Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=духовні цінності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.
Шифр: П186607/2012/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2012р. N 1
Зміст:
Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.14-21
Кл.слова: методологія, проблеми, ідеї-гіпотези
Сметанський, М. І. Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський. - С.22-29
Кл.слова: педагогічні категогрії, альтернативні погляди, моделі виховання
Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.30-37
Кл.слова: саморозвиток особистості, духовне призначення, добро
Романенко, Ю. А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг / Ю. А. Романенко. - С.38-42
Кл.слова: регулювальна складова, виявлення прогалин у знаннях, планування коригуючої роботи
Сушенцева, Л. Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу / Л. Л. Сушенцева. - С.57-63
Кл.слова: планування роботи, відповідальність, метапрофесійні якості
Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак. - С.77-81
Кл.слова: психокорекція, генетико-рефлексивні співчуття, духовні цінності
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: П860805/2014/6
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2014р. № 6
Зміст:
Бех, Іван. Виховні приписи у становленні особистості (продовження) / І. Бех. - С.1-3
Кл.слова: ПОТРЕБИ, САМОВИПРОБУВАННЯ, ДУХОВНІ ЦІННОСТІ
Вашуленко, Микола. Методичні орієнтири щодо роботи за підручником: "Українська мова", 3 клас / М. Вашуленко, Н. Васильківська. - С.4-11
Кл.слова: УСНЕ МОВЛЕННЯ, КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ, РОБОТА З ТЕКСТОМ
Захарійчук, Мар'яна. Особливості навчально-методичного комплекту до підручника Захарійчук М. Д., Мовчун А. І. "Українська мова. 3 клас" / М. Захарійчук, А. Мовчун. - С.12-25
Кл.слова: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Науменко, Віра. Методичні рекомендації до навчально-методичного комплекту з літературного читання для 3 класу (авт.В. О. Науменко) / В. Науменко. - С.25-33
Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ПІКТОГРАМИ, СЮЖЕТНІ СХЕМИ
Ступак, Галина. І ще раз про сюжетні задачі в початковій школі / Г. Ступак. - С.34-35
Кл.слова: МАТЕМАТИКА, МАТЕМАТИКА + ПРИРОДОЗНАВСТВО, МАТЕМАТИКА + КОСМЕТИКА
Ярова, Наталія. Дослідницька діяльність як спосіб стимулювання пізнавальної активності молодших школярів / Н. Ярова. - С.35-39
Кл.слова: НАВЧАЛЬНИЙ ДОСЛІД, ЕКСПЕРЕМЕНТ
Шевчук, олександра. Як Бог землю ділив (Розробка уроку з природознавства на тему: Україна - моя Батьківщина, 1 клас) / О. Шевчук. - С.40-42
Кл.слова: НАРОДНІ МОТИВИ, ЛЕГЕНДИ
Лишенко, Григорій. Календарне планування уроків математики в 3 класі за підручником: Богданович М. В., Лишенко Г. П. Математика. 3 клас. - К.: Генеза, 2013. - 176 с. / Г. Лишенко. - С.43-45
Кл.слова: НУМЕРАЦІЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ, ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ, МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ
Хоролець, Тетяна. Вокальні вправи для сольного співу. Рекомендовано студентам з додаткової спеціалізації "Керівник дитячого (художнього) хорового колективу" / Т. Хоролець ; 46-47
Кл.слова: ВПРАВИ ПО ВИДАХ ВОКАЛІЗАЦІЇ, ВПРАВИ НА РІЗНІ ІНТЕРВАЛИ, СПІВ ІЗ ЗАКРИТИМ РОТОМ
Мартиненко, Світлана. Діагностування психічного мікроклімату в педагогічному колективі / С. Мартиненко. - С.48-50
Кл.слова: СПРИЯТЛИВА АТМОСФЕРА, СОЦІАЛЬНІ ПОТРЕБИ, СТОСУНКИ МІЖ ЛЮДЬМИ
Скрипник, Тетяна. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі / Т. Скрипник. - С.50-52
Кл.слова: БАЗОВИ ПОЧУТТЯ, СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ, БЕЗПЕКА, ДОВІРА
Павлюк, Роман. Теоретичні основи творчої педагогічної взаємодії у сучасному освітньому середовищі / Р. Павлюк. - С.53-55
Кл.слова: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ, СТАДІЇ КОМУНІКАЦІЇ
Мартинюк, Олена. Сучасні підходи до організації навчання та виховання ліворуких дітей / О. Мартинюк. - С.55-58
Кл.слова: ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЛІВОРУКИХ, ОСОБЛИВОСТІ ДИТИНИ-ЛІВШІ, ЛІВОРУКІСТЬ У ПЕРШОКЛАСНИКІВ
Корнієнко, Сергій. Уроки для батьків / С. Корнієнко. - С.59-63
Кл.слова: ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ, ЛІКАРСЬКІ РОСЛИНИ, ЗАГАРТУВАННЯ
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: З659149/2014/11
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2014р. № 11
Зміст:
Грачова, Н. М. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса / Н. М. Грачова. - С.2-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дойль Конан, Холмс Шерлок, музей на Бейкер-стріт
Рак, Г. О. "Скільки ще людей у футлярі залишилося, скільки їх іще буде !". Бесіда з позакласного читання / Г. О. Рак. - С.7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лицемірство інтелігентного суспільства, літературні герої, "футлярність"
Файчак, Н. Я. Психологічний сенс зустрічі янголів із людьми (За оповіданнями Гарсія Маркеса "Стариган із крилами" та Л. Толстого "Що живить людей?") / Н. Я. Файчак. - С.10-12
Кл.слова: психологічний портрет, духовні потреби, святість
Качур, Л. М. Причини та наслідки еволюції образу Сехисмундо. Вивчення драми Кальдерона "Життя - це сон" / Л. М. Качур. - С.13-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: еволюція Сехисмундо, в'язень, правитель
Козієва, В. В. Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші Марини Цвєтаєвої "Книжки в обкладинках червоних" / В. В. Козієва. - С.15-17
Кл.слова: лірика, лірична героїня, символ
Антонова, О. П. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Е. Портер "Полліанна" / О. П. Антонова. - С.18-19
Кл.слова: благодійна допомога, портрет Поліанни, життєві негаразди
Невкрита, І. С. Твори добро на благо іншим. Вивчення китайської народної казки "Пензлик Маляна" / І. С. Невкрита. - С.19-20
