Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Бельгія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
341.23(035)
Ш 24


    Шаповал, В. М.
    Державний лад країн світу : довідник / В. М. Шаповал. - Київ : Укр. Центр Правничих Студій, 1999. - 320. с. - ISBN 966-7630-00-5 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Право--Міжнародні відносини--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
Австралія -- Австрія -- Бельгія -- Беларусь -- Бразилія -- Велика Британія -- Греція -- Данія -- Естонія -- Єгіпет -- Індія -- Іспанія -- Італія -- Канада -- Люксембург -- Мексика -- Нігерія -- Норвегія Росія -- США -- Україна -- Франція -- Швейцарія -- Югославія -- Японія.
Анотація: Розглянуто засади державного ладу 74 країн, що складають приблизно третину від їх кількості в світі. Цінність цього видання полягає в тому, що в ньому враховано найостанніші зміни в конституціях так званизх постсоціалістичних, пострадянських та інших держав.

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
74.0я431
П 24


    Мукан, Н.
    Характеристика середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії [Текст] / Н. Мукан, Ю. Закаулова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 22-26
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Освіта середня та початкова професійна--Бельгія

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- початкова професійна освіта -- німецькомовна спільнота Бельгії
Анотація: Досліджено особливості функціонування середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії. Визначено атрибути навчальних програм, рівні системи середньої освіти та напрями підготовки учнів, характеристики діяльності навчальних закладів професійної освіти та підготовки. Проведено дослідження системи професійної освіти та підготовки фахівців німецькомовної спільноти Бельгії, основними її характеристиками є багаторівневий підхід до організації середньої професійної освіти та підготовки фахівців, яка розпочинається у базовій школі, а також наявність спеціалізованих закладів фахової середньої освіти та професійної підготовки, які пропонують належний рівень фахового навчання майбутніх спеціалістів, залучаючи їх до безпосередньої професійної діяльності на підприємствах.
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Закаулова, Ю.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
821.133.1(493)
М 54


    Метерлінк, Моріс.
    Синій птах : п’єса-феєрія : для середнього та старшого шкільного віку / М. Метерлінк ; автор передмови, перекладач С. Грицюк ; редактор Ю. Ярмиш. - Київ : Котигорошко, 1997. - 96 с. - ISBN 5-7707-7794-4 : 2.25 грн., 1.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Бельгійська література--П’єса--Бельгія--Франція--Популярні видання

Дод.точки доступу:
Грицюк, С. \автор передмови, перекладач.\
Ярмиш, Ю. \редактор.\


Примірників всього: 4
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)

Знайти схожі

4.
Шифр: І426210053/2016/4
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 4
Зміст:
Коваленко, В. С. Ідеї глобального еволюціонізму в курсі природознавства для старшої школи / В. С. Коваленко, Н. В. Стець. - С.3-5
Кл.слова: закони природи, єдність природи, коеволюція
Момот, О. В. Формування іміджу майбутніх викладачів природничих дисциплін у магістратурі класичного університету / О. В. Момот. - С.6-11
Кл.слова: педагогічний імідж
Паляниця, О. В. Особливості змісту і структури навчально-методичних комплексів біологічних дисциплін / О. В. Паляниця. - С.12-15
Кл.слова: вища школа
Харченко, О. В. Види самостійної роботи студентів з фізичного виховання / О. В. Харченко. - С.16-17
Кл.слова: мультимедійні технології, комп'ютерні технології
Подозьорова, А. В. Спецкурс як засіб формування базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах / А. В. Подозьорова : 18-20
Назаренко, Л. М. Концептуальна модель управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу та технології її впровадження в управлінську практику / Л. М. Назаренко. - С.21-24
Кл.слова: кваліметричний підхід
Ніколенко, Л. Т. Професійний розвиток педагогів у формальній, неформальній та інформальній освіті дорослих: історико-педагогічний аспект / Л. Т. Ніколенко. - С.25-27
Кушнір, В. А. Необхідність введення понять "компетенція" і "компетентність" у професійній підготовці майбутніх учителів / В. А. Кушнір. - С.28-33
Таможська, І. В. На шляху до професури: кар'єрні труднощі приват-доцентів дореволюційних університетів України / І. В. Таможська. - С.34-37
Кундій, Ж. П. До питання участі провідних вітчизняних лікарів в освітньому процесі ІІ половини ХІХ-початку ХХ століття / Ж. П. Кундій. - С.38-41
Бочарова, О. А. Обдарований учень у Словаччині / О. А. Бочарова. - С.42-45
Фучила, О. М. Деякі аспекти організації освіти дорослих у потенціарних установах Фландрії (Бельгія) / О. М. Фучила. - С.46-48
Антонченко, М. О. Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школі / М. О. Антонченко. - С.49-51
Смешнова, А. В. Інноваційні технології на уроках природознавства у старшій школі (досвід педагогів Пирятинської міської ради) / А. В. Смешнова. - С.52-54
Армейський, О. С. Особливості організації навчання технологій в загальноосвітньому навчальному закладі / О. С. Армейський. - С.55-58
Зубань, В. М. Гончарство як вид декоративно-прикладного мистецтва в системі цінностей художньої культури / В. М. Зубань. - С.59-60
Зубрицький, І. Я. Взаємодія школи і сім'ї з питань соціального виховання неповнолітніх на сторінках українського часопису "Учительське слово" (1912-1939рр.) / І. Я. Зубрицький. - С.61-64
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Фучила, О. М.
    Деякі аспекти організації освіти дорослих у потенціарних установах Фландрії (Бельгія) [Текст] / О. М. Фучила // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 4. - С. 46-48


