Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аналіз художнього твору<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.
Шифр: Д357007/2015/1
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2015р. N 1
Зміст:
Коряцька, Галина. Блог-технології у процесі навчання української мови / Г. Коряцька. - С.2-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класифікація веб-журналів, класифікація блогів, критерії оцінювання блогу
Павлів, Ірина. Вивчаємо творчість Олександра Олеся. 5 клас / І. Павлів. - С.9-13
Кл.слова: план-конспект уроку, Олесь Олександр, поезія
Романенко, Юлія. Найперше - знати мову, якою пишеш. Урок української мови в 10 класі / Ю. Романенко. - С.14-18
Кл.слова: план-конспект уроку, українська мова, фонетика
Мозгова, Людмила. Світоглядні уявлення дитини з особливими потребами. Філософсько-психологічний аналіз повісті "Черевички Божої Матері" / Л. Мозгова. - С.19-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: світогляд, світоглядні орієнтири, переконання
Марушкевич, Лариса. "Армагедон уже відбувся". Урок позакласного читання / Л. Марушкевич. - С.24-26
Кл.слова: план-конспект уроку, життєва істина, толерантність
Ющук, Іван. Похвала звертанню / І. Ющук. - С.27-31
Кл.слова: українська мова, кличний відмінок, спілкування
Підсумки конкурсу "Урок після уроків". - С.31
Кл.слова: переможець конкурсу, Дем'яненко Світлана, Київський університет ім. Бориса Грінченка
Токмань, Ганна. Місце поетичної Сковородіани у системі діалогічно-екзистенційного вивчення української літератури / Г. Токмань. - С.32-38
Кл.слова: Сковорода Григорій, осмислення, екзистеційне прийняття
Хоменко, Олена. "Життя, мов спалах блискавки". Літературно-музична композиція до 80-річчявід дня народження Василя Симоненка / О. Хоменко. - С.39-42
Кл.слова: позакласна робота з української літератури, Симоненко Василь, сценарій свята
Денискіна, Ганна. Парадоксальні висловлення: логічний та лінгвістичний феномен. На матеріалі "Записок українського самашедшого" Ліни Костенко / Г. Денискіна. - С.43-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: парадоксальні висловлювання, антиномія, абсурд
Мельничайко, Володимир. Виполюймо мовний бур'ян / В. Мельничайко, М. Криськів. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовлення, суржик, інтерференція
Ющук, Іван. Україна / І. Ющук. - С.53
Кл.слова: походження слова, історія мови, тлумачення слова
Пуніна, Ольга. Поетика експресіонізму в ліриці Олеся Ульяненка / О. Пуніна. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ліричний суб'єкт, образ, мотив
Ефект розімкненого кола. Інтерв'ю з Володимиром Базилевським / інтерв'юер В. Слапчук. - С.59-63
Кл.слова: Базилевський Володимир, шістдесятники, літературознавство
Марко, Василь. Як готувати сучасного вчителя української літератури : [рецензія] / В. Марко. - С.64
Кл.слова: модель сучасного вчителя, аналіз художнього твору, писемне мовлення
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.01.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Марко, Василь.
    Як готувати сучасного вчителя української літератури [Текст] : [рецензія] / В. Марко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2015. - N 1. - С. 64
Рец. на : Ситченко А. Методика навчання української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах : навч. посіб. для студентів-філологів / А. Ситченко. - К. : Ленвіт, 2011;
Башманівська Л. Практикум з методики викладання української літератури : навч.-метод. посіб. / Л. Башманівська. - К. : "Слово", 2013


Кл.слова (ненормовані):
модель сучасного вчителя -- аналіз художнього твору -- писемне мовлення

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.01.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Яценко, Т.
    Тенденції розвитку шкільної літературної освіти в Україні дореформеного періоду (1970-1984 рр.). Ч. 1 / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 1. - С. 24-29. - Бібліогр.: 14 назв.

Рубрики: Українська література--Шкільна літературна освіта

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- методика навчання -- українська література -- тенденція -- аналіз художнього твору -- самостійна пізнавальна діяльність учнів -- інтелектуалізація уроку літератури
Анотація: У статті подано історико-логічний розгляд методичних надбань української педагогічної науки, в якому розкрито умови становлення та особливості розвитку тенденцій навчання літератури в школі дореформеного періоду (1970-1984 рр.). Простежено функціонування традиційних і формування новаторських методичних ідей, зокрема щодо методики вивчення художнього твору та теорії літератури в школі, психології читання і розуміння художнього твору, специфіки виразного читання, розвитку самостійності й творчої активності учнів на уроці літератури, застосування системи навчальних завдань та розвитку мислення учнів-читачів, шляхів і засобів інтелектуалізації уроку літератури, естетичного розвитку школярів засобами художнього слова.