Кл.слова: митець, казка народна, Пензлик Маляна
Богосвятська, А. І. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів / А. І. Богосвятська. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовні цінності, гармонізація, людяність
Гузь, Ольга Олександрівна. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів. Уроки №28-31 / О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко. - С.26-31
Кл.слова: Ніч перед Різдвом, Гоголь Микола, кохання
Кожукало, Н. В. Вивчаємо оповідання Джека Лондона "Жага до життя" / Н. В. Кожукало. - С.32-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вольові якості, гуманні стосунки, мужність
Шкаруба, Л. М. Закуримо люльку миру (до вивчення "Пісні про Гайавату" Г. Лонгфелло) / Л. М. Шкаруба, І. О. Ткач. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: північноамериканські індіанці, індіанські легенди, індіанські племена
Ткач, Ірина. Генрі Лонгфелло та його поема "Пісня про Гайавату" / І. Ткач. - С.40-41
Кл.слова: план-конспект уроку, національний індіанський герой, єдність народу
Сігута, Юлія. Особливості світосприйняття юних героїв у романі Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра" / Ю. Сігута, О. Єременко. - С.42-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: світосприйняття, дружба, дитинство
Зорій, М. В. Сучасна польська дитяча література: шляхи досягнення / М. В. Зорій. - С.44-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтертекстуальність, біблійні мотиви, дитяча література
Гуцол, В. П. Зірка на ім'я Ліндгрен / В. П. Гуцол. - С.46-50
Кл.слова: Ліндгрен Астрід, проект, творчість Астрід Ліндгрен
Качур, Л. М. Гра "Найкращий знавець світової літератури" (для учнів 6—8 класів) / Л. М. Качур. - С.51-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відбіркові тури, тематика завдань, світова література
Котова, І. С. Тренінгове заняття для класних керівників та батьків. Тема. Профілактика агресії у дітей / І. С. Котова. - С.56-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитяча агресія, профілактика агресії, корекція агресивності
Ліпатникова, Світлана Володимирівна. Стихія кольору — живопис вірша / С. В. Ліпатникова. - С.60-61
Кл.слова: каліграма, графічна гра, вірш-малюнок
Полтавець, О. М. Багатогранний талант Лермонтова-художника / О. М. Полтавець. - С.62-63
Кл.слова: Лермонтов Михайло, живопис, автопортрет
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

4.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 703 с. - 141.42 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. - С .2-5
Кл.слова: мистецька освіта, художня культура, інститут мистецтва Київського університету імені Бориса Грінченка
Афанасьєв, Юрій Львович. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. - С .6-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна мистецька освіта, цілісність мистецької освіти, фахова підготовка
Карась, Г. В. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності / Г. В. Карась. - С .14-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музична діяльність, етнокультурна ідентичність
Кевишас, И. Духовный контекст в современной педагогической действительности / И. Кевишас. - С .25-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контекст, духовний контекст, контекст духовності
Кондрацька, Л. А. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя / Л. А. Кондрацька. - С .33-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: епістемічна стратегія, сотеріологічний дискурс, інтуїція совісті
Лобова, Ольга Володимирівна. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників / О. В. Лобова. - С .42-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вчителя музики, національне виховання, урок музичного мистецтва
Олексюк, Ольга Миколаївна. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті / О. М. Олексюк. - С .53-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: європейська інтеграція, мистецька освіта, компетентнісний підхід
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Т. М. Пляченко. - С .61-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музичного мистецтва, фахова підготовка, компетентнісний підхід
Реброва, О. Є. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти / О. Є. Реброва. - С .70-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тектологія, синергетика, майбутні вчителі музики
Черкасов, В. Ф. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. - С .78-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емпіричні методи, теоретичні методи, наукове пізнання
Шип, С. В. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики / С. В. Шип. - С .87-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна герменевтика, герменевтика мистецтв, семіотика мистецтва
Щолокова, О. П. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. - С .96-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурна освіченість, художньо-педагогічна діяльність, майбутні вчителі музики
Marchwica, Wojciech. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою) / М. W. Marchwica. - С .105-115
Кл.слова: художня майстерність, діяльність Інституту Фридерика Шопена, підготовка артистів
Беренбейн, Інеса Самійлівна. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи / І. С. Беренбейн. - С .116-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанна школа, виконавський піанізм, камерний ансамбль
Бернадська, Д. П. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічне мистецтво, школа танців Паризької опери, Королівська академія танцю в Парижі
Білозуб, Л. М. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність / Л. М. Білозуб. - С .133-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, вокальне мистецтво, народна пісня
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення / А. В. Варивончик. - С .140-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український одяг, костюм, вишивка
