Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особливі освітні потреби<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.
376-056.2/.3(477)
К 61


    Колупаєва, А.
    Інклюзія – соціальна модель устрою суспільства / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 47–50. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- діти з порушеннями психофізичного розвитку -- соціальна модель -- соціальна інклюзія -- фізична інклюзія -- психофізичний розвиток -- особливі освітні потреби -- інклюзивна школа -- індивідуальні відмінності
Анотація: В статті розглядається інклюзина модель освіти та принципи формування інклюзивної школи. Навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
Дод.точки доступу:
Таранченко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
376-056.26
І 65


   
    Інклюзивна освіта в ЗПО. Організація навчання [Текст] / О. В. Боровська [та ін.] ; упоряд. О. В. Власенко. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 120 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-617-7287-90-1 : 50.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Психолог. Бібліотека ; № 3. - Київ : Редакції загальнопедагогічних газет, 2018. Шифр П539553/2018/3
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Позашкільна освіта--Організація навчання

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- особливі освітні потреби -- гурткова робота. - Является приложением к Психолог. Бібліотека ; № 3\par
Дод.точки доступу:
Боровська, О. В.
Вікарій, Л. В.
Герасименко, П. М.
Мельниченко, Н. М.
Власенко, О. В. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

3.
373.2-056.2/.3
Ч-52


    Четверікова, Наталя.
    Інклюзивне навчання в ЗДО [Текст]. Випуск 1(5) / Н. Четверікова ; упоряд. Т. А. Шаповал. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 : 50.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Психолог дошкілля. Бібліотека / Національна академія педагогічних наук України ; № 1. - Київ : Шкільний світ, 2018. Шифр П448229295/2018/1
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Інклюзивне навчання--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта -- інклюзивна група -- ООП -- особливі освітні потреби -- асистент вихователя -- тьютор -- дефектолог -- практичний психолог -- логопед -- ЛФК -- музичний педагог -- ДЦП -- ЗПР -- адаптація. - Является приложением к Психолог дошкілля. Бібліотека / Національна академія педагогічних наук України ; № 1\par
Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. А. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

4.


    Федоренко, Оксана.
    Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 2(86). - С. 76-86 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- інклюзивне навчання -- оцінювання -- оцінка

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
В580804487/2022/1/2

    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953.
    Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бабич, Н. М. Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану / Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. - С .8-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими потребами, освіта в умовах війни, труднощі під час війни
Деркач, Л. М. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни / Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. - С .21-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивна війна, освіта України, інноваційні підходи до навчання
Коваль, О. А. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності / О. А. Коваль, П. О. Каплан. - С .35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: клінічна кафедра, терапевтичний профіль, умови війни
Ніколайчук, Г. І. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога / Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. - С .43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, емоційне вигорання, самоцінність
Сеньовська, Н. Л. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни / Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. - С .51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна травма, патріотичне виховання, сублімація
Старєва, А. М. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах / А. М. Старєва. - С .61-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, обмежені умови
Харцій, О. М. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій / О. М. Харцій. - С .73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тривожна-депресивна симптоматика, психокорекційні рекомендації, анамнестичні дані
Шапочка, К. А. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни / К. А. Шапочка. - С .82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: умови війни, стрес, англійська мова
Азатьян, В. І. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання / В. І. Азатьян. - С .96-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутні медичні фахівці, дистанційне навчання, цифрові технології
Біденко, Н. В. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології / Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. - С .105-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетентності, освітні програми, стейкхолдери
Гриценко, Н. Л. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів / Н. Л. Гриценко. - С .117-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, предметна компетентність, допрофесійна освіта
Макаренко, Н. М. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання / Н. М. Макаренко. - С .131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні навички, мотивація, актуалізація
Підгорний, А. В. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи / А. В. Підгорний. - С .143-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фундаментальність в освіті, нові стандарти вищої освіти, засоби дистанційного онлайн-навчання
Шпак, В. П. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник / В. П. Шпак, О. В. Бардадим. - С .153-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, інформаційно-цифрова компетентність, природничий напрям
Vasylyshyna, N. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty = Метод кейс-стаді та його застосування під час викладання ділової іноземної мови для спеціальності з міжнародного права / N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. - С .172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, юридичні документи, переваги і недоліки
Гапоненко, Л. О. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії / Л. О. Гапоненко. - С .181-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна освіта, інновації в навчальному процесі, здобувачі освіти
Гребінь-Крушельницька, Н. Ю. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів / Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. - С .188-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвіта, автодидактика, самостійна робота
Котковець, А. Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки / А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. - С .196-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лексична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, прикладна механіка
Мельник, Б. М. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії / Б. М. Мельник. - С .204-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: змішане навчання, ортодонтія, цифрові технології
Оніщенко, Т. Є. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту / Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. - С .212-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, впровадження, глобальний інформаційний простір
Перхайло, Н. А. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи / Н. А. Перхайло. - С .221-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, контекстне навчання, інноваційні підходи
П’ятниця-Горпинченко, Н. К. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах / Н. К. П’ятниця-Горпинченко. - С .229-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адаптивна система навчання, контроль знань, дистанційне навчання
Лисак, Л. К. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. - С .238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-ціннісні орієнтації, гуманітарні дисципліни, педагогічні технології
Локшин, В. С. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності / В. С. Локшин. - С .248-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна культура, творча активність, інноваційна спрямованість
Александрова, Н. М. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International / Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб. - С .256-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні навички, підвищення кваліфікації, тренінг
УДК


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Литовченко, Світлана.
    Діти з порушенням слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - С. 19-29 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- навчання -- супровід

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
37.018.43:004
Д 48


   
    Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва [Текст] : навч.-метод. посібник / Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти ; упорядник: І. П. Воротникова, Н. В. Чайковська. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - 456 с. - (Освіта Києва). - ISBN 978-617-658-087-4 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дистанційне навчання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
моделі навчання -- управління ліцеєм -- інформаційна безпека -- дистанційні платформи -- цифрові інструменти -- освітній процес -- ІРЦ -- особливі освітні потреби
Дод.точки доступу:
Воротникова, І. П. \упорядник.\
Чайковська, Н. В. \упорядник.\
Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

8.


    Тарасун, Валентина.
    Дитина з аутизмом: діагностика, взаємодія, допомога / Валентина Тарасун // Дошкільне виховання. - 2020. - № 6. - С. 10-15 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Спеціальна освіта

Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- співпраця з батьками -- інклюзивна освіта -- особливі освітні потреби -- аутизм
Анотація: Подана стаття допоможе навчитися вчасно виявляти в малят ознаки аутизму, а також надасть цінні рекомендації щодо спостереження за малюками з розладами аутичного спектра, взаємодії з ними, надання поетапної психолого-педагогічної допомоги їхнім батькам.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Порошинська, Н.
    ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії / Н. Порошинська // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 12. - С. 51-53

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями психо-фізичного розвитку -- інклюзивно-ресурсні центри -- особливі освітні потреби -- психофізіологічні можливості

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Литовченко, Світлана.
    Навчально-реабілітаційний центр як сучасна форма організації освіти дітей з порушеннями слуху [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 1. - С. 78-85

Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- спеціальна освіта -- порушення слуха

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)