Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=національна самосвідомість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
   94(477-25)"18/19"
   К 38


   
    Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22 травня 2013 року, місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 197 с. - 38.77 грн., 35.00 грн.
    Зміст:
Єременко, Олена Володимирівна. Творчість як місія чи творчість як мистецтво: Борис Грінченко і літературний процес межі ХІХ-ХХ століть / О. В. Єременко. - С .40-47
Кл.слова: новаторство, традиція, національна самосвідомість
Гринів, Олег. Проблеми національного самоусвідомлення українського народу: полеміка Бориса Грінченка з Михайлом Драгомановим і сучасність / О. Гринів. - С .5-15
Кл.слова: українська нація, українська свідомість, національна інтелігенція
Веселовська, Ганна. Київська публіка і громада в театральних контрверсіях. Випадок Бориса Грінченка / Г. Веселовська. - С .15-25
Кл.слова: репертуар, глядач, мелодрама
Гирич, Ігор. Архітектурний образ Києва XIX - початку XX ст. і суспільні трансформації наступних десятиліть / І. Гирич. - С .25-33
Кл.слова: князівський Київ, українське панство, Київ-архітектурний
Брюховецька, Лариса. Кіножиття Києва початку XX століття / Л. Брюховецька. - С .34-40
Кл.слова: кінотеатри Києва, кінематограф, ярмаркове кіно
Бонь, Олесандр Іванович. Борис Грінченко і створення Київської "Просвіти" / О. І. Бонь. - С .48-56
Кл.слова: інтелігенція, партійні угруповання, нацональний рух
Васильчук, Володимир. М. Х. Бунге - вчений, державний діяч і реформатор / В. Васильчук. - С .57-65
Кл.слова: етнічні німці, викладач університету, освітня і економічна політика
Левітас, Фелікс Львович. Публікація Марії Грінченко "Хто народові ворог?" в контексті національних очікувань початку ХХ століть / Ф. Л. Левітас. - С .66-70
Кл.слова: міжнаціональні відносини, національно-визвольний рух, національна політика
Железко, Алла. Києвознавчі розвідки у науковій спадщині Володимира Щербини / А. Железко. - С .70-75
Кл.слова: магдебурзьке право, генерал-губернатор, Київ
Тарасенко, Ольга. Видатний киянин Володимир Антонович (1830-1908) / О. Тарасенко. - С .76-84
Кл.слова: Київ, видатний киянин, українська наука
Радогуз, Сергій. Значення організаторської діяльності В.Л. Кирпичова в становленні Київського політехнічного інституту / С. Радогуз. - С .84-92
Кл.слова: історія КПІ, політех, історія вищої освіти
Рафальська, Ганна. Діяльність Київського товариства сприяння початковій освіті (1882-1918) / Г. Рафальська. - С .92-105
Кл.слова: Київ, культурно-просвітницька діяльність, Народна аудиторія
Поліщук, Ярослав Олексійович. Образ міста у творчості Михайла Булгакова тв Іллі Еренбурга / Я. О. Поліщук. - С .106-123
Кл.слова: ідентичність, топос міста, образ
Куришевич, Євген. Поезія Бориса Грінченка у творчості українських композиторів кінця ХІХ - початку ХХ століття / Євген Куришевич. - С .144-150
Кл.слова: композиція, кантата, опера
Євтушенко, Світлана Олександрівна. Листування А. Кримського із Б. Грінченком: діалог сучасників / С. О. Євтушенко. - С .124-131
Кл.слова: епістолярій, інтелігент, спілкування
Походяща, Олена. Київський період у житті й творчій діяльності Олександра Матвійовича Лазаревського / О. Походяща. - С .131-143
Кл.слова: Перший Київський музей, іконографія, українська старовина
Лісецький, Степан Йосипович. Музично-просвітницька праця композитора Кирила Стеценка в добу Бориса Грінченка / С. Й. Лісецький : 151-161
Кл.слова: лекція-концерт, хор, тріо
Дружга, Ірина. Школа бандури Сергія Баштана / І. Дружга. - С .161-166
Кл.слова: Київська академічна школа, бандурне виконавство, фундатор
Погребняк, Інга Василівна. Історичні аспекти розвитку українського театру (на матеріалі листування Бориса Грінченка та Марка Кропивницького) / І. В. Погребняк. - С .166-175
Кл.слова: епістолярій, дискусія, народний театр
Гунька, Анна Миколаївна. Київський модерн: творчість Е. Брадтмана крізь призму століть / А. М. Гунька. - С .176-183
Кл.слова: архітектура, готель "Прем'єр Палас", Гіппо-Палас
Світайло, Світлана Валеріївна. Микола Лисенко і "Київська Громада" / С. В. Світайло. - С .184-188
Кл.слова: музична фольклористика, хорове виконавство, хорове мистецтво
Мусіяченко, Ольга Сергіївна. Музичне середовище Києва другої половини ХІХ - початку ХХ століття як соціокультурне явище / О. С. Мусіяченко. - С .189-197
Кл.слова: соціальне середовище, соціокультурне явище, кобзарське мистецтво
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Культура--Документи і матеріали