Горох, Т. С Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. - С .105-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хор, хорове мистецтво, духовна музика
Завалко, К. В. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики / К. В. Завалко. - С .160-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна парадигма, учитель музики, інноватика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст. / О. М. Ізваріна. - С .171-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-театральні вистави, вертеп, шкільна драма
Кацалап, Олена Вікторівна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст / О. В. Кацалап. - С .179-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консерваторія, музична освіта, навчально-виховний процес
Крижанівський, Олександр Анатолійович. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження / O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. - С .186-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: династія Сфорци, італійське Відродження, Бона Сфорца
Лисіна, Н. І. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: клавішні інструменти, жанри клавірної музики, видатні вірджиналісти
Ляшенко, Т. В. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.) / Т. В. Ляшенко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, регіон, музично-просвітницька діяльність
Олексюк, Ольга Миколаївна. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. - С .207-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна фахова підготовка, майбутній вчитель музики, педагогічна освіта
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. - С .214-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, музично-освітня практика, музично-педагогічна думка
Рожко, І. В. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти / І. В. Рожко. - С .223-231. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні здібності, розвиток музичної пам'яті, ретенція
Романенкова, Юлия Викторовна. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. - С .231-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художник, мистецька освіта, творча особистість
Свириденко, Наталія Сергіївна. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. - С .237-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні цінності, експертиза, історизм
Cтратан-Артишкова, Т. Б. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. - С .244-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, музична освіта, спів
Uchyla-Zroski, Jadwiga. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon / J. Uchyla-Zroski. - С .256-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гордон Едвін, голос дитини, навчання музиці
Вишинський, Віталій Володимирович. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст. / В. В. Вишинський. - С .268-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Платон, Жак-Далькроз Еміль, Орф Карл
Ерёмина, Е. П. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. - С .278-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сценографія, музичний театр, текст
Коновалова, Ольга Володимирівна. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства / О. В. Коновалова. - С .283-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: орнамент, декоративно-прикладне мистецтво, структурний аналіз
Куришев, Євген Володимирович. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. - С .290-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурс піаністів, репертуар, фортепіанне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів / Л. П. Лабінцева. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна мистецька освіта, музиканти, концерти
Лісецький, Степан Йосипович. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта / С. Й. Лісецький. - С .303-313. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське музичне Відродження, історична народна пісня, думи
Мамченко, Олег Миколайович. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича / О. М. Мамченко. - С .313-323. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, симфонія, художній зміст
Парубець, Г. С. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі / Г. С. Парубець. - С .323-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деканізація, стріт-арт, віджеінг
Филиппова, О. Н. Живопись и графика А. Г. Габричевского / О. Н. Филиппова. - С .330-339. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аматорство, літературознавець, перекладач
Kaniowska, Malgorzata. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .340-348. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна музика, інтерпретація, музична філософія
Василенко, Надія Володимирівна. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям / Н. В. Василенко. - С .349-357. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільна школа, художньо-естетичний напрям в освіті, педагог мистецьких дисциплін
Економова, Ольга Серафимівна. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики / О. С. Економова. - С .358-365. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична культура, музичне мистецтво, музичне виховання
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу / Г. Г. Кондратенко. - С .365-372. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративна культура, соціально-гуманітарна робота, майбутній учитель музики
Кузьменко, Галина Василівна. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва / Г. В. Кузьменко. - С .372-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: образотворче мистецтво, учні, ціннісне ставлення
Лець, О. Г. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва / О. Г. Лець. - С .382-387. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна культура, мистецтво, виховання