Всі примірники списані


Знайти схожі

4.
Шифр: З659149/2015/9
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2015р. № 9
Зміст:
Юрчишина, М. І. Глобальні проблеми людства та висвітлення їх у творах зарубіжної літератури. Інтегрований урок. 10 клас / М. І. Юрчишина, Я. Т. Шпак. - С.2-9
Кл.слова: план-конспект уроку, морально-духовні цінності, гуманізм
Зачкевич, Т. В. "А серце прагне доброти...". Відкрита виховна година для учнів 5-7 класів / Т. В. Зачкевич. - С.9-12
Кл.слова: виховна година, план-конспект уроку, милосердя
Богосвятська, А. І. Гуманно-особистісна технологія Ш. О. Амонашвілі у практиці вчителя літератури / А. І. Богосвятська. - С.13-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманна педагогіка, Амонашвілі Ш. О., про нього, педагогічна майстерність
Тіхоненко, Світлана Олегівна. Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу. Уроки №№ 14-22 / С. О. Тіхоненко. - С.19-35
Кл.слова: план-конспект уроку, історичне минуле в літературі, друга світова війна очима поетів
Ніколенко, О. М. Яскраве літо в Японії. Нотатки про Всесвітній Конгрес у Макухарі / О. М. Ніколенко. - С.36-39
Кл.слова: Всесвітній Конгрес, Макухарі (Японія), 2015 р., літературна освіта, підручники для школи
Сунцова, Н. А. Вивчаємо оповідання Ернеста Сетона-Томпсона "Лобо" / Н. А. Сунцова. - С.40-41
Кл.слова: план-конспект уроку, Сетон-Томпсон Ернест, Лобо, про твір, світ природи
Козаченко, О. В. Уроки з вивчення творів Ернеста Сетона-Томпсона / О. В. Козаченко. - С.42-44
Кл.слова: план-конспект уроку, Сетон-Томпсон Ернест, Ведмежа Джонні, про твір, Сетон-Томпсон Ернест, Мустанг-іноходець, про твір
Тіхоненко, Світлана Олегівна. Прекрасний і потворний світи в поезіях Сергія Єсеніна "Біла береза" та "Пісня про собаку" / С. О. Тіхоненко. - С.45
Кл.слова: план-конспект уроку, Єсенін С., Біла береза, про твір, Єсенін С., Пісня про собаку, про твір
Казмирчук, А. І. Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури / А. І. Казмирчук. - С.46-48
Кл.слова: компаративний аналіз, оригінал, перекладна література
Гуль, І. Б. Музичність поезії П. Верлена "Осіння пісня" та поезії Л. Костенко "Осінній день, осінній день, осінній!" / І. Б. Гуль. - С.48-49
Кл.слова: звукосимволізм поезії, Костенко Л., Осінній день, осінній день, осінній!, про твір, Верлен П., Осіння пісня, про твір
П’яташ, В. С. Кого шанують люди? (урок за казкою "Пані Метелиця") / В. С. П’яташ ; В. С. П'яташ. - С.50-52
Кл.слова: план-конспект уроку, Грімм, Пані Метелиця, про твір, моральні цінності
Глібовець, В. В. О. С. Пушкін "Край Лукомор'я дуб зелений..." (аналіз вступу до поеми "Руслан і Людмила") / В. В. Глібовець. - С.53-55
Кл.слова: план-конспект уроку, Пушкін О., Край Лукомор'я дуб зелений..., про твір, аналіз художнього твору
Ткач, І. У вічних пошуках краси. (Нарис про англійське мистецтво кінця XIX - початку XX століття) / І. Ткач. - С.56-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Уальд О., про нього, Раскін Дж., про нього, Пейтер, про нього
Стахова, Н. Г. Подорож крізь століття "Мереживо жіночності". Театралізоване дійство для учнів 8-9 класів / Н. Г. Стахова. - С.62-64
Кл.слова: позакласні заходи, образ жінки, сценарій заходу
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (16.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
373.016:821.161.2(076)
С 79


