Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мета<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 911
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
37.091.32
П 64


    Поташник, Марк Максимович.
    Требования к современному уроку [Текст] : метод. пособие / М. М. Поташник. - Москва : Центр педагогического образования, 2007. - 271 с. : табл. - (Образование XXI века). - 50 000 прим.. - ISBN 978-5-91382-018-1 : 16.00 грн.
УДК

Рубрики: Освіта--Дидактика--Організація навчання та виховання--Методика--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
урок -- АНАЛІЗ -- мета -- вчитель

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: П860805/2013/8
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2013р. № 8
Зміст:
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 2-х класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 н. р. - С.1-11
Кл.слова: ДРУГОКЛАСНИКИ, НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС
Цимбалару, Анжеліка. Особливості організації взаємодії молодших школярів з освітнім середовищем на різних етапах навчального процесу / А. Цимбалару. - С.12-16
Кл.слова: ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ, ЕТАПИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ,, ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ
Прищепа, Ольга. Розвиток мовленнєвої компетентності учнів 1-2 класів / О. Прищепа. - С.17-20
Кл.слова: МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, 1-2 КЛАСИ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Грущинська, Ірина. Знайомство з персонажами підручників природознавства для 1 і 2 класів / І. Грущинська. - С.20-24
Кл.слова: ПОЧАТКОВА ОСВІТА, ПРИРОДОЗНАВСТВО, ПЕРСОНАЖІ ПІДРУЧНИКІВ
Гречук, Василь. Шляхи вдосконалення математичної підготовки молодших школярів / В. Гречук, Н. Кіщук. - С.25-30.
Кл.слова: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, МАТЕМАТИЧНА ПІДГОТОВКА, ГЕОМЕТРИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
Прищепа, Катерина. Чтение, письмо, развитие речи, 1 клас (Школы с русским языком обучения) / К. Прищепа. - С.31-36.
Кл.слова: 1 КЛАС, РАЗВИТИЕ РЕЧИ
Лишенко, Григорій. Календарне планування уроків математики / Г. Лишенко. - С.37-43
Кл.слова: 2 КЛАС, МАТЕМАТИКА, КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Ігнатенко, Ганна. До питання ролі підручника у процесі трудового навчання першокласників / Г. Ігнатенко. - С.44-45
Кл.слова: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ, ПІДРУЧНИК
Коровіна, Олена. Адаптація до навчального процесу учнів 6-річного віку / О. Коровіна. - С.46-47
Кл.слова: ШЕСТИРІЧНІ ДІТИ, НАВЧАННЯ ГРАМОТИ, НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Біленко, Ольга. Школа сприяння здоров’ю - імідж сучасного навчального закладу / О. Біленко. - С.48
Кл.слова: ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я, ПРОГРАМА, МАТЕРІАЛЬНА БАЗА
Зубалій, Микола. Організація та методика проведення змагань з легкої атлетики із дев'яти-десятирічними учнями / М. Зубалій, О. Остапенко. - С.49-51
Кл.слова: ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА, ЛЕГКА АТЛЕТИКА
Титаренко, Ніна. Взаємозв’язок фізичного і розумового виховання початківців / Н. Титаренко. - С.52-53
Кл.слова: ВИХОВАННЯ ПОЧАТКІВЦІВ, ФІЗИЧНІ ВПРАВИ, РОЗУМОВЕ ВИХОВАННЯ
Хоменко, Людмила. Будьте здорові! / Л. Хоменко. - С.55-56
Кл.слова: ВІТАННЯ, ФОРМУЛИ ВІТАННЯ, ФОРМИ ПРОЩАННЯ
Алпатова, Тетяна. Сходинками правового виховання в початковій школі / Т. Алпатова. - С.57-58
Кл.слова: ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ, ПРАВА ДИТИНИ, МЕТА
Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Самусенко, Вікторія.
    Особистісне цілепокладання : заняття з елементами тренінгу для учнів 10-х класів / В. Самусенко // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2013. - № 19/20. - С. 42-48

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтація -- самовизначення -- мета
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
159.9
П 30


    Петрасинський, Збігнев.
    Пізнай себе : наук.-попул. вид. / Збігнев Петрасинський ; пер. з польськ. В. І. Романця. - Київ : Радянська школа, 1988. - 192 с. - Бібліогр. в кін. розд. - ISBN 5-300-00343-1 : 0.35 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--вікова психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- стиль життя -- успіх -- цінності -- мета -- здібності -- заповзятливість -- самопізнання
Дод.точки доступу:
Романець, В. І. \пер.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

