Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=артикуляція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    Гайдамачук, Ольга.
    Детонація як граматологічна версія філософських текстів [Текст] / О. Гайдамачук // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 257-268
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
детонація -- артикуляція -- інтонація -- деконсрукція -- читання
Анотація: Граматологічна версія читання філософських текстів (тлумачимо її як детонацію) екстрополюється на сучасні освітні підходи. Пропонується осмислення різниці між методикою, націлено на лідерську роль лектора (teacher-centered strategy) та методикою, зорієнтованою на особистість студента (learner-centered strategy). Деконструктор ревокує "логоцентричну" інтонацію ( відхиляє субординицію - зосередженість на голосі лектора-експерта як єдиного джерела сенсу) на користь "граматологічної" артикуляції. Фактично деконструкція дає голос замовчання детонаціям.Максимальне розосередження дозволяє визнати студентів різноправними джерелами сенсу, що в західно-європейському освітньому дискурсі називається особистісно-орієнтованим підходом. Стратегія деконструкції розкладнена на три тактичних кроки: 1) традиційне інтонування відкриває філософію; 2) "призупинка" інтонації задля де-тонування проінтонованого (помилка як позитивна цінність); а 3) артикуляція як довершена техніка одночасного зчитування ін- і де-тонацій в їхній взаємнообумовленій повноті має відкривати все поле тонації. Модель "без домінації" сприяє "справедливій грі": інструктор, утримуючись від командної ролі, як рівноправний учасник навчального процесу сам стає учнем нарівні зі студентами, здобуваючи знання щоразу в інший спосіб.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Громченко, Наталія Володимирівна.
    Високо-позиційний спів як проблема вокально-хорового академічного виконавства [Текст] / Н. В. Громченко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 233-236. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
високо-позиційний спів -- виконавське дихання -- головне резонування -- звукоутворення -- співацький діапазон -- регістр -- артикуляція -- вокально-хорове виконавство

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
811.111.276
Т 61


    Торсуев, Г. П.
    Обучение английскому произношению [Текст] : пособие для преподавателей англ. яз. / Г. П. Торсуев ; ред. Е. В. Белова. - Mосква : Учпедгиз, 1956. - 215 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Вимова

Кл.слова (ненормовані):
навчання вимові -- усне мовлення -- фонетика -- артикуляція
Дод.точки доступу:
Белова, Е. В. \ред.\

Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Радченко, Антоніна Федорівна.
    Формування орфоепічної компетентності майбутніх учителів української мови: прикладний аспект [Текст] / А. Ф. Радченко // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2016. - № 4. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ

Рубрики: Мовознавство--Українська мова--Орфоепія

Кл.слова (ненормовані):
артикуляція -- вимова -- артикуляційні норми -- орфоепічна грамотність -- культура мовлення -- голосні звуки

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Ботовська, Олена Миколаївна.
    "Хорові картини" В. Бібіка як втілення системи новітніх музично-художніх засобів [Текст] / О. М. Ботовська // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2020. - № 3. - С. 160-165. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
артикуляція -- інтонування -- нотація -- склад письма -- сучасна академічна хорова музика -- тембро-фонічні прийоми

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Мартинюк, І. В.
    Диференціація звуків [з], [с], букв З, С : тема "Весна" / І. В. Мартинюк // Логопед : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 26-29

Кл.слова (ненормовані):
артикуляція -- характеристика звуків

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
6

    Лимаренко, Лідія.
    Тренінг із техніки мовлення : навчальний посібник для студентів вищ. навч. закладів / Л. Лимаренко. - Херсон : ХДУ, 2014. - 209 с. - ISBN 978-617-7090-21-1 : 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--теорія музики--виконавство--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
звукоутворення -- дикція -- артикуляція -- постановка голосу

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.


    Журавська, Т. О.
    Мелодія звука [с] : індивідуальне логопедичне заняття / Т. О. Журавська // Логопед : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 13-15

Кл.слова (ненормовані):
артикуляція та ізольована вимова звука [с] -- правильна вимова звука [с] у складах -- мовленнєве дихання

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Габінет, І. В.
    Звук [в], позначення його буквами В, в. Звуковий аналіз слов / І. В. Габінет // Логопед : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 30-32

Кл.слова (ненормовані):
артикуляція звуків -- мовленнєвий слух -- усне мовлення -- логічне мислення

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Стафійчук, Ірина
    Сніговик і Звуковик : тематичне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи (диференціація звуків [с] та [з] / Ірина Стафійчук, Лариса Потопальська // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- артикуляція звуків -- логопедична гра
Анотація: Подано розробку тематичного заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи, мета якого - вчити дітей диференціювати слова зі звуками [с] та [з], знаходити на картинках об'єкти, у назвах яких є певні звуки, інтонаційно виділяти їх у словах; визначати місце звука в слові; позначати звуки за допомогою фішок; закріплювати артикуляцію звуків [с] та [з]; пояснити дітям значення фразеологізму "як дві краплі води"; розвивати фонематичний слух, артикуляційний апарат, мовленнєве дихання; сприяти розвитку уваги, мислення, пам'яті; формувати позитивний психологічний клімат у дитячому колективі.
Дод.точки доступу:
Потопальська, Лариса


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)