   Історія Києва


Кл.слова (ненормовані):
самоусвідомлення -- товариства -- кіножиття -- полеміка -- реформатор -- простір
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Линьов, Костянтин Олександрович \редактор.\
Зінченко, Арсен Леонідович \редактор.\
Редько, Сергій Іванович \редактор.\
Бонь, Олесандр Іванович \редактор.\
Горбатюк, Ольга Олександрівна \редактор.\
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Драгоманов, Михайло Петрович (публіцист, історик, літературознавець ; 1841 - 1895) \про нього\
Бунге, М. Х. \про нього\
Щербин, В. \про нього\
Антонович, Володимир Боніфатієвич (український історик, археолог, етнограф, археограф ; 1834-1908) \про нього\
Булгаков, М. \про нього\
Еренбург, І. \про нього\
Лазаревський, О. \про нього\
Лисенко, М. \про нього\
Кропивницький, М. \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Єременко, Олена Володимирівна.
    Творчість як місія чи творчість як мистецтво: Борис Грінченко і літературний процес межі ХІХ-ХХ століть / О. В. Єременко ; Мін-во освіти і науки України // Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка : матеріали Всеукр. наук.-практ конф., 22 трав. 2013 р., м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київ. міської ради (КМДА), Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - С. 40-47
УДК

Кл.слова (ненормовані):
новаторство -- традиція -- національна самосвідомість
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Линьов, Костянтин Олександрович \ред.\
Зінченко, Арсен Леонідович \ред.\
Редько, Сергій Іванович \ред.\
Бонь , Олесандр Іванович \ред.\
Горбатюк, Ольга Олександрівна \ред.\
Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.


    Паламарчук, Лариса Борисівна.
    Принцип народності у творчості Бориса Грінченка / Л. Б. Паламарчук // "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка) : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (VI Грінченківські читання), 22 січ. 2014 р, м. Київ / М-во освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка, 2014. - С. 143-149. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогіка--Літературознавство--Персоналія

