Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=артикуляція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
82.081
Л 64


   
    Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наукових праць. № 1-2 / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2010. - 203 с. - (Філологічні науки). - ISBN 978-566-7548-48-3 : 50.00 грн.
    Зміст:
Антонова, Вікторія Федорівна. Мифологическая персонализация в британских народных сказках / В. Ф. Антонова. - С .5-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міфологізовані персонажі, британський фольклор, казки
Базиль, Людмила Олександрівна. Особливості організації літературознавчої підготовки магістрантів (на прикладі освітньої діяльності Глухівського державного педагогічного університету імені Олександра Довженка) / Л. О. Базиль. - С .8-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка магістрів, сучасне літературознавство, Глухівський педагогічний університет
Бітківська, Галина Володимирівна. Середньовічні мотиви в романі І. Роздобутько "Гудзик" / Г. В. Бітківська. - С .13-15. - Библиогр. в конце ст.
Блохіна, Наталія Олексіївна. Екзистенційні мотиви у "Патетичній сонаті" Миколи Куліша / Н. О. Блохіна. - С .16-18. - Библиогр. в конце ст.
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Науково-методичні аспекти виховання сучасної дитини на матеріалах часопису "Молода Україна" Олени Пчілки / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С .18-22. - Библиогр. в конце ст.
Бондарева, Олена Євгеніївна. Жанрові кордони класики, некласики та постнекласики у драматургії / О. Є. Бондарева. - С .22-26. - Библиогр. в конце ст.
Борисенко, Катерина Григорівна. Барокові рефлексії у творах Григорія Квітки-Основ’яненка / К. Г. Борисенко. - С .27-29. - Библиогр. в конце ст.
Бурко, Ольга Василівна. Методика вивчення літератури рідного краю / О. В. Бурко. - С .30-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: література рідного краю, методика викладання, літературно-краєзнавче Приірпіння
Ваховська, Неля Леонідівна. Артикуляція повсякденного досвіду об’єднання в романі І. Шульце "Симпл сторіз" / Н. Л. Ваховська. - С .33-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: повсякденне мислення, ідеологічний дискурс "об’єднання", І. Шульце "Симпл сторіз"
Волошук, Лариса Вікторівна. Художня специфіка образу гетьмана Дорошенка у драматургії Л. Старицької-Черняхівської / Л. В. Волошук. - С .37-40. - Библиогр. в конце ст.
Гнатишина, Анна Борисівна. Семантика системи міфологем міжсвітових меж у "Хроніках Нарнії " К. С. Льюїса / А. Б. Гнатишина. - С .40-44. - Библиогр. в конце ст.
Головченко, Ніна Іванівна. Актуальні проблеми вивчення художнього тексту з урахування стилю / Н. І. Головченко. - С .44-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аналіз художнього тексту, художній стиль, стильовий аналіз
Григор, Діана Миколаївна. Ремінісценції роману Ч. Метьюріна "Мельмот Блукалець" у творі О. Вайльда "Кентервільський привид" / Д. М. Григор. - С .47-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська література першої третини XIXстоліття, Ч. Метьюрін "Мельмот Блукалець", О. Вальд "Кентервільський привид"
Григоренко, Олександра. Дискурс навколо літератури: дослідження, присвячені рецепції творчості Е. Єлінек / О. В. Григоренко. - С .51-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рецепція творів Ельфріда Єлінек, німецька преса, аналіз мас-медій
Гусейнова, Олена Григорівна. "Екстериторіальна література" : моделі художнього простору в українській еміграційній прозі 40 - х років XX століття / О. Г. Гусейнова. - С .54-58. - Библиогр. в конце ст.
Єременко, Олена Володимирівна. Стильовий синкритизм у системі індивідуальних стилів письменників другої половини XIX століття / О. В. Єременко. - С .58-61. - Библиогр. в конце ст.
Зварич, Василь Захарович. Традиція як стилетворчий фактор / В. З. Зварич. - С .62-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стилетворча роль традицій, функції традиційних образів, інтерпретаційний діапазон твору
Ильинская, Нина Илливна. Поэтический процесс конца XX - начала XXI века : проблемы структурирования / Н. И. Ильинская. - С .65-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поетичний процес кінця XX початку XXI століття, структура, культурна спадкоємність
