Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=генезис<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 85
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
   001.891
   О-75


   
    Основи наукових досліджень : навчальний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 143 с. - ISBN 978-966-644-266-9 : 117.30 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наука--Дослідження--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
генезис -- епістемологічна -- методологія
Анотація: У підручнику подано основні відомості про організацію науки в Україні та особливості підготовки кадрів дослідницької кваліфікації у світі, розкрито методологічні засади наукового пізнання та творчості, пошуку й опрацювання наукової інформації.
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Університет менеджменту освіти


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
377(477)
Л 56


    Лікарчук, І. Л.
    Професійно-технічна освіта України: історичний шлях і перспективи [Текст] : монографія / І. Л. Лікарчук. - Київ : Педагогіка, 1999. - 287 с. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 5-7763-1826-2 : 11.00 грн.
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професійно-технічна освіта--Україна

Кл.слова (ненормовані):
генезис -- трансформація -- модель освіти -- молодь

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
82.09
Н 34


   
    Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди [Текст]. Літературознавство. Вип. 4 (68) ; Ч. 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Харківський нац. педагогічний ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків : Нове слово, 2011. - 8.00 грн.
    Зміст:
Ботнаренко, Н. М. В. Стефаник та дискурс "Народництва – модернізму" в українському літературному процесі часу fin de siecle / Н. М. Ботнаренко. - С .3-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дискурс, народництво, модернізм
Ващенко, Ю. А. Феномен французского "регионального" романа: генезис, жанровое содержание и поэтика / Ю. А. Ващенко. - С .10-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: літературний регіоналізм, жанрова поетика, хронотоп
Вірченко, Т. І. Родова специфіка художнього конфлікту: теоретичний аспект / Т. І. Вірченко. - С .20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рід літератури, художній конфлікт
Волосевич, Л. В. Образы материальной среды дома в романе Б. Л. Пастернака "Доктор живаго" / Л. В. Волосевич. - С .26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розповідь, мотив, простір
Гусева, Е. А. Развитие жанра очерка в русской литературе первой трети XX века / Е. А. Гусева. - С .33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нарис, документалізм, публіцистичність
Дмитрів, І. І. Символіка пресвятої трійці у "Великій гармонії" Б.- І. Антоновича / І. І. Дмитрів. - С .42-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Донцова, О. В. Психологизм в образе и деталях в произведениях В. Набокова / О. В. Донцова. - С .50-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стиль, сюжет, образ
Доценко, В. И. Музыка в творческом мире И. С. Тургенева / В. И. Доценко. - С .57-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, Є. О. Еволюція поета – екзистенціаліста В. Стуса в контексті 60-80-ХХ ст. й української дійсності / Є. О. Іващенко. - С .64-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: художня свідомість, екзистенційний концепт, між-буття
Козлов, Р. А. Хронотопіка змістових рівнів драматичного твору / Р. А. Козлов. - С .73-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: художній час, художній простір, хронтопіка
Криворучко, С. К. Настрій: існування як буття у романі Сімони де Бовуар "Мандарини" / С. К. Криворучко. - С .90-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екзистенціалізм, буття
Совєтна, А. В. Аналіз лінгво-стилістичного аспекту романів А. Кастілло / А. В. Совєтна. - С .112-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: чикана, чиканос
Статкевич, Л. П. Культурно-освітній контекст формування поетики Т. С. Еліота / Л. П. Статкевич. - С .129-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культурний контекст, традиція, поетичне світосприйняття
Тагільцева, Я. М. Система пейзажних образів у збірці "Сестра моя – жизнь" Б. Пастернака / Я. М. Тагільцева. - С .137-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лірика, пейзаж, образ
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Історія та критика світової літератури--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
РЕГІОНАЛЬНИЙ РОМАН -- ПУШКІНСЬКИЙ РОМАНТИЗМ
Дод.точки доступу:
Стефаник, Василь Семенович (український письменник, майстер експресіоністичної новели ; 1871-1936) \про нього\
Тургенєв, Іван Сергійович (1818-1883) \про нього\
Антонич, Богдан-Ігор Васильович (український поет, прозаїк, перекладач, літературознавець ; 1909-1937) \про нього\
Толстой, Л. Н. (1828-1910) \про нього\
Пастернак, Борис Леонідович (1890-1960) \про нього\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
74.0я43
П 24


