Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=анотування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
811.161.2’38(075.8)
О-59


    Онуфрієнко, Галина Сергіївна.
    Науковий стиль української мови : навчальний посібник з алгоритмічними приписами / Г. С. Онуфрієнко ; Міністерство освіти і науки України, Запорізький національний університет, про нього. - 2-ге видання, перероблене та доповнене. - Київ : Центр учбової літератури, 2009. - 391 с. - Л-ра: с. 383-386. - Бібліогр.: с. 387-388. - ISBN 978-966-364-940-5 : 64.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Українська мова--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   
Кл.слова (ненормовані):
алґоритмічні приписи -- інтегральний алгоритм -- конспектування друкованого джерела -- конспектування наукової інформації -- анотування наукового джерела -- реформування наукового джерела -- рецензування наукового джерела -- організація самостійної наукової роботи -- підсумковий контроль
Анотація: В основу навчального посібника покладено науково обгрунтовану та методично апробовану ідею навчання української наукової мови в контексті прогресивної конценції діяльнісного підходу та в умовах Болонського процесу.Організація самостійної роботи запрпонованими алгоритмічними приписами, що раціонально й оптимально скеровують мисленнєво-мовленнєву діяльність при опрацюванні різноманітних наукових джерел.
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Запорізький національний університет. про нього


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
159.9:001.817(075.8)
С 65


    Сороков, Д. Г.
    Работа с научной информацией.Написание и защита квалификационных работ по психологии [Текст] : учеб. пособ. / Д. Г. Сороков. - Москва : Форум, 2010. - 543 с. - (Высшее образование). - ISBN 978-5-91134-402-3 : 183.97 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова робота--Психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
Наука -- науковий текст -- науковий стиль -- наукова інформація -- навчальна інформація -- цитуавання -- конспектування -- анотування -- оформлення тексту -- редагування тексту -- наукові роботи, кваліфікаційна робота -- реферат -- наукова доповідь -- доповідь

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
78.362я73
В 58


    Власова, Г. В.
    Аналітико-синтетична переробка інформації : навчальний посібник / Г. В. Власова, В. І. Лутовинова, Л. І. Титова ; Міністерство культури і туризму України, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : ДАККіМ, 2006. - 290 с. - ISBN 966-8683-39-0 : 40.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
ББК 78.362я73

Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
бібліографічний опис -- анотування документів -- методика анотування -- індексування -- реферування


Дод.точки доступу:
Лутовинова, В. І.
Титова, Л. І.
Міністерство культури і туризму України
Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
   78.5я73
   К 96


    Кушнаренко, Н. М.
    Наукова обробка документів [Текст] : підручник / Н. М. Кушнаренко, В. К. Удалова. - 4-те вид. перероб. і допов. - Київ : Знання, 2006. - 334 с. - ISBN 966-346-234-5 : 80.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Бібліографія--Бібліографічний опис--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
книгоопис -- індексування -- анотування -- реферування
Дод.точки доступу:
Удалова, В. К.


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

5.
02
А 69


   
    Анотування як процес аналітико-синтетичної переробки інформації [методичний посібник] / авт.-уклад. В. І. Лутовинова. - Харків : [б. в.], 2003. - 44 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Бібліографія--Методичні посібники

Дод.точки доступу:
Лутовинова, В. І. \авт.-уклад.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Захарова, О.
    Використання метаданих для вирішення задач великих даних / О. Захарова // Проблеми програмування : науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 81-99. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-4907

Кл.слова (ненормовані):
аналітика великих метаданих -- управління великими даними -- метадані -- анотування -- машинне навчання -- інтеграція даних -- онтології -- зв’язані дані -- семантики даних

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
   94(477)(035)
   А 69


   
    Анотований довідник антирадянського руху опору: структура, керівний та допоміжний склад підпілля ОУН і УПА (1940–1954 рр.). Частина 1 . Чернівецька область ; Частина 2. Закарпатська область / Галузевий державний архів Служби безпеки України, Український інститут національної пам’яті ; відповідальний редактор В. Огороднік ; науковий рецензент Я. Антонюк. - Київ : Український інститут національної пам’яті, 2019. - 318 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Рух опору, 1941-1955--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
антирадянський рух -- чернівецька область -- закарпатська область -- оперативно-облікові картки -- архівно-кримінальні справи
Анотація: У довіднику вміщені анотації документів, які інформують про персональні дані, посаду, дату арешту або ліквідації учасників підпілля ОУН і УПА та архівні легенди. Тематичний довідник є підсумком перегляду, відбору та короткого анотування найбільш наближених до тематики справ фондів архівних підрозділів регіональних УСБУ.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Огороднік, В. \відповідальний редактор.\
Антонюк, Я. \науковий рецензент.\
Галузевий державний архів Служби безпеки України
Український інститут національної пам’яті


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.


    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)