Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальні досягнення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.
373.3.091.26(477)
Я 51


    Яланська, С.
    Як оцінювати шкільні успіхи дітей / Світлана Яланська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 36–38. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Оцінювання знань--шкільні успіхи--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- навчальні досягнення -- шкільні успіхи -- навчальна діяльність -- оцінка -- бальне оцінювання -- самооцінка -- оцінювальна діяльність -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про оцінювання навчальних досягнень учнів у початковій школі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
373.3.014.3(477)
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Тамара Ілляшенко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 3–6. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Реформування--початкова школа--оцінювання

Кл.слова (ненормовані):
реформування -- оцінювання -- навчальні досягнення -- словесне оцінювання -- організація навчального процесу -- готовність до навчання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


   
    Чим бажають займатися учні після закінчення середньої школи? // Вісник ТІМО. - 2018. - № 12. - С. 29-31

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- навчальні досягнення -- подальша освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Мовчун, А.
    Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок / Антоніна Мовчун // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 10-15 . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Українська мова--оцінювання навчальних досягнень--завдання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- завдання -- класифікація уроків -- звуки -- букви -- слово -- пряме значення слів -- переносне значення слів -- синоніми -- антоніми -- фразеологізми -- апостроф -- будова слова -- префікс -- суфікс -- частини мови -- іменник -- прикметник -- числівник -- дієслово -- речення -- початкова школа

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
   378:373.3
   П 56


    Пономарьова, Г. Ф.
    Теоретико-методичні засади оцінювання професійної компетентності майбутніх учителів : монографія / Г. Ф. Пономарьова, А. А. Харківська, Т. В. Отрошко ; Харківський гуманітарно-педагогічний інститут. - Харків : ХГПІ, 2010. - 180 с. : табл., схеми. - Бібліогр.: с. 145-161. - ISBN 978-966-659-175-6 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів --Компетентність вчителів--Оцінювання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна компетентність -- система оцінювання -- аналіз якості освіти -- навчальні досягнення
Анотація: Наукове видання допоможе у створенні практично-орієнтованої системи профільного навчання, що дозволить випускникові впевнено діяти в умовах сучасного світу та володіти при цьому достатнім рівнем професійної компетентності.
Дод.точки доступу:
Харківська, А. А.
Отрошко, Т. В.
Харківський гуманітарно-педагогічний інститут


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.


    Зуб, С.
    "Смайликограндія" : (використання ігрової оцінки в навчально-виховному процесі) / Світлана Зуб // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 54–55. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Оцінювання знань--ігрова оцінка--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- контроль знань -- ігрова оцінка -- навчальні досягнення -- вербальне оцінювання -- ігрові методи -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про вербальне оцінювання навчального процесу в 1 та 2 класах.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Прошкін, В.
    Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики" [Електронний ресурс] / В. Прошкін. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 80-85, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)8085 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вища математика -- майбутні економісти -- методика розрахунку -- навчальні досягнення -- система контролю
Анотація: Автором представлено процес застосування системи контролю навчальних досягнень майбутніх економістів при вивченні «Вищої математики», що складається з наступних етапів: підготовчого, інформаційного та основного. Зазначено, що провідною ідеєю системи контролю є встановлення взаємовідносин між викладачем і студентом на суб’єкт-суб’єктній основі та узгодженість дій кожного з суб’єктів контролю на всіх його етапах. Визначено методику розрахунку рейтингу в запропонованій системі контролю за видами: поточний рейтинг; індивідуальний рейтинг за окремим кредитним модулем; семестровий рейтинг; загальний рейтинг з дисципліни. Наступним кроком дослідження стане експериментальна перевірка системи контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін в університеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Лугова, Олександра.
    Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи / О. Лугова, Т. Лугова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 12–18. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Оцінювання знань--формувальне оцінювання--вправи--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- вправи -- контрольно-оцінювальна діяльність -- навчальні успіхи -- взаємооцінювання -- навчальні досягнення -- позитивна самооцінка -- початкова школа
Дод.точки доступу:
Лугова, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Кошевич, Ю. О.
    Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 30–39.

Рубрики: Оцінювання успішності--рейтингова система--Україна

Кл.слова (ненормовані):
багатобальний контроль -- облік -- навчальні досягнення -- РСО -- рейтингове оцінювання
Дод.точки доступу:
Медведєва, М. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Житник, Б. О.
    Про існуючі традиційні та альтернативні засоби оцінки якості освіти / Б. О. Житник // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 19/21(643-645). - С. 17–29. - Бібліогр.: 5 назв.

Рубрики: Якість освіти--Оцінювання знань--Заклади загальної середньої освіти

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- оцінювання якості освіти -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- оцінювання навчальних досягнень -- засоби оцінювання -- заклади загальної середньої освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)