    Степанишин, Борис Ількович.
    Викладання української літератури в школі : методичний посібник для вчителя / Б. І. Степанишин ; редактор С. С. Литвин. - Київ : Проза, 1995. - 255 с. - 2.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання української літератури--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
процес вивчення літератури -- розвиваюче навчання учнів -- урок літератури -- методи -- прийоми -- засоби вивчення літератури -- самостійна робота учнів -- вивчення особистості письменника -- аналіз художнього твору
Дод.точки доступу:
Литвин, С. С. \редактор.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал,
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: З659149/2016/1
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 1
Зміст:
Відверто про шкільні програми із зарубіжної літератури: що було, що є і що буде далі? Думки учителів, методистів, науковців. - С.2-11
Кл.слова: шкільні програми, аналітика, практика
Зуєнко, Марина. аЛітература Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури / М. Зуєнко. - С.12-13
Кл.слова: Джонс Д.-В., про неї, Донн Джон, про нього, Доджсон Ч.-Л., про нього
Тіхоненко, Світлана. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула" / С. Тіхоненко. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська література (7 клас), аналіз твору, Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Сегеда, Тамара. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита" / Т. Сегеда. - С.16-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Навіщо людині випробування? (роздуми над сторінками роману Елеанор Портер "Полліанна") / О. Гузь. - С.18-20
Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Портер Е., Полліанна, про твір
Гайченко, Ольга. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання / О. Гайченко. - С.21
Кл.слова: літературна освіта, пізнавальна діяльність, об'єкт літературної освіти
Моргун, М. С. Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури / М. С. Моргун. - С.22-23
Кл.слова: літературний розвиток, читання, читач
Васильянц, М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури / М. С. Васильянц. - С.23-25
Кл.слова: пізнавальна діяльність, навчальна діяльність, активізація навчально-пізнавальної діяльності
Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи. З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської. - С.26-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аналіз художнього твору, міжпредметний аспект, осмислення змісту творів
Пітерська, О. Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі" / О. Пітерська. - С.27-29
Кл.слова: план-конспект уроку, гуманістичні ідеали, Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір
Богосвятська, А. І. Ділова гра в навчальному процесі / А. І. Богосвятська. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна гра, літературні ігри, етапи ділової гри
Гузь, Ольга Олександрівна. Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів / О. О. Гузь
Кл.слова: план-конспект уроку, літературний детектив, По Е., про нього
Гузь, Ольга Олександрівна. Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук" / О. Гузь. - С.38-40
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, По Е., Золотий жук, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач / О. Гузь. - С.41-43
Кл.слова: план-конспект уроку, художній образ, По Е., Золотий жук, про твір
Шулик, Ірина. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері / І. Шулик. - С.44-45
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Сент-Екзюпері А., Маленький принц, про твір
Козієва, В. В. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка" / В. В. Козієва. - С.46-48
Кл.слова: Акутагава Р., моральна справедливість, Акутагава Р., Павутинка, про твір
Сорока, І. І. Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі / І. І. Сорока. - С.49-52
Кл.слова: стилі скрапбукінгу, журналінг, скрап-листівки
Приходько, Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури / Л. І. Приходько. - С.52-53
Кл.слова: зарубіжна література, живопис, методика викладання
Полякова, В. В. Вивчаємо повість Миколи Гоголя "Ніч перед Різдвом" / В. В. Полякова. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, сюжет твору, Гоголь М., Ніч перед Різдвом, про твір
Тутко, Н. І. Роздуми про майбутнє людини і людства в оповіданні Айзека Азімова "Фах" / Н. І. Тутко. - С.59-61
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Азімов А., Фах, про твір