Кл.слова (ненормовані):
принципи народності -- національна самосвідомість -- гуманізм -- творчість
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Мовчун, Антоніна Іванівна \ред.\
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016. - 27 с.
    Зміст:
Бардік, М. А. Створення живописної декорації нижніх приділів Успенського собору Києво-Печерської лаври у першій третині XIX століття / М. А. Бардік. - С .3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Києво-Печерська лавра, Успенський собор, монументальний живопис
Ван, Яцзюнь. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: категоріально-понятійний аналіз проблеми / Яцзюнь Ван. - С .10-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерпретаційна компетентність, музикант-виконавець, вчитель музичного мистецтва
Вєтринська, А. В. Українська хореографічна освіта XXI століття: сучасний стан та шляхи вдосконалення / А. В. Вєтринська. - С .17-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітня модель, модернізація, хореографічні спеціальності
Davidovitch, Nitza. Jerusalem - the heart of the jewish people 1mpoetry and song - throughthe ages / N. Davidovitch. - С .23-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Єрусалим, єврейський народ, художні твори
Демидович, A. B. Формирование ренессансного стиля в архитектуре Беларуси в освещении российской и белорусской историографии XIX - начала XX веков / A. B. Демидович. - С .36-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білоруська історіографія, російська історіографія, ренесансний стиль
Ізваріна, Олена Миколаївна. Музично-просвітницька діяльність П. Сокальського у другій половині XIX століття (за архівними матеріалами) / О. М. Ізваріна. - С .49-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сокальський Петро, про нього, українська музична культура, лекції з історії музики
Kaniowska, Malgorzata. Sztuka dyrygowania w aspekcie historycznym / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .56-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, диригування, інтерпретація
Карась, Г. В. Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен / Г. В. Карась. - С .70-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кошиць Олександр, про нього, хорова культура, диригентсько-хорова школа
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в Україні другої половини XX століття / Т. О. Ланіна. - С .85-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-вокальний ансамбль, біг-біт, ансамблеве виконання
Лисіна, Н. І. Витоки французької клавірної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .92-99
Кл.слова: орган, клавесин, французька клавірна школа
Медвідь, Т. А. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутнього хореографа у вищій школі / Т. А. Медвідь. - С .100-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній хореограф, компетенція, компетентність
Остапенко, Н. І. Становлення вищої музично-педагогічної освіти в Україні (історичний аспект) / Н. І. Остапенко. - С .109-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна освіта, музично-педагогічні факультети, вчителі музики і співів
Петрикова, Оксана Петрівна. Педагогічний репертуар у процесі формування національної самосвідомості майбутнього викладача вокалу / О. П. Петрикова. - С .115-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна самосвідомість, майбутній викладач вокалу, педагогічний репертуар
Пилипенко, І. Я. З історії майстерні монументального живопису наома 1920-1930-х років / І. Я. Пилипенко. - С .121-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: монументальний живопис, реформи, методи викладання
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності / Л. Й. Проців. - С .127-136. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, софійність, музично-педагогічна думка
Румянцева, С. В. Професійна діяльність А. Ц. Мархлевського у культурно-мистецькому просторі України 80-х років XX ст. / С. В. Румянцева. - С .137-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мархлевський Анатолій, про нього, хорове мистецтво, методичні розробки
Садовенко, Світлана Миколаївна. Етнонаціональне виховання як чинник формування основоположних культурних цінностей / С. М. Садовенко. - С .142-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етнонаціональне виховання, родинне виховання, особистість
Uchyta-Zroski, Jadwiga. Stimulation and acceleration of children's vocal possibilities in primary classes in school teaching process (organization, course and results of the natural pedagogical experiment) / J. Uchyta-Zroski. - С .155-166. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитячий голос, музична освіта, спів
Урсу, Наталья Олексіївна. Передумови виникнення сучасного мистецтвознавчого осередку Кам'янця-Подільського (XIX - початку XX ст.) / Н. О. Урсу. - С .166-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кам'янеччина, мистецтвознавство, художня діяльність
Черкасов, В. Ф. Сучасні підходи до вибору теми наукового дослідження / В. Ф. Черкасов. - С .175-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-освітня галузь, музична освіта, майбутній учитель музики
Андрейко, О. І. Акмеформування виконавської культури музиканта / О. І. Андрейко. - С .184-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмемоделювання виконавської культури, музикант, особистість виконавця
Афанасьєв, Юрій Львович. Культурологічний вектор методології професійної мистецької освіти / Ю. Л. Афанасьєв. - С .195-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, професійна культура, професійна освіта
Комаровська, Оксана Анатоліївна. Педагогіка мистецтва в контексті цивілізаційних змін: до проблеми підготовки вчителя / О. А. Комаровська. - С .206-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, культуротвірна компетентність, мистецькі дисципліни
Лобова, Ольга Владимировна. Музично-педагогічна підготовка вчителя - початкових класів: проблеми та перспективи / О. В. Лобова. - С .214-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна підготовка, музична культура, вчитель початкових класів
Локарєва, Г. В. Функціональні можливості художньо-естетичної інформації твору мистецтва / Г. В. Локарєва. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, сприйняття
Музика, О. Я. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .234-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-творча діяльність, мотивація, саморозвиток
