Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психологічний клімат<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
1.
159.9.07
П 86


   
    Психопрофілактика [Текст] / упорядник Т. Гончаренко. - Київ : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 112 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 966-8200-24-1 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психопрофілактика--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- конфлікти -- подолання конфліктів -- психопрофілактика -- суїцидальні нахили -- нетрадиціні віровчення
Анотація: Для фахівців, які працюють над проблемами практичної психології, соціальної роботи, дефектології, а також педагогів, студентів, батьків і всіх тих, хто прагне до самовдосконалення як в особистому, так і в професійному плані.
Дод.точки доступу:
Гончаренко, Т. \упорядник.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

2.
159.98(075)
К 21


    Карамушка, Л. М.
    Психологія освітнього менеджменту : навчальний посібник / Л. М. Карамушка. - Київ : Либідь, 2004. - 422 с. - ISBN 966-06-0342-8 : 27.00 грн., 70.00 грн., 24.26 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Освітній менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
управління -- менеджмент організацій -- освітній менеджмент -- психологія менеджменту -- управління освітою -- керівник організації -- стиль керівництва -- працівник освіти -- мотивація -- психологічний клімат -- комунікація -- конфлікт -- моделі психологічної служби -- управлінське консультування

Примірників всього: 14
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (6)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (6)

Знайти схожі

3.
159.9.07
П 86


   
    Психологічний клімат колективу [Текст] / упорядник О. Марінушкіна ; за заг. ред. С. Максименка, О. Главника. - Київ : Главник, 2004. - 96 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-8479-11-4 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
колектив -- задоволеність роботою -- психологічний клімат -- керування колективом -- груповий розвиток -- стосунки в колективі -- конфлікт -- стресостійкість
Анотація: У збірнику надано теоретичний та практичний матеріали для вивичення психологічного клімату колективу, зокрема представлені методики, які дають змогу дослідити функціонування колективу, отримати певну інформацію про задоволеність роботою та особливості спілкування співробтників. Представлені рекомендації щодо розв’язання конфліктів в колективі, подолання стресу та проведення спеціально-психологічної експертизи навчально-виховного процесу закладів освіти, що є необхідним для будь-якого колективу в сьогоденному житті.
Дод.точки доступу:
Марінушкіна, О. \упорядник.\
Максименко, С. \редактор.\
Главник, О. \редактор.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
316.6
М 82


    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Соціальна психологія : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Москаленко. - Вид. 2-ге, випр. та допов. - Київ : Центр учбової літератури, 2008. - 688 с. - Бібліогр.: с. 671-687. - ISBN 978-966-364-591-9 : 24.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання

   Соціальна психологія--Сучасні напрямки--Зарубіжні країни


   Соціалізація особистості


   Спілкування--Психологія


   Соціальні групи--Соціально-психологічні дослідження


Кл.слова (ненормовані):
біхевіоризм -- бихевиоризм -- социальная психология -- генетична психологія -- генетическая психология -- політична соціалізація -- политическая социализация -- спілкування -- общение -- конформізм -- конформизм -- натовп -- толпа -- паніка -- паника -- методи психологіного дослідження -- методы психологического исследования -- психология масс -- психологія мас -- соціальна поведінка -- социальное поведение -- когнітивна психологія -- когнитивная психология -- структуралізм -- структурализм -- психоаналітична психологія -- психоаналитическая психология -- гуманістична психологія -- гуманистическая психология -- особистість -- личность -- економічна соціалізація особистості -- экономическая социализация личности -- статево-рольова соціалізація -- полоролевая социализация -- політична соціалізація -- политическая социализация -- соціалізація особистості -- социализация личности -- ґендерна культура -- ґендерная культура -- ґендерні ролі -- гендерные роли -- конфлікти -- конфликты -- афилиация -- афіліація -- соціальна перцепція -- социальная перцепция -- візуальна психодіагностика -- визуальная психодиагностика -- стереотипізація -- стереотипизация -- ідентифікація -- идентификация -- рефлексия -- рефлексія -- каузальна атрибуція -- каузальная атрибуция -- психологія малих груп -- психология малых групп -- психологический климат -- психологічний клімат -- лидерство -- лідерство -- соціальні групи -- социальные группы
Анотація: Новий погляд на соціально-психологічні дослідження в теорії і практиці даної дисципліни.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

5.
373.018.4+159.922.7
Б 24


    Баришполь, Світлана Володимирівна.
    Співпраця вихователя ГПД та психологічної служби школи / С. В. Баришполь. - Київ : Основа, 2012. - 190 с. - (Вихователю ГПД). - ISBN 978-611-00-1263-0 : 27.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія виховання--Психологічна служба школи

Кл.слова (ненормовані):
вихователь ГПД -- особливості роботи -- психологічний клімат -- методики дослідження особистості -- діяльність учнів -- розвиток пізнавальної сфери -- рухливі ігри -- ціннісні орієнтації

