Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інформаційні технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 236
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
811.111’276.6(075.8)
B 29


   
    Basic Busines English (основи ділової англійської) : навч. посіб. для студ. філол. ф-ту спец. "Англійська мова та зарубіжна література" / МОН України; КМПУ ім. Б. Д. Грінченка ; уклад. Д. В. Ольшанський. - 2-ге вид., стереотипне. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2007. - 57 с. - 5.52 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Англійська мова--Основи ділової англійської--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент -- бізнес -- банк -- інформаційні технології
Дод.точки доступу:
Ольшанський, Д. В. \уклад.\
Київський міський педагогічний університет імені Б. Д. Грінченка


Примірників всього: 26
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (21),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (21),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5)

Знайти схожі

2.


    Tkachenko, Olha.
    Cloud technologies in learning: ontological approach = Хмарні технології у навчанні: онтологічний підхід / O. Tkachenko, K. Tkachenko, O. Tkachenko // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 17. - С. 112-127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
онтологічна модель -- процес навчання -- хмарні технології -- інформаційні технології -- зміст навчання -- навчальна інформаційна система -- система управління навчанням
Анотація: У статті розглянуто онтологічний підхід до створення та використання навчальних інформаційних систем та систем управління навчальним процесом, які функціонують у хмарному середовищі. Запропонований онтологічний підхід дає можливість реалізувати навчальні процеси, підтримуючи спільний доступ як для користувачів (студентів, викладачів, методистів тощо), так і до різних навчальних курсів спільного навчального контенту, що зберігається в хмарі. Результатом використання хмарних технологій та онтологій є можливість внесення необхідних коректив до сукупності цілей і завдань навчального процесу, процесу навчання, курсу, вимог до рівня знань і компетентності студентів. Запропоновано онтологічний підхід до побудови навчальних систем, що працюють у хмарному середовищі. Розроблену онтологічну модель доцільно використовувати при реалізації системи навчання в управлінні процесами навчання у вищих навчальних закладах. Побудована онтологічна модель дає можливість здійснювати постійне вдосконалення процесів навчання, підтримуючи обмін як користувачами (студентами, викладачами, методистами тощо), так і різними навчальними курсами спільного навчального контенту, що зберігається в хмарі. Результатом використання хмарних технологій та онтологій є можливість внесення необхідних коректив до набору цілей і завдань навчального процесу, до навчального процесу, курсу навчання, до вимог до рівня та компетенцій слухачів з боку роботодавців та/або держави. Розроблена онтологічна модель процесів навчання дозволяє, використовуючи хмарні технології, формувати простір змісту навчання. Спільне використання навчального контенту між навчальними системами дозволило не тільки використовувати готові високоякісні навчальні матеріали, розроблені найкращими вчителями, але й скоротило час і ресурси, витрачені на передачу контенту з однієї системи в іншу. Запропонований підхід використовує інтеграцію таких технологій, як: онтологічне моделювання, інтелектуалізація та інформатизація, а також хмарні технології. Використання цих технологій дає можливість прогнозувати виникнення аварійних ситуацій у навчальному процесі.
Дод.точки доступу:
Tkachenko, Kostiantyn
Tkachenko, Oleksandr


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Stepanov, V. Yu.
    Digital diplomacy in the infopmational space [Текст] / V. Yu. Stepanov // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління : науковий журнал. - 2020. - N 2. - P10-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2310-2837

Кл.слова (ненормовані):
цифрова дипломатія -- соціальні мережі -- комунікації -- інформаційні технології -- інформаційний простір

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Nalyvaiko, О.
    Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view = Дистанційна освіта в Каразінському у 2030 році очима студентів / О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 79-94, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
форсайт дослідження -- дистанційна освіта -- вища освіта -- студент -- цифрові технології -- інформаційні технології
Анотація: У статті було розглянуто перспективи впровадження дистанційних технологій у навчальний процес закладів вищої освіти. Було проаналізовано наукові праці провідних учених у галузі дистанційної освіти. В основу дослідження покладено метод Дельфі. Розглянуто теоретичні основи запровадження дистанційної освіти в університетах. Досліджено основні тенденції розвитку освітньої сфери у світі та впровадження в неї елементів дистанційної освіти. Окреслено особливу роль студентів як однієї з основних зацікавлених сторін в освіті. Головними експертами цього дослідження виступають студенти, адже саме вони являють собою одну з основних зацікавлених сторін освітнього процесу. У ході дослідження було з’ясовано, що більшість студентів Каразінського університету, а саме 75%, є прибічниками впровадження дистанційної освіти. Особливу увагу у статті було приділено встановленню переваг та виявленню слабких сторін дистанційної форми навчання. Слід також зазначити, що, згідно з думкою деяких респондентів, дистанційне навчання відчужує людей від суспільства, і в такий спосіб негативно впливає на культурний розвиток особистості людини, що може у свою чергу призвести до погіршення комунікативних навичок та зниження рівня соціальної активності студентів. Утім, тим не менш, переважна більшість респондентів дотримуються думки, що дистанційна форма навчання жодним чином не вплине на соціалізацію людини в суспільстві. Відповідно до результатів опитування було розроблено зручний графік навчання для студентів, які поєднують роботу та навчання. У статті також було проаналізовано цілу низку засобів дистанційної форми навчання з метою виокремлення серед них найбільш зручних, які є безпосередньо пов’язаними з утіленням принципу наочності при набутті студентами нових знань. У статті також висвітлено основні напрями розвитку дистанційної освіти в Каразінському університеті в 2030 році.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Adzhva, D.
Аджва Діана
Sarhsian, Е.
Саргсян Евеліна
Наливайко Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
811.111(075.8):004
E93