Олексюк, Ольга Миколаївна. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти / О. М. Олексюк, Н. М. Попович. - С .242-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовний потенціал, музичне мистецтво, неперервна мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Мистецька освіта: функціонально-особистісна модель у вимірах сучасності / Г. М. Падалка. - С .248-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, функції, особистість
Полубоярина, І. І. Технологія підготовки студентів-музикантів до роботи з музично обдарованими дітьми та молоддю / І. І. Полубоярина. - С .258-269. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологія, професійна підготовка, студенти-музиканти
Рахманова, О. К. Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / О. К. Рахманова. - С .269-279. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня свідомість, синестезія, інтермодальні асоціації
Реброва, О. Є. Проектна діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін в організаційно-методичних системах фахової підготовки / О. Є. Реброва, Н. Є. Татарінцева. - С .280-289. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна діяльність, майбутні учителі мистецьких дисциплін , фахова підготовка
Сверлюк, Я. В. Психологічний феномен взаємодії диригента та оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .289-299. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, диригент, виконавство
Стратан-Артишкова, Т. Б. Особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Т. Б. Стратан-Артишкова. - С .299-309. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчо-виконавська підготовка, креативність, композиторсько-виконавська діяльність
Ткач, Марія Михайлівна. Міжкультурний діалог у змісті вищої мистецької освіти / М. М. Ткач. - С .310-319. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурний діалог, вища мистецька освіта, постнекласична дидактика
Чжан, Цзінцзін. Організація та зміст процесу формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики / Цзінцзін Чжан. - С .320-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька рефлексія, майбутній вчитель музики, формування мистецької рефлексії
Шип, С. В. Категория духовной музыки в педагогическом контексте / С. В. Шип. - С .329-338. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовна музика, релігійна музика, культова церковна музика
Щолокова, О. П. Мистецьке проектування як педагогічна проблема / О. П. Щолокова. - С .339-346. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецьке проектування, проективно-цільовий підхід, вчитель мистецьких дисциплін
Белічко, Н. Ю. Мистецькі процеси в Києві кінця XIX століття / Н. Ю. Белічко. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, виставкова діяльність, музей
Блажевич, В. О. Музично-виконавські традиції західноєвропейської гітарної школи / В. О. Блажевич. - С .353-360. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гітара, музично-виконавські традиції, гітарна школа
Вишинський, Віталій Володимирович. Драматургія як поняття та об'єкт музикознавства / В. В. Вишинський. - С .361-367. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поняття "драматургія", поняття "музична драматургія", музичне мистецтво
Жихарєва, Є. М. Масове музичне мистецтво як феномен індустрії в умовах глобалізації культури XXI століття / Є. М. Жихарєва. - С .368-375. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: масова культура, масове мистецтво, масова музика
Зайцева, Вероніка Іванівна. Традиції і пошуки в галузі українського книжкового мистецтва / В. І. Зайцева. - С .376-384. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідження, культура, книга
Зінська, Тетяна Володимирівна. Музичні конкурси та фестивалі в контексті соціокультурного проектування в Україні кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Зінська. - С .384-395. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-виконавське мистецтво, музичний конкурс, мистецький освітній проект
Ivanovska, N. V. Legitimacy and importance of the biennial phenomenon / N. V. Ivanovska. - С .396-404. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, сучасне мистецтво, бієнале
Каблова, Т. Б. Діалог музики та живопису в культурно-мистецькому просторі / Т. Б. Каблова. - С .405-409. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, музика, живопис
Коновалова, Ольга Володимирівна. Архетип жіночого божества у декоративно-прикладному мистецтві України / О. В. Коновалова. - С .410-415. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: декоративно-прикладне мистецтво, Трипілля-Кукутень, Скіфія
Кужелев, Д. О. Українська баянна творчість у контексті взаємодії культури і мистецтва / Д. О. Кужелев. - С .415-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, баянна творчість, постмодернізм
Папета, С. П. Іконосфера митця Степана Рябченка / С. П. Папета. - С .424-429. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рябченко Степан, про нього, іконосфера, візуальний образ
Полянський, Тимур В’ячиславович . Типологія раннього джазу : поняття та підходи / Т. В. Полянський. - С .429-437. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: джаз, архаїчний джаз, класичний джаз
Редя, В. Я. Професія -музикознавець: горизонти очікування / В. Я. Редя. - С .437-443. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музикознавець, практичне музикознавство
Cвириденко, Н. С. Music for a while / Н. С. Cвириденко. - С .444-453. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музика, культура, історія
Стороженко, А. М. Художественные критерии творческой самореализации музыкантов ансамбля / А. М. Стороженко. - С .453-463. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художні критерії, метод спіралі, рольовий показ
Чекан, Ю. І. Комунікативна тріада "композитор -виконавець - слухач" у сучасному соціокультурному просторі та проблеми музичної освіти / Ю. І. Чекан. - С .464-472. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: композитор, виконавець, слухачі
Stern, Max. Tradition, transformation, composition and ethnology: art-music educational methodology and biblical composition / М. Stern ; М. Stern ; М. Stern. - С .472-479. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, національна ідентичність, музика для молоді
Ягодзинська, І. О. Фреймова семантика: аспекти застосування у музично-теоретичній науці / І. О. Ягодзинська. - С .479-487. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фрейм, концепт, фреймова семантика
Бабіченко, Н. О. Особливості вокально-хорового навчання підлітків у позашкільних навчальних закладах / Н. О. Бабіченко. - С .488-495. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навички, вокально-хорове навчання, хоровий спів
