Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Назаренко, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: І426210053/2016/4
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 4
Зміст:
Коваленко, В. С. Ідеї глобального еволюціонізму в курсі природознавства для старшої школи / В. С. Коваленко, Н. В. Стець. - С.3-5
Кл.слова: закони природи, єдність природи, коеволюція
Момот, О. В. Формування іміджу майбутніх викладачів природничих дисциплін у магістратурі класичного університету / О. В. Момот. - С.6-11
Кл.слова: педагогічний імідж
Паляниця, О. В. Особливості змісту і структури навчально-методичних комплексів біологічних дисциплін / О. В. Паляниця. - С.12-15
Кл.слова: вища школа
Харченко, О. В. Види самостійної роботи студентів з фізичного виховання / О. В. Харченко. - С.16-17
Кл.слова: мультимедійні технології, комп'ютерні технології
Подозьорова, А. В. Спецкурс як засіб формування базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах / А. В. Подозьорова : 18-20
Назаренко, Л. М. Концептуальна модель управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу та технології її впровадження в управлінську практику / Л. М. Назаренко. - С.21-24
Кл.слова: кваліметричний підхід
Ніколенко, Л. Т. Професійний розвиток педагогів у формальній, неформальній та інформальній освіті дорослих: історико-педагогічний аспект / Л. Т. Ніколенко. - С.25-27
Кушнір, В. А. Необхідність введення понять "компетенція" і "компетентність" у професійній підготовці майбутніх учителів / В. А. Кушнір. - С.28-33
Таможська, І. В. На шляху до професури: кар'єрні труднощі приват-доцентів дореволюційних університетів України / І. В. Таможська. - С.34-37
Кундій, Ж. П. До питання участі провідних вітчизняних лікарів в освітньому процесі ІІ половини ХІХ-початку ХХ століття / Ж. П. Кундій. - С.38-41
Бочарова, О. А. Обдарований учень у Словаччині / О. А. Бочарова. - С.42-45
Фучила, О. М. Деякі аспекти організації освіти дорослих у потенціарних установах Фландрії (Бельгія) / О. М. Фучила. - С.46-48
Антонченко, М. О. Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школі / М. О. Антонченко. - С.49-51
Смешнова, А. В. Інноваційні технології на уроках природознавства у старшій школі (досвід педагогів Пирятинської міської ради) / А. В. Смешнова. - С.52-54
Армейський, О. С. Особливості організації навчання технологій в загальноосвітньому навчальному закладі / О. С. Армейський. - С.55-58
Зубань, В. М. Гончарство як вид декоративно-прикладного мистецтва в системі цінностей художньої культури / В. М. Зубань. - С.59-60
Зубрицький, І. Я. Взаємодія школи і сім'ї з питань соціального виховання неповнолітніх на сторінках українського часопису "Учительське слово" (1912-1939рр.) / І. Я. Зубрицький. - С.61-64
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Назаренко, Л. М.
    Концептуальна модель управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу та технології її впровадження в управлінську практику [Текст] / Л. М. Назаренко // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 4. - С. 21-24

Кл.слова (ненормовані):
кваліметричний підхід

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: Д090011/2018/6
   Газета

Дефектолог [Текст] : всеукраїнське видання для фахівців. - Київ : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 6
Зміст:
Назаренко, Л. Мотивація та саморозвиток особистості : методичні поради вчителям початкових класів / Л. Назаренко. - С.4-8
Мичка, Л. Сім’я та родина. Урок у початковій школі з розвитку мовлення за методикою Тана - Содерберга / Л. Мичка, В. Жук. - С.9-31
Білокур, І. Язичку допомагаємо, чисто звуки вимовляємо! : дидактичний матеріал для подолання вад звуковимови. Чистомовки, скоромовки, вірші / І. Білокур. - С.32-42
Коваленко, Л. Інтегрований урок з основ здоров’я та природознавства : презентаціяв 9-му класі в допоміжній школі / Л. Коваленко. - С.43-46
Дмитрук, С. Урок розвитку мовлення. 3-й клас / С. Дмитрук. - С.47-49
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Назаренко, Л.
    Мотивація та саморозвиток особистості : методичні поради вчителям початкових класів / Л. Назаренко // Дефектолог : всеукраїнське видання для фахівців. - 2018. - № 6. - С. 4-8

Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання -- творча особистість -- саморозвиток -- самореалізація -- інтегровані уроки