Кавун, Лідія Іванівна. Формалістичні шукання в українській літературі 20-х років XX століття / Л. І. Кавун. - С .70-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формалістичні шукання, українська література 20-х років XX століття , літературознавчі дослідження М. Хвильовий, М. Йогансен, Г. Майфета, І. Айзенштока
Кирилова, Таміла Анатоліївна. Концепція жіночої суб’єктивності у дзеркалі межової ситуації часу / Т. А. Кирилова. - С .74-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: німецька жіноча література, межова ситуація часу, лабораторія "Європи"
Клейменова, Тетяна В’ячеславівна. Виховний потенціал повісті "Тореадори з Васюківки" Всеволода Нестайка / Т. В. Клейменова. - С .78-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трилогія "Тореодори з Васюківки", виховний потенціал
Ковбасенко, Юрій Іванович. Літературна освіта як відповідь на виклики сучасності / Ю. І. Ковбасенко. - С .81-84. - Библиогр. в конце ст.
Когут, Оксана Володимирівна. Суїцид як основа образності в сюжетах сучасної української драматургії / О. В. Когут. - С .85-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суїцид, драматургія, психологічна інтерпритація драм
Козачук, Ксенія Олександрівна. Паломництво як текст : сучасний стан дослідження в Україні / К. О. Козачук. - С .90-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паломницька література, поетика текстів, середньовічний символізм, сентиментально-романтичні тенденції
Коминарец, Тетяна Вільямівна. Особенности русской постмодеонистской драматургии. Римейк или неоклассика ( пьеса М. Угарова " Облом off " ) / Т. В. Коминарец. - С .94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодерна драматургія, "римейк" та "неокласики", М. Угаров "Облом off"
Корінна, Валентина Ігорівна. Анти - Дім у драмі В. Винниченка "Чорна Пантера і Білий медвідь" як один із топосів почварності / Валентина Ігорівна Корінна. - С .99-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: явище анти-дім, межа XIX-XX століття, "Чорна Пантера і Білий Медвідь"
Кудряшова, Оксана Валентинівна. Особливості модерного віршування Грицька Чупринки / О. В. Кудряшова. - С .103-105. - Библиогр. в конце ст.
Лаврушкіна, Ганна Вікторівна. Актуалізація інонаціонального сегмента української художньої прози початку XX століття : антигерметична тенденція / Г. В. Лаврушкіна. - С .106-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська література межі XIX-XX століття, інонаціональна діяльність, актуалізація українських прозаїків
Ленська, Світлана Василівна. Імпресіоністичність новелістики Є. Гуцала / С. В. Ленська. - С .109-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імпресіонізм, новелістика, Є. Гуцало
Малютіна, Наталія Павлівна. Шляхи літературизації драматичного жарту в українській драматургії кінця XIX - початку XX століття / Н. П. Малютіна. - С .112-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: драматичний жарт, драматургія кінця XIX - початку XX століття
Марчук, Ганна Іванівна. Поетика сатиричного модусу в композиційно-сюжетній системі західноукраїнської прози кінця XIX - початку XX століття / Г. І. Марчук. - С .116-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сатирична повість, сатирична гіпербола, містика
Мацієвська, Валентина Степанівна. Розширення можливостей художньої деталі (на матеріалі малої прози М. Яцкова) / В. С. Мацієвська. - С .120-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня деталь, проза, М. Яцків
Мережинська, Ганна Юріївна. Новое поколение в русской литературе рубежа XX - XXI вв. (к проблеме общености мировосприятия и идеологии) / Г. Ю. Мережинська. - С .123-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: російська література "покоління 90-х", "формули покоління"й ідеології
Мірошниченко, Павло Васильович. Концепція героя-протагоніста в дискурсі "Молодої музи" / П. В. Мірошниченко. - С .130-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герой-пратогоніст, літературний гурт "Молода муза", пролема знання, трагедія розуму