Локарєва, Г. В. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця / Г. В. Локарєва. - С .387-399. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, професійна підготовка
Малахова, Маргарита Олександрівна. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики / М. О. Малахова. - С .399-405. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість учителя, індивідуальність, вчитель музики
Ороновська, Л. Д. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. - С .405-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людська сутність, духовні цінності, особистісно-діяльнісний підхід
Проворова, Є. М. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах / Є. М. Проворова. - С .412-422. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, педагогічна праксеологія, педагогічна діяльність
Тоцька, Л. О. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. - С .422-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська культура, вокальне мистецтво, підготовка фахівців
Пуцик, О. А. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена / О. А. Пуцик. - С .431-439. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтегративність, художня діяльність, творча діяльність
Андрощук, Л. М. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва / Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, хореографічне мистецтво, майбутні вчителі-хореографи
Білоус, Ольга Олегівна. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О. О. Білоус. - С .446-450. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, професійна діяльність, майбутній учитель музики
Зайцева, Вероніка Іванівна. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн" / В. І. Зайцева. - С .451-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний матеріал, комп'ютерні дизайн-технології, творча майстерність
Зінська, Тетяна Володимирівна. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті / Т. В. Зінська. - С .456-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музичне навчання, комп'ютерні технології
Кротова, Тетяна Федорівна. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності / Т. Ф. Кротова. - С .461-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, проектна культура, творча діяльність
Лазаревська, О. М. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики / О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанне виконавство, трактування музичного твору, професіоналізм музиканта
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. - С .476-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: співаки-початківці, естрадно-джазове мистецтво, академічне музичне мистецтво
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст. / О. Д. Ляшенко. - С .483-491. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, мистецький розвиток, духовно-емоційна діяльність
Макарова, Емма Вікторівна. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти / Е. В. Макарова. - С .492-497. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокал, емоційно-образні ситуації, художньо-інтегративні технології
Музика, О. Я. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .497-504. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колір, аконстантне бачення, вчителі образотворчого мистецтва
Павленко, О. М. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .504-512. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: секвенсер, MIDI, музичні комп'ютерні технології
Поліщук, Алла Анатоліївна. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті / А. А. Поліщук. - С .512-516. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: піктограма, знакові системи, знаки візуальної комунікації
Полубоярина, І. І. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. - С .517-525. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна інноватика, інноваційні методи навчання, компетентність
Раструба, Т. В. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу / Т. В. Раструба. - С .525-531. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, урок музики, особистісно-орієнтований підхід
Ревенчук, В. В. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації / В. В. Ревенчук. - С .532-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія викладача та студента, художньо-педагогічне спілкування, зміст навчальної взаємодії
Сирота, З. М. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання / З. М. Сирота, В. М. Сирота. - С .538-543. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здібність, творча здібність, творчий розвиток
Соболь, Наталія Віталіївна. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві / Н. В. Соболь. - С .544-551. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діалогічність мистецтва, толерантність, художньо-творча толерантність
Хе, Івень. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано) / Івень Хе. - С .551-557. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтонація, звукотворча воля, фонетика мови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С .558-563. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творче мислення, прийоми навчання музики, методи навчання
Бодрова, Т. О. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .564-572. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісний прийом, оптимізація, самодетермінація
Болгарський, Анатолій Георгійович. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / А. Г. Болгарський. - С .572-580. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, музично-виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку / Л. А. Бондаренко. - С .580-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, інструментально-виконавська діяльність, майбутній учитель музики
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення / С. В. Гмиріна. - С .586-592. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: резонатори, робочий діапазон, артикуляційний апарат
