Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навичка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
373.2.016(075.8)
Б 74


    Богуш, Алла.
    Методика навчання дітей української мови в дошкільних навчальних закладах : підручник для студентів вищих навчальних закладів / А. Богуш ; рецензент: Г. І. Ніколайчук , Т. М. Степанова . - 2-ге видання доповнене і перероблене. - Київ : Слово, 2011. - 440 с. - ISBN 966-8407-70-9 : 73.43 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Теорія навчання в дошкільному віці--Підручники для вищих навчальних закладів

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- навичка -- вимова -- народні джерела -- українські звуки -- зв’язне мовлення -- фольклор -- казка -- дитяча книга -- підручник
Анотація: Висвітлено передбачені програмою розділи курсу методики навчання дітей української мови в дошкільних навчальних закладах з мовою некорінних національностей.
Дод.точки доступу:
Ніколайчук , Г. І. \рецензент.\
Степанова , Т. М. \рецензент.\


Примірників всього: 30
Бульвар І. Шамо, 18/2 (20),
Фаховий коледж «Універсум» (10)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (20),
Фаховий коледж «Універсум» (10)

Знайти схожі

2.
376-056.34
К 64


    Кондратенко , Л. О.
    Технологія попередження дисграфії [Текст] / Л. О. Кондратенко Л. О., О. Ю. Прищепа. - Київ : ГЛАВНИК, 2005. - 96 с. : іл. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-8479-20-3 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--шкільна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
методика Керна-Ірасека -- тест Ельконіна -- Векслер -- праксис -- оволодіння письмом -- психодіагностика -- просторовий аналіз
Анотація: Формування навичок письма має велике не тільки педагогічне, а й суспільно-виховне значення. Привчаючись до чіткого, акуратного, усталеного письма, дитина формує у себе звичку до старанності у виконанні будь-якої роботи, а не тільки письмової. Вироблення розбірливого й швидкого письма за короткий час неможливе, бо ця навичка формується протягом кількох років. Збірник розраховний на вчителів, керівників закладів освіти, шкільних психологів, методистів, студентів та аспірантів педагогічних навчальних закладів, батьків і широкий загал читачів.
Дод.точки доступу:
Прищепа, О. Ю.


