Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навичка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Papadopoulos, I.
    Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners = Дослідження стратегій та труднощів письма у навчанні іноземної мови учнів початкової школи / I. Papadopoulos // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 119-129. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
письмо -- учні початкової школи -- дослідження стратегії письма -- дослідження труднощів письма
Анотація: У статті розглядається питання письма учнями на початковому етапі вивчення мови як найскладнішої мовної навички, яка була поставлена в центр дослідницької та викладацької діяльності протягом останніх десятиліть. Навичка письма разом із читанням – дві ключові навички, що формують контекст грамотності іноземною мовою, тоді як особливий акцент робиться на розробці та розширенні можливостей різних аспектів репертуару грамотності учнів навіть із раннього віку. У цій роботі представлено багатовимірне дослідження, яке було розроблене та проведене для вивчення труднощів, з якими зустрічаються учні початкової школи при написанні грецьких текстів. Паралельно це дослідження мало на меті дослідити стратегії, які застосовували студенти протягом усіх фаз написання. З цією метою тридцять п’ять 10-річних учнів, які відвідували грецькі класи початкової освіти, взяли участь у цьому дослідженні протягом 2020 – 2021 навчального року. Учні проживали в місті Ларисі, в Центральній Греції. Дослідження з учнями було проведене зі згоди батьків. В інтерв’ю, з написання тексту, пропонувалося заповнити спеціально розроблені анкети, присвячені як труднощам письма студентів, так і стратегіям, які вони використовували до і після написання текстів грецькою мовою. Усі документи – співбесіди, протоколи записів – були розроблені та оброблені дослідником та зроблений багатогранний аналіз письма учнів. Отримані висновки показали, що учні були ознайомлені зі своїми труднощами при написанні текстів грецькою мовою. Однак завдяки дослідженню було встановлено, що учні не використовують регулярно стратегії письма під час своєї письмової діяльності. Таким чином, автор статті подає пропозиції щодо подальших досліджень та освітньої практики в контексті початкової освіти.
Дод.точки доступу:
Пападопулос Ісаак


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Maltsev, O.
    Predisposition and skill dialectics in the human professional activity: philosophical comprehension = Філософське осмислення діалектики схильності і навички в професійній діяльності людини / O. Maltsev // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P34-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
феноменологія пам'яті -- середовище пам'яті -- схильність -- навичка -- вибір професії -- смартпідхід
Анотація: У статті аналізується протиріччя схильностей та навичок як джерело розвитку феномену пам'яті, та закономірності, які обумовлюють розвиток професійної діяльності людини. Обґрунтовано напрямок орієнтації людини у світі, тих можливостей, що змінюються під впливом розвитку інформаційного суспільства, гіперреальності та смарт-суспільства в когнітивно інноваційній перспективі, що проявляється у XXI столітті у змінах ринку праці, появі нових професій, у стрімкому технологічному розвитку, діджиталізації та переходу у віртуальний світ комунікаційних мереж та Інтернету. Дослідження середовища пам'яті відображає і пошук "визначеного простору нахилів," так само як і "відповідних особливостей кожного блоку" середовища пам'яті, що визначає закономірності професійного відбору та перспективи зростання діяча, як суб'єкта не тільки діяльності зокрема, а й життя в цілому. Співвіднесення розробок діяльнісного підходу в розробці суб'єкта життя та моделі реалізації схильності М. Ахтніха, як цілісного й оптимального в конкретно-історичних умовах діяча, і визначило ключову невирішену проблему, якій присвячена дана стаття. Мета розвідки полягає в філософському осмисленні діалектики схильності і навику у професійній діяльності людини (на прикладі моделей Мартіна Ахтніха і Григорія Попова). Здобутки теоретичної моделі Григорія Попова репрезентують суттєві результати вирішення цього питання, до якого значно пізніше самостійно дійшов П. Друкер у своєму формулюванні "смартпідходу". Саме цей концепт є визначальним для обговорення перспектив "розумного суспільства" у різних сферах діяльності. Розглядається праксеологічна перспектива застосування знання закономірностей вирішення протиріччя "схильності - навички" на основі моделіей Г. Попова та П. Друкера
Дод.точки доступу:
Олег Мальцев