Кабриль, К. В. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні / К. В. Кабриль. - С .592-598. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-комп'ютерні технології, хорове аранжування, майбутній учитель музики
Кіндратюк, Б. Д. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Б. Д. Кіндратюк. - С .598-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, педагоги-музиканти, музична культура
Коваленко, Владислав Вікторович. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки / В. В. Коваленко. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музичного мистецтва, інструментально-виконавська підготовка, інструментально-виконавська діяльність
Ковальський, Р. І. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів / Р. І. Ковальський. - С .614-621. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-інструментальний колектив, оркестр, професійна діяльність
Комісаров, О. В. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів / О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. - С .622-631. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, пізнавально-естетичний інтерес, чуттєво-логічне мислення
Медвідь, Т. А. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія" / Т. А. Медвідь. - С .631-641. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науково-дослідна робота, Болонський процес, хореологія
Мережко, Юлія Валеріївна. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики / Ю. В. Мережко. - С .641-650. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, художні смаки старшокласників, інтегративний підхід
Пастушенко, Л. А. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Л. А. Пастушенко. - С .650-660. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музики, педагогічні умови, професійна компетентність
Сверлюк, Я. В. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .660-669. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, виконавство, диригент
Світайло, Світлана Валеріївна. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва / С. В. Світайло. - С .670-675. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хормейстерська підготовка, професійна компетентність, викладач музики
Теряева, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми / Л. А. Теряева. - С .675-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, мистецька освіта, хорове диригування
Ткач, Марія Михайлівна. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .683-690. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герменевтичні ресурси, кластери компетентностей, музично-педагогічна освіта
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки / В. І. Ходоровський. - С .691-697. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська майстерність, музичне виконавство, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
930.85
Ф 24


    Фареній, І. А.
    Історія української культури / І. А. Фареній ; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Наукове товариство істориків-аграрників. - Черкаси : Вертикаль, 2012. - 155 с. - ISBN 978-966-2783-02-5 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія української культури

Кл.слова (ненормовані):
культкрно-етнічні спільноти -- духовні цінності -- культурно-національне піднесення
Дод.точки доступу:
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Наукове товариство істориків-аграрників


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
37.091.3
К 38


   
    Мораль і освіта в полікультурному суспільстві: ідели і цінності : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 22 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : [б. в.], 2010. - 148 с. - ISBN 978-966-493-323-7 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Виховна робота--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
полікультурне виховання -- духовні цінності -- моральні цінності -- етичне виховання
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України (Київ)


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
101(075)
Н 56


    Нестеренко, Владислав Григорович.
    Вступ до філософії: онтологія людини : навчальний посібник для студ. вищ. учбових закл. / В. Г. Нестеренко ; Міжнар. фонд "Відродження". - київ : Абрис, 1995. - 336 с. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні). - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. : с. 330-333. - ISBN 5-86828-034-2 : 2.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сутність філософії -- сущность философии -- способи і форми філософії -- методы и формы философии -- людина і світ -- человек и мир -- типи світогляду -- типы мировоззрения -- буття -- бытие -- простір і час -- пространство и время -- рух і розвиток -- движение и развитие -- проблеми людського буття -- проблемы человеческой жизни -- протиріччя буття та небуття -- противоречия бытия и небытия -- єдність і багатоманітність -- единство и многообразие -- свідомість -- сознание -- духовні цінності -- духовные ценности -- суспільне людське буття -- общественная человеческая жизнь -- історичність людського буття -- историчность человеческого бытия -- проблема сенсу історії -- проблема смысла истории -- людина і світ природи -- человек и мир природы -- сучасна екологічна ситуація -- современная экологическая ситуация -- людина і світ культури -- человек и мир культуры
Анотація: Цей навчальний посібник створено за матеріалами авторського курсу, прочитаного у 1992-1994 рр. студентам Українського інституту інженерів водного господарства. Подано методичні поради, плани семінарських занять, літературу, контрольні запитання та завдання.
Дод.точки доступу:
Сендзюк, Є. Ф. \худож.\
Міжнародний фонд "Відродження"


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

8.