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: П464336/2014/3
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 3
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-8
Малишева, Ольга. Присвоєння педагогічних званнь працівникам дошкільного навчального закладу / О. Малишева. - С.9-15
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНІ ЗВАННЯ, АТЕСТАЦІЙНІ КОМІСІЇ
Анікеєв, Костянтин. Нормативно-правове підгрунтя контролю за організацією харчування дітей / К. Анікеєв. - С.16-19
Кл.слова: ДЕРЖСАНЕПІДСЛУЖБА, ДЕРЖСПОЖИВІНСПЕКЦІЯ, ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
Денисенко, Олександр. Знищення документів навчального закладу / О. Денисенко. - С.20-27
Кл.слова: ОПИСИ СПРАВ, СТРОКИ ЗБЕРІГАННЯ ДОКУМЕНТІВ, ЕКСПЕРТИЗА ЦІННОСТІ ДОКУМЕНТІВ
Піддубна, Тетяна. Архівне зберігання документів дошкільного навчального закладу / Т. Піддубна. - С.28-34
Кл.слова: ПОЛОЖЕННЯ ПРО АРХІВ, ПЛАН РОБОТИ АРХІВУ, ОСОБА, ВІДПОВІДАЛЬНА ЗА АРХІВ
Орієнтовна циклограма наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань на квітень. - С.35
Орієнтовний перелік наказів з кадрових питань (особового складу) про надання щорічних відпусток. - С.36-37
Комплектування груп: нормативні документи. - С.38-41
Перелік документів для прийому дітей до дошкільного навчального закладу. - С.44
Приклад оформлення наказу про комплектування груп у дошкільному навчальному закладі. - С.45
Божинський, Володимир. Подання керівниками навчальних закладів декларацій про доходи / В. Божинський. - С.49-51. - декларування доходів
Кл.слова: ОРГАНІЗАЦІЙ
Сташків, Тетяна. Скорочена тривалість робочого часу і неповний робчий час: у чому різниця / Т. Сташків. - С.52-53
Кл.слова: НЕПОВНИЙ РОБОЧИЙ ДЕНЬ, НЕПОВНИЙ РОБОЧИЙ ТИЖДЕНЬ, ПРАЦЯ ІНВАЛІДІВ
Крачковська, Олена. Психолого-педагогічна взаємодія працівників дошкільного навчального закладу / О. Крачковська ; 54-58
Кл.слова: ДІЯЛЬНІСТЬ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА, ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА
Норов, Гліб. Відповідальність бухгалтера за матеріальні цінності / Г. Норов. - С.59-61
Кл.слова: МАТЕРІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВИЙ ДОГОВІР ПРО ЗБЕРЕЖЕННЯ МАЙНА
Клименко, Антоніна. Установлення посадового окладу заступникові завідувачого з господарства / А. Клименко ; 62-63
Кл.слова: ТАРИФНИЙ РОЗРЯД, ОПЛАТА ПРАЦІ, ПОСАДОВИЙ ОКЛАД
Кравченко, Людмила. Використання службового телефону в особистих інтересах / Л. Кравченко. - С.64-67. - журнал реєстрації
Кл.слова: МІЖМІСЬКИЙ ТЕЛЕФОННИЙ ЗВ'ЯЗОК, ПОСЛУГИ ЗВ'ЯЗКУ
Дуброва, Наталія. Проходження працівниками дошкільного навчального закладу інструктажів з охорони праці / Н. Дуброва. - С.68-69
Кл.слова: ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ, ПОЗАПЛАНОВИЙ ІНСТРУКТАЖ, ЦІЛЬОВИЙ ІНСТРУКТАЖ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

