соціокультурної реальності від подій недалекого минулого, та від традиційних духовних цінностей, сформованих на різних етапах історичного шляху Синітської цивілізації. Робиться акцент на взаємній детермінованості матеріальної і духовної складової у розвитку китайського соціуму, в якому прагнення до реалізації прагматичних інтересів вдало поєднується із глибокою повагою до власних духовнокультурних традицій, джерелами котрих є конфуціанство, даосизм та, почасти, легізм. Специфіка китайської ментальності, яка багато в чому визначається конфуціанською етикою, віддзеркалюється у національній політико-правовій доктрині, у моделях соціальних відносин, у ставленні сучасних китайців до інститутів держави, права, державної влади, правової політики тощо. У статті підкреслюється, що китайська юриспруденція зазнавала потужного впливу з боку двох філософських доктрин - конфуціанства та легізму, і така ситуація спостерігалася майже протягом усієї історії імперського Китаю. Цим і обґрунтовується виражена тенденція до переважання норм моралі над нормами права у регулюванні різноманітних питань суспільного життя, майже завжди, аж до Синьхайської революції. У ХХ столітті норми конфуціанської етики і установки легізму, що визначали основи правової системи Китаю, було істотно переглянуто під впливом марксистських ідей, а також внаслідок активної рецепції принципів романо-германської правової системи. Це позначилося на різних областях правозастосовної практики в Китаї, однак для демонстрації тих змін ми обмежилися аналізом проблематики організованої злочинності та протидії корупції в КНР. У висновку констатується, що сутність нинішнього китайського підходу до регулювання широкого кола суспільних відносин може бути визначено як "філософсько-правовий синкретизм". Адже правова свідомість китайців видається не чимось мозаїчним, а постає такою, що успішно інтегрує різні світоглядні традиції, суміщаючи їх у нерозривній єдності.
Дод.точки доступу:
Стовпець Олександр


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Correia, Corlos
    Consciousness and personal identity [Текст] / Corlos Correia // Філософська думка : український наук.-теорет. часопис. - 2018. - № 3. - С. 90-104 . - ISSN 0235-7941

Кл.слова (ненормовані):
свідомість -- особистість -- самоврядування -- розповідь

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Shatalov, Y.
    Grenz’s Communitarian Ecclesiology = Еклезіологія спільноти Стенлі Дж. Ґренца / Y. Shatalov, J. Stanley // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P94-97. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Стенлі Дж. Ґренц -- еклезіологія спільноти -- еклезіологія -- спільнота -- Церква
Анотація: Стаття присвячена дослідженню еклезіології спільноти канадським богословом Стенлі Дж. Ґренцем. Ґренц розглядає постмодерністську ситуацію як корисну перспективу, яка суперечить договірній еклезіології, орієнтованій на особистість. Він визнає переваги індивідуалізму (наприклад, священство всіх віруючих); проте справедливо вказує на небезпеку зменшення спільнотності послідовників Христа у порівнянні з індивідуальними групами людей, об'єднаних спільними інтересами щодо певних практик або тих, які вважають, що їхня участь у тій чи іншій групі принесе користь їхньому особистому добру. Ґренц бачить спільноту як основу формування особистої ідентичності, він не має на увазі якийсь географічний чинник їхньої характеристики. На думку Ґренца, індивідуальна ідентичність ніколи не є приватною реальністю, оскільки наділена елементом спільноти, в якій бере участь та формується. Він вважає, що є щонайменше три характеристики, спільні для будь-якої церковної спільноти, а саме: по-перше, спільнота сформована з групи людей, які мають схожі погляди на життя та поділяють однакову аксіологічну систему; по-друге, всі спільноти відзначаються т. зв. "груповим фокусом", що визначає загальну солідарність між християнами-учасниками спільноти та характеризується загальним відчуттям групової ідентичності, що сприяє солідарності; по-третє, т. зв. "індивідуальний фокус", що підтверджує сучасні соціологічні дослідження, які на основі спостережуваних поведінкових даних визначають церкву як соціальну групу пов'язаних між собою двох і більше осіб, що поділяють визначену "спільну свідомість". Тому спільнота є невід'ємною частиною епістемології, формування нашої особистості, а також становлення характеру, чеснот та цінностей. Спільнота формує зміст Царства Божого і є одним із центральних мотивів Біблії. Ґренц робить висновок, що Царство є "сферою існування", в якій людство покликане жити. Відповідно, Церква "є ключовою частиною есхатологічної реальності", яку Бог об'явить певного дня і, таким чином, є "знаком Царства". Церква є фундаментальним засобом відображення божественного образу. Участь у християнській спільноті містить трансформацію особистого наративу відповідно до історії Ісуса, а також прийняття історії цієї християнської спільноти як власної.
Дод.точки доступу:
Stanley, J.
Шаталов Євген


