Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=креативність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 144
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Development of creativity of future specialists at foreign Language classes: conditions and opportunities. Subjective well-being [Електронний ресурс] / A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 52-59, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.6 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- суб’єктивне благополуччя -- можливості розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, A.
Harbuza, T.
Radchenko, Y.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Kostiuk, T.
    Key stepping stones of modern higher education: trapped values and reshaping of the paradigm [Електронний ресурс] / T. Kostiuk. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - С. 18-28, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність -- вища освіта -- сталий розвиток -- штучний інтелект -- цілі сталого розвитку
Анотація: Стаття присвячена перегляду доктринальних основ і цінностей у сфері вищої освіти з урахуванням впливу соціальних змін. Для досягнення мети дослідження проаналізовано стратегічні документи таких спеціальних інститутів, як ЮНЕСКО, Міжнародна асоціація університетів (IAU), Європейська асоціація університетів (EUA), Асоціація університетів Співдружності (ACU), Обсерваторія Великої Хартії (Observatory of the Magna Charta) тощо. Наголошено, що відповідні документи серед основних ціннісних і доктринальних основ сучасної вищої освіти наголошують академічну свободу, інституційну автономію та соціальну відповідальність; підвищення ролі вищої освіти в досягненні цілей сталого розвитку; орієнтацію освіти на потреби ринку праці і розвиток м’яких навичок, зокрема критичного мислення, вміння приймати рішення, адаптивності та емоційного інтелекту. Важливими тенденціями розвитку вищої освіти є також цифровізація і використання штучного інтелекту. І якщо цифровізація вже є обов’язковою після обмежень пандемії COVID-19 та масового розвитку вищої освіти в умовах глобалізації, то ставлення до поширення штучного інтелекту досить неоднозначне. Відзначаючи, що перевагами використання штучного інтелекту у вищій освіті є його здатність адаптуватися до індивідуальних стилів навчання і звільняти час від рутинних завдань, науковці попереджають, що надмірне використання цього інструменту, може перешкоджати розвитку таких основних навичок, як робота в команді, лідерство, емпатія, креативність, критичний аналіз і навички незалежного мислення, які мають вирішальне значення для майбутніх ринків праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
005:07(075)
A74


    Aris, Annet.
    Managing Media Companies: harnessing Creative Value [Текст] / A. Aris, J. Bughin. - Chichester : John Wiley & Sons, Ltd., 2005. - 427 p. - ISBN 978-0-470-01563-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління медіакомпаніями--Навчальні видання

   Креативність


Кл.слова (ненормовані):
медіа -- інноваційний контент -- мас-маркет -- маркетингові стратегії -- B2B -- цифрові медіа -- управління персоналом -- медіа-кампанія -- трансформаційний менеджмент
Дод.точки доступу:
Bughin, Jaques


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.


    Żmudzka, M.
    Managing self-development (self-creation) by the teacher = Управління саморозвитком (самостворенням) вчителя / M. Żmudzka // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P89-99, DOI 10.28925/2518-7635.2021.69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- автономія -- саморефлексія -- компетенції саморозвитку -- формування себе -- самоформування -- проступок -- креативність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Змудзька Мірослава


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

5.


    Kosharna, N.
    Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс] = Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський досвід -- партнерська школа -- педагогічні спеціальності -- практична підготовка -- знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Nurbekova, S.
    Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions [Електронний ресурс] = Гра як засіб розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку / S. Nurbekova, L. Kozak. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 31-37, DOI 10.28925/2311-2409.2021.364. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативнийпотенціал -- потенціал -- розвивальнагра -- теоріярозв’язання винахідницьких завдань
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку засобом гри. Проаналізовано роботи зарубіжних і вітчизняних науковців щодо проблеми дослідження. Розкрито сутність понять «креативність», «креативність дітей», «креативний потенціал», «розвивальна гра», «ТРВЗ». Представлені показники креативності за Дж. Гілфордом та Є. Торренсом. Обґрунтовано ефективність розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ у розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку. Охарактеризовано цілі, завдання, особливість педагогіки ТРВЗ. Розглянуто деякі методи та прийоми ТРВЗ, а також методику їх використання у роботі з дітьми дошкільного віку. Подано опис (назва, мета, хід гри) розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ. Зроблено висновки, що за допомогою використання методики ТРВЗ у роботі з дітьми дошкільного віку здійснюється розвиток креативної особистості, її уяви та фантазії. ТРВЗ сприяє зниженню шаблонного мислення, розкриває гнучкість думки, допомагає бачити проблеми та приймати рішення, привчає до використання незвичайних методів, допомагає розвинути кругозір.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kozak, L.
Козак Людмила
Нурбекова Салтанат