Бондаренко, Людмила Анатоліївна. Методи розвитку фортепіанної техніки Ф. Бузоні в нструментально-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С .496-501. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бузоні Феруччо, про нього, фортепіанна техніка, музичне мистецтво
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Методичні аспекти викладання курсу "Технології поліграфії" з використанням засобів ЕНК / Г. В. Брюханова. - С .502-508. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, поліграфічне виробництво, ЕНК
Василевич, М. О. Формування досвіду сценічної витримки виконавців-інструменталістів у системі професійної мистецької освіти / М. О. Василевич. - С .508-519. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, виконавці-інструменталісти, концертний виступ
Гаркуша, Людмила Іванівна. Економова О. С. Виконавська інтерпретація музичних творів у структурі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта / Л. І. Гаркуша, О. С. Економова. - С .520-529. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, музична освіта, методи художнього синтезу
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Проблема сценічного хвилювання естрадного виконавця під час концертного виступу / С. В. Гмиріна. - С .529-535. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концертний виступ, хвилювання, сценічне хвилювання
Грозан, С. В. Формування дослідницьких компетенцій студентів у процесі виконання педагогічних наукових досліджень / С. В. Грозан. - С .535-540. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель, дослідження, компетентність
Денисюк, І. С. Феномен музичної імпровізації у професійній діяльності майбутнього вчителя музики / І. С. Денисюк. - С .541-548. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імпровізація, вчитель музики, інструментально-виконавська діяльність
Дубровіна, І. В. Самоосвітня діяльність учителів музичного мистецтва у системі післядипломної освіти: практичний аспект / І. В. Дубровіна. - С .549-556. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічне дослідження, професіограма, науково-дослідна діяльність
Качмар, О. В. Механізми сприймання музичних творів великої форми на уроках музики / О. В. Качмар. - С .556-562. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: урок, методи, музичний розвиток
Кифенко, Анна Миколаївна. Специфіка слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу / А. М. Кифенко. - С .563-570. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слухова діяльність, співацький слух, вокальний слух
Коваль, А. С. Особливості використання аудіовізуальних методів арт-терапії у позашкільній освіті / А. С. Коваль. - С .571-577. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод, арт-терапія, позашкільна освіта
Ковальський, Р. І. Інтеграція дисциплін у поліфункціональній творчій діяльності майбутнього вчителя музики / Р. І. Ковальський. - С .577-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграційний процес, музичне мистецтво, поліфункціональна діяльність
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в освітньому середовищі університету / Г. Г. Кондратенко. - С .585-595. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, особистість, майбутній вчитель музики
Кочержук, Д. В. Новітні програми обробки голосу вокаліста у студії звукозапису / Д. В. Кочержук. - С .595-601. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадний спів, вокаліст, звукопис
Куришев, Євген Володимирович. Інструментально-виконавська підготовка студентів: перспективи вдосконалення / Є. В. Куришев. - С .601-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська підготовка, фортепіанний клас, музичне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Формування медіа-компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-компетентність, медіа-освіта, вчитель музики
Макарова, Емма Вікторівна. Інноваційні напрями процесу вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. - С .613-618. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-педагогічна освіта, інноваційні технології, сучасні тенденції
Мережко, Ю. В. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності / Ю. В. Мережко. - С .619-625. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча самореалізація, вчитель музики, вокально-виконавська діяльність
Павленко, О. М. Розвиток звуковисотного слуху майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій / О. М. Павленко. - С .625-632. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, професійна підготовка, музично-комп'ютерні технології
Покатильська, Г. В. Формування професійної медіа-грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики / Г. В. Покатильська. - С .633-638. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-освіта, медіа-грамотність, професійна підготовка
Проворова, Є. М. Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики у праксеологічному вимірі / Є. М. Проворова. - С .638-646. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація в освіті, педагогічна праксеологія, методична підготовка
Растригіна, А. М. Асистентська практика магістрів: змістове наповнення фахового модуля / А. М. Растригіна. - С .647-656. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: асистентська практика, професійно-творча діяльність, фаховий модуль
Руденченко, А. А. Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах / А. А. Руденченко. - С .656-667. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, етнодизайн, обдаровані студенти
Світайло, Світлана Валеріївна. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти / С. В. Світайло. - С .667-673. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диригентсько-хорова підготовка, аналіз хорового твору, вчитель музики
Селезньов, М. Я. Новації у викладанні фахових дисциплін мистецького спрямування / М. Я. Селезньов. - С .673-680. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: новації, інформаційно-комунікаційні технології, вчитель музики
Смоляк, О. С. Методика викладання предмета "Народна музична творчість" на факультетах мистецтв педагогічних університетів (на прикладі теми "Колядки і щедрівки") / О. С. Смоляк. - С .681-692. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колядки і щедрівки, ладозвукоряд, ритмічна форма
Соболь, Наталія Віталіївна. Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики / Н. В. Соболь. - С .692-701. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-творча толерантність, майбутній вчитель музики, толерантність особистості
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування / Л. А. Теряєва. - С .701-706. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хорове диригування, компетентність, вчитель музики
