Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (174)Колекція Віктора Огнев’юка (28)Мережеві ресурси (29)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=14.35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 722
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
378.2(438)
A18


   
    Academia Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora. 1994 - 2009 [Текст] / ed. M. Kakiel. - Pultusk : [s. n.], 2009. - 279 p. - ISBN 978-7549-072-5 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Історія університету

Дод.точки доступу:
Kakiel, M. \ed.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
378(477+438)
A53


   
    Analiza współpracy uczelni polskich i ukraińskich na tle porównania systemów szkolnictwa wyższego. Wnioski i recomendacje [Текст] / Fundacja Rektorów Polskich ; pod redakcją Jerzego Wożnickiego; łamanie tekstu R. Cammarano. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2015. - 257 p. - ISBN 978-83-232-2847-9 (в кор.) : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Системи вищої освіти--Україна--Польща--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- українська промисловість -- дослідницький інститут -- методологія дослідження -- класичний університет -- технічний університет -- технологічний університет -- обмін студентами
Дод.точки доступу:
Wożnicki, J. \editor.\
Dobosz, E. \editor.\
Cammarano, R. \transl.\
Fundacja Rektorów Polskich


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
811.111’25:378.016
C75


   
    Consecutive Interpreting Training [Текст] : посібник для студентів Першого (Бакалаврського) рівня / Київський університет імені Бориса Грніченка, Факультет романо-германської філології. Кафедра лінгвістики та перекладу ; укладач М. Д. Альошина. - Київ : Аргар Медіа Груп, 2023. - 148 p. - ISBN 978-617-646-531-7 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Послідовний переклад--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Вища освіта--Організація навчального процесу


Анотація: Навчальний посібник розроблено для аудиторної та самостійної роботи з дисципліни "Послідовний переклад" для студентів спеціальності 035 Філологія
Дод.точки доступу:
Альошина, М. Д. \укладач.\
Київський університет імені Бориса Грніченка. Факультет романо-германської філології. Кафедра лінгвістики та перекладу


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
378.014(510)
D27


   
    Daxue de shiming yu zeren [Текст] / 眭依凡著. - 北京 出版社 : Educational Science Press, 2007. - 231 с. - ISBN 978-7-5041-3982-5 : 50.00 грн.
Переклад назви: Місія та обов’язки університетів
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Дослідження--Китай

Кл.слова (ненормовані):
університет -- ідея університету -- місія універститету
Анотація: Ця книга містить 11 статей, зокрема «Університетський ідеалізм і розвиток талантів», «Концепція доброго університету», «Освітня філософія президента університету та управління школою».
Дод.точки доступу:
眭依凡著


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
378.091.64(078)
G95


    Guri-Rosenblit, Sarah.
    Digital Technologies in higher Education: Sweeping Expectations and Actual Effects [Текст] / Sarah Guri-Rosenblit. - New York : Nova Science Publishers, 2010. - 175 p. - ISBN 978-1-61761-102-5 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
E-Learning -- електронне навчання -- Distance Education -- дистанційна освіта

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
37.018.43:004
E10


   
    E-Learning [Текст]. Vol. 10. E-Learning and Smart Learning. Environment for the Preparation of New Generation Specialists: monograph / University of Silesia in Katowice, Faculty of Ethnology and Sciences of Education in Ciezhyn ; Scientific editor E. Smyrnova-Trybulska. - Katowice - Cieszyn : Studio NOA of University of Silesia in Katowice, 2018. - 664 p. - ISBN 978-83-66055-05-6 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Електронне навчання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
E-Learning -- електронне навчання -- Smart Learning -- розумне навчання -- labour markey -- ринок праці
Дод.точки доступу:
Smyrnova-Trybulska, Eugenia \scientific editor.\
University of Silesia in Katowice
Faculty of Ethnology and Sciences of Education in Ciezhyn


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
378
E20


   
    ECTS Users’ Guide [Текст]. - Luxemburg : European Union, 2015. - 102 p. - ISBN 978-92-79-43652-1 : 25.00 грн.
Переклад назви: Керівництво користувача ЄКТС
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Болонський процес--Навчальні видання


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
378.014.25
E91


    European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies [Текст] / editor: A. Curaj, L. Deca, R. Pricopie. - Cham : Springer, 2018.
   Vol. II. - 2018. - 410-706 p. - ). - ISBN 978-3-319-77407-7 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Міжнародна діяльність--Розвиток

