Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Колекція Віктора Огнев’юка (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Березівська, Л. Д.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
37.091.4(477)"18/19"
М 19


   
    Маловідомі першоджерела української педагогіки (друга половина ХІХ - ХХ ст.) : хрестоматія / упорядник: Л. Д. Березівська [та ін.]. - Київ : Науковий світ, 2003. - 418 с. - ISBN 966-675-183-6 : 60.00 грн.
    Зміст:
Драгоманов, Михайло Петрович. Народні школи на Україні серед життя і письменства в Россії / М. П. Драгоманов. - С .13-29
Костомаров, Микола Іванович. О преподавании на южнорусском языке: Мысли южнорусса / М. І. Костомаров. - С .31-34
Костомаров, Микола Іванович. Правы ли наши обвинители? / М. І. Костомаров. - С .34-41
Куліш, Пантелеймон Олександрович. Перегляд українських книжок / П. О. Куліш. - С .43-47
Куліш, Пантелеймон Олександрович. Викохування дітей / П. О. Куліш. - С .48-49
Кониський, Олександр Якович. Наські граматки / О. Я. Кониський. - С .51-63
Юркевич, Памфіїл Данилович. Курс общей педагогики с приложениями / П. Д. Юркевич. - С .65-79
Грінченко, Борис Дмитрович. На безпросветном пути. Об украинской школе / Б. Д. Грінченко. - С .81-91
Франко, Іван Якович. Наші народні школи і їх потреби (реферат на вічі снятинськім) / І. Я. Франко. - С .93-97
Франко, Іван Якович. Одвертий лист до галицької молодежі / І. Я. Франко. - С .97-103
Науменко, Володимир Павлович. Отечественньй язык какь предмет гимназическаго курса: Речь, прочитанная на торжественном акте Киевской 2-й гимназии 30 Сентября 1881 года / В. П. Науменко. - С .105-114
Науменко, Володимир Павлович. О задачах преподавания отечественной словестности / В. П. Науменко. - С .114-120
Огієнко, Іван Іванович. Наука про рідномовні обов’язки / І. І. Огієнко. - С .121-136
Русова, Софія Федорівна. Просвітній рух на Вкраїні в 60-х роках / С. Ф. Русова. - С .138-144
Русова, Софія Федорівна. Дитячий сад на національнім грунті / С. Ф. Русова. - С .144-150
Русова, Софія Федорівна. Ідейні підвалини школи / С. Ф. Русова. - С .150-153
Сірополко, Степан Онисимович. Завдання нової школи / С. О. Сірополко. - С .155-163
Лубенець, Тимофій Григорович. О первоначальном обучени в школах, где дети говорят на малорусском языке / Т. Г. Лубенець. - С .166-171
Лубенець, Тимофій Григорович. О первоначальном обучении русскому языку в школах, где дети не умеют совсем говорить по-русски / Т. Г. Лубенець. - С .171-175
Лубенець, Тимофій Григорович. Школа та її робітники / Т. Г. Лубенець. - С .175-177
Єфремов, Сергій Олександрович. "Вони не просять" / С. О. Єфремов. - С .180-184
Єфремов, Сергій Олександрович. Сергій Олександрович / С. О. Єфремов. - С .184-186
Чепіга, Я. Ф. Ґрунтовні принципи нормальної школи / Я. Ф. Чепіга. - С .189-191
Чепіга, Яків Феофанович. Національне виховання / Я. Ф. Чепіга. - С .191-208
Чепіга, Яків Феофанович. Педологія, або наука про дітей / Я. Ф. Чепіга. - С .208-212
Чепіга, Яків Феофанович. До трудової вільної школи! / Я. Ф. Чепіга. - С .212-216
Ананьїн, Степан Андрійович. Трудове виховання. Його минуле і сучасне : [Вступ до книги] / Степан Андрійович Ананьїн. - С .217-218
Ананьїн, Степан Андрійович. Педология / С. А. Ананьїн. - С .224-234
Попов, Олександр Іванович. Декларація Наркомосвіти УСРР про соціальне виховання дітей / О. І. Попов. - С .237-240
Попов, Олександр Іванович. Проблема підготовки соцвихника / О. І. Попов. - С .240-251
Мамонтов, Яків Андрійович. Право держави і право дитини : з приводу "Деклярації Наркомосвіти У.С.Р.Р. про соціальне виховання дітей" / Яків Андрійович Мамонтов. - С .253-261
Мамонтов, Яків Андрійович. Художньо-дідактичний метод / Я. А. Мамонтов. - С .261-279
Гринько, Григорій Федорович. Соціяльне виховання дітей / Г. Ф. Гринько. - С .281-295
Ряппо, Ян Петрович. Чергові завдання науково-методологічної роботи : Доповідь на пленумі Держнаукметодкому й Головнауки України в Києві 1926 р. : (Закінчення) / Я. П. Ряппо. - С .297-305
РяппоЯ., Ян Петрович. Новий етап в праці Наркомосвіти / П. РяппоЯ. - С .305-309
Дурдуківський, Володимир Федорович. Шевченківська школа - Шевченкові : з досвіду Київської 1-ої трудової школи ім. Т. Шевченка / В. Ф. Дурдуківський. - С .311-318
Скрипник, Микола Олексійович. Завдання культурного будівництва на Україні : Доповідь на X з'їзді КП(б)У / М. О. Скрипник. - С .332-342
Залужний, Олександр Самійлович. Учення про колектив / О. С. Залужний. - С .344-345
Макаренко, Антон Семенович. До ЦКВСЕРОБОСУ (1 січня 1925 р.) / А. С. Макаренко. - С .365-370
Макаренко, Антон Семенович. до голови Всеукраїнської комісії у справах неповнолітніх, 21 вересня 1925 р. / А. С. Макаренко. - С .370-371
Макаренко, Антон Семенович. Письмо А. С. Макаренко в редакцию газети «Харьковский пролетарий, конец января 1928 г. / А. С. Макаренко. - С .371-375
Ващенко, Григорій Григорович. Український ренесанс XX століття / Г. Г. Ващенко. - С .377-391
Сухомлинський, Василь Олександрович. К вопросу об организации школ-интернатов / В. О. Сухомлинський. - С .393-402
Сухомлинський, Василь Олександрович. Рецензия на книгу В. А. Сухомлинского «Сердце отдаю детям» / С. О. Сухомлинський ; С. О. Сухомлинський ; С. О. Сухомлинський. - С .402-407
Сухомлинський, Василь Олександрович. Замечания к рукописи В. А. Сухомлинского «Сердце отдаю детям» / В. О. Сухомлинський. - С .407-409
Сухомлинський, Василь Олександрович. Думки про літературу в школі / В. О. Сухомлинський. - С .409-415
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія педагогіки--Хрестоматії