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток гармонічного слуху як необхідної складової фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С .707-713. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонічний слух, музичний слух, майбутні вчителі музики
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Використання сучасних комп'ютерних технологій у системі інструментально-виконавської підготовки студентів / В. І. Ходоровський. - С .713-720. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, комп'ютерні технології, майбутні вчителі музики
Чирчик, С. В. Діагностика сформованості компетенцій у студентів у системі дизайн-освіти / С. В. Чирчик. - С .720-726. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн-освіта, діагностика креативності, компетенції
Чугунова, Маргарита Миколаївна. Робота над хоровою партитурою у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / М. М. Чугунова. - С .727-734. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диригентсько-хорова підготовка, хорова партитура, аналіз хорової партитури
Щербініна, О. М. Інноваційні аспекти фортепіанної підготовки студентів мистецьких факультетів / О. М. Щербініна. - С .734-741. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, фортепіанна підготовка, електронні засоби навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- живопис -- хорове мистецтво -- вокал -- особистість
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
74.58(4Укр)я43/Д 70-901646188
   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали VI щорічної Всеукраінської наук.-практ. конференції 21 квітня 2016 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 156 с. - 28.35 грн.
    Зміст:
Браткова, О. І. Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів / О. І. Браткова. - С .3-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кейс-метод, ситуаційне навчання, педагогічна модель
Волківська, Д. А. Суб’єктний підхід до структури університетського середовища / Д. А. Волківська. - С .9-15
Кл.слова: суб’єктний підхід, середовище, університет
Дудар, Ольга Володимирівна. Актуальність і перстективи музейної педагогіки / О. В. Дудар. - С .16-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музейна педагогіка, музей, освіта
Закраєвська, О. Ю. Особливості підготовки вчителів початкової школи - не проект, а реалії часу / О. Ю. Закраєвська. - С .25-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: початкова школа, майбутній учитель, підготовка вчителів
Карпенко, Анастасія Сергіївна. Ік-технології як атрибути професійної діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система, інформація, сервіси
Кипиченко, Наталія Сергіївна. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи: реалії та перспективи / Н. С. Кипиченко. - С .37-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, майбутні вчителі початкової школи, формування комунікативної компетентності
Костюк, С. С. Проблеми розвитку компетентностей міжкультурної комунікації під час навчання української мови в іншомовній аудиторії / С. С. Костюк. - С .43-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурна компетентність, іноземні студенти, міжкультурна комунікація
Мельніченко, Тетяна Василівна. Особливості фахової підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності "Корекційна освіта (логопедія)" на основі практичної діяльності (з досвіду роботи дитячого логопедичного центру "Логотренажер") / Т. В. Мельніченко, К. О. Кібальна, О. В. Мороз. - С .49-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова підготовка, компетентності, Київський університет імені Бориса Грінченка
Олійник, А. М. Інтегроване навчання старшокласників у контексті вивчення морфології української мови / А. М. Олійник. - С .55-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтегроване навчання, міжпредметні зв'язки, інтегрований урок
Руднік, Юлія Вікторівна. Програмно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .62-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, навчання іноземних мов, форма навчання
Соболь, Н. В. Щоденник художніх вражень як метод формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики / Н. В. Соболь. - С .72-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-творча толерантність, майбутній вчитель музики, інноваційні методи навчання
Агіляр, Туклер В. В. Ініціативність дитини дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема сучасності / Туклер В. В. Агіляр. - С .77-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, ініціативність, гра
Кумар, Б. Актуальність вивчення психології виховання в індійській сім’ї / Б. Кумар. - С .85-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: крос-культурні дослідження, порівняльна психологія, психологія сім'ї
Лимар, Т. О. Страх професійної дереалізації у студентів-психологів / Т. О. Лимар, Т. В. Циганчук. - С .90-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: страх, самовизначення, професія
Плісова, П. І. Український варіант європейської ідентичності та інтеграційний досвід Чеської республіки / П. І. Плісова. - С .97-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, європейська свідомість, національна самосвідомість
Помазова, О. В. Исследование самооценки подростков с разным уровнем субъективного ощущения одиночества / О. В. Помазова. - С .103-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самооцінка, самотність, підлітковий вік
Попова, А. О. Соціальна робота в місцевих громадах в Сполучених Штатах Америки: методи та моделі / А. О. Попова. - С .113-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна робота, громада, методи соціальної роботи
Рафіков, О. Р. Переконання як передумова виникнення соціального оптимізму / О. Р. Рафіков. - С .122-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оптимізм, переконання, атрибутивна теорія
Сало, Ганна Вікторівна. Релігійно-філософський дискурс українських філософів західної діаспори: історіографічний аспект / Г. В. Сало. - С .128-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: релігія, філософія, історіографія
Срібняк, Ігор Володимирович. Табір полонених вояків царської армії в Кніттельфельді (Австро-Угорщина) в кінці 1914- першій половині 1915 pp.: виокремлення українців та їх самоорганізація / І. В. Срібняк. - С .133-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кніттельфельд, табір, полонені
Шпильова, І . С. Напрямки формування толерантності підлітків в поліетнічному середовищі / І . С. Шпильова. - С .143-152. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, інтолерантність, етнічна ідентичність
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Конференції