37.014.25:005.745(083.9)
О-72


   
    Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 12 с.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк. - С .3-7
Кл.слова: людський розвиток, освіченість, культура толерантності
Asadov, Agil Mahiyaddin. Main Goals of Transportation System in Terms of Sustainable Development / A. M. Asadov. - С .8-15
Кл.слова: стійкий розвиток, транспортна система, екологічні умови
Komarnytskyi, M. Combating in Tolerance through Education: Islamophobia and the Case of Muslim Minorities in Ukraine / M. Komarnytskyi. - С .16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Україна, ісламофобія, кримські татари
Marshall, Kenneth Christensen. Equipping Students for the Lifelong Journey of Learning / K. Ch. Marshall. - С .22-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, цінності, освіта впродовж життя
Антонов, Валерій Миколайович. Комп’ютерізація акме-освіти та акме-науки на сучасному етапі сталого розвитку суспільства / В. М. Антонов. - С .28-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, кібернетика, сталий розвиток
Антонова, Ю. В. Освіта та наука як рушій сталого розвитку творчого гендерного потенціалу акме-особи / Ю. В. Антонова, В. М. Антонов. - С .35-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, наука, сталий розвиток
Баранцова, І. 0. Проблеми формування особистості людини культури в теорії та практиці вітчизняного та зарубіжного досвіду / І. 0. Баранцова. - С .44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, культура людини, культурний розвиток
Вознюк, Олександр Васильович. Постнекласичний етап розвитку освіти і педагогіки / О. В. Вознюк. - С .49-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: холістична парадигма освіти, парадигмальні моделі розвитку освіти, інформаційне суспільство
Галус, О. М. Загальнотеоретичні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у виші / О. М. Галус, Б. С. Крищук. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, аксіологічний підхід, акмеологічний підхід
Гладкова, Валентина Миколаївна. Особливості сталого розвитку сучасного фахівця соціономічного профілю (акмесинергетичні аспекти) / В. М. Гладкова. - С .67-
Кл.слова: акмесинергетичний аспект, людинознавчий аспект, сталий розвиток
Голобородько, Є. П. Акмеологічні аспекти розвитку педагогічної майстерності в системі неперервної освіти: з досвіду роботи / Є. П. Голобородько. - С .76-80
Кл.слова: неперервна освіта, акмеологія, акмеологічний розвиток педагога
Дубасенюк, Олександра Антонівна. Професійно-педагогічна підготовка вчителя до толерантної міжкультурної взаємодії 80 / О. А. Дубасенюк. - С .80-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сталий розвиток, толерантність, полікультурне середовище
Завацька, Л. М. Деякі аспекти ставлення студентської молоді до інституту шлюбу у контексті гендерних відмінностей / Л. М. Завацька. - С .92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інститут шлюбу та сім'ї, студентська молодь, гендерні відмінності
Клименко, И. С. Инновационная модель личностно-ориентированного обучения в системе образования для устойчивого развития / И. С. Клименко. - С .97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, сталий розвиток, якість освіти
Кріба, І. Й. Культурний вимір як ключова складова сталого розвитку / І. Й. Кріба. - С .105-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний вибір, культура, навколишнє середовище
Мамедзаде, Р. Э. Мультикультурализм - как стиль жизни в Азербайджане / Р. Э. Мамедзаде. - С .109-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, толерантність, Європа
Мельниченко, Ольга Володимирівна. Руйнування тендерних стереотипів як елемент толерантності сучасної культури / О. В. Мельниченко. - С .115-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гендерні стереотипи, гендерна педагогіка, толерантність
Мрака, Ігор Богданович. Проблема толерантності в системі історичної освіти / І. Б. Мрака. - С .122-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, історична освіта, українсько-польські відносини
Олексенко, В. П. Формування ціннісних орієнтирів особистості в умовах розвитку інформаційного суспільства / В. П. Олексенко. - С .128-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, цінність, інформаційне суспільство
Рашидов, С. Ф. Свобода віросповідання та проблема толерантності / С. Ф. Рашидов. - С .136-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, ідентичність, релігійна ідентичність
Саух, Петро Юрійович. Новий образ освіти в контексті ідей сталого розвитку суспільства: транснаціональний вимір / П. Ю. Саух. - С .146-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, нелінійне мислення, холістичне мислення
Сидорчук, Нінель Герандіївна. Сталий розвиток як стратегія оптимізацїї рекреаційного ресурсу / Н. Г. Сидорчук. - С .162-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відпочинок, рекреація, скандинавська ходьба