Кожукало, Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона "Мартін Іден" / Н. В. Кожукало. - С.62-63
Кл.слова: план-конспект уроку, історія написання твору, Лондон Джек, Мартін Іден, про твір
Гладка, Євдокія. Гранатові зерна / (Кашуба) Є. Гладка. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Шандригіна, Аліса. Лист літературному герою / А. Шандригіна. - С.65
Кл.слова: творчий конкурс, проза, епістолярій
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: В528425/2016/2
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 2
Зміст:
Невінчана, Валентина. Обговорюємо навчальну програму / В. Невінчана. - С.2
Кл.слова: програма із зарубіжної літератури, гуманістичне спрямування
Снєгірьова, Валентина. Увага: дискусії, конкурси / В. Снєгірьова. - С.3
Кл.слова: зарубіжна література для 12-річної школи, дидактичні підходи, літературна освіта
Дитяча українська казка ХХI століття. Перший міжнародний літературний конкурс. - С.3
Кл.слова: літературний конкурс, номінації конкурсу, дитяча українська казка
Тіхомірова, Оксана. Антон Чехов і Україна. Урок зарубіжної літератури, 6 клас / О. Тіхомірова. - С.4-5. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, життєвий шлях А. Чехова, Чехов А., про нього
Місюна, Марія. Особливості романтизму як художнього напряму. Інтегрований урок зарубіжної літератури, художньої культури та музичного мистецтва, 9 клас / М. Місюна, С. Боржимський. - С.6-9
Кл.слова: план-конспект уроку, романтизм, романтичний герой
Марчик, Олена. Воскресіння людської душі. За оповіданням Антона Чехова "Скрипка Ротшильда". Спарений урок позакласного читання, 10 клас / О. Марчик. - С.10-15
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Чехов А., Скрипка Ротшильда, про твір
Куцова, Маргарита. Життя триває. я живу! / М. Куцова. - С.15
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Сорока, Инна. Любовь должна быть трагедией... величайшей тайной мира... По повести Александра Куприна "Гранатовый браслет". Урок внеклассного чтения, 10 класс / И. Сорока. - С.16-21 . - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Купрін А., Гранатовий браслет, про твір
Газюкіна, Інна. Фрідріх Дюрренматт - "Сумний паяц" швейцарської літератури. Трагікомедія "Гостина старої дами". Спарений урок позакласного читання, 11 клас / І. Газюкіна
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Дюрренматт Ф., Гостина старої дами, про твір
Кашуба, Евдокия. Проблема самореализации человека в повести Владимира Короленко "Слепой музыкант" / Е. Кашуба. - С.28-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Короленко В., Сліпий музикант, про твір
Николенко, Ольга. Импрессионизм - искусство впечатлений : Продовження. Початок див. №1. - 2016 / О. Николенко. - С.30-35
Кл.слова: імпресіонізм, мистецтво, враження
Свиріпа, Владислав. Навіяне / В. Свиріпа. - С.35
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Ніколенко, Ольга. Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання. За навчальною програмою для 7 класу / О. Ніколенко. - С.36-38
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, поезія про кохання, переклад на українську мову
Кіпа, Альберт. Про деякі аспекти творчого процесу Лесі Українки й Гете / А. Кіпа. - С.39-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віршування, Українка Л., про неї, Гете Й-В., про нього
Гальчук, Анастасія. Кохання Фауста і Маргарити / А. Гальчук. - С.42
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Юлдашева, Людмила. Книжки, які розмовляють із тобою: роман "Буба" Барбари Космовської / Л. Юлдашева. - С.43-44
Кл.слова: підліткова література, проблематика твору, Космовська Б., Буба, про твір
Обворожительный, обаятельный, очаровательный. - С.45
Кл.слова: синоніми, етимологія, походження слів
Жидкова, Ярослава. Досліджуйте. мрійте. відкривайте. За творчістю Марка Твена / Я. Жидкова. - С.46-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Літературна гра, 5 клас, сценарій, творчість Марка Твена
Ерак, Александр. Мое укрощение велосипеда, почти по Марку Твену / А. Ерак. - С.49
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Стецюк, Марія . А як любов, то що ж таке вона?. За творами Франческо Петрарки. Лірична сповідь автора літературного твору перед читачем, 8 клас / М. Стецюк. - С.50-51
Кл.слова: план-конспект уроку, сонети Франческо Петрарки, Петрарка Ф., про нього
Лисиця, Наталія. Казки для Чомучки : Продовження. Початок див. Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - №12 / Н. Лисиця. - С.52-55