7.
37.07
П 78


   
    Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; редактор І. О. Линьова. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 308 с. - 75.89 грн.
    Зміст:
Линьов, Костянтин Олександрович. Сучасність керівника навчального закладу / К. О. Линьов. - С .3-5. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник навчального закладу, глобальне мислення, лідерство
Редько, Сергій Іванович. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу / С. І. Редько. - С .6-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник навчального закладу, управлінська діяльність, особистісні якості керівника
Черниш, Анатолій Петрович. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. - С .12-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: статутні завдання НЗ, соціальні завдання НЗ, дидактичні умови
Панченко, Алла Гнатівна. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу / А. Г. Панченко. - С .16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самоаналіз, діяльність, загальноосвітній навчальний заклад
Давидова, Наталія Олександрівна. Місце освітнього права в правовій системі України / Н. О. Давидова. - С .22-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє право, галузь права, галузь законодавства
Шуть, Валентина Яківна. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету / В. Я. Шуть. - С .28-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ділове спілкування, службовий етикет, мовленнєвий етикет
Руденко, Валентина Петрівна. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу / В. П. Руденко. - С .33-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: репутація організації, комунікація, цільова аудиторія
Лавриненко, Олена Василівна. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку / О. В. Лавриненко. - С .37-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, педагогічний процес, "вчитель-вечірник"
Давиденко, Юлія Сергіївна. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи / Ю. С. Давиденко. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпека життєдіяльності, безпечна територія школи, моральне здоров'я
Доброханська, Оксана Юріївна. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів / О. Ю. Доброханська. - С .52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвивальне освітнє середовище, інтерактивний метод навчання, надпредментні компетентності
Дорофеєва, Олена Анатоліївна. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства / O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. - С .58-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відповідальність, керівник НЗ, трудове законодавство
Зайвелєв, Ігор Борисович. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу / І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позашкільна освіта, освітнє право, позашкільний навчальний заклад
Кривенко, Наталія Миколаївна. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти / Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. - С .70-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандарт, стандартизація, компетентнісний підхід
Матвієць, Тамара Петрівна. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі / Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .75-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, колективно-групове навчання, технології ситуативного моделювання
Наєнко, Олена Юріївна. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях / О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. - С .79-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контролінг, система обліку витрат, рентабельність
Осадча, Ольга Олександрівна. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти / О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. - С .84-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, якість освіти, ідеологія колаборативного навчання
Павленко, Наталія Петрівна. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва) / Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .90-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, наступно-перспективні зв'язки, якість освіти
Пахарєва, Галина Василівна. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу / Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .98-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, стандарт середньої освіти, ліцей
Разумова, Ніна Вікторівна. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти / Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. - С .107-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контрольно-аналітична діяльність, річний план школи, діяльність
Репецька, Тетяна Василівна. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом / Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .114-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проект, проектні технології, проектний підхід
Рубан, Людмила Йосипівна. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді / Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. - С .119-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературний музей, оглядові екскурсії, тематичні екскурсії
Рудящий, М. І. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти / М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .124-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжпредметна інтеграція, основи геології, допрофільна освіта з геології
Саханда, Олена Анатоліївна. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу / O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. - С .128-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імідж навчального закладу, якість освітніх послуг, керівник навчального закладу
Цань, Вікторія Борисівна. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти / В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. - С .132-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: правовий статус ЗНЗ, неперервна освіта, управління навчальним закладом
Шевцова, Світлана Михайлівна. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї / С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .138-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізація, гуманітарний розвиток, саморозвиток особистості
Шевчук, Ольга Анатоліївна. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня / O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .143-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна компетентність, класифікація проектів, функції методу проектів
Шеманаєва, Наталія Володимирівна. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху / Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .146-148. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична педагогіка, оркестровий колектив, освітній маршрут вихованця
Шульженко, Світлана Петрівна. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії / С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .149-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: курс "Логіка", якість знань, логічне мислення
Байкова, Світлана Юріївна. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку / С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .154-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні інновації, міжнародне співробітництво, соціальне партнерство
Буднік, Ірина Олександрівна. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ / І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, анімація, анімаційна педагогіка
Велікжаніна, Наталія Андріївна. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .164-168. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні методи, активні методи, інтелектуальна досконалість
Гондюл, Ірина Леонідівна. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу / І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .169-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: коуч-керівник, коуч-менеджмент, принципи коучингу
Зубик, Світлана Петрівна. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу / С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .175-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальна діяльність, здоров’язбережувальне середовище, соціальна адаптація учня
Козак, Віра Олександрівна. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі / В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .178-182. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітня інновація, управління інноваційним проектом, етапи дослідної роботи
Крик, Тамара Михайлівна. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи / Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .182-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальне педагогічне дослідження, нововведення, взаємодія школа ВНЗ
Лимарчук, Ірина Вікторівна. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом / І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. - С .187-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, організація, організаційна культура
Любченко, Юлія Олександрівна. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні / Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .190-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, вальдорфська педагогіка, вальдорфська школа
Миронець, Олександр Анатолійович. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект” / О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. - С .197-202. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні методи викладання, тестування учнів, навчальний процес
Пашкевич-Скакун, Марія Станіславівна. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі / М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .202-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівець із соціальної роботи, професіоналізм, кваліфікаційні вимоги
Савченко, Діана Володимирівна. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи / Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .207-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, освітній маршрут, якість навчання
Самікова, Ірина Олександрівна. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей / І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .211-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, кваліметрія, факторно-критеріальне моделювання
Снопко, Ірина Валеріївна. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання / І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .214-219. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, навчання
Хилько, Альона Анатоліївна. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу / А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, технологізація, технології
Шевченко, Василь Миколайович. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі / В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .226-229. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, моніторинг якості освіти, управління якістю освіти
Антонова, Катерина Євгенівна. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ / К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. - С .230-235. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотивація, теорія мотивації, педагогічні працівники
Балацька, Ганна Василівна. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями / Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .235-239. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільність навчання, індивідуальний підхід, навчальні здібності
Бойко, Ганна Анатоліївна. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи / Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .239-243. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація дітей-мігрантів, субкультура, розвивально-освітнє середовище
Боруца, Надія Віталіївна. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект / П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. - С .244-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, управлінське спілкування, маніпуляція
Волобуєва, Людмила Анатоліївна. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу / Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. - С .250-256. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мікроклімат, педагогічний колектив, успішний навчальний заклад
Ридзель, Леся Володимирівна. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ / Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. - С .256-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний клімат, управління, психологічна атмосфера
Семирекова, Ілона Вікторівна. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею / І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. - С .264-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: патріотизм, патріотичне виховання, шкільний музей
Шостак, Уляна Вікторівна. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини / У. В. Шостак. - С .267-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія сім’ї та школи, потенціал особистості, діти молодшого шкільного віку
Стрелковська, Вікторія Борисівна. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами / В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .273-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, спеціальна школа, форми навчання
Доценко, Юрій Миколайович. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи / Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .278-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, учнівський контингент, андрагогічні особливості
Семенюк, Оксана Євгенівна. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи / О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .291-296. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційна освіта, дистанційне навчання, інтернет-навчання
Стуленкова, Олена Миколаївна. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти / О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екстернат, екстерн, дистанційне навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметна інтеграція -- психологічний клімат -- модель геологічної школи
Дод.точки доступу:
Линьова, І. О. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.