   Молоді науковці--Конференції


   Професійна освіта


   Історія освіти


   Філологія


   Педагогіка--соціальна


   Психологія соціальна


Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- музейна педагогіка -- соціальна робота -- психологія виховання -- інтегроване навчання -- толерантність підлітків
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Кузьменко, Ольга Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
39(477)(03)
Е91


   
    Етнонаціональний розвиток України : терміни, визначення, персоналії / Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України, Інститут мовознавства АН України, Інститут національних відносин і політології АН України ; відп. ред.: Ю. І. Римаренко, І. Ф. Курас. - Київ : [б. в.], 1993. - 800 с. - ISBN 5-7702-0586-5 : 7.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Етнологія--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
історія України -- персоналії -- культура -- національна самосвідомість -- діаспора -- нація -- етнополітика -- етнографія -- довідник
Дод.точки доступу:
Римаренко, Ю. І. \відп. ред.\
Курас, І. Ф. \відп. ред.\
Інститут держави і права імені В. М. Корецького НАН України
Інститут мовознавства АН України
Інститут національних відносин і політології АН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
373.5.035.6:82](477)
П 37


    Плакида, Ніна.
    Формування національної самосвідомості учнів на уроках української літератури / Н. Плакида // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 10. - С. 35–37. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Національне виховання--формування--українська література--середня школа

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- інтерактивний метод -- дослідницька діяльність -- проект -- проблемнне запитання -- українська література -- національна самосвідомість -- середня школа
Анотація: Статтю присвячено актуальній проблемі формування у школярів національної самосвідомості на уроках української літератури. Розглянуто основні етапи роботи за інтерактивними методами. Досвід може бути використаний під час підготовки позакласних заходів учителями-словесниками на прикладі вивчення творчості Уласа Самчука.
Дод.точки доступу:
Самчук, Улас Олексійович (український письменник, журналіст і публіцист, редактор, лауреат УММАН, член уряду УНР на вигнанні, член ОУП «Слово» ; 1905-1987)