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

3.
Шифр: Н057263/2015/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науково-метод. журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2001 - . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 1/2 (42-43)
Зміст:
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту" / С. О. Сисоєва. - С.7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетенція, результати навчання
Гриневич, Лілія Михайлівна. Поняття "освіта", "розвиток освіти", "освітня політика" в сучасному науковому дискурсі / Л. М. Гриневич. - С.14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграційні тенденції, освіта, освітня політика
Галицька, Майя Михайлівна. Міжкультурна комунікація майбутніх фахівців: сутність поняття (англійською мовою) / М. М. Галицька. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, міжкультурна комунікація, мовленнєвий етикет
Диба, Тетяна Григорівна. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: базові поняття / Т. Г. Диба. - С.24-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акме, акмеологія, професійна підготовка
Сачук, Юлія Євгеніївна. Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність" / Ю. Є. Сачук. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, мінливість, мобілістична філософія
Олексюк, Ольга Миколаївна. Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті / О. М. Олексюк. - С.38-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова школа, вища мистецька освіта, парадигма
Слюсаренко, Олена Миколаївна. Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс / О. М. Слюсаренко. - С.42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: елементно-структурний баланс, елітна вища школа, реформа вищої школи
Пушкар, Олександр Іванович. Методологічні основи розробки тренінгів з формування інноваційної поведінки студентів / О. І. Пушкар, О. В. Фомічова. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна поведінка студента, тренінг, формування поведінки студента
Піддячий, Володимир Миколайович. Обґрунтування змісту культурологічної підготовки майбутнього педагога / В. М. Піддячий. - С.52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вольова культура, духовна культура, естетична культура
Галян, Олена Іванівна. Суб'єктність особистості школяра як інтердисциплінарна наукова проблема / О. І. Галян. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтердисциплінарний дискурс, структурно-змістова модель, суб'єкт
Цапро, Галина Юріївна. Ефективність використання фільмів у процесі формування комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей (англійською мовою) / Г. Ю. Цапро, В. В. Якуба. - С.64-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетенція, фільм, мотивація студентів
Лісневська, Аліна Леонідівна. Професійно зорієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера) / А. Л. Лісневська. - С.68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, професійне мислення, професійна підготовка телерепортера
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна. Особистісна характеристика медичного працівника / Ю. І. Колісник-Гуменюк, В. В. Гуменюк. - С.72-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, медична освіта, медичний працівник
Шиян, Віктор Олександрович. Нові стандарти у підготовці фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю в контексті Болонського процессу / В. О. Шиян. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський процес, зв’язки з громадськістю, рекламна освіта
Пастушенко, Любомир Андрійович. Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики / Л. А. Пастушенко. - С.82-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музики, педагогічні технології, професійна компетентність
Караман, Ольга Володимирівна. Формування методичної компетентності студентів-філологів / О. В. Караман. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична компетентність, методична культура, структура методичної компетентності
Катернюк, Вікторія Вікторівна. Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) / В. В. Катернюк. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: домашнє читання, навичка читання, розвиток читання
Матвєєва, Катерина Сергіївна. Інноваційні методи і прийоми навчання в іншомовній підготовці фахівців економічного профілю / К. С. Матвєєва. - С.96-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні методи навчання, прийоми навчання, іншомовна професійна комунікація
Матвєйченко, Вікторія Вікторівна. Використання художнього тексту в процесі навчання писемного мовлення студентів мовних спеціальностей / В. В. Матвєйченко. - С.101-105
Литвин, Лідія Володимирівна. Реформи дошкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччини у 70-х роках / Л. В. Литвин. - С.106-109
Кл.слова: модель дитячого садка, реформа дошкільного виховання, концепція реформи дошкільної освіти
Нітенко, Ольга Валеріївна. Особливості іншомовної підготовки фахівців права у Фінляндії та Швеції (англійською мовою) / О. В. Нітенко. - С.109-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна підготовка, фахівці права, іноземна мова
Андрюшина, Олена Владиславівна. Наслідки впровадження Закону "Жодної невстигаючої дитини" : досвід США для освітян України (англійською мовою) / О. В. Андрюшина. - С.114-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні стандарти, моніторинг, якість освіти
Заяць, Людмила Іванівна. Дослідження розвитку університетської освіти у педагогічній науці Нідерландів / Л. І. Заяць. - С.118-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта, реформування вищої освіти, педагогіка Нідерландів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Катернюк, Вікторія Вікторівна.
    Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) [Текст] / В. В. Катернюк // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2015. - Вип. 1/2. - С. 93-96. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Мовознавство--методика навчання іноземній мові--Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
домашнє читання -- навичка читання -- розвиток читання