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Denysiuk, Zhanna.
    Hi-hume technology in the paradigm of value transformations of society [Текст] / Z. Denysiuk // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2020. - № 2. - С. 3-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
hi-hume технології -- цінності -- соціум -- масова свідомість -- комунікація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Сепетий, Дмитро.
    Interactionism vs epiphenomenalism: unclosing the causal closure of the physical [Текст] / Д. Сепетий // Філософська думка : український наук.-теорет. часопис. - 2017. - № 5. - С. 113-127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0235-7941
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософська думка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
матеріалізм -- каузальна замкненість -- дуалізм -- інтеракціонізм -- епіфеноменалізм
Анотація: У статті розглядається питання про каузальну замкненість фізичної реальності в контексті психофізичного дуалізму через співставлення двох альтернативних дуалістичних поглядів - інтеракціонізму та епіфеноменалізму. Критично обговорюються головні аргументи за каузальну замкненість фізичного (проти інтеракціонізму), сформульовані Девідом Чалмерсом, у результаті чого робиться висновок про їхню недостатність. Застосовно до епіфеноменалізму, розкрито ряд вагомих підстав для визнання цього погляду незадовільним: він є практично неприйнятним, оскільки наша свідома практична діяльність необхідно грунтується на припущенні про те. що наші бажання, плани та ідеї можуть впливати на нашу поведінку, яка складається з фізичних подій; з нього випливає. що уся біологічна еволюція та людська історія відбулася б точно так само за відсутності свідомості; його прибічник не має підстав вважати, що інші люди мають свідомість та що його уявлення про фізичний світ відповідають дійсності. Виходячи з цього робиться висновок, що епіфеноменалізм є самоспростовувальним, і що прибічники дуалізму мають дуже вагомі підстави віддати перевагу інтеракціонізму

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Semenist, I.
    "Misty Poetry" as a reflection of the nature of Chinese literature of the "New Period" (second half of the 20th century) = «Туманна поезія» Як віддзеркалення природи китайської літератури «Нового періодУ» (друга половина xx століття) / I. Semenist // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 4. - С. 145-150, DOI 10.28925/2311-259x.2020.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
Туманна поезія -- китайська література -- менлунши -- культурна революція -- модернізм -- Китай -- Культурна революція
Анотація: Предметом дослідження є формування течії «Туманної поезії » в китаи ськіи літературі кінця XX століття. Мета статті — розкрити динаміку «Туманної поезії » в межах модерністської парадигми на тлі китаи ської літератури «Нового періоду». Методика дослідження ґрунтується на ідентифікації ключових категоріи модерністської поетики, що сприи маються і трансформуються в практиці версифікації течії . Метод соціокультурної контекстуалізації використовується для визначення місця «Туманної поезії » в естетичному та ідеологічному контексті Китаю періоду після Культурної революції . Результати дослідження виявляють ліричні спроби модерністського пошуку ідентичності в китаи ськіи літературі «Нового періоду». Пошуки власного «Я» та прагнення ширшого визначення категорії ідентичності розглядаються та всебічно аналізуються на матеріалі загалу репрезентативних поетичних текстів (Чжан Мін, Мен Лан, Беи Дао, Дуо Дуо). «Туманна поезія» поклала початок «новому періоду» в історії сучасної китаи ської літератури. Ця літературна течія продемонструвала якісні зміни в ідеологічних засадах і художніи практиці нової поезії Китаю у XX столітті. «Туманна поезія» стала своєрідним естетичним протестом проти ідеи но-художніх кліше попередньої культурно-історичної епохи. Поняття «Я» в межах парадигми Туманної поезії достовірно ідентифікується як незалежна свідомість, не продиктована жодною ідеологією чи доктриною, розкрита за допомогою зображень внутрішніх думок поета, як свідомих, так і підсвідомих. Результати дослідження демонструють трансформаціи нии потенціал поетики течії «Туманної поезії » на просодичному рівні, на рівні стилістичної образності та в жанровіи специфіці. Інтерпретативні результати дослідження виявляють значення «Туманної поезії » в тому, що ця течія відродилась і дала новии поштовх для подальшого розвитку гуманістичніи орієнтації китаи ської поезії . Новизна дослідження полягає в розкритті художніх засобів освоєння маргінального простору, що забезпечують поету та ліричному герою критичну дистанцію від панівного дискурсу політико-культурного істеблішменту в добу після Культурної революції в Китаї . Дослідження підсумовує, що течія «Туманна поезія» поставила у фокус суб’єктивне начало в мистецтві та відкрила дискурс для активних пошуків нової художньої діи сності, у якіи поєднані спадщина класичної поезії Китаю, наи кращі гуманістичні традиції нової поезії початку XX століття та модерністські риси західної поезії .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Семеніст Іван