    Шах, Марина.
    Психологічний супровід педагогічного колективу ДНЗ [Текст] / М. Шах // Психолог дошкілля. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 9. - С. 4-6

Кл.слова (ненормовані):
робота з педколективом -- психологічний клімат -- педагогічні стереотипи
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.
37.07:373]:005.745(082)
П 78


   
    Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; редактор В. Я. Шуть. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 440 с. - 80.84 грн., 90.00 грн.
    Зміст:
Линьов, Костянтин Олександрович. Лідерство як інструмент трансформації управління у загальноосвітньому навчальному закладі / К. О. Линьов. - С .3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Давидова, Наталія Олександрівна. Зміст правової компетентності керівника навчального закладу в Україні та США / Н. О. Давидова. - С .7-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Канафоцька, Галина Павлівна. Сучасна школа в трансформаційному суспільстві та її вплив на формування цінностей підростаючого покоління в контексті відродження духовної нації / Г. П. Канафоцька. - С .12-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Логачова, Світлана Станіславівна. Нормативно-правове забезпечення діяльності із залучення додаткових ресурсів до ЗНЗ / С. С. Логачова. - С .26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Нідзієва, Вероніка Анатоліївна. Формування організаційних цінностей педагогічного колективу / В. А. Нідзієва. - С .31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипченко, Наталія Миколаївна. Комунікативна компетентність керівника ЗНЗ як запорука ефективності управлінського процесу / Н. М. Пилипченко. - С .39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Черниш, Анатолій Петрович. Створення умов успішного формування та реалізації особистості / А. П. Черниш. - С .44-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Шуть, Валентина Яківна. Розвиток комунікативної компетентності керівників навчального закладу в системі кваліфікації / В. Я. Шуть. - С .52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Василевич, Леонід Федорович. Проблеми реалізації стратегій розвитку шкіл у сучасних умовах та шляхи їх розв’язання / Л. Ф. Василевич. - С .56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєв, Ігор. Медіація у школі: від інновації до повсякденної практики / А. І. Гусєв. - С .60-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлишева-Кімнатна, Анастасія Михайлівна. Організація командної роботи колективу навчального закладу / А. М. Бєлишева-Кімнатна. - С .65-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Бовсуновська, Марія Адамівна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у реалізації освітніх проектів в умовах інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / М. А. Бовсуновська, О. Л. Бондарчук, А. Г. Панченко. - С .69-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Буковська, Оксана Іванівна. Побудова інноваційного освітнього середовища / О. І. Буковська, І. О. Линьова. - С .74-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Закомірний, Ігор Миколайович. Підготовка вчителів вечірньої школи до здійснення дистанційного навчання / І. М. Закомірний, О. В. Лавриненко. - С .79-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кобижча, Віра Олексіївна. Ефективне управління: майстерність чи талант? / В. О. Кобижча, Валентина Яківна Шуть. - С .88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальова, Олександра Миколаївна. Впровадження моніторингу освіти в практику приватного навчального закладу / О. М. Ковальова, В. В. Павлюк. - С .93-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Козлова, Лілія Вікторівна. Організація семінару-практикуму "Готовність учителів до інноваційного навчання" / Л. В. Козлова, А. Г. Панченко. - С .97-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочеткова, Олена Сергіївна. Паблік рилейшнз у контексті соціальної відповідальності позашкільного навчального закладку / О. С. Кочеткова, Т. В. Поспєлова. - С .104-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кроп, Світлана Іванівна. Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу в умовах креативної освіти / С. І. Кроп, О. С. Наумук, В. П. Руденко. - С .109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьміна, Світлана Валентинівна. Правові аспекти управління дошкільним навчальним закладом / С. В. Кузьміна, Н. О. Давидова. - С .114-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Куликовська, Тетяна Василівна. Педагогічний моніторинг у навчально-виховному процесі: проблеми впровадження і перспективи / Т. В. Куликовська, І. О. Линьова. - С .121-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Новік, Олена Валентинівна. Підвищення власної ефективності керівника / О. В. Новік, Т. В. Поспєлова. - С .126-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадча, Ольга Ярославівна. Розбудова інформаційного простору ЗНЗ як стратегія інноваційного розвитку (на прикладі українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка) / О. Я. Осадча, І. О. Линьова. - С .131-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Панчук, Любов Михайлівна. Інноваційні підходи до організації науково-дослідницької діяльності учнів - членів наукового товариства "Дослідник" ліцею податкової та рекламної справи № 21 міста Києва / Л. М. Панчук, В. П. Руденко. - С .138-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюшко, Олексій Іванович. Керівний вплив у процесі регулювання безпеки життєдіяльності в навчальному закладі спортивного спрямування / О. І. Семенюшко, В. В. Сокол, О. Г. Башук. - С .143-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Сметюх, Тетяна Вячеславівна. Правове регулювання відкриття приватного дошкільного навчального закладу / Т. В. Сметюх, Н. О. Давидова. - С .148-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Євгенія Валеріївна. Удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників шляхом впровадження нових педагогічних технологій в умовах спеціалізованої школи / Є. В. Соколова, І. О. Линьова. - С .153-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Соловей, Оксана Володимирівна. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства / О. В. Соловей, Н. О. Давидова. - С .161-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Турченюк, Альона Миколаївна. Впровадження сучасних інформаційних систем у загальноосвітніх навчальних закладах / А. М. Турченюк, І. В. Клименко. - С .166-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Чубук, Людмила Анатоліївна. формування правової компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу / Л. А. Чубук, Н. О. Давидова. - С .171-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, Ольга Анатоліївна. Управління загальноосвітнім навчальним закладом на принципах лідерства / О. А. Шевчук, С. А. Калашнікова. - С .177-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Шигида, Тетяна Михайлівна. Особливості стилю керівництва дошкільним навчальним закладом / Т. М. Шигида, С. І. Редько. - С .190-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Штефан, Любов Вікторівна. Форми організації навчального процесу у вечірній школі / Л. В. Штефан, О. В. Лавриненко. - С .195-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Штихалюк, Олена Павлівна. Розвиток освітньо-інформаційного середовища навчально-виховного комплексу "Всезнайко" засобами мереживих технологій та дистанційної освіти для дошкільників / О. П. Штихалюк, І. А. Юхно, Я. С. Бабич. - С .200-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Антощак, Оксана Вікторівна. Управління попередженням та усуненням конфліктів у закладах освіти / О. В. Антощак, І. О. Линьова. - С .207-215. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Наталія Василівна. Використання технології медіації для вирішення конфліктів у навчальному закладі / Н. В. Бондаренко, А. І. Гусєв. - С .216-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Вакуленко, Світлана Петрівна. Використання прийому перефразування в управлінській діяльності керівника навчального закладу / С. П. Вакуленко, А. І. Гусєв. - С .221-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Войнова-Олійник, Вікторія Володимирівна. Управління формуванням сприятливого клімату в педагогічному колективі навчального закладу / В. В. Войнова-Олійник, С. І. Редько. - С .225-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Грановська, Дарина Анатоліївна. Управління формуванням позитивного іміджу сучасного дошкільного навчального закладу / Д. А. Грановська, С. І. Редько. - С .231-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Гринюк, Тетяна Олегівна. Правові засади вирішення конфліктних ситуацій у ЗНЗ / Т. О. Гринюк, Н. О. Давидова. - С .236-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Деріга, Світлана Іванівна. Впровадження медіаційних технологій у навчально-виховний процес. З досвіду Слов’янської гімназії / С. І. Деріга, А. І. Гусєв. - С .241-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, Катерина Володимирівна. Інформаційно-психологічна безпека дітей шкільного віку / К. В. Ковальчук, В. В. Павлюк. - С .246-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузнєцова, Ольга Василівна. Особливості управління конфліктом у педагогічному колективі дошкільного навчального закладу / О. В. Кузнєцова, К. О. Линьов. - С .252-256. - Бібліогр. в кінці ст.
Пекло, Валентина Петрівна. Організаційні передумови для проведення медіацій у сучасній школі / В. П. Пекло, А. І. Гусєв. - С .256-261. - Бібліогр. в кінці ст.
Чайко, Володимир Леонідович. Значення соціально-психологічного клімату в спеціальному закладі освіти / В. Л. Чайко, А. І. Гусєв. - С .261-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Авраменко, Ірина Альвінівна. Реалізація концепції посткомп’ютерної освіти в освітньому просторі гімназії / І. А. Авраменко, В. Я. Шуть. - С .270-274. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицька, Олена Валентинівна. Організаційно-педагогічні засади дослідно-експериментальної роботи з учнівською молоддю / О. В. Вербицька, В. Я. Шуть. - С .275-280. - Бібліогр. в кінці ст.
Гентош, Ольга Анатоіївна. Організація роботи з атестації працівників школи / О. А. Гентош, А. Г. Панченко. - С .281-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончарук, Микола Дмитрович. Напрями вдосконалення науково-методичної роботи у навчальному закладі / М. Д. Гончарук, А. Г. Панченко. - С .287-292. - Бібліогр. в кінці ст.