Монастирська, Олеся Василівна. Мовна картина світу : лінгвістичний та філософський аспекти дослідження / О. В. Монастирська. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовна картина світу, лігвістичний аспект, філософський аспеет
Мусулевська, Олена Анатоліївна. Жанровое своеобразие водевильного творчества Д. Т. Ленського (трансформирование традиции) / О. А. Мусулевська. - С .138-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: еволюція водевілю, творчість Д. Т. Ленського
Новик, Ольга Петрівна. Барокові мотиви та образи в поезії Амвросія Метлинського / О. П. Новик. - С .142-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: барокова культура, мотиви та образи, поезії Амвросія Метлицького
Павленко, Юлія Юхимівна. Топос дзеркала в тексті - письмі / Ю. Ю. Павленко. - С .145-148. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст-письмо, художня дзеркальність
Погребняк, Інга Василівна. Новела "Шарга" Івана Андрусяка в контексті елементів жанру " поезія в прозі" / І. В. Погребняк. - С .148-151. - Библиогр. в конце ст.
Попкова, Юлія Володимирівна. Тэффи и "Сатирикон" / Ю. В. Попкова. - С .151-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: журнал "Сатирикон", літературні жанри
Приходько, Марія Володимирівна. Сакральний образ Великої Матері в апокрифічному романі Н. Дзюбенка" Андрій Первозванний" / М. В. Приходько. - С .155-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міфологічний образ Великої матері, роман "Андрій Первозванний", біблійна символіка
Романко, Тетяна Олегівна. "Заангажована література" як літературний та соціокультурний феномен (на матеріалі сучасної польської прози) / Т. О. Романко. - С .159-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: заангажована література, польська література, проза
Романюк, Любов Миколаївна. Концептуальні основи модернізму в українській літературній критиці 20- х років XX століття / Л. М. Романюк. - С .163-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модернізація української літератури, культура 20-х років XX століття, періодичні видання
Сарапин, Віта Василівна. Деканоніцація жанру оди в українській літературі кінця XVIII - початку XIX століття / В. В. Сарапин. - С .167-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деканонізація жанру, література кінця XVIII - початку XIX століття
Стороха, Богдан Валентинович. Конкретна поезія Ернста Яндля на тлі німецькомовної експериментальної поезії II половини XX століття / Б. В. Стороха. - С .173-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особливості віршування, німецькомовна поезія
Тараторіна, Світлана Володимирівна. Романтизм як ідеологічна ставка на шляху до соціалістичного реалізму: погляди критиків на проблему романтичного у радянському літературознавстві 20 - 30 - х років XX століття / С. В. Тараторіна. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: критики-марксисти, романтизм, радянська література 20-30 років
Тверітінова, Тетяна Іванівна. "Уединенный домик на Васильевском" как жанр усного салонного рассказа в творчестве А. С. Пушкина / Т. І. Тверітінова. - С .181-183. - Библиогр. в конце ст.
Христо, Вікторія Олександрівна. Теоретико-методологічні особливості вивчення поняття "постмодернізм" старшокласниками / В. О. Христо. - С .184-187. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, теоретико-літературні понятя
Чирков, Олександр Семенович. Творча особистість і літературний процес / О. С. Чирков. - С .187-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, літературний процес
Шовкопляс, Галина Євгенівна. Функціональна атрибутивність ознак постаті ангела в сучасному різдвяному оповіданні / Г. Є. Шовкопляс. - С .193-196. - Библиогр. в конце ст.
Шуляр, Василь Іванович. Технологічна модель уроку вивчення літературного процесу в освітніх закладах різних типів / В. І. Шуляр. - С .196-202. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологічні моделі уроку, теоретико-літературні поняття
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
підготовка магістрантів -- поетичний процес -- паломництво -- українська еміграція
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 18
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
376(075)
С 13