   Педагогіка--Україна


Кл.слова (ненормовані):
Драгоманов М. П., про нього -- народні школи -- Костомаров М. І., про нього -- Куліш П. О., про нього -- Кониський О. Я., про нього -- Юркевич П. Д., про нього -- Грінченко Б. Д., про нього -- загальна педагогіка -- франко Іван, про нього -- Науменко В. П., про нього -- Огієнко І. І., про нього -- Русова С. Ф., про неї -- просвітницький рух -- дитячі садки -- Сірополко С. О., про нього -- Лубенець Т. Г., про нього -- Єфремов С. О., про нього -- Чепіга Я. Ф., про нього -- національне виховання -- трудова вільна школа -- педологія -- Ананьїн С. А. , про нього -- трудове виховання -- Попов О. І. , про нього -- декларація Наркомосвіти -- Мамонтов Я. А. , про нього -- право дитини -- художньо-дидактичний метод -- Гринько Г. Ф. , про нього -- соціальне виховання -- Ряппо Я. П. , про нього -- науково-методична робота -- Дурдуківський В. Ф., , про нього -- шкільне самоврядування -- Скрипник М. О. , про нього -- Х з'їзд -- Залужний О. С. , про нього -- колектив -- Макаренко А. С. , про нього -- Ващенко Г. Г. , про нього -- український ренесанс ХХ століття -- Сухомлинський В. О. , про нього -- школи-інтернати -- серце віддаю дітям
Анотація: В хрестоматії представлені маловідомі або зовсім невідомі тексти педагогів та освітніх діячів.
Дод.точки доступу:
Березівська, Л. Д. \упорядник.\
Дічек, Н. П. \упорядник.\
Побірченко, Н. С. \упорядник.\
Самоплавська, Т. О. \упорядник.\
Сухомлинська, О. В. \упорядник.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.
74.03(4Укр)52я73
М 19