Кл.слова: художня література, проза, текст
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: З659149/2016/2
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 2
Зміст:
Пітерська, Олена. Шкільні програми із зарубіжної літератури для 5-9 класів (2005 р. і 2012 р. зі змінами 2015 р.) в таблицях / О. Пітерська, С. Тіхоненко, Л. Юлдашева. - С.2-11
Кл.слова: порівняння програм, співвідношення варіативності програм, зарубіжна література 5-9 класи
Пітерська, Олена. Сучасні книжки прокладають шлях до сучасної Європи / О. Пітерська, С. Тіхоненко, Л. Юлдашева. - С.11-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література в школах, програма вивчення, сучасні зарубіжні автори
Матюшкіна, Тетяна. Культурологічний підхід до вивчення роману Корнелії Функе "Чорнильне серце" / Т. Матюшкіна. - С.14-17
Кл.слова: фентезі, Функе Корнелія, про неї, Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір
Семенюк, Олена. Поетика відкритого простору: розвиток літературної компетентності на уроках зарубіжної літератури / О. Семенюк. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна освіта, когнітивна складова, діяльнісна складова
Рудніцька, Наталія. Я прийшов за твоїми хрестами, Соню: Урок-диспут за романом Ф.М. Достоєвського "Злочин і кара" / Н. Рудніцька. - С.22-25
Кл.слова: план-конспект уроку, християнські моральні цінності, зарубіжна література, 10 клас
Рябошапко, Наталя. Вивчаємо казку О. Уайльда "Хлопчик-Зірка" / Н. Рябошапко. - С.25-27
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Уальд О., Хлопчик-зірка, про твір
Ділова гра "Створюємо урок". Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі (Туве Янсон "Капелюх чарівника". Втілення у персонажах твору ідей доброти, щирості, сімейних стосунків). - С.28-32
Кл.слова: мотиваційний етап, вивчення нового матеріалу, осмислення нових знань
Васильянц, М. С. Мотиваційний етап / М. С. Васильянц. - С.28-29
Кл.слова: шляхи формування мотивації, прийом "Здивуйся!", методи навчання
Василішина, О. Актуалізація опорних знань / О. Василішина. - С.29
Кл.слова: прийоми навчання, методи навчання, ділова гра
Щокіна, Г. Вивчення нового матеріалу / Г. Щокіна. - С.29-30
Кл.слова: інтерактивні технології навчання, технологія проблемного навчання, ігрові моделі навчання
Моргун, М. С. Осмислення нових знань і умінь / М. С. Моргун. - С.31
Кл.слова: індивідуальна форма роботи, групова форма роботи, індивідуально-групова форма роботи
Орлова, В. Пояснення домашнього завдання / В. Орлова. - С.32
Кл.слова: закріплення знань, завдання-загадка, аукціон
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. - С.33-49
Кл.слова: тема уроку, мета уроку, хід уроку
Гузь, Ольга Олександрівна. Моральні цінності в новелі О. Генрі "Дари волхвів" / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.33-36
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Генрі О., Дари волхвів, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Особливості фантастичного світу в новелі Герберта Уеллса "Чарівна крамниця" / О. О. Гузь. - С.37-41
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Уеллс Герберт, Чарівна крамниця, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Філософський зміст новели Рюноске Акутагави "Павутинка" / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.41-49
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Акутагава Р., Павутинка, про твір
Гонтарук, Оксана. Засудження рабства в романі Г. Бічер-Стоу "Хатина дядька Тома" / О. Гонтарук. - С.50-53
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Бічер-Стоу Г., Хатина дядька Тома, про твір
Кушкова, Світлана. Оспівування мужності та героїзму, дружби і відданості в поемі Шота Руставелі "Витязь у тигровій шкурі". Урок позакласного читання / С. Кушкова. - С.54-58
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Руставелі Ш., Витязь у тигровій шкурі, про твір
Куцопал, Ірина. Рукописи не горять!, або Трагізм і велич долі митця (Майстра) у романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Урок розвитку зв'язного мовлення / І. Куцопал. - С.59-61
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гладышев, Владимир. Творчество, творчество, творчество! / В. Гладышев. - С.63-64
Кл.слова: творчість, художня культура, Шкаруба Леонід, про нього
Лісогор, Крістіна. Лист літературному герою / К. Лісогор. - С.обкладинка
Кл.слова: творчий конкурс, обдаровані діти, епістолярій
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
373.5.016:82(100)(075.8)
Ш 88


