Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мета освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
37.014
У 67


   
    Управление качеством образования / Е. А. Ямбург [и др.]. ; ред. М. М. Поташник ; Российская академия образования. - Москва : Педагогическое общество России, 2000. - 441 с. - ISBN 5-93134-079-3 :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Управління--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
мета освіти -- стандарти в освіті -- шкільне управління
Дод.точки доступу:
Ямбург, Е.А.
Матрос, Д. Ш.
Моисеев, А. М.
Хомерики, О. Г.
Щербо, И. Н.
Поташник, М. М. (док-р пед. наук) \ред.\
Российская академия образования

Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
37.013
Д 11


    Д’юї, Джон.
    Демократія і освіта : літопис / Д. Д’юї ; пер. з англ.: І. Босак, М. Олійник, Г. Пехник ; ред. І. Фаріон. - Львів : Літопис, 2003. - 294 с. - ISBN 966-7007-67-6 : 26.82 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- мета освіти -- філософія освіти -- цінності освіти
Анотація: Автор окреслює головні завдання освіти, розглядає її суспільні і культурні функції.
Дод.точки доступу:
Босак, І. \пер. з англ.\
Олійник, М. \пер. з англ.\
Пехник, Г. \пер. з англ.\
Фаріон, І. \ред.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

3.


    Паламар, С.
    Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти / С. Паламар // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 267-278. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мета освіти -- зміст освіти -- компетентнісний підхід -- компетентність -- навчальний предмет -- учень
Анотація: У статті проаналізовано процесуальні та змістові аспекти компетентнісного підходу як методологічного орієнтиру модернізації сучасної освіти. Автор обґрунтовує, що компетентнісний підхід спрямований на результати освіти не як суми засвоєної інформації, а як здатності людини діяти в різних ситуаціях. Сформована компетентність учня розглядається як основний якісний показник освітнього результату, отже, це досягнення можна вважати педагогічною метою, що якнайповніше відображає потреби суспільства і особистості. Автор з погляду дидактичних цілей наголошує на необхідності змін у змісті освіти через рівень навчального предмета, навчального матеріалу, через взаємодію вчителя та учня.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)