    Грінченко, Борис Дмитрович.
    На безпросветном пути. Об украинской школе [Текст] / Б. Д. Грінченко // Маловідомі першоджерела української педагогіки (друга половина ХІХ - ХХ ст.) : хрестоматія / наук. ред. О. В. Сухомлинська. - Київ : Науковий світ, 2003. - С. 81-91 . - ISBN 966-675-183-6
ДРНТІ
ББК 74.03(4Укр)52я73 + 74.03(4Укр)6я73

Рубрики: Педагогіка--Україна

Перейти до зовнішнього ресурсу переглянути

Дод.точки доступу:
Березівська, Л. Д. \ упоряд.\
Дічек, Н. П. \ упоряд.\
Побірченко, Н. С. \ упоряд.\
Самоплавська, Т. О. \ упоряд.\
Сухомлинська, О. В. \ упоряд.\
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Чайченко В.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
Шифр: П186607/2015/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 1
Зміст:
Пам’ятка авторові. - С.4
Кл.слова: загальна інформація, технічні вимоги, правові засади
Ничкало, Н. Г. Професійний розвиток особистості: концептуальні засади і перспективи досліджень / Н. Г. Ничкало. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, професійний розвиток, професійна самоактуалізація
Родигіна, І. В. Філософські основи компетентністного підходу в освіті / І. В. Родигіна. - С.14-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентністний підхід, біхевіоризм, позитивізм
Гуревич, Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку майбутніх фахівців / Р. С. Гуревич. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтердисциплінарне навчання, міждисциплінарне навчання, навчання студентів
Радкевич, В. О. Професійний розвиток персоналу вітчизняних підприємств / В. О. Радкевич. - С.27-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: персонал підприємств, адаптація, наставництво
Васянович, Г. П. Гуманістичний вимір формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування / Г. П. Васянович. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманний, гуманістичний вимір
Подолянчук, С. В. Комплексний підхід до моніторингу наукової діяльності структурних підрозділів педагогічних університетів / С. В. Подолянчук. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг наукововї діяльності, оцінювання, науково-дослідна робота
Рудишин, С. В. Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу / С. В. Рудишин. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: природничо-наукова освіта, початкова школа, системний підхід
Помиткіна, Л. В. Розвиток готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень засобами відеолекторію / Л. В. Помиткіна. - С.50-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеолекторій, відеофільми, стратегічні життєві рішення
Локшина, О. І. Напрями трансформацій середньої освіти країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності / О. І. Локшина. - С.57-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МСКО-3, Європейський Союз, академічна освіта
Лук’янова, Л. Б. Світовий досвід та європейські тенденції законодавчого врегулювання освіти дорослих / Л. Б. Лук’янова ; Л. Б. Лук'янова
Березівська, Л. Д. Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в Радянській Україні в період зародження демократичних змін (1985-1991) / Л. Д. Березівська. - С.70-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шкільна політика, національна школа, диференціація навчання
Карпенко, О. В. Реалізація державної політики у сфері надання освітніх послуг вишами США / О. В. Карпенко, С. В. Тарнавська. - С.79-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: децентралізація управління, освітні послуги, академічні свободи
Є примірники у відділах:
Ф2 (08.04.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (25.03.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
37.014.3(477)"19"
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Реформування шкільної освіти в Україні у ХХ столітті : документи, матеріали і коментарі [Текст] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. : хрестоматія / Л. Д. Березівська ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут педагогіки НАПН України. - Луганськ : ЛНУ імені Тараса Шевченка, 2011. - 383 с. - ISBN 978-966-617-253-5 : 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- реформи освіти -- реформування шкільної освіти -- демократична національна школа -- Центральна Рада -- Директорія -- концепції Наркомосу -- радянська модель шкільної освіти -- професійна школа -- десталінізація
Анотація: Навчальний просібник містить документи і матеріали, що відображають організаційний аспекти й процесуально-змістові складові реформування шкільної освіти на різних етапах її розвитку в Україні у ХХ ст. у контексті соціально-економічних, суспільно-політичних, а особливо - педагогічних причин.
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Інститут педагогіки НАПН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
37.018
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Освітньо-виховна діяльність київських просвітницьких товариств (друга половина XIX – поч. XX ст.) : монографія / Л. Д. Березівська ; ред. М. Антонець. - Київ : Молодь, 1999. - 191 с. - ISBN 966-7615-02-2 : 6.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--виховання--монографія