Стецюк, Володимир Васильович. Обласні освітні системи як засіб формування сталої освіти в Україні / В. В. Стецюк. - С .172-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітній простір, географія освіти, обласні освітні системи
Таушанжи, К. П. Смена научной парадигмы в меняющемся мире / К. П. Таушанжи. - С .184-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовні цінності, економіка, матеріальні цінності
Федик, І. І. Роль гуманітарної освіти у подоланні історичних стереотипів (на прикладі українсько-польських стосунків) / І. І. Федик. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українсько-польські стосунки, стереотипи, толерантність
Чубук, Р. В. Акмеологічний підхід як пошук нових можливостей професійної підготовки соціальних працівників 201 / Р. В. Чубук. - С .201-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна зрілість, самоосвіта, професіоналізм фахівця
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Конференції

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Українська Академія Акмеології


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - 752 с. - 124.33 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- компетентнісний підхід -- диригентсько-хорова школа -- музична педагогіка -- етнонаціональне виховання -- освіта
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: В622816/2016/7/8
   Журнал

Всесвіт [Текст] : журнал іноземної літератури. - Київ, 1925 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 7/8
Зміст:
Микитенко, Юрій. Пасьянс пресвітеріанця, або Що чекати від 45-го президента? / Ю. Микитенко. - С.3-7
Кл.слова: вибори Президента США, Трамп Дональд, про нього, Клінтон Гілларі, про неї
Я знаю: стріну долі стрим : Добірка поезії про війну / пер. В. Тимчук. - С.7-15
Кл.слова: вірші про війну, поезія, текст
Брук, Руперт. Солдат / Р. Брук. - С.7
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Гарді, Томас. Поле під Ватерлоо / Т. Гарді. - С.7-8
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Гаусман, А. Е. Ми, полеглі, - тут / А. Е. Гаусман. - С.8
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Гіні, Шеймас. Реквієм за кроппі / Ш. Гіні. - С.8
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Ґьорні, Айвор. Його любові / А. Ґьорні. - С.9
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Йєтс, Вільям Батлер. Авіатор-ірландець бачить власну гибель / В. Б. Йєтс. - С.9
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Кіплінг, Ред'ярд. Мій малий Джек / Р. Кіплінг. - С.10
Кл.слова: поезія, вірш, текст
М’ю, Шарлота. Травень 1945-го / Ш. М’ю. - С.10
Кл.слова: поезія, вірш, текст
М’ю, Шарлота. У червні 1915-го / Ш. М’ю. - С.10
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Теннисон, Альфред. Подолання / А. Теннисон. - С.11
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Мала в мене батьківщина : із збірки поезій / К. Скуєнієкс ; уклад. Ю. Садловський. - С.16-28
Кл.слова: поезії, вірші, тексти
Скуєнієкс, Кнутс. Корабель / К. Скуєнієкс ; уклад. Ю. Садловський. - С.17-18
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Просвітлення / К. Скуєнієкс. - С.18
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Написаний у серпні / К. Скуєнієкс. - С.18
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Біля водопілля / К. Скуєнієкс. - С.19
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Карл Марія Вебер "Запрошення на танець" / К. Скуєнієкс. - С.20
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Божевільний і губна гармонь / К. Скуєнієкс. - С.20
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Співають жаби / К. Скуєнієкс. - С.20-21
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Сторінка хроніки / К. Скуєнієкс. - С.21
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Зимовий вечір / К. Скуєнієкс. - С.21-22
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Казка / К. Скуєнієкс. - С.22
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Колезі Дедалу / К. Скуєнієкс. - С.23-25
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Сходи / К. Скуєнієкс. - С.25-26
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Про одну лексичну сукупність / К. Скуєнієкс. - С.26
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Про одну лексичну сукупність / К. Скуєнієкс. - С.26
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Скуєнієкс, Кнутс. Переповідання / К. Скуєнієкс. - С.26-28
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Мутанов, Галимкаір. Казах, який виріс на гриві коня, вдачею схожий на нього! : із збірки поезій / Г. Мутанов. - С.29-33
Кл.слова: поезії, вірші, тексти
Мутанов, Галимкаір. Слід на піску / Г. Мутанов. - С.29-30
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Мутанов, Галимкаір. Зірваний листок / Г. Мутанов. - С.30-31