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Kosharna, N.
    Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language" = Розвиток навичок критичного мислення студентів- магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «професійне спілкування іноземною мовою» / N. Kosharna // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 14-25, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- іноземна мова -- критичне мислення -- навичка -- магістерський освітній рівень -- педагогічні спеціальності -- підготовка вчителя
Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку навичок критичного мислення студентів педагогічних спеціальностей у змісту дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою». З’ясовано, що розвиток критичного мислення майбутніх педагогів безпосередньо залежать від розвитку навичок спілкування у сфері професійної діяльності. Сучасні вимоги до підготовки магістра потребують від нього перш за все бути плідним учасником міжкультурної комунікації і мати необхідні навички та вміння професійного, ділового та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, бути спроможними оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела, вміти аналізувати та синтезувати її з подальшим застосуванням у сфері професійної діяльності. Акцентовано увагу на потребі застосування інтегрованого підходу (мовний і фаховий) в опануванні професійним спілкуванням іноземною мовою (англійською), що дозволяє майбутньому педагогу навчитися спілкуватися англійською мовою в професійнопедагогічній, суспільній, та особистісній сферах діяльності; сформувати критичний стиль мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість, рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позицій і точок зору, альтернативності прийнятих рішень; розвинути такі базові якості особистості як комунікабельність, креативність, мобільність, самостійність, відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності. Виокремлено технології, які позитивно впливають на розвиток навичок критичного мислення студентівмагістрантів педагогічних спеціальностей. Доведено, що важливість співвіднесення, порівняння, перевірка отриманої інформації або її пошук інформації призводять до професійно коректного іншомовного спілкування; систематизують знання за вивченою темою, розширюють словниковий запас, вдосконалюють та активізують навички вживання в мовленні слів професійного дискурсу, розвивають критичне мислення та творчі здібності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Reva, N.
    The role of Logic in Critical Thinking = Роль логіки у критичному мисленні / N. Reva // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P49-53. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- логічне мислення -- неформальна логіка
Анотація: Стаття присвячена виявленню відмінностей між критичним мисленням і логікою як двома способами раціонального мислення та як навчальними дисциплінами у вищій школі. Стверджується, що помилкова асоціація цих двох типів мислення впливає на те, яким чином викладаються обидві дисципліни. Показано, що інколи в українських університетах відбувається підміна змісту курсу критичного мислення на курси з формальної чи неформальної логіки. Крім того, усі існуючі українські посібники з критичного мислення присвячені лише логічним питанням. І хоча логіка може дати деякі важливі та корисні інструменти, в статті доводиться, що цього недостатньо для правильного використання критичного мислення. Надається порівняльна характеристика критичного та логічного мислення на основі базових параметрів. Аналізується, які характеристики є спільними для обох типів мислення, а які різні. Наводиться порівняльна таблиця з конкретними прикладами, які свідчать про розбіжність критичного мислення і логіки. Розкривається історичне коріння усталеного термінологічного непорозуміння в буденній свідомості щодо ототожнення критичного і логічного мислення. Зазначено, що західна наука вже давно розвела ці дисципліни та визначила основні пріоритети і проблеми для кожної з них. Однак в Україні ми все ще маємо деякі «проблеми з розмежуванням» через відсутність глосарію та помилкову асоціацію цих двох способів раціонального мислення. Щоб довести помилковість заявленої подібності, автор вивчає дві популярні фейкові новини про COVID-19, викриває обидва міфи, використовуючи різні засоби, надані логікою та критичним мисленням, і доводить, що вони є самодостатніми і можуть використовуватися окремо й незалежно один від одного. Стверджується, що критичне мислення – це базова мисленнєва навичка, особливо в кризовий період існування соціуму. Тому надзвичайно важливо, щоб критичне мислення почали правильно викладати в Україні та використовувати не лише в науковій діяльності, а й у повсякденних практиках.
Дод.точки доступу:
Наталія Рева