Кл.слова (ненормовані):
витоки -- боротьба -- форми -- товариства
Дод.точки доступу:
Антонець, Марина \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
016:37(092)
П 33


   
    Микола Іванович Пирогов - видатний хірург, педагог і громадський діяч : (до 200-річчя від дня народження) : бібліографічний покажчик / уклад.: Л. О. Пономаренко, Н. А. Стельмах, С. П. Пєєва ; консультант Л. С. Бондар ; ред. П. І. Рогова ; рецензент Л. Д. Березівська. - Київ : Педагогічна думка, 2011. - 124 с. - (Видатні педагоги світу ; вип. 7). - ISBN 978-966-644-193-8 : 30.00 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Персоналії--Біобібліографія

   Хірургія--Персоналії--Біобібліографія


Кл.слова (ненормовані):
твори М.І. Пирогова -- педагогічна спадщина М.І.Пирогова -- педагогічні ідеї М.І.Пирогова
Анотація: Сьомий випуск біобібліографічного покажчика серії "Видатні педагоги світу"присвячений науково-педагогічній, адміністративній та громадській діяльності Миколи Івановича Пирогова (1810-1881) - всесвітньо відомого хірурга, патологоанатома, педагога, просвітителя-демократа, громадського діяча, професора, члена-кореспондента Російської АН, основоположника воєнно-польової хірургії та хірургічної анатомії, професора й керівника Інституту практичної анатомії Петербузької медико-хірургічної академії, учасника Севастопольської оборони 1854-1855 років, діяча народної освіти в Російській імперії, зокрема на українських землях, одного з реформаторів системи освіти.
Дод.точки доступу:
Пономаренко, Л. О. \уклад.\
Стельмах, Н. А. \уклад.\
Пєєва, С. П. \уклад.\
Бондар, Л. С. \консультант.\
Рогова, П. І. \ред.\
Березівська, Л. Д. \рецензент.\
Пирогов, Микола Іванович (російський і український лікар-хірург, анатом, педагог, громадський діяч, основоположник військово-польової хірургії та анатомо-експериментального напрямку в хірургії, чл.-кор. Петербурзької АН (1846), піклувальник Одеського (з 1856) і Київського (1858-62) навчальних округів, автор всесвітньовідомого атласу «Топографічна анатомія» (т. 1-4, 1851-1854), ; 1810-1881) \про нього\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

8.
37.014.3
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Реформування шкільної освіти в Україні у ХХ столітті [Текст] : монографія / Л. Д. Березівська ; Ін-т педагогіки АПН України. - Київ : Богданова А. М., 2008. - 60.00 грн. с. - ISBN 978-966-2184-02-0 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--реформи--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- реформи освіти -- реформування шкільної освіти -- демократична національна школа -- Центральна Рада -- Директорія -- концепції Наркомосу -- радянська модель шкільної освіти -- професійна школа -- десталінізація
Анотація: У монографії висвітлено соціально-економічні, суспільно-політичні, а особливо - педагогічні причини, процесуальні аспекти та змістові складові (принципи, напрями, наслідки) реформування шкільної освіти на різних етапах її розвитку в Україні у ХХ ст.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
37.091.4(477)
Ч-44


    Чепіга, Яків Феофанович (Зеленкевич).
    Вибрані педагогічні твори : навчальний посібник / Я. Ф. Чепіга; Упоряд., наук. ред. Л. Д. Березівська ; Інститут педагогіки АПН України. - Харків : ОВС, 2006. - 328 с. - ISBN 966-7858-44-8 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- трудове виховання
Дод.точки доступу:
Березівська, Л. Д. \упоряд., наук. ред.\
Інститут педагогіки АПН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
   027.8
   П 20


   
    Патріотичне виховання у шкільних бібліотеках: методи та підходи : метод. рек. / І. І. Хемчян [та ін.] ; наук. ред.: Л. Д. Березівська, Т. В. Бондар ; НАПН України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського. - Київ : [б. в.], 2017. - 103 с. - ("На допомогу професійній самоосвіті працівників освітянських бібліотек"). - ISBN 978-617-7536-01-6 : Б. ц.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Бібліотечна справа

   Патріотичне виховання




Дод.точки доступу:
Хемчян, І. І.
Бондар, Л. М.
Добко, Т. В.
Рубан, А. І.
Березівська, Л. Д. \наук. ред.\
Бондар, Т. В. \наук. ред.\
НАПН України
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)