    Кошарна, Н. В.
    The genesis of pedagogical education in Sweden [Текст] = Генезис педагогічної освіти в Швеції / Н. В. Кошарна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 28-31
ББК 74.0я43

Рубрики: Педагогічна освіта--Швеція

Кл.слова (ненормовані):
Педагогіка
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Переглянути або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.
37.013
М 19


    Малик, Іван Васильович.
    Технократизм в освіті ХХІ століття [Текст] : [монографія] / І.В. Малик. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. - 205 с., [1] с. - Библиогр.: с. 101-205. - ISBN 978-966-660-446-3 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта

   Педагогіка--філософія і методологія освіти, XXІ ст.


Кл.слова (ненормовані):
генезис -- технонаука -- розвиток світової спільноти

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

7.
   930.85(075)
   К 90


   
    Культурологія: теорія та історія культури : навчальний посібник / І. І. Тюрменко [та ін.] ; редактор І. І. Тюрменко. - 3-тє видання перероблене і доповнене. - Київ : Центр учбової літератури, 2010. - 369 с. - Бібліогр. в кінці глав. - ISBN 978-611-01-0000-7 : 70.00 грн.
Рекомендовано МОН України (лист №14/18.2-2301 від 29.12.2003)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культурологія--Історія культура--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
теорії культурології -- напрями культурології -- субкультура -- культурна ідентифікація -- генезис культури -- антична культура -- масова культура
Дод.точки доступу:
Тюрменко, Ірина Іванівна
Буравченкова, Світлана Борисівна
Рудик, Петро Андрійович
Береговий, Сергій Ігорович
Тюрменко, І. І. \редактор.\


Примірників всього: 6
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: У172688/2010/4
   Журнал