    Штейнбук, Фелікс Маратович.
    Методика викладання зарубіжної літератури в школах [Текст] : навчальний посібник / Ф. М. Штейнбук. - Київ : Кондор, 2007. - 316 с. - ISBN 966-351-168-0 : 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання літератури--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
методи викладання -- аналіз художнього твору -- учитель літератури -- етика -- мовлення

Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)

Знайти схожі

10.
Шифр: З659149/2016/5
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 5
Зміст:
Богосвятська, Анна-Марія. Учитель може все, якщо в нього вірити! : Ексклюзивне інтерв’ю / А. Богосвятська. - С.2-4
Кл.слова: педагогічна діяльність, вчителі-словесники, нестандартні форми уроку
Богосвятська, Анна-Марія. Слово - ключ до таємниці життя / А. Богосвятська. - С.5-9
Кл.слова: принцип триєдності, природа слова, слово і генетичний код
Таранік-Ткачук, Катерина Валеріївна. Установчий вебінар Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп" / К. В. Таранік-Ткачук, Н. В. Химера, Т. І. Бережна. - С.10-13
Кл.слова: вебінар, Київ, 2016 р., науково-педагогічний проект, проект "Філологічний Олімп"
Зарольська, Любов. Изучение литературы по Комбинированной системе. Дидактический материал и методические рекомендации / Л. Зарольська. - С.14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний блок, фронтальна перевірка, уроки-семінари
Головка, Людмила. Яскраве світло класики та сучасної літератури / Л. Головка. - С.20
Кл.слова: лист до редакції, професійний рівень вчителя, творчі доробки
Головка, Людмила. Невимушена бесіда про духовно-моральні цінності "Навчіть мене любити..." (за творами Ф. Достоєвського, Р. Акутагави, К. Москальця) / Л. Головка. - С.20-27
Кл.слова: аналіз текстів, робота з текстом, заняття
Головка, Людмила. Аналітичне дослідження тексту притчі "Цибулинка" з роману Ф. М. Достоєвського "Брати Карамазови" в просторі означеної теми / Л. Головка. - С.21-23
Кл.слова: Достоєвський Ф. М., Брати Карамазови, про твір, текст в тексті, Цибулинка, притча, аналіз тексту
Головка, Людмила. Аналітичне дослідження тексту новели "Павутинка" Акутагави Рюноске в просторі означеної теми / Л. Головка. - С.23-24
Кл.слова: Акутагава Рюнеске, Павутинка, про твір , аналіз тексту
Головка, Людмила. Аналітичне дослідження тексту есе Костянтина Москальця "Роса на рівнині Адасі" в просторі означеної теми (Діти ознайомлені з текстом новнли до слів "Ти правий") / Л. Головка. - С.25-27
Кл.слова: Москалець Кость, Роса на рівнині Адасі, про твір, аналіз тексту
Лагола, Ірина. Експресіонізм у світовому красному письменстві ("Камінний хрест" В. Стефаника та "Перевтілення" Ф. Кафки) Інтегроване заняття з української та зарубіжної літератур / І. Лагола, Л. Дичик. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Стефаник Василь, Камінний хрест, про твір, Кафка Ф., Перевтілення, про твір
Пантелєєва, Вікторія. Вивчаємо роман Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула" / В. Пантелєєва. - С.34-36
Кл.слова: план-конспект уроку, Джонс Д.-В., про неї, Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Краснік, Олена. Життєві уроки з книжки "Аліса в Країні Див". Конспект бінарного (з психологом) уроку із зарубіжної літератури / О. Краснік. - С.37-39
Кл.слова: сценарій уроку, Керролл Л., Аліса в Країні Див, про твір
Ткач, Ірина. Навчаємо учнів роботи з текстом / І. Ткач. - С.40
Кл.слова: аналіз художнього твору, авторська думка, художній образ
Аркуша, Марина. Прийоми роботи з художнім текстом у 5-6 класах / М. Аркуша. - С.41
Кл.слова: творче читання тексту, робота з ілюстраціями, створення логічної схеми
Ткач, Ірина. Аналіз твору на уроці (практикум). Тема: "Пригоди і фантастика" / І. Ткач. - С.41-43
Кл.слова: план-конспект уроку, Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір, аналіз твору
Сагайдак, Луїза. Як порозумітися дорослим і дітям? Вивчаємо повість-казку Крістіне Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки" / Л. Сагайдак. - С.44-48
Кл.слова: план-конспект уроку, Нестлінґер Крістіне, Конрад, або Дитина з бляшанки, про твір, образ Конрада
Волкова, Юлія. Досконалості немає меж. Два уроки за повістю-притчею Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" / Ю. Волкова, Л. Некіга. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір, образ чайки Джонатана
Гладишев, Володимир. О художественной детали при изучении образа главного героя повести Оноре де Бальзака "Гобсек" / В. Гладишев. - С.54-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бальзак О., Гобсек, про твір, образ Гобсека
Пітерська, Олена. Психологія позитивного мислення та алюзії у романі Епеанор Портер "Полліанна" / О. Пітерська. - С.57-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Портер Е., Полліанна, про твір, образ ПоллІанни
Руда, Тетяна. Літературознавство і літературознавці у кінодокументальній проекції Ігоря Козлика / Т. Руда. - С.60-61
Кл.слова: Наливайко Дмитро, про нього, кінотвір, літературознавець
Шевченко, Тетяна. Значущість професії вчителя / Т. Шевченко. - С.62-63
Кл.слова: есе, вчитель, професія вчителя
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)