Грудницька, Наталя Анатоліївна. Формування творчих здібностей учнів початкових класів шляхом використання інноваційних технологій / Н. А. Грудницька, В. Я. Шуть. - С .293-297. - Бібліогр. в кінці ст.
Джигора, Наталія Олександрівна. Формування та розвиток культурно-мовних цінностей, іншомовної комунікації компетентності гімназистів на уроках іноземної мови / Н. О. Джигора, В. Я. Шуть. - С .298-302. - Бібліогр. в кінці ст.
Дмитренко, Олена Вікторівна. Мотивація розвитку професійної педагогічної іншомовної компетентності вчителів у методичній роботі початкової школи / О. В. Дмитренко, Т. В. Поспєлова. - С .302-306. - Бібліогр. в кінці ст.
Жук, Лариса Вікторівна. Удосконалення процесу управління науково-методичною роботою у загальноосвітньому закладі / Л. В. Жук, І. О. Линьова. - С .306-312. - Бібліогр. в кінці ст.
Зайцева, Крістіна Сергіївна. Управління методичною роботою в загальноосвітньому навчальному закладі / К. С. Зайцева, А. Г. Панченко. - С .312-317. - Бібліогр. в кінці ст.
Кметь, Людмила Миколаївна. Метод проектів як засіб навчання і виховання школярів молодших класів / Л. М. Кметь, С. С. Логачова. - С .318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондрицька, Катерина Василівна. Зміст і форми методичної роботи у сучасній школі / К. В. Кондрицька, А. Г. Панченко. - С .323-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Козійчук, Оксана Григорівна. Управління освітнім проектом як формою організації профільного навчання у позашкільному навчальному закладі / О. Г. Козійчук, І. О. Линьова. - С .329-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Кричевська, Юлія Юріївна. Проблема наступності під час переходу з початкової школи в основну / Ю. Ю. Кричевська, О. В. Лавриненко. - С .335-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартиненко, Лариса Петрівна. Організація навчально-виховної роботи у ЗНЗ. Метод проектів / Л. П. Мартиненко, А. Г. Панченко. - С .341-345. - Бібліогр. в кінці ст.
Пазюк, Любов Миколаївна. Роль краєзнавства в національно-патріотичному вихованні дітей / Л. М. Пазюк, А. М. Пастушенко, В. Я. Шуть. - С .345-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Петренко, Діана Іллівна. Внутрішньошкільний контроль як інструмент управління якістю навчання учнів / Д. І. Петренко, А. Г. Панченко. - С .351-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Писаренко, Любов Іванівна. Робота педагогічного колективу навколо імені, яке носить школа / Л. І. Писаренко, О. В. Чуба, В. Я. Шуть. - С .356-361. - Бібліогр. в кінці ст.
Плужникова, Анна Олегівна. Експертнре оцінювання методичної роботи у дошкільному навчальному закладі / А. О. Плужникова, А. Г. Панченко. - С .362-365. - Бібліогр. в кінці ст.
Романенко, Антоніна Володимирівна. Роль інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні навчальним закладом / А. В. Романенко, С. С. Логачова. - С .366-370. - Бібліогр. в кінці ст.
Сергєєва, Наталя Володимирівна. Організація науково-методичної роботи в ліцеї в умовах поєднання класичної системи з інноваційними освітніми методиками й технологіями / Н. В. Сергєєва, С. С. Логачова. - С .370-375. - Бібліогр. в кінці ст.
Стельмах, Тетяна Юріївна. краєзнавчий проект "Від історії маленької Батьківщини - до історії країни" у національно-патріотичному вихованні молоді / Т. Ю. Стельмах, В. Я. Шуть. - С .375-380. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнникова, Наталія Вікторівна. Інформаційна культура в контексті формування організаційної культури загальноосвітнього навчального закладу / Н. В. Тютюнникова, В. Я. Шуть. - С .381-385. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзюба, Вікторія Олександрівна. Досвід впровадження педагогічних інновацій у виховну систему гімназії-інтернату №13 м. Києва / В. О. Дзюба, І. О. Линьова. - С .386-392. - Бібліогр. в кінці ст.
Доценко, Оксана Юріївна. Основні функції управління виховним процесом у загальноосвітньому навчальному закладі / О. Ю. Доценко, І. О. Линьова. - С .392-398. - Бібліогр. в кінці ст.
Максимець, Світлана Костянтинівна. Формування здорового способу життя засобами арт-технологій / С. К. Максимець, І. А. Сидоренко, І. О. Линьова. - С .399-404. - Бібліогр. в кінці ст.
Побежимова, Ольга Вікторівна. Перспективи діяльності дитячо-юнацької хореографічної студії імені Миколи Коломійця "Щасливе дитинство" в сучасних умовах / О. В. Побежимова, С. С. Логачова. - С .404-409. - Бібліогр. в кінці ст.
Саратин, Наталія Володимиівна. Особливості організації навчально-виховного процесу для дітей із затримкою психічного розвитку в школах-інтернатах / Н. В. Саратин, А. П. Черниш. - С .409-412. - Бібліогр. в кінці ст.
Сліпенко, Марія Сергіївна. Стан та перспективи розвитку приватної дошкільної освіти Київщини / М. С. Сліпенко. - С .413-421. - Бібліогр. в кінці ст.
Усматова, Анна Сергіївна. Виховна робота як складова профільно орієнтованого загальноосвітнього навчального закладу / А. С. Усматова, І. О. Линьова. - С .421-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербій, Галина Омелянівна. Превентивне виховання ліціїстів - технологія виховання свідомо активних громадян / Г. О. Щербій, С. І. Редько. - С .426-431. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
проблеми -- школа -- управління -- лідерство -- медіаційні технології -- психологічний клімат
Дод.точки доступу:
Шуть, Валентина Яківна \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