    Савченко, М. А.
    Методика виправлення вад вимови фонем у дітей : навчальний посібник для студентів вищ. навчальних закладів / М. А. Савченко. - 3-ге видання перероблене і доповнене. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2011. - 160 с. - ISBN 966-408-084-5 : 22.00 грн., 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Вади мовлення--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
звуковимова -- артикуляція -- вади вимови

Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
376-056.264
С13


    Савченко, М. А.
    Методика виправлення вад вимови у дітей : навч. посібник / М. А. Савченко. - Київ : Радянська школа, 1983. - 167 с. - 1.78 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корекційна педагогіка

   Логопедія


Кл.слова (ненормовані):
вади звуковимовм -- розвиток мовлення -- сприймання звуків -- артикуляція звуків

Примірників всього: 68
Бульвар І. Шамо, 18/2 (68)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (68)

Знайти схожі

4.


    Радченко, Антоніна Федорівна.
    Формування орфоепічної компетентності майбутніх учителів української мови: прикладний аспект [Текст] / А. Ф. Радченко // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2016. - № 4. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ

Рубрики: Мовознавство--Українська мова--Орфоепія

Кл.слова (ненормовані):
артикуляція -- вимова -- артикуляційні норми -- орфоепічна грамотність -- культура мовлення -- голосні звуки

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Ф260071427/2017/1
   Журнал

Філософія освіти = Philosophy of Education : [Текст] : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ : Медиа-клас, 2005 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Степин, Вячеслав. Типология научной рациональности и синергетика / В. Степин. - С.6-29
Кл.слова: синергетика, постнекласична раціональність, соціокультурна розмірність
Добронравова, Ірина. Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки / І. Добронравова. - С.30-42
Кл.слова: дескриптивність, самоорганізація, нелінійна наука
Гофкірхнер, Вольфганг. Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism / В. Гофкірхнер. - С.43-51
Кл.слова: складнісне мислення, глобальні проблеми, емерджентистський системізм
Князева, Елена. Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия / Е. Князева. - С.52-78
Кл.слова: інтерсуб’єктивність, енактивізм, мереживі структури
Герасимова, Ирина. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании / И. Герасимова. - С.79-96
Кл.слова: синергетика освіти, глобальні ризики, самоосвіта
Горбунова, Людмила. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини / Л. Горбунова. - С.97-127
Кл.слова: критична рефлекція, енактивізм, холізм
Адорно, Теодор. Теорія напівосвіти / Т. Адорно. - С.128-152
Кл.слова: напівосвіта, інтеграція, суспільство
Култаєва, Марія. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах / М. Култаєва. - С.153-195
Кл.слова: антиосвіта, масова культура, критична рефлексія
Пролеєв, Сергій. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми / С. Пролеєв, В. Шамрай. - С.196-212
Кл.слова: зміст освіти, освітній стандарт, порівнянність в освіті
Мулярчук, Євген. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні / Є. Мулярчук. - С.213-234
Кл.слова: самореалізація, феномен покликання, відповідальність
Степаненко, Ірина. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти / І. Степаненко. - С.235-245
Кл.слова: філософія, людинотворчий потенціал, перспективи вищої освіти
Предеина, Мария. Должна ли философия быть массовой / М. Предеина. - С.246-256
Кл.слова: критика, філософ, університет
Гайдамачук, Ольга. Детонація як граматологічна версія філософських текстів / О. Гайдамачук. - С.257-268
Кл.слова: детонація, артикуляція, інтонація
Зінченко, Віктор. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму / В. Зінченко. - С.269-279
Кл.слова: філософія освіти, прагматизм, демократія
Черепанова, Світлана. Мистецтво в системі філософії освіти / С. Черепанова. - С.280-295
Кл.слова: філософія освіти, світоглядний плюралізм, культуротворчість
Штобрин, Славомір. VII конгрес товариства філософської педагогіки (ТРF) / С. Штобрин. - С.296-297
Кл.слова: універсалізм, регіоналізм, філософія освіти
Кудлачова, Бланка. Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES) / Б. Кудлачова. - С.298-303
Кл.слова: філософія виховання, міжуніверситецька співпраця, освіта
Предборська, Ірина. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року) / І. Предборська. - С.304-312
Кл.слова: філософія освіти, континентальна педагогіка, симпозіум
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Гайдамачук, Ольга.
    Детонація як граматологічна версія філософських текстів [Текст] / О. Гайдамачук // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 257-268
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
детонація -- артикуляція -- інтонація -- деконсрукція -- читання
Анотація: Граматологічна версія читання філософських текстів (тлумачимо її як детонацію) екстрополюється на сучасні освітні підходи. Пропонується осмислення різниці між методикою, націлено на лідерську роль лектора (teacher-centered strategy) та методикою, зорієнтованою на особистість студента (learner-centered strategy). Деконструктор ревокує "логоцентричну" інтонацію ( відхиляє субординицію - зосередженість на голосі лектора-експерта як єдиного джерела сенсу) на користь "граматологічної" артикуляції. Фактично деконструкція дає голос замовчання детонаціям.Максимальне розосередження дозволяє визнати студентів різноправними джерелами сенсу, що в західно-європейському освітньому дискурсі називається особистісно-орієнтованим підходом. Стратегія деконструкції розкладнена на три тактичних кроки: 1) традиційне інтонування відкриває філософію; 2) "призупинка" інтонації задля де-тонування проінтонованого (помилка як позитивна цінність); а 3) артикуляція як довершена техніка одночасного зчитування ін- і де-тонацій в їхній взаємнообумовленій повноті має відкривати все поле тонації. Модель "без домінації" сприяє "справедливій грі": інструктор, утримуючись від командної ролі, як рівноправний учасник навчального процесу сам стає учнем нарівні зі студентами, здобуваючи знання щоразу в інший спосіб.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Тарнавська, Алла
    Одяг для малят і сороченят : заняття для дітей старшої групи / Алла Тарнавська, Юлія Осадча // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
артикуляція звуків -- звуковий планшет
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - вправляти дітей у диференціації свистячих та шиплячих звуків [с] і [ш], у правильній їх артикуляції; продовжувати вчити називати спільний звук у різних частинах слів; замінювати звук на початку запропонованих слів, отримуючи нові; продовжувати вправляти у вживанні та узгодженні числівників з іменниками та прикметниками, створенні слів за допомогою префікса "за", доборі антонімів; спонукати до побудови складних речень зі сполучниками "тому що", "отже", вставними словами "мабуть", "здається", "напевно"; розвивати фонематичних слух, пам'ять, увагу, логічне мислення та ін.
Дод.точки доступу:
Осадча, Юлія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
811.111.276
Т 61


