Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міжособистісні стосунки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Złociak, M.
    Uprzedzenia i stereotypy w relacjach = Упередження і стереотипи у міжособистісних стосунках членів неформальних груп / M. Złociak // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 116-124, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.116124 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
стереотипи -- міжособистісні стосунки -- неформальні групи
Анотація: Упередження і стереотипи присутні у житті кожного. Деякі люди навіть не усвідомлюють, що вони потрапили в «пастку стереотипного мислення». Ця стаття спрямована на аналіз та узагальнення теоретичних питань, пов’язаних з упередженнями та стереотипами. У статті розглянуто поняття «упередження», «забобони» та «стереотипи». Охарактеризовано джерела упередженості та стереотипів, а також їх основні функції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.
88.3
Е 63


    Еникеев, Марат Исхакович.
    Психологическая диагностика : стандартизированные тесты / Еникеев М. И. - Москва : ПРИОР, 2002. - 288 с. - ISBN 5-7990-0754-9 : 13.23 грн.
ДРНТІ
ББК 88.3 + 88.91

Рубрики: Психологія особистості--Властивості особистості--Психодіагностика--Тести

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- діагностика властивостей -- психодіагностика -- психічні стани -- інтелект -- міжособистісні стосунки -- професійна придатність -- тести

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

3.
159.9.01(075.8)
З-14


   
    Загальна психологія : навчальний посібник / укл.: О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук. - Київ : А. П. Н., 1999. - 463 с. - ISBN 966-965-73-0-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: психологія--загальна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
свідомість -- відчуття -- психіка -- сприймання -- пам'ять -- мислення -- уява -- увага -- почуття -- воля -- особистість -- діяльність -- міжособистісні стосунки -- спілкування -- темперамент -- характер -- здібності -- психика -- сознание -- ощущения -- восприятие -- память -- мышление -- воображение -- внимание -- чувства -- личность -- деятельность
Дод.точки доступу:
Скрипченко, Олександр Васильович \укл.\
Долинська, Любов Василівна \укл.\
Огороднійчук, Зоя Василівна \укл.\


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

4.
159.9(075.8)
З-14


   
    Загальна психологія : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Скрипченко та ін. - Київ : Каравела, 2009. - 464 с. - (Серія "Українська книга"). - Бібліогр. в кінці глав. - Слов.: с. 449-463. - ISBN 978-966-96914-2-2 : 50.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
психіка людини -- психика человека -- свідомість -- сознание -- психічні процеси -- психические процессы -- відчуття -- ощущения -- сприймання -- восприятие -- мислення -- мышление -- пам'ять -- память -- уява -- воображение -- почуття -- чувства -- емоції -- эмоции -- увага -- внимание -- активність -- активность -- особистість -- личность -- діяльність -- деятельность -- психологія особистості -- психология личности -- темперамент -- характер -- здібності -- способности -- воля -- спілкування -- общение -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения -- історія психології -- история психологии -- методи психології -- методы психологии -- психологічне дослідження -- психологическое исследование -- надійність -- надежность -- валідність -- валидность -- психологічні методики -- психологические методики -- мова тварин -- язык животных -- спілкування тварин -- общение животных -- психіка тварин -- психика животных -- свідоме -- сознательное -- ментальність -- ментальность -- несвідоме -- бессознательное -- інтелект -- интеллект -- спрямованість особистості -- направленность личности -- самосвідомість -- самосознание -- Я-концепція -- обдарованість -- одаренность -- талант -- Я-концепция
Анотація: Висвітлюються загальні питання психології як науки та закономірності формування і розвитку психіки як особливої форми життєдіяльності.
Дод.точки доступу:
Скрипченко, Олександр Васильович
Долинська, Любов Василівна
Огороднійчук, Зоя Василівна
Лисянська, Таїсія Миколаївна


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
159.9(075.8)
Л 71


    Ложкин, Георгий Владимирович.
    Практическая психология конфликта : учебное пособие / Г. В. Ложкин, Н. И. Повякель. - Київ : МАУП, 2000. - 256 с. - Библиогр.: с. 250-254. - ISBN 966-608-051-6 : 7.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Конфліктологія

Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- типологія конфлікта -- аналіз конфлікта -- особистість -- міжособистісні стосунки -- управління конфліктами -- психотехніки -- психопрофілактика -- психодіагностика
Дод.точки доступу:
Повякель, Надежда Ивановна


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.