    Evans, Virginia.
    Information Technology [Текст] / V. Evans, J. Dooley, S. Wright. - Berkshire : Express Publishing, 2011. - 39 p. - (Career Paths). - ISBN 978-0-85777-640-2 : 271.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова

   Інформаційні технології


Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- будова комп’ютера -- пошта -- email -- браузер -- веб-дизайн -- відеоконференція -- торігвля в Інтернеті
Дод.точки доступу:
Dooley, Jenny
Wright, Stanley


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
811.111(075.8):004
E93


    Evans, Virginia.
    Information Technology. Teacher’s guide [Текст] / V. Evans, J. Dooley, S. Wright. - Berkshire : Express Publishing, 2015. - 135 p. - ISBN 978-1-4715-3460-7 : 99.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова

   Інформаційні технології


Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- будова комп’ютера -- інтерфейс -- мови програмування -- електронні публікації -- автоматизація -- хакери -- віруси -- захист інформації -- антивірус -- системне адміністрування
Дод.точки доступу:
Dooley, Jenny
Wright, Stanley


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.


    Lewandowska, D.
    Technologia informacyjna w pracy płockich przedszkoli na przykładzie publicznego przedszkola nr 33 im. Jean’a vanier i akademii przedszkolaka max w płocku / D. Lewandowska, D. Korzan // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 113-127, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.12 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ -- інформаційні технології -- виховний процес
Дод.точки доступу:
Korzan, D.


Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
371.134:7/9](477)
Г 95


    Гуржій, Андрій Миколайович.
    The peculiarities of forming the contents of training manual on information technologies for the future teachers of arts & humanities / А. М. Гуржій, Л. А. Карташова, В. В. Лапінський // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL. - 2015. - № 1. - С. 150-162. - Текст англ. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК

Рубрики: Підготовка вчителів--інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- навчальний посібник -- система навчання -- студент -- майбутній учитель -- гуманітарні спеціальності -- навчальний заклад -- особистість
Анотація: У статті "Особливості формування змісту навчального посібника з інформаційних технологій для майбутніх вчителів-гуманітаріїв" розглядаються проблеми, викликані принципово новими вимогами до педагогічної діяльності сучасних вчителів гуманітарних предметів. Означено умови розроблення навчального посібника як складника авторської системи навчання інформаційних технологій студентів – майбутніх вчителів, завданням якої є формування готовності до використання інформаційних технологій (у професійній діяльності й у самонавчанні) як однієї із неодмінних, на сьогодні, якостей майбутнього вчителя.
Дод.точки доступу:
Карташова, Любов Андріївна
Лапінський, Віталій Васильович

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.


    Tkachenko, Kostiantyn.
    Using elements of gamification in intelligent learning systems: ontological aspect = Використання елементів гейміфікації в інтелектуальних навчальних системах: онтологічний аспект / K. Tkachenko, O. Tkachenko, O. Tkachenko // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 1, N 21. - С. 32-47, DOI 10.28925/2663-4023.2023.21.3247. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
онтологія -- онтологічна модель -- багаторівнева онтологічна модель -- інтелектуальна система навчання -- інформаційні технології -- зміст навчання -- гейміфікація -- знання
Анотація: У статті розглянуто онтологічний підхід до створення та використання інтелектуальних навчальних систем з елементами гейміфікації. Розроблену багаторівневу онтологічну модель доцільно використовувати при реалізації процесів навчання у закладах вищоїосвіти. Запропоновано онтологічне моделювання інтелектуальних навчальних систем на основі багатовимірних моделей. Запропонований підхід дає можливість розробити багаторівневу онтологічну модель будь-якої інтелектуальної навчальної системи, яка повністю відображає прагматику досліджуваної предметної області. Запропонована багаторівнева онтологічна модель інтелектуальної навчальної системи з елементами гейміфікації фіксує та структурує знання, загальні для предметної галузі, що вивчається. Це дозволяє повторно використовувати її як основу єдиної моделі знань, що забезпечує логічну узгодженість між окремими онтологіями при об’єднанні для створення навчального контенту (наприклад, онлайн-курсу) із ширшим переліком тем і завдань. Застосування онтологічного підходу є ефективним способом проєктування та розробки інтелектуальних навчальних систем. Побудовані індивідуальні онтологічні моделі (навчального контенту, тестів, онтології результатів і дій студентів, оцінювання знань студентів, компонентів гейміфікації) сприяють проєктуванню єдиного інформаційного навчального середовища (навчального контенту), в рамках якого реалізуються інтелектуальні навчальні системи,що використовують елементи гейміфікації. Запропонована в роботі багаторівнева онтологічна модель сприяє підвищенню ефективності процесів навчання, збереженню інтересу та мотивації до вивчення запропонованого навчального контенту, що містить елементи гейміфікації. Результатом використання елементів гейміфікації та онтологічного моделювання в інтелектуальних навчальних системах є можливість внесення необхідних коректив щодо цілей і завдань навчального процесу, процессівнавчання, вимог до рівня та компетентності студентів
Дод.точки доступу:
Tkachenko, Olha
Tkachenko, Oleksandr


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Третяк, Д. Д.
    Інноваційні технології в автотранспортному страхуванні / Д. Д. Третяк, Я. С. Поруба // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
автотранспортне страхування -- страхова телематика -- інформаційні технології -- електронний поліс -- цифрова трансформація
Дод.точки доступу:
Поруба, Я. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)