Український історичний журнал [Текст] : науковий журнал. - Київ : УІЖ, 1957 - . - ISSN 0130-5247. - Виходит раз на два місяця
2010р. № 4
Зміст:
Михайловський, Віталій Миколайович. Васальні стосунки князів Коріатовичів із Казимиром III та Людовіком Угорським / В. М. Михайловський. - С.4-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КНЯЗІ КОРІАТОВИЧІ, ПРИСЯГА КАЗИМИРУ III, ПРИСЯГА ЛЮДОВІКУ УГОРСЬКОМУ
Сас, Петро Михайлович. Відновлення / П. М. Сас. - С.15-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КИЇВСЬКА МИТРОПОЛІЯ, ІЄРАРХІЯ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ, СТРУКТУРА ЦЕРКВИ
Кононенко, Василь Петрович. Інтелектуальна біографія Павла Полуботка: обстоювання традиції "модернізаційною" риторикою / В. П. Кононенко. - С.39-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАКАЗНИЙ ГЕТЬМАН, СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОЛУБОТКО ПАВЕЛ, БІОГРАФІЯ
Шандра, Валентина Степанівна. Українські суспільні інститути у взаєминах із російським самодержавством / В. С. Шандра. - С.59-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: УКРАЇНСЬКІ СУСПІЛЬНІ ІНСТИТУТИ, РОСІЙСЬКЕ САМОДЕРЖАВСТВО, ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО
Кирієнко, Олександр Юрійович. Загальна та військова цензура в Російській імперії (XVIII - початок XX ст.) / О. Ю. Кирієнко. - С.83-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ, 18 - ПОЧ. 20 СТОЛІТТЯ, ВІЙСЬКОВА ЦЕНЗУРА, ЗАГАЛЬНА ЦЕНЗУРА
Павко, Анатолій Іванович. Загальні риси й особливості підготовки педагогічних кадрів в університетах України у XIX - на початку XX ст. / А. І. Павко. - С.99-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: УНІВЕРСИТЕТИ УКРАЇНИ XIX - НА ПОЧ. XX СТ., ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ, ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ
Ковальчук, Михайло Анатолійович. Відносини Румунії з урядом Української Народної Республіки в 1919 р. / М. А. Ковальчук. - С.115-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: УНР В 1919 Р., УКРАЇНСЬКО-РУМУНСЬКА СПІВПРАЦЯ, УКРАЇНСЬКЕ ПИТАННЯ
Гошко, Тетяна Дмитрівна. Іван Крип'якевич - ініціатор співпраці галицьких дослідників із ВУАН / Т. Д. Гошко. - С.128-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВСЕУКРАЇНСЬКА АКАДЕМІЯ НАУК, ГАЛИЦЬКІ ДОСЛІДНИКИ, ІСТОРИЧНА СЕКЦІЯ ВУАН
Зайцев, Юрій Дмитрович. Генезис Народного Руху України: Львівська організація / Ю. Д. Зайцев. - С.143-155. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАРОДНИЙ РУХ УКРАЇНИ, ЛЬВІВСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ, РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ
Верменич, Ярослава Володимирівна. Мікроісторія як проблемне поле соціогуманітарних досліджень / Я. В. Верменич. - С.156-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СОЦІОГУМАНІТАРНІ ДОСЛІДЖЕННЯ, МІКРОІСТОРІЯ, БІОГРАФІСТИКА
Лаас, Наталія Олександрівна. Соціальна історія СРСР в американській історіографії: теоретичні дискусії 1980-2000-х рр. / Н. О. Лаас. - С.170-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СОЦІАЛЬНА ІСТОРІЯ СРСР, ПРОГРАМА ШЕЙЛИ ФІЦПАТРИК, ДИСКУСІЇ 1980-2000-Х РР.
Осіпян, Олександр Леонідович. Topographia civitatis leopolitanae" Іоганна Алембека початку XVII ст. як джерело історії Львова: коґнітивна рамка, наративні стратегії / О. Л. Осіпян
Кл.слова: ІСТОРІЇ ЛЬВОВА, КОҐНІТИВНА РАМКА, НАРАТИВНІ СТРАТЕГІЇ
Піскун, В. М. [рецензія] / В. М. Піскун. - С.223-226
Кл.слова: УКРАЇНСЬКЕ ІСТОРИЧНЕ ТОВАРИСТВО, ДІАСПОРНІ ІСТОРИКМ, НАУКОВО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ
Смольніков, Ю. Б. [рецензія] / Ю. Б. Смольніков. - С.227-228
Кл.слова: СОЦІОРЕЛІГІЙНА ІСТОРІЯ, РЕЛІГІЙНА СВІДОМІСТЬ, ОБРЯДИ ВІРУЮЧИХ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (24.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
101/Ф 54-239606
   101(075)
   Ф 54


   
    Філософія : навчальний посібник / Л. В. Губерський [та ін.] ; ред. І. Ф. Надольний. - 7-ме вид., стер. - Київ : Вікар, 2010. - 455 с. - (Вища освіта XXI століття). - ISBN 978-966-7131-98-2 : 85.00 грн.
Допущено МОН України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Сутність--Предмет--Методи--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
історія філософії -- особистість -- діалектика -- суспільство -- парадигми -- політична система -- проблеми буття -- гносеологія -- генезис науки
Дод.точки доступу:
Губерський, Леонід Васильович
Надольний, Іван Федотович
Андрущенко, Віктор Петрович
Розумний, Володимир Павлович
Надольний, І. Ф. \ред.\


Примірників всього: 29
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (9),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (9),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10)

Знайти схожі

10.
141.7
С 91


   
    Сучасна зарубіжна соціальна філософія [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник / Міжнародний фонд "Відродження" , Трансформація гуманітарної освіти в Україні. - Київ : Либідь, 1996. - 384 с. - ISBN 5-325-00818-8 : 2.70 грн, 25.00 грн, 4.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Філософські напрями--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
концеція -- соціальний розвиток -- індустріальне суспільство -- техніка і розвиток людини -- індустріальне суспільство -- світова цівілізація -- постіндустріальне суспільство -- гіпотеза про генезис -- інформаційне суспільство
Анотація: В хрестоматії подані переклади з творів визначних західних філософів та соціологів, котрі досліджували проблеми суспільного розвитку,відношення"людини-суспільство",роль техніки і науки в соціальному поступі, питання переходу "індустріального суспільства" в "інформаційне".
Дод.точки доступу:
Міжнародний фонд "Відродження"
Трансформація гуманітарної освіти в Україні


Примірників всього: 4
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)