    Ляшенко, В. М.
    Вивчення міжособистісних стосунків гравців командних видів спорту на прикладі футболу / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 34-39, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
конформізм -- конформність -- міжособистісні стосунки -- футбол
Анотація: Існує кілька видів конформної поведінки. В одних випадках індивід, визнаючи правильність групових суджень, щиро погоджується з ними і розділяє їх. Усвідомлені і внутрішньо прийняті, вони тимчасово або постійно стають рисою його характеру. Конформну поведінку в даному випадку слід розцінювати як позитивну рису індивіда, який зумів оцінити вимоги групи і погодитися з ними. В інших випадках індивід проявляє конформізм при щонайменшій зміні думки групи. Найчастіше це властиво вкрай невпевненим у собі людям, які займають, як правило, низькі місця в ієрархічній структурі групи й потребують постійної підтримки через низьку самооцінку. Якщо думка групи з будь-якого питання розділяється і виникають два угруповання, така людина обов’язково буде там, де більшість, або з тими, хто на цей час при владі з її атрибутами. Ми усвідомлюємо, що у кожної людини є свої погляди, які вона не хоче змінювати, і далеко не завжди, навіть заради спільної мети, особистість здатна прийняти чужу думку і зробити те, з чим вона не згодна. До того ж, якщо спортсмен володіє підвищеною агресивністю, низькою емоційною стійкістю, завищеною самооцінкою та іншими особистісними якостями, що штовхають його на створення конфліктних ситуацій, – вони неминучі, якщо тільки його опонент не володіє протилежними якостями і спокійно та впевнено уникне непотрібного з’ясування відносин. У зв’язку з цим, питання конформності в командних видах спорту є досить актуальним. Мета – вивчення впливу міжособистісних стосунків у команді на гравців студентської збірної з футболу. У дослідженні застосовувалося психодіагностичне тестування та методи математичної статистики. Віковий діапазон досліджуваних 18–20 років, кількість – 29 осіб. За результатами кореляційного аналізу досліджуваних психологічних особливостей студентів збірної команди з футболу, були отримані наступні показники: фактор Q2: «конформізм – нонконформізм» позитивно корелює з довірою (r = 0,52), згуртованістю (r = 0,64), та негативно ─ з фактором А : «замкнутість – товариськість» (r = - 0,72), фактор С: «емоційна нестабільність – емоційна стабільність» (r = -0,71), фактор F: «стриманість – експресивність» (r = -0,54). За показниками конформності дані наступні: 42 % – низький рівень, 42 % – середній, 16 % – високий. У сфері спортивної діяльності, де міжособистісні відносини нерідко ускладнені протиборством і суперництвом, явище конформізму можна спостерігати як у рядових членів групи, так і у тренерів. Звичайно, в житті важко зустріти особистість, ідеальну у всіх ситуаціях міжособистісних відносин, проте колективи від цього не розпадаються. Зберігаючи членство, особистість або компенсує свою недосконалість іншими якостями і уживається, або залишає групу в пошуках іншого, де цю недосконалість будуть терпіти або намагатися виправити.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гацко, О. В.
Гнутова, Н. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: О168872740/2018/7
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14
Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21
Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28
Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37
Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм
Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43
Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа
Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58
Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58
Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження
Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64
Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці
Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71
Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини
Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76
Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші
Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83
Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці
Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89
Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96
Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка
Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko
Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа
Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107
Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115
Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти
Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124
Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи
Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130
Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа
Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137
Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів
Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144
Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта
Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151
Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю
Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156
Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155
Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
159.9.072(075.8)
П 50


    Поліщук, С. А.
    Методичний довідник з психодіагностики : навчально-методичний посібник / С. А. Поліщук. - Суми : Університетська книга, 2009. - 442 с. - ISBN 978-966-680-428-3 : 33.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психодіагностика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психодіагностика -- діагностика здібностей -- діагностика емоційно-вольової сфери -- діагностика особистісної сфери -- професійні інтереси -- діагностика креативності -- міжособистісні стосунки -- акцентуація -- дезадаптація
Анотація: У посібнику розглядаються різні аспекти психодіагностики: історія становлення дисципліни, організація діагностичної роботи, класифікації та характеристики методів діагностування, специфіка якісної та кількісної обробки інформації.

Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)

Знайти схожі

9.
37.015.3-053.6(075.8
П 86


   
    Психологическая диагностика детей и подростков : учеб. пособие для студентов / под ред. К. М. Гуревича, Е. М. Борисовой. - Москва : Международная педагогическая академия, 1995. - 360 с. - ISBN 5-87977-034-6 : 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологічна діангостика

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- діагностика -- тестування -- типи методик -- креативність -- здібності -- професійна придатність -- природні особливості -- опитувальники -- міжособистісні стосунки
Дод.точки доступу:
Гуревич, К. М. \ред.\
Борисова, Е. М. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

10.
159.98
Р 33


    Редько, Сергій Іванович.
    Формування сприятливого соціально-психологічного мікроклімату в педагогічному колективі : навчальний посібник / С. І. Редько ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут лідерства та соціальних наук. - Київ : Київський університет імені Б. Грінченка, 2011. - 39 с. - 14.00 грн., 13.55 грн.
Викладач Київського університету імені Б. Грінченка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Викладацький склад--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні стосунки -- психологічна діагностика -- несумісність -- групова сумісність
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут лідерства та соціальних наук


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)