Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=373.5.047(477)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
373.54:5](477)
Б 33


    Башук, Любов.
    Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів / Л. Башук // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 3. - С. 3-6 : мал. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Профільне навчання--ліцеї--старша школа

   Здібності--розвиток--ліцеї


Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профільний освітній простір -- розвиток творчого потенціалу -- розвиток творчих здібностей
Анотація: Автор статті зазначає, що створення профільного освітнього простору ліцею, орієнтованого на задоволення пізнавальних інтересів та розвиток здібностей і схильностей кожного школяра, є нагальним завданням сьогодення.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
373.5.047(477)
М 21


    Мальований, Юрій Іванович.
    Концептуальні підходи до формування структури змісту профільного навчання / Ю. І. Мальований // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL. - 2015. - № 1. - С. 77-84. - Бібліогр.: 3 назв.
УДК

Рубрики: Профільне навчання--старша школа--загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- базові предмети -- профільні предмети -- курси за вибором -- спеціальні курси -- факультативні курси
Анотація: Запропоновано зовнішню структуру змісту навчання в профільній школі, охарактеризовано її компоненти, розкрито загальні підходи до конструювання профілю навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)