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: О283150799/2019/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010 - . - on-line. - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1/2
Зміст:
Горбань, О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках / О. Міхно. - С.22-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена / М. Мартьянова. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лупаренко, С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) / С. Лупаренко. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорчук, В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід / О. Бульвінська. - С.83-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Баренкова, Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів / Н. Баренкова, Н. Лашук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сукач, Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова. - С.115-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячок, Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти / Н. Дячок. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти / О. Чижикова. - С.161-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - С.176-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету / О. Бурко. - С.189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янець, А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму / А. Лук'янець. - С.202-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошарна, Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть / Н. Кошарна. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація / О. Нежива. - С.229-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.242-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Світайло, С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва / С. Світайло. - С.259-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" / Л. Теряєва. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів / А. Михалюк. - С.286-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи / А. Панченко, Н. Кравчук. - С.297-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців / О. Тимчик. - С.310-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) / О. Солдатенко. - С.321-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти / В. Гладкова. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст / О. Проценко. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
811.112.2(075.8)
Б 61


    Білоус, О. М.
    Національні варіанти німецької мови ( у лінгвогеографічному, соціолінгвістичному, лінгвістичному та лінгвокультурному аспектах) : навчальний посібник / О. М. Білоус, І. В. Пянковська ; Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Київ : Цент учбової літератури, 2021. - ISBN 978-617-673-848-0 : 300.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Національна приналежність--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
вживання мови -- ареал вживання -- німеччина -- австрія -- швейцарія -- ліхтенштейн -- люксембург -- східна бельгія -- південний тироль
Дод.точки доступу:
Пянковська, І. В.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: О283150799/2022/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010 - . - on-line. - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 3/4
Зміст:
Срібняк, І. "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.) / І. Срібняк. - С.6-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуревич, Р. Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи / Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко. - С.22-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратець, І. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку / І. Кондратець, М. Науменко. - С.47-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Нуралієва, Л. Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач / Л. Нуралієва, Л. Сиволоцька, О. Наливайко. - С.57-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти / С. Паламар, М. Науменко. - С.76-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Lu, Baowen. The concept of student ethnocultural competence / Baowen Lu. - С.93-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування / Л. Теряєва. - С.107-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Мачинська, Н. Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики / Н. Мачинська. - С.117-128
Головатенко, Т. Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.129-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадча, К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання / К. Осадча. - С.147-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Головатенко, Т.
    Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 242-258. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкової школи -- іншомовна підготовка -- компетентісно-орієнтоване навчання -- міжпредметна інтеграція -- мультилінгвальне середовище -- мультилінгвальність -- професійна підготовка
Анотація: В статті здійснений порівняльний аналіз програм підготовки майбутніх вчителів початкової школи до роботи у мультилінгвальному середовищі на прикладі Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen та Київського університету імені Бориса Грінченка; виділено та систематизовано спільні тенденції професійної підготовки на рівні змістовно-методичного забезпечення, а саме: тривалість загально-педагогічної підготовки, компетентнісноорієнтоване навчання, індивідуалізація професійної траєкторії розвитку майбутнього вчителя, міжпредметна інтеграція на рівні освітньої програми, вивчення іноземних мов та методик їх навчання.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Головатенко, Т.
    Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 129-146, DOI 10.28925/2312-5829.2022.349. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкових класів -- педагогічна підготовка -- практика -- тенденція
Анотація: Стаття є компаративним дослідженням системи професійної підготовки вчителів початкових класів у Фландрії (Бельгія). Актуальність теми зумовлена оновленням професійних стандартів підготовки вчителів початкових класів, орієнтацією української системи професійної підготовки на вивчення та впровадження кращих європейських практик педагогічної підготовки, а також успішним досвідом Фландрії у частині реформування системи професійної підготовки вчителів початкових класів. Аналіз наукової літератури засвідчує фрагментарність попередніх досліджень та відсутність комплексного аналізу теми. З огляду на це метою статті є визначити та обґрунтувати тенденції практичної підготовки вчителів початкових класів у Фландрії на трьох рівнях: організаційному, змістово-технологічному та результативно-оцінювальному. За характером методології, це дослідження є якісним компаративним дослідженням. Дані дослідження отримані шляхом аналізу змісту освітніх та робочих програм ЗВО Фландрії. Дані оброблено із застосуванням емпіричних методів компаративного дослідження та методів кількісної обробки результатів дослідження. На організаційному рівні виокремлено такі тенденції: тенденцію до організації педагогічної підготовки за паралельною моделлю, автономного визначення ЗВО тривалості практичної підготовки, диверсифікації типу закладів, де проходить практична підготовка вчителів початкових класів. На змістово-технологічному рівні виділено такі тенденції: до побудови програм за концентричним принципом, до запровадження компетентнісного підходу до практичної підготовки. На результативно-оцінювальному рівні виокремлено тенденцію до впровадження формувального оцінювання результатів практичної підготовки.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)