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.
74.0я431
П 24


    Максименко, Валентина Петрівна.
    Дидактична компетентність майбутнього вчителя [Текст] / В. П. Максименко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Загальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- цілі навчання -- логіка навчання -- структура навчання -- зміст освіти -- урок -- типи уроків -- структура уроку -- уміння -- навичка -- формування умінь -- учіння -- структура учіння
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   №27. - 2017. - 108 с. - 54.65 грн.
    Зміст:
Дика, Наталія. Мовна особистість: міждисциплінарний аспект / Н. Дика. - С .4-8
Желанова, В. В. Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст / В. В. Желанова. - С .9-14
Ушаков, А. С. Духовні витоки образу людини культури: психолого-педагогічний аспект / А. С. Ушаков. - С .15-20
Головчук, Світлана Юріївна. Вплив європейських цінностей на формування патріота-державника / С. Ю. Головчук. - С .21-24
Горопаха, Наталія Михайлівна. Проблемні ситуації як метод формування екологічної компетенції старших дошкільників / Н. М. Горопаха. - С .25-30
Коваль, Т. І. Міждисциплінарний контекст педагогічної підготовки магістра - майбутнього вчителя-філолога в умовах стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій / Т. І. Коваль. - С .31-35
Козир, Маргарита Валентинівна. Інтеграція інформаційної педагогіки в освітній процес: теорія поколінь / М. В. Козир. - С .36-40
Комарова, И. А. Теоретико-методические аспекты использования игротехнической деятельности в педагогической подготовке студентов / И. А. Комарова, Н. Г. Здорикова. - С .41-45
Круглик, В. С. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці майбутніх програмістів / В. С. Круглик, В. В. Осадчий. - С .46-51
Лаппо, В. В. Організація процесу виховання духовних цінностей студентської молоді під час тематичної табірної зміни / В. В. Лаппо. - С .47-52
Осадча, Катерина Павлівна. Міждисциплінарний контекст формування тьюторської компетентності у професійній підготовці майбутніх учителів / К. П. Осадча. - С .56-60
Канюка, І. О. Психологічні арт-техніки в академічному навчанні / І. О. Канюка. - С .61-65
Кот, Г. М. Формування психологічної готовності студентів до професійної діяльності / Г. М. Кот. - С .66-70
Мартиненко, Ірина Володимирівна. Комунікативний потенціал особистості як об’єкт психокорекційного впливу у системі формування комунікативної діяльності дітей із системними порушеннями мовлення / І. В. Мартиненко. - С .67-71
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Криза фахового навчання як підґрунтя емоційного вигорання студентів / О. П. Сергєєнкова, О. А. Столярчук. - С .77-81
Фурман, Вікторія Вікторівна. Емоційний інтелект як метакомпетенція особистості / В. В. Фурман. - С .82-85
Браткова, О. І. Проблема професійної взаємодії майбутнього фахівця крізь призму деонтології / О. І. Браткова. - С .86-90
Дячок, Н. В. Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної педагогіки / Н. В. Дячок. - С .91-94
Кошіль, О. П. Педагогічний потенціал освітнього середовища дошкільного навчального закладу / О. П. Кошіль. - С .95-99
Петрик, Лада Вікторівна. Медіа-грамотність як навичка ХХІ ст. / Л. В. Петрик. - С .100-104
Процька, Світлана Миколаївна. Мережеві ІКТ як основа комп’ютерно орієнтованої методики формування професійних компетентностей майбутніх філологів / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .105-108
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- ІКТ-компетентність -- комунікативна компетентність -- робота з архівами -- геоінформаційна компетенція
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
74.0я43
П 24


    Петрик, Лада Вікторівна.
    Медіа-грамотність як навичка ХХІ ст. / Л. В. Петрик // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 100-104
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Освіта--Методика навчання--Медіа-грамотність

Кл.слова (ненормовані):
медіа-засоби -- модель SAMR -- навички ххі століття -- нові медіа-навички
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

8.


    Катернюк, Вікторія Вікторівна.
    Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) [Текст] / В. В. Катернюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2(42-43). - С. 93-96. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
домашнє читання -- навичка читання -- розвиток читання

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.
373.3.016:003-028.31](477)
П 77


    Прищепа, О.
    Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти / Ольга Прищепа // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 5–12. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Навчання грамоти--навички письма--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- методика викладання -- навички письма -- буквений період -- рухова навичка письма -- зорове сприйняття -- графічні навички -- написання букви -- рукописний текст -- друкований текст -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що у буквений період основна увага приділяється формуванню уміння письма букви і поєднання її з іншими.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Прохорчук, В.
    Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 60-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
говоріння -- діти дошкільного віку -- дошкільна освіта -- іноземна мова -- іншомовне спілкування -- навичка
Анотація: У статті розглядаються питання, що стосуються загальної характеристики особливостей та шляхів оптимізації процесу формування навичок мовлення у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови, обґрунтовані етапи, вправи та завдання формування навичок мовлення. Визначено, що основною метою дошкільного навчання іноземним мовам є формування у дитини уявлення про іноземну мову як про засіб спілкування, а також розвиток елементарних навичок іншомовної комунікації. Окреслено основні тенденції навчання дітей дошкільного віку іноземної мови в цілому, формування навичок говоріння зокрема на сучасному етапі.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)