   Болонський процес--Європейський досвід


Кл.слова (ненормовані):
болонський процес -- диверсифікація вищої освіти -- EHEA освіта, дослідження та інновації -- європейська освітня політика -- фінансування та управління вищою освітою -- інтернаціоналізація вищої освіти -- Bologna process -- diversification of higher education -- EHEA education, reserach and innovation -- european education policies -- internationalization of higher education -- european higher education area
Анотація: Майбутнє вищої освіти – Конференція дослідників Болонського процесу (FOHE-BPRC) вже зарекомендувала себе як орієнтир у європейському середовищі вищої освіти. Два попередні видання (17-19 жовтня 2011 р., 24-26 листопада 2014 р.) із приблизно 200 європейськими та міжнародними учасниками в кожному, що охоплювали понад 50 країн, були організовані до Конференцій міністрів, таким чином заохочуючи послідовний діалог між дослідниками та політики. Основні висновки конференцій FOHE були представлені на конференціях міністрів ЄПВО (2012 та 2015), щоб зробити так, щоб голос дослідників краще почули європейські політики та особи, які приймають рішення. Цей том присвячений продовженню збору доказів і розробки політики на основі досліджень, а також подальшому скороченню розриву між політикою та дослідженнями в ЄПВО та в більш широкому глобальному контексті. Він має на меті визначити дослідницькі сфери, які потребують більшої уваги до ювілейної конференції міністрів ЄПВО 2020 року, з наголосом на нових питаннях, що виникають в академічній та освітній спільноті. Ця книга є платформою для обговорення ключових питань між дослідниками, різними безпосередніми суб’єктами вищої освіти, особами, які приймають рішення, та широкою громадськістю.
Дод.точки доступу:
Curaj, Adriana \editor\
Deca, Ligia \editor\
Pricopie, Remus \editor\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
378.014.25
E91


    European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies [Текст] / editor: A. Curaj, L. Deca, R. Pricopie. - Cham : Springer, 2018.
   Vol. I. - 2018. - 406 p. - ). - ISBN 978-3-319-77407-7 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Міжнародна діяльність--Розвиток

   Болонський процес--Європейський досвід


Кл.слова (ненормовані):
болонський процес -- диверсифікація вищої освіти -- EHEA освіта, дослідження та інновації -- європейська освітня політика -- фінансування та управління вищою освітою -- інтернаціоналізація вищої освіти -- Bologna process -- diversification of higher education -- EHEA education, reserach and innovation -- european education policies -- internationalization of higher education -- european higher education area
Анотація: Інтернаціоналізація вищої освіти широко вважається стратегічним пріоритетом для урядів у всьому світі через економічні, політичні, соціальні та академічні вигоди, пов’язані з нею. Виходячи з передумови, що національна держава відіграє центральну роль у процесі інтернаціоналізації вищої освіти, у статті стверджується, що важливо проаналізувати поточний стан справ і запитати: що роблять національні держави для інтернаціоналізації вищої освіти ? У статті наведено оригінальні дані про поширення національної політики інтернаціоналізації в усьому світі. Виявляється, що стратегічне мислення щодо інтернаціоналізації є відносно новим явищем з обмеженим охопленням. З огляду на кількість країн, які приймають національну політику, аналіз показує, що у світі домінують розпорошені зусилля, коли йдеться про інтернаціоналізацію вищої освіти. Чому проблематичною є відсутність національної стратегії? У країнах, де університети значною мірою залежать від державних коштів, відсутність узгодженого напрямку інтернаціоналізації на національному рівні може обмежити масштаби та підірвати ефективність стратегій інтернаціоналізації на інституційному рівні.
Дод.точки доступу:
Curaj, Adriana \editor\
Deca, Ligia \editor\
Pricopie, Remus \editor\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
378(100)
G52


    Glenn, Charles.
    Finding the Right Balance. Freedom, Autonomy and Accountability in Education [Текст] / Ch. Glenn, J. Groof. - Utrecht : Boston University, 2002. - 595 p. - ISBN 90-5931-115-9 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Вища освіта у світі--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
домашнє навчання -- home schooling -- якість вищої освіти -- teaching of values -- навчання цінностям -- non-state school -- недержавні школи
Анотація: Ця книга містить порівняльну інформацію про те, як 28 національних освітніх систем справляються з напругою між двома основними векторами шкільної реформи: з одного боку, і акцентом на високих спільних стандартах змісту та якості освіти; з іншого – наголос на прийнятті рішень на рівні школи та, як наслідок, різноманітність серед шкіл. Як освітня свобода, у її різних аспектах, спрямовує національну політику? Як недержавні школи справляються із законодавчими вимогами щодо підзвітності, кадровою політикою, критеріями прийому учнів, навчальною програмою та педагогікою? Ця книга є першою з двотомного дослідження, яке представляє перший систематичний звіт про те, як різні і буде дуже цікавим для політиків і спеціалістів у сфері освітньої законодавчої політики та адміністрування.
Дод.точки доступу:
Groof, Jan de


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)