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Мутанов, Галимкаір. Гусак-ватажок / Г. Мутанов. - С.31
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Мутанов, Галимкаір. Порівняння / Г. Мутанов. - С.31
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Мутанов, Галимкаір. Поминальний обід / Г. Мутанов. - С.32
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Мутанов, Галимкаір. Побажання нації / Г. Мутанов. - С.32
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Мутанов, Галимкаір. Схожість характерів / Г. Мутанов. - С.33
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Тереса, Свята. Поезії / Св. Тереса ; пер. С. Борщевський. - С.34-36
Кл.слова: поезії, вірші, тексти
Тереса, Свята. Стрельнув Лучник безпомильно / Тереса Свята. - С.34
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Тереса, Свята. Блаженне серце те, що любить Бога / Тереса Свята. - С.35
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Тереса, Свята. Ані тривог, ані страхів / Тереса Свята. - С.35
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Тереса, Свята. Сходить світанок / Св. Тереса. - С.35
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Тереса, Свята. Ісусе, любий пане / Св. Тереса. - С.36
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Чосер, Джеффрі. Кентерберійські оповідки : Оповідь Жінки з Бату / Джеффрі Чосер ; пер. М. Стріха. - С.37-47
Кл.слова: художня література, оповідка, текст
Петрович, Борис. Стах / Б. Петрович. - С.48-104
Кл.слова: проза, повість, текст
Султанли, Вагіф. Дервіш / В. Султанли. - С.105-108
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Султанли, Вагіф. Полярна ніч / В. Султанли : 108-111
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Хесус, Фернандес Гарсія. Я, Алонсо Кіхано Добрий : Драматичний текст на основі біографій і творів Мігеля де Сервантеса Сааведри / Фернандес Гарсія Хесус ; пер. С. Борщевський. - С.112-162
Кл.слова: драма, п’єса, текст
Шатилов, Микола. Великі лови: літопис літа 1947-го / М. Шатилов. - С.163-191
Кл.слова: УПА, бандерівці, військово-політична операція Б
Акунін, Борис. Правильне місто має бути доброзичливим до чужих і сповненим прихованих смислів для своїх / Б. Акунін ; інтерв'юер Ю. Микитенко. - С.193-197
Кл.слова: Акунін Борис, про нього, Акунін Борис, Чорне місто, про твір
Пас, Октавіо. Первісний погляд. Переднє слово до "Учення дона Хуана" Карлоса Кастанеди / О. Пас ; пер. О. Цівун. - С.198-207
Кл.слова: проза, Кастанеда Карлос, про нього, есей
Стріха, Максим Віталійович. Джеффрі Чосер і його Жінка з Бату / М. В. Стріха. - С.208-213
Кл.слова: Чосер Джеффрі, Жінка з Бату, про твір, персонажі твору
Шалагінов, Борис. Національно-культурний суверенітет та сучасна мережна цивілізація / Б. Шалагінов. - С.214-219
Кл.слова: комп’ютерна віртуальність, ігрова психологія, духовні цінності
Пронкевич, Олександр. Містика, перетворена на вірші: поезія святої Тереси Авільської в перекладах українською мовою / О. Пронкевич. - С.220-227
Кл.слова: свята Тереса Авільська, про неї, духовні пошуки святої Тереси, творчість святої Тереси Авільської
Некряч, Тетяна. Роман-драма і драма в романі: до 70-річчя виходу в світ роману Р. П. Воррена "Вся королівська рать" / Т. Некряч. - С.228-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Воррен Роберт Пенн, Вся королівська рать, про твір, політичний роман-трагедія, персонажі твору
Радчук, Віталій. Як перекласти поетичне "ледь-ледь" ? / В. Радчук. - С.235-243
Кл.слова: перекладознавство, переклад поезій, неперекладність
Ткаченко, Сергій. Література, яка завжди з нами / С. Ткаченко. - С.244-246
Кл.слова: Ковбасенко Юрій, Антична література, про посібник, антична література
Зорівчак, Роксолана. Іван Франко як перекладач і перекладознавець : Закінчення. Початок у №3-4, 2016 / Р. Зорівчак. - С.247-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: франко Іван, про творчість, Франко Іван - перекладач, українське перекладознавство
Дроздовський, Дмитро. Віра Річ : між Шекспіром і Шевченком / Д. Дроздовський. - С.258-260
Кл.слова: Річ Віра, про неї, перекладачка, популяризація української літератури
Дроздовський, Дмитро. Поколіннєві розриви й трансформації: у пошуках самобутності : [рецензія] / Д. Дроздовський. - С.261-266. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науковий збірник Вроцлавського університету, культурологія, літературознавство
Сінченко, Олексій. Цей світ - XX століття / О. Сінченко. - С.267-272
Кл.слова: видавництво "Дух і літера", Бібліотека спротиву, бібліотека надії, про проект
Ралашич, Йосип. Юрій Крижанич і Україна : [рецензія] / Й. Ралашич. - С.273-276
Кл.слова: Пащенко Євген, Юрій Крижанич і Україна, про книгу, україно-хорватські взаємини
Деледда, Г. Чаклун / Г. Деледда. - С.277-280
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)