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Durdas, A.
    Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 49-53, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- креативність -- професійний розвиток -- самоосвіта -- рефлексія
Анотація: У статті розглядаються питання розвитку креативності та компетентностей викладачів іноземних мов в університеті. Креативність викладача та ефективність викладання визначено як два важливі елементи навчання; зазначено вимоги до розвитку особистості викладача іноземних мов в університеті: уміння орієнтуватися в нових, часто невизначених ситуаціях, уміння самостійно приймати рішення та визначати найближчі та перспективні цілі, бути соціально активним, творчим та успішним. У статті зауважено, що професійні компетентності ї викладачів іноземних мов можна розвивати як у формальний спосіб – через участь у пропозиціях стосовно підвищення кваліфікації від різних установ, так і у неформальний спосіб – через читання літератури, пов’язаної зі сферою викладання, або зустрічі з іншими викладачами іноземної мови для обміну досвідом. Широку доступність Інтернету зазначено як можливість перенесення в мережу значної частини викладацької діяльності в рамках професійного розвитку, а також як можливість брати участь у тренінгах, майстер-класах, дистанційних курсах та ін. Підкреслено роль самоосвіти – як можливості професійного розвитку викладача іноземної мови в університеті; при цьому самоспостереження та рефлексія означено як важливі чинники самоосвіти. Як один із способів професійного розвитку викладача іноземної мови запропоновано співпрацю з іншими викладачами, зокрема, участь у показових заняттях або у заняттях, які проводяться в рамках педагогічної практики та підвищення кваліфікації. Охарактеризовано інноваційну компетентність викладача як здатність впроваджувати в освітню практику такі зміни, метою яких є покращення результатів педагогічної діяльності в певній галузі, що передбачає готовність викладача до інноваційної діяльності та залежить від його знань, індивідуальних особливостей його особистості, рівня креативності та мотивації до педагогічної діяльності. Запропоновано техніку STRIDE, яка веде викладача через процес рефлексії з використанням шестиетапного цілеспрямованого аналізу, в результаті якого викладачі усвідомлюють свої сильні сторони так проблемні моменти, а також спонукає до відкриття потенційних шляхів досягнення поставлених цілей
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Трофименко, Олена Григорівна.
    Soft skills для розробників програмного забезпечення / О. Г. Трофименко, О. С. Савєльєва, Ю. В. Прокоп // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 3, N 19. - С. 6-19, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.619. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
омунікація -- розробники програмного забезпечення -- соціальна компетентність -- робота в команді
Анотація: Нині сформувалося розуміння важливості поведінкових компетентностейдля ІТ-фахівців. Аналіз публікацій підтверджує зростання потреб і зацікавленості розробників програмного забезпечення у розвитку не лише технічних навичок, а й соціальних (поведінкових) компетентностей для ефективного та дієвого виконання професійної діяльності. Під час співбесід з рекрутами ІТ-компанії намагаються з’ясувати не лише рівень hard skills, а і наявність набору soft skills. На відміну від hard skills, soft skills є спільною мовою емпатії, співпраці та добробуту людей на робочому місці. Їх варторозглядати цілісно, адже вони можуть змінюватися, відповідно до змін у житті людини. Вони формують стійкість і водночас гнучкість команди, що врешті решт впливає на успішність компанії. Кожна конкретна компанія сама визначає свою модель soft skills як набір компетентностей, необхідних для успішного виконання роботи в ній з метою досягнення її стратегічних цілей. Наразі не існує чітко визначеного, усталеного, загальноприйнятого переліку soft skills для розробників програмного забезпечення. У роботі проведено аналіз численних публікацій від ІТ-компаній та сформовано перелік soft skills, найбільш важливих для розробників програмного забезпечення з урахуванням специфіки комунікативних навичок відповідної галузі. Комунікація, робота в команді, управління часом, визнання помилок, емпатія, емоційний інтелект, терпіння, адаптивність, креативність, лідерство, розв’язання проблем і навички роботи з людьми є основними навичками soft skills, які потрібно розвинути розробнику програмного забезпечення, щоб успішно розв’язувати свої професійні завдання в команді, значно покращити продуктивність та підвищити загальне задоволення від своєї роботи. Також у статті досліджено ключові проблеми при формуванні відповідних soft skills та способи їх подолання. Врахування важливості та розвитку соціальних компетентностей працівників сприяє їх спільному залученню до роботи, ефективній взаємодії та зацікавленості у досягненні гарних результатів, високій якості й продуктивності для довгострокової стійкості компанії у глобальному професійному середовищ