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
74.0я431
П 24


    Максименко, Валентина Петрівна.
    Дидактична компетентність майбутнього вчителя [Текст] / В. П. Максименко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Загальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- цілі навчання -- логіка навчання -- структура навчання -- зміст освіти -- урок -- типи уроків -- структура уроку -- уміння -- навичка -- формування умінь -- учіння -- структура учіння
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.


    Катернюк, Вікторія Вікторівна.
    Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) / В. В. Катернюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2(42-43). - С. 93-96. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
домашнє читання -- навичка читання -- розвиток читання

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Катернюк, Вікторія Вікторівна.
    Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) [Текст] / В. В. Катернюк // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2015. - Вип. 1/2. - С. 93-96. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Мовознавство--методика навчання іноземній мові--Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
домашнє читання -- навичка читання -- розвиток читання

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.
74.0я43
П 24


    Петрик, Лада Вікторівна.
    Медіа-грамотність як навичка ХХІ ст. / Л. В. Петрик // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 100-104
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Освіта--Методика навчання--Медіа-грамотність

Кл.слова (ненормовані):
медіа-засоби -- модель SAMR -- навички ххі століття -- нові медіа-навички
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.
077.5:02(076)
З-86


    Зоря, Юлія.
    Медіаграмотність для бібліотекарів : практичний посібник / Академія української преси, Центр вільної преси ; за редакцією О. В. Волошенюк, Р. І. Євтушенко. - Київ : АУП, 2021. - 75 с. - ISBN 978-617-7320-27-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медіаграмотність--Практичні посібники

   Бібліотечна справа


Анотація: Медіаграмотність та освітній процес, побудований на її засадах, за останні роки стали основою реформ, які відбуваються в системі освіти в провідних країнах Європи. Уміння мислити критично – головна навичка ХХІ століття, що забезпечує науково-технічний і суспільний прогрес та служить запорукою демократії. І саме бібліотека відіграє в розвитку цього вміння одну з першорядних ролей. Адже сьогодні бібліотеки – це сучасні мультисервісні інформаційні центри, покликані виховувати компетентного медіаспоживача. Цей порадник містить методично-практичний матеріал для бібліотекарів і буде корисний усім, кому не байдуже майбутнє молодого покоління в нових умовах інформаційного суспільства
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 

Дод.точки доступу:
Степанова, Наталія
Потапова, Валентина
Волошенюк, О. В. \редактор.\
Євтушенко, Р. І. \редактор.\
Академія української преси
Центр вільної преси


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

10.
373.2.016(075.8)
Б 74


    Богуш, Алла.
    Методика навчання дітей української мови в дошкільних навчальних закладах : підручник для студентів вищих навчальних закладів / А. Богуш ; рецензент: Г. І. Ніколайчук , Т. М. Степанова . - 2-ге видання доповнене і перероблене. - Київ : Слово, 2011. - 440 с. - ISBN 966-8407-70-9 : 73.43 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Теорія навчання в дошкільному віці--Підручники для вищих навчальних закладів

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- навичка -- вимова -- народні джерела -- українські звуки -- зв’язне мовлення -- фольклор -- казка -- дитяча книга -- підручник
Анотація: Висвітлено передбачені програмою розділи курсу методики навчання дітей української мови в дошкільних навчальних закладах з мовою некорінних національностей.
Дод.точки доступу:
Ніколайчук , Г. І. \рецензент.\
Степанова , Т. М. \рецензент.\


Примірників всього: 30
Бульвар І. Шамо, 18/2 (20),
Фаховий коледж «Універсум» (10)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (20),
Фаховий коледж «Універсум» (10)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)