    Торсуев, Г. П.
    Обучение английскому произношению [Текст] : пособие для преподавателей англ. яз. / Г. П. Торсуев ; ред. Е. В. Белова. - Mосква : Учпедгиз, 1956. - 215 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Вимова

Кл.слова (ненормовані):
навчання вимові -- усне мовлення -- фонетика -- артикуляція
Дод.точки доступу:
Белова, Е. В. \ред.\

Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
78.087.68-047.44(075.8)
Д 31


    Демчишин, Марта Степанівна.
    Методика музичного аналізу вокально-хорового твору : навчальний посібник / М. С. Демчишин ; Міністерство освіти і науки України, Інститут змісту і методів навчання. - Київ : ІЗМН, 1996. - 132 с. - ISBN 5-7763-9262-4 : 2.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Аналіз музичних творів--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
інтонування -- інтерпретація -- співоча артикуляція -- музична інтонація8шь
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Інститут змісту і методів навчання


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.
78.087.681.071.5-053.2(075.8)
С 24


    Світайло, С. В.
    Методика роботи з дитячим хоровим колективом : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівня акредитації / С. В. Світайло ; редактор Л. Нерівна ; рецензент: Ю. С. Ткач, О. В. Рожок, О. Д. Ляшенко. - Київ : КІМ, 2016. - 140 с. - ISBN 978-617-628-053-8 : 20.00 грн., 20.00 грн., 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Вокальна музика--Хорова музика--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
дитячий голос -- дикція -- артикуляція -- хоровий твір
Анотація: Розкрито методику роботи з дитячим хором.
Дод.точки доступу:
Нерівна, Л. \редактор.\
Ткач, Ю. С. \рецензент.\
Рожок, О. В. \рецензент.\
Ляшенко, О. Д. \рецензент.\


Примірників всього: 11
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)