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Semergey, N.
    Modern historiography of the movement for Ukrainian education in mainstream of national and cultural enlightenment (the second half of the 19th - the beginning of the 20th century) = Новітня історіографія про рух за українську освіту в мейнстримі національно-культурного відродження (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) / N. Semergey // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P87-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
національно-культурне відродження -- новітня історіографія -- українізація освіти -- українська мова -- шкільництво -- національна свідомість -- русифікація -- недільні школи
Анотація: Статтю присвячено аналізові новітньої історіографії з проблеми організації та розвитку національного руху за українізацію освіти у другій половині ХІХ - на початку ХХ століття. З'ясовано, що в історіографічному дискурсі проблематика українізації освіти окресленого періоду представлена загалом репрезентативно. На основі систематизації науково-історичного матеріалу виокремлено два історіографічні блоки: перший - історія української освіти другої половини ХІХ століття; другий - історія руху за інституційне оформлення української освіти у 1917-1921 роках. Підкреслено, що синтез відповідного історіографічного наративу дає змогу розглядати рух за українізацію вітчизняного освітнього простору другої половини ХІХ - початку ХХ століття у темпоральній, територіальній та змістовій єдності, розуміючи його як закономірний процес національного становлення української цивілізації. З'ясовано, що в центрі уваги істориків, праці яких умовно об'єднано у першому історіографічному блоці, були передумови зародження руху за українізацію освіти у середині ХІХ століття, сутність та наслідки імперської асиміляційної політики в освітній галузі, організаційні засади українізації тогочасної освіти, лідери та рушії національного руху тощо. Виявлено, що дослідники є спільними у думці про те, що саме недільні школи у другій половині ХІХ століття стали основними репрезентантами боротьби за українізацію освіти. Історики дійшли висновку, що асиміляційна та шовіністична політика імперій гальмувала розвиток українського шкільництва, всіляко перешкоджаючи інтеграції української мови до навчального процесу. У межах другого історіографічного блоку об'єднано історичні, історико-педагогічні та краєзнавчі синтези, що присвячені аналізові шляхів та змісту українізації освіти у 1917-1921 роках. Виявлено, що історики звертали увагу на такі аспекти як суспільно-політичні умови, сутність та особливості державної політики у сфері освіти; місце і роль педагогічних кадрів у піднесенні національного руху за побудову української освіти; ціннісно-світоглядні засади освітньої реформи та педагогічна думка; організатори освіти та лідери руху за українізацію шкільництва; сутність змін в структурі, змісті, методичних та організаційно-педагогічних засадах освіти і виховання дітей та молоді; історичне значення, здобутки та прорахунки в українізації тогочасного освітнього простору, його подальший розвиток в більшовицькій політиці українізації 1920-х років тощо. Зроблено висновок, що активне вивчення сучасними істориками національної філософії, шляхів та методики організації руху за українізацію освіти становить не лише пізнавальне, але й практико-орієнтоване значення у контексті актуалізації позитивного досвіду українізації освіти у сучасних умовах державотворення та інноваційного розвитку вітчизняного освітнього простору.
Дод.точки доступу:
Наталія Семергей