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Савєльєва, Оксана Степанівна
Прокоп, Юлія Віталіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Kulish, A.
    Speech personality: communicative aspect (the analysis of speech acts by sheldon lee cooper in "the big bang theory” tv series) [Текст] = Мовленнєва особистість: комунікативний аспект (аналіз мовленнєвих актів у мовленні Шелдона Лі Купера у ТБ серіалі «Теорія великого вибуху») / A. Kulish // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва особистість -- мовні особливості -- мовленнєвий акт -- комунікативна компетентність -- комунікативна лінгвістика -- сильна мовленнєва особистість
Анотація: У статті розглядається мовленнєва особистість Шелдона Лі Купера в комунікативному аспекті. Метою статті є виявлення лінгвістичних особливостей мовлення Шелдона Лі Купера на основі класифікації, що здійснюється за параметром рівня володіння комунікативною компетенцією і поділяється на сильну, посередню та слабку мовленнєві особистості. Предметом цього дослідження є типологія мовленнєвих актів у висловлюваннях Шелдона Лі Купера. Відповідно, об’єктом є локуція висловлювань, що вказує на мовленнєву особистість Шелдона Лі Купера. Визначення рівня комунікативної компетенції Шелдона Лі Купера реалізується за наступними параметрами: креативність, рівень текстобудування будь-якої тематичної та жанрово-стилістичної оформленості; великий об’єм активного словника; володіння усіма функціонально-стильовими різновидами літературної мови; поєднання різностильових елементів мовлення, адекватне цілям і задачам спілкування; вільне володіння як усною так і письмовою формою мовлення та безпомилковий вибір форми мовлення у залежності від комунікативних цілей. Аналіз лексико-граматичних шарів мовлення Шелдона Лі Купера дає підстави віднести його мовленнєву особистість до певного типу (сильна, посередня (середня) чи слабка). Для реалізації мети були використані такі методи: описовий та структурний методи для характеристики типологічних ознак класифікації за рівнем комунікативної компетентності; контекстуальний аналіз та аналіз мовленнєвого акту для виявлення комунікативних намірів Шелдона Купера та його ставлення до розмови; метод лінгвістичного моделювання для визначення рівня комунікативної компетентності мовленнєвої особистості Шелдона Лі Купера.
Дод.точки доступу:
Куліш А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Kosharna, N.
    Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language" [Електронний ресурс] = Розвиток навичок критичного мислення студентів- магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «професійне спілкування іноземною мовою» / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 14-25, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- іноземна мова -- критичне мислення -- навичка -- магістерський освітній рівень -- педагогічні спеціальності -- підготовка вчителя
Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку навичок критичного мислення студентів педагогічних спеціальностей у змісту дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою». З’ясовано, що розвиток критичного мислення майбутніх педагогів безпосередньо залежать від розвитку навичок спілкування у сфері професійної діяльності. Сучасні вимоги до підготовки магістра потребують від нього перш за все бути плідним учасником міжкультурної комунікації і мати необхідні навички та вміння професійного, ділового та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, бути спроможними оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела, вміти аналізувати та синтезувати її з подальшим застосуванням у сфері професійної діяльності. Акцентовано увагу на потребі застосування інтегрованого підходу (мовний і фаховий) в опануванні професійним спілкуванням іноземною мовою (англійською), що дозволяє майбутньому педагогу навчитися спілкуватися англійською мовою в професійнопедагогічній, суспільній, та особистісній сферах діяльності; сформувати критичний стиль мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість, рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позицій і точок зору, альтернативності прийнятих рішень; розвинути такі базові якості особистості як комунікабельність, креативність, мобільність, самостійність, відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності. Виокремлено технології, які позитивно впливають на розвиток навичок критичного мислення студентівмагістрантів педагогічних спеціальностей. Доведено, що важливість співвіднесення, порівняння, перевірка отриманої інформації або її пошук інформації призводять до професійно коректного іншомовного спілкування; систематизують знання за вивченою темою, розширюють словниковий запас, вдосконалюють та активізують навички вживання в мовленні слів професійного дискурсу, розвивають критичне мислення та творчі здібності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)