10.
37.013(082)
С 91


   
    Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти [Текст] : монографія / Українська академія акмеології ; редактор: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 912 с. - ISBN 978-617-658-019-5 : 60.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інвестиції у людський акме-капітал - шлях України до процвітання / В. О. Огнев’юк. - С .5-18
Кл.слова: освіта, модель децентралізації управління освітою, інтернаціоналізація освіти
Сисоєва, С. О. Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих / С. О. Сисоєва. - С .19-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-педагогіка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання
Бондарева, О. Є. Акмеологічні принципи тренінігів з лідерства-служіння в аспекті розвитку корпоративної культури / О. Є. Бондарева, О. В. Єременко. - С .32-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тренінг, корпоративна культура, психологічний клімат
Вознюк, О. В. Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний контекст / О. В. Вознюк. - С .43-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток як процесуальний та біфуркаційний феномен, універсальна парадигма розвитку, закони діалектики
Kamenova, D. Creativity development models and standarts / D. Kamenova. - С .84-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, модель загальної професійної творчості, стандарт наукової творчості
Фруктова, Я. С. Журналістика як соціальний інститут: психолого-педагогічний аспект формування акме-особистості / Я. С. Фруктова. - С .111-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальний інститут, журналістика, медіа-освіта
Голобородько, Е. П. Розвиток позитивного мислення як засіб формування успішної особистості: чинники і технології / Е. П. Голобородько. - С .136-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, успіх, позитивне мислення
Линьов, В. Є. Психологія завчасної стійкості в контексті життєвих перспективів як акмеологічний потенціал особистості / В. Є. Линьов. - С .143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: завчасна стійкість, акмеологічний потенціал, професійне та особистісне становлення
Сіткар, В. І. Становлення особистості та суспільства крізь призму дитячої субкультури: сучасні тенденції / В. І. Сіткар. - С .163-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, суспільство, дитяча субкультура
Чорна, І. М. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні / І. М. Чорна. - С .181-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профорієнтація, професійне самовизначення, професіограма
Чернуха, Н. М. Акмеологічний підхід виховання толерантності в міжособистісний відносинах суб’єктів освітнього процесу вищої школи / Н. М. Чернуха, К. А. Бровко. - С .201-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: толерантність, міжособистісне спілкування, акмеологічний підхід
Антонов, В. М. Прикладна та професійна акмеологія: шляхи розвитку і удосконалення / В. М. Антонов. - С .220-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, геронтологія, кібернетика
Антонов, В. М. Інноваційні технології в акмеології / В. М. Антонов. - С .247-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нейропедагогіка, психогенетика, кібернетика
Антонов, В. М. Акме-гендерологія: інноваційно-концептуальні основи / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .259-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерологія, інновація, кіберакмеологія
Саух, П. Ю. Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму / П. Ю. Саух. - С .277-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна система освіти, виховання, акмеологічний алгоритм
Дубасенюк, О. А. Факторні акме-моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної шкіл / О. А. Дубасенюк, Н. В. Кузьміна. - С .289-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, продуктивна діяльність педагога, акме-моделі
Хоружа, Л. Л. Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .341-359. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трансгресивна педагогіка, герменевтичний підхід, етичний саморозвиток педагога
Сидорчук, Н. Г. Психолого-Педагогічні фактори підвищення продуктивності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів як акмеологічна проблема / Н. Г. Сидорчук. - С .359-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвітня діяльність, психолого-педагогічні фактори
Мельниченко, О. В. Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості / О. В. Мельниченко. - С .377-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерна рівність, гендерні стереотипи
Мартиненко, С. М. Діагностування акмеологічного розвитку особистості в освітньому середовищі університету / С. М. Мартиненко. - С .396-416. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, діагностування, освітнє середовище
Чумак, Л. В. Педагогіка, андрагоніка, х’ютагогіка як акмеологічні щаблі професіоналізму освітян / Л. В. Чумак. - С .417-437. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, адрагогічний підхід, акмеологічний підхід
Полєвікова, О. Б. Методологія словоцентризму як теоретичне підґрунтя інноваційного підходу до мовної освіти дітей / О. Б. Полєвікова. - С .437-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: словоцентризм, мовна освіта, мовленнєвий розвиток дітей
Полєвіков, І. О. Обґрунтування педагогічних умов особистісно орієнтованого виховання в музичній школі / І. О. Полєвіков. - С .456-474. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, особистісно орієнтоване виховання, учень музичної школи