Є примірники у відділах:
Ф3 (06.01.2017р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.
323.2(477)
Р 51


    Римаренко, Юрій Іванович.
    Національний розвій України: проблеми і перспективи / Ю. І. Римаренко ; худож. О. О. Стеценко. - Київ : Юрінком, 1995. - 272 с. - Л-ра: с. 261-268. - ISBN 5-7707-4571-1 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Історія України--Навчальні видання

   Внутрішня політика--Державотворення--Україна--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
етнодержавознавство -- великоросійський шовінізм -- державницька ідея -- національне виховання -- подолання етностереотипів -- національна самосвідомість -- етнонаціональна політика -- культура міжетнічного спілкування
Анотація: Розглядається національний феномен в контексті українського державотворення.
Дод.точки доступу:
Стеценко, О. О. \худож.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (5)

Знайти схожі

9.
Шифр: В227655107/2017/5
   Журнал

Всесвітня література та культура в навчальних закладах України [Текст] : всеукраїнський науково-методичний журнал. - Київ : Антросвіт. - Виходить щомісячно
2017р. № 5
Зміст:
Гайченко, Ольга. Плекаємо серця і душі - виховуємо патріотів / О. Гайченко. - С.2-3
Кл.слова: патріотизм, національна самосвідомість, гуманістичний світогляд
Яворська, Н. Н. З Україною в серці. Урок поезії / Н. Н. Яворська. - С.4-8
Кл.слова: вірш, поезія, пісня, урок - поезія
Проценко, Світлана. Живімо з Україною в серці!. Сценарій шкільного свята - зустрічі з учасником АТО / С. Проценко. - С.8-9
Кл.слова: Україна, свято - зустріч, зарубіжна література
Лучко, Вікторія. Мій досвід з патріотичного виховання як класного керівника / В. Лучко. - С.10-11
Кл.слова: патріотичне виховання, виховна робота, класний керівник
Перфілова, Наталя. Козацькі забави до Дня захисника України / Н. Перфілова. - С.12-13
Кл.слова: козацтво, День захисника України, сценарій
Лагола, Ірина. Виховний захід "Котилася писаночка" / І. Лагола. - С.14
Кл.слова: проект "Турбота", виховний захід, моральний вчинок
Дуняшенко, Наталія. Україно! Доки жити буду, дотивідкриватиму тебе! / Н. Дуняшенко. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ліна Костенко, Україна, патріотичні вірші, проект, презентація, символ
Пачків, Оксана. Проект "Десять кроків для України" (Благодійні акції учнів Ямницької ЗОШ I - III степенів на підтримку воїнів АТО та збереження пам’яті про Героїв) / О. Пачків. - С.20-22
Кл.слова: Україна, листи до воїнів , зарубіжна література
Сорока, Інна. "Усе моє, що зветься Україна!" патріотичний квест для учнів 5-6 класів, присвячений Дню Незалежності України / І. Сорока. - С.23-25
Кл.слова: мова, батьківщина, слайд, вікторина
Кожукало, Наталія. "А доля їхня - доля України..." Поетично-музично-художній вернісаж про знаних і незнаних талановитих українок-берегинь / Н. Кожукало. - С.26-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська жінка, художній вернісаж, сценарій
Гаврилюк, В. С. "Україна у кожного в серці..." Сценарій літературно-музичної композиції / В. С. Гаврилюк, М. М. Ковальчук, В. В. Федотов. - С.31-36
Кл.слова: Україна, сценарій, музична композиція
Василівецька, Світлана. Україна на тернистому шляху до Незалежності. Літературно-музична композиція / С. Василівецька. - С.37-41
Кл.слова: Україна, музична композиція, слайт-шоу
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ІФ / Зарубіжна література ХХ-ХХІ ст.
ІФ / Культурологія
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
371.383.2(477)
Д 11


    Діхтяренко, Л.
    Без родини – немає України : родинне свято у 4 класі / Людмила Діхтяренко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 1. - С. 55–56. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Родинне свято--сценарій--проведення--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
родинне свято -- сценарії -- сценарій свята -- патріотичне виховання -- Батьківщина -- український народ -- національна самосвідомість -- громадянська активність -- українська культура -- День Соборності України -- початкова школа
Анотація: У вигляді сценарію подано родинне свято для 4 класу "Без родини - немає України".

Є примірники у відділах:
Ф3 (06.01.2017р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)