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
94(438)
N13


   
    Nad Wisla i Dnieprem. Polska i Ukraina w przestrzeni europejskiej - przeszlosc i terazniejszosc. Seria: Systemy Miedzynarodowe i Globalny Rozwoj. № 1 = Над Дніпром і Віслою : Україна і Польща в європейському вимірі - минуле і сучасність / Uniwersytet Mykolaja Kopernika w Toruniu, Kijowski Narodowy Uniwersytet Lingwistyczny. - Torun ; Kijow : [s. n.], 2002. - 379 с. - ISBN 966-638-126-5 : 30.00 грн.
    Зміст:
Пелешенко, Юрій. Туга за раєм в українській словесності пізнього Середньовіччя / Ю. Пелешенко. - С .7-26
Кл.слова: пізньосередньовічне християнство, поняття Рай, міфологізація
Ульяновський, Василь. Свадьба Лжедмитрия и коронация Марины Мнишек: свидетельства и оценки современников / В. Ульяновський. - С .27-61
Кл.слова: весілля Лжедмитрия, вінчання Марини
Андрущенко, Ігор. Польща між двома імперіями / І. Андрущенко. - С .75-93
Кл.слова: національна свідомість, Польща, дискримінація
Буравський, О. А. Землеволодіння і господарське життя поляків Волині у другій половині XIX - на початку XX ст. / О. А. Буравський. - С .94-110
Кл.слова: життя поляків, землеволодіння, аграрна реформа
Набитович, І. Образ міста Дрогобича в українській і польській художній прозі кінця XIX - перша половина XX ст. / І. Набитович. - С .111-122
Кл.слова: образ Дрогобича, проза XIX - XX століття
Реєнт, Олександр. Основні напрямки дослідження Першої світової івйни в українській історіографії / О. Реєнт. - С .123-126
Кл.слова: соціально-економічні фактори, російська окупація
Збігнєв, Карпус. Табір інтернованих українських військ у Каліші (Польща) в 1921-1924рр. / Карпус Збігнєв, І. Срібняк. - С .138-150
Кл.слова: калішський табір, військова освіта, культурне життя
Смоліньскі, А. З історії військової уніформістики в II-й Речі Посполитій: особливості одностроїв 49-го Гуцульського Стрілецького Полку / А. Смоліньскі. - С .151-185
Кл.слова: Річ Посполита, культура гуцульщини, 49-й Полк
Кучер, Валерій. Харитативна діяльнісь українських дипломатичних установ та громадських організацій в Тереччині у 1921р. / В. Кучер. - С .186-188
Кл.слова: Туреччина, вояки-українці
Галушко, К. Ю. Український хлібороб-концерватор В’ячеслав Липинський і польські "людовці": ідеологічні паралелі на тлі міжвоєнного аграризму / К. Ю. Галушко. - С .189-198
Кл.слова: універсалізм, польські аграрії
Дуднік, Олександр. Український студентський рух у міжвоєнній Польщі та за її межами в контексті польсько-українських взаємовідносин / О. Дуднік. - С .206-218
Кл.слова: Варшавська угода, благодійна організація, студенти-емігранти
Вішка, О. Відділи українського центрального комітету в Калуші, Скальмєжинцях і Щипіорні / О. Вішка. - С .219-228
Кл.слова: товариство"Самопоміч", Калуш
Гудзь, Віктор. З історії українського студентського руху в міжвоєнній Німеччині / В. Гудзь. - С .229-231
Кл.слова: Німеччина, студентський рух
Монолатій, Іван. Джерела до історії етнонаціональних спільнот у Галичині / І. Монолатій. - С .241-248
Кл.слова: територіально-політичні процеси, етнонаціональна група, Галичина
Павленко, Світлана. Огляд архівного фонду графів Потоцьких у центральному державному історичному архіві України у місті Києві / С. Павленко. - С .249-254
Кл.слова: фонд графів Потоцьких, Київ
Палієнко, Марина Геннадіївна. "Все, що зв’язано з нашою історією, мусить бути зібрано, упорядковано і схоронено..."(збереження документальної спадщини українського народу державним центром УНР в екзилі / М. Г. Палієнко. - С .255-261
Кл.слова: політична еміграція, бібліотека імені Симона Питлюри, архівні документи
Кост, Павло. Період невикористаних можливостей: відносини Україна - Європейський Союз / П. Кост. - С .320-331
Кл.слова: європейська спільнота, стратегія України, українсько-британські стосунки
Мащак, Ярослав. Польсько-українські відносини в 1999 - 2002 роках / Я. Мащак. - С .332-342
Кл.слова: стратегічне партнерство, каспійська нафта, енергетична безпека
Аносов, Іван. Український вчений-антрополог Федір Вовк / І. Аносов. - С .343-345
Кл.слова: Федір Вовк, про нього, антрополог
Купцов, Андрій. Політичний маркетинг: визначення та концепція / А. Купцов. - С .359-362
Кл.слова: маркетигн, специфіка продукту, квазісередовище
Тищенко, Олена. Василь Плющ та його "Нариси з історії української медичної науки та освіти" / О. Тищенко. - С .363-365
Кл.слова: Василь Плющ, нарис з історії української медичної науки
Назарук, Юлія. Діяльність союзу визволення України в Австро-Угорщині на початку Першої світової війни / Ю. Назарук. - С .366-369
Кл.слова: Австро-Угорщина, Перша світова війна
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Збірники

   Історія Польщі--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
соціальна історія -- уніформістика -- військова історія-консерватор -- політична історія -- історія ідей -- джерелознавство -- архівознавство -- етнонаціональні спільноти -- документальна спадщина
Дод.точки доступу:
Uniwersytet Mykolaja Kopernika w Toruniu
Kijowski Narodowy Uniwersytet Lingwistyczny


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)