Архипова, С. П. Освіта як чинник адаптації, соціалізації та самовизначення соціально незахищених категорій дорослих у змінюваному середовищі / С. П. Архипова. - С .475-496. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, соціальний захист, ресоціалізація
Терентьєва, Н. О. Розвиток університетської освіти України періоду нгезалежності: інтеграційний та акмеологічний напрям / Н. О. Терентьєва. - С .497-520. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська освіта, інтеграційні процеси, освітні послуги
Поясок, Т. Б. Загальні закономірності та принципи професійної підготовки фахівців на засадах системного підходу / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна. - С .521-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна система, системни йпідхід, професійна підготовка
Соколова, І. В. Акмеологічні домінанти нових освітніх програм підготовки бакалаврів освіти / І. В. Соколова. - С .545-564. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічне освітнє середовище
Желанова, В. В. Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу / В. В. Желанова. - С .564-582. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: смислоусвідомлення, смислобудівництво, смислогенез
Паламарчук, Л. Б. Полікультурність як складова професійної підготовки майбутнього педагога в акмеологічному середовищі університету / Л. Б. Паламарчук. - С .583-605. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: полікультурність, професійна підготовка, акме-середовище
Кучерук, О. А. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів української мови на засадах акмеології / О. А. Кучерук. - С .606-628. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професійно-педагогічна освіта, методика компетентності
Караман, С. О. Акмеологічний аспект формування методичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .628-639. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: методична компетентність, науково-методична діяльність, предметно-методична діяльність
Дерека, Т. Г. Концептуальні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання / Т. Г. Дерека. - С .639-663. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічна компетентність, професійна підготовка
Цехмістер, Я. В. Акмеологічні особливості післядипломної освіти лікарів в Україні / Я. В. Цехмістер, О. Ю. Лисенко. - С .664-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна професійна освіта, освіта упродовж життя, післядипломна освіта лікарів
Рибалко, Л. С. Професійна самореалізація учителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасних викликів (акмеологічний аспект) / Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко. - С .684-715. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самореалізація особистості, акмеологія, педагогічна діяльність
Дроздова, І. П. Становлення особистості сучасного фахівця нефілологічного профілю у процесі формування його професійного менталітету / І. П. Дроздова. - С .726-748. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійне мовлення, формування професійного менталітету, праксеологічна і ментальна сторони професійної культури
Гладкова, В. М. Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку людини / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С .749-771. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Галус, О. М. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у ВНЗ: акмеологічний підхід / О. М. Галус. - С .772-789. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотивація особистості, навчальна діяльність студентів
Гладкова, В. М. Професійний розвиток та вдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів / В. М. Гладкова. - С .790-815. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, професійний розвиток, професійне самовдосконалення
Дуткевич, Т. В. Конфліктологічна компетентність як чинник професіоналізації менеджера освіти / Т. В. Дуткевич. - С .816-836. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конфліктологічна компетентність, менеджер освіти, професіоналізація
Аннєнкова, І. П. Моніторинг якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ (акмеологічний підхід) / І. П. Аннєнкова. - С .837-856. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, моніторинг, науково-педагогічний працівник
Москаленко, А. М. Акмеологічні засади підготовки управлінців навчальних закладів в умовах магістратури / А. М. Москаленко. - С .856-876. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, акмеолоічні технології, психолого-педагогічні умови навчання
Гладкова, В. М. Акмеологічні аспекти корпоративних систем управління кар’єрою у комерційному секторі / В. М. Гладкова, Е. В. Гладков. - С .877-897. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: менеджер, професіоналізм, кар’єра
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяльність--Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
теоретична акмеологія -- психологічна акмеологія -- педагогічна акмеологія -- професійна акмеологія -- акмеологія управління -- акме-педагогіка -- акме-особистість -- позитивне мислення -- акмеологіний потенціал -- професійний розвиток -- андрагогіка -- х’ютагогіка -- мовна освіта -- післядипломна освіта -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Сисоєва, С. О. \редактор.\
Фруктова, Яна Станіславівна \редактор.\
Українська академія акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)