6.
159.9(091)"18/19"
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології ХIX – початку ХХ століття : навчальний посібник / В. А. Роменець. - Київ : Вища школа, 1995. - 614 с. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні) (Міжнародний фонд "Відродження"). - Бібліогр. на почат. розд. - ISBN 5-11-004634-4 : 5.60 грн., 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Історія психології--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
образ людини -- волюнтаризм -- оптимізм -- ідейний світ -- мета вчинкової дії -- органи чуття -- психофізіологія -- психологія свідомості -- історична психологія -- структурна психологія -- емпіріокритицизм -- прагматичні парадокси -- теорія пасивного пристосування -- теорія активного пристосування -- теорія коригуючого пристосування -- характер дії -- психологія людського духу -- психологія характеру -- психологія особистості -- діалектика життя -- діалектика творчості -- характер любовного діалогу -- душа людини -- софійність -- сенс життя -- теорія вчинку -- Шопенгауер -- Рассел -- Мюллер -- психофізіологія органів чуття -- Фехнер -- Дарвін -- Юркевич -- Ніцше -- Рубінштейн
Анотація: Докладно й послідовно висвітлено рух світової психологічної думки в ХIХ й на початку ХХ ст. на засадах культорологічного підходу. Показано вагомий внесок українських психологів у поступі наукової психології, в розробці її методологічних засад.
Докладно та послідовно висвітлено рух світової психологічної думки в ХIХ і на початку ХХ століття на засадах культурологічного підходу.

Примірників всього: 15
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
   005.91/.92
   І-99


    Іванова, Т. В.
    Діловодство в органах державного управління та місцевого самоврядування : навчальний посібник / Т. В. Іванова, Л. П. Піддубна. - Київ : Центр учбової літератури, 2007. - 359 с. - ISBN 978-966-364-474-5 : 42.00 грн
    Зміст:
Документ і документаційне забезпечення управління в Україні
Історія розвитку діловодства в органах державного управління та місцевого самоврядування
Основні вимоги, що пред’являються до складання та оформлення управлінських документів
Оформлення організаційно-розпорядчої документації
Документація з особового складу
Трудові книжки, порядок їх ведення, обліку, зберігання та видачі при звільненні працівників
Складання особистих офіційних документів
Особливості документального оформлення роботи з персоналом в органах державної влади та місцевого самоврядування
Державна служба та її особливості в Україні
Документальне оформлення участі у конкурсі державних службовців
Особливості ведення особових справ державних службовців в органах влади
Документування діяльності колегіальних органів державного управління і місцевого самоврядування
Документування діяльності виборчих комісій та комісій з референдумів
Звернення громадян до органів державного управління та самоврядування
Звернення громадян в інші органи державної влади
Мета, завдання та функції служби документаційного забезпечення управління
Захист документів
Комерційна таємниця та її зберігання
Робота та охорона документів, які містять державну таємницю та конфіденційну інформацію, що є власністю держави
Сутність державної таємниці, особливості віднесення інформації, що є власністю держави
Інформаційні технології підтримки документообігу
Аналіз програмних систем автоматизації діловодства і документообігу
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Діловодство--Органи державного управління

Кл.слова (ненормовані):
документообіг -- кадрова робота -- атестація -- планування -- охорона документів
Дод.точки доступу:
Піддубна, Л. П.


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
811.161.2’373.7(075.8)
К 30


    Кацавець, Руслан Сергійович.
    Золоте джерельце: висловлювання про слово, мову, красномовство : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / Р. С. Кацавець ; рецензент: Л. М. Паламар, В. В. Молдован , Н. І. Пащенко. - 4-те вид., переробл. і доп. - Київ : Центр учбової літератури, 2009. - 111 с. - ISBN 978-966-364-823-1 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Українська мова--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
мова -- красномовство -- мистецтво промов
Анотація: Мета видання - у стислих добірних висловлюваннях українських і зарубіжних письменників, мовознавців показати любов і шану до рідної мови.
Дод.точки доступу:
Паламар, Л. М. (доктор пед. наук, проф. ) \рецензент.\
Молдован , В. В. (проф. ) \рецензент.\
Пащенко, Н. І. \рецензент.\


Примірників всього: 2
(1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
(1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: П464336/2013/6
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Нормативно-правові документи щодо діяльності педагогічної ради. - С.4-7
Кл.слова: МОНІТОРИНГ ЗАКОНОДАВСТВА