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: О283150799/2019/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Tverdokhlib, T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) / T. Tverdokhlib. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади / О. Горбань. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатів, З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє / З. Гнатів. - С.35-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткова, Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти / Ю. Короткова. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Баштан, С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії / С. Баштан, Т. Шапкіна. - С.61-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання / С. Паламар, Л. Назаренко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Ахмед, К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей / К. М. Ахмед. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів / М. Малахова. - С.100-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсіпова, О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. Руденко. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Cоломаха, А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання / О. Глушак, С. Семеняка. - С.156-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків / В. Білоус. - С.175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності / Л. Петрик. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Барановська, І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеченко, О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес / О. Стеченко. - С.220-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранов, Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій / Ю. Туранов, А. Уруський. - С.240-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Курінна, А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання / А. Курінна, Д. Фролов. - С.253-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО / В. Даценко. - С.268-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - С.280-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Біницька, К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження / К. Біницька. - С.294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії / І. Власова. - С.306-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузіна, О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду / О. Кузіна. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Папушина, В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід / В. Папушина. - С.330-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union / N. Batechko. - С.342-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: О283150799/2020/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ломачинська, І. Інформаційна культура педагога в системі релігієзнавчої освіти / І. Ломачинська, Б. Ломачинський. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Мохоньок, З. Історичні етапи становлення національної стратегії канади щодо формування здорового способу життя населення економіка освіти та управління освітою / З. Мохоньок. - С.15-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Жабенко, О. Управлінський персонал університету середньої та нижчої ланки: процедура та критерії добору / О. Жабенко. - С.30-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєв, О. "Циркулярна економіка" та "фахівець із циркулярної економіки": сутність та зміст понять в українському та польському науковому просторі соціокультурологічні засади сучасної освіти / О. Сисоєв. - С.48-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Наход, С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз / С. Наход. - С.69-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Потапчук, Т. Експериментальна перевірка соціальної активності молодших школярів у позаурочній діяльності / Т. Потапчук, М. Клепар. - С.85-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, М. Гейміфікація в підготовці соціальних працівників / М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова. - С.97-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Полєвікова, О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти / О. Полєвікова, Т. Швець. - С.115-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи / Л. Нежива, С. Паламар. - С.129-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Наливайко, О. Дотримання академічної доброчесності навчальних досягнень здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання / О. Наливайко, О. Калістова, Д. Поляков. - С.143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Л. "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги / Л. Назаренко. - С.163-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Яненко, Я. Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки / Я. Яненко. - С.182-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Козьменко, О. Внесок гуманітарної освіти у підготовку успішної людини у США (на прикладі спеціальності "Англійська мова" / О. Козьменко. - С.195-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів / А. Січкар, В. Дем'яненко. - С.214-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ / М. Козир. - С.231-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Паламар, С.
    Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання [Електронний ресурс] / С. Паламар, Л. Назаренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 73-91, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.7391. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
літературна компетентність -- інформаційна компетентність -- читач -- художній твір -- аналіз художнього твору -- усвідомлене сприймання -- аналітична діяльність -- інформаційно-комунікаційні технології -- практичні завдання
Анотація: У статті розглянуто актуальні проблеми емоційно-інтелектуального розвитку й виховання молоді в процесі навчання літератури; з’ясовано мотиваційну готовність учнів 10-11-х класів до використання засобів інформаційнокомунікаційних технологій (ІКТ) у предметній діяльності; запропоновано можливі види читацької діяльності з використанням ІКТ у ході подієвого, пообразного, проблемно-тематичного аналізів художнього твору; подано оцінки експериментальної роботи. Наведено зв’язок із важливими практичними завданнями, показники рівнів сформованості ЛК старшокласників засобами ІКТ. Розкрито досвід використання ІКТ під час аналізу художнього твору. Висвітлено естетичну рецепцію й мистецьку комунікацію (внутрішню й зовнішню) між автором, твором і читачем.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Назаренко, Л.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Назаренко, Л.
    "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги [Електронний ресурс] / Л. Назаренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 163-181, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
література -- освітній процес -- перевернуте навчання -- переваги -- поетапне формування розумових дій -- технологія
Анотація: У статті актуалізовано потребу позитивних зрушень у галузі освіти через використання технологій інноваційного навчання. Аналіз наукових джерел засвідчує, що ця проблема є актуальною в системі освіти. Розглянуто модерні знахідки озброєння педагогів науковими знаннями на основі впровадження методичних інновацій і принципу дитиноцентризму. Уточнено змістове наповнення поняття «перевернуте навчання», запропоновано власне бачення терміна. Теоретично обґрунтовано й визначено засади формування літературної компетентності старшокласників із використанням змішаного навчання. Висвітлено методичні аспекти застосування моделі «перевернуте навчання» в сучасній школі, можливості практичної реалізації компетентнісного підходу в навчанні української літератури. Змодельовано освітній процес відповідно до вимог сучасності, особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів із демонстрацією використання «перевернутого навчання» на уроці української літератури, завдяки якому учні набувають морально-етичних цінностей. У статті пропонується алгоритм, заснований на «перевернутому навчанні», для проведення в 11 класі уроку української літератури про життя і творчість Валеріана Підмогильного. Зазначено, що значні зрушення в ефективному здобутті знань відбуваються завдяки поєднанню традиційного й інноваційного навчання, а також залежать від набутих ціннісних орієнтирів учнів і поетапного використання технологізованого навчання. Стверджується, що здобуття читацького досвіду відбувається на основі умінь аналізувати, інтерпретувати, порівнювати, проводити паралелі, робити висновки, використовувати знання з теорії літератури на практиці. Йдеться насамперед про поєднання логічного й чуттєвого, сучасних засобів освіти, синхронного й асинхронного навчання, що уможливлює набуття компетентностей учнями через їхню участь у захисті проєктів, проведення дискусії, виконання практичних завдань. Поглиблено сутність, ознаки, умови дистанційного навчання, завдяки яким здобуття літературної освіти стане успішним. Зазначено переваги й можливі ускладнення. Обґрунтовано доцільність упровадження такого навчання на уроці української літератури. Експериментально доведено, що поєднання традиційного навчання з інноваційним через упровадження віртуальних та фізичних освітніх ресурсів сприяє перетворенню літературних знань у соціальний і читацький досвід, готує школярів до продуктивної діяльності, зміни їхньої ролі від об’єкта до активного здобувача освіти, а вчителя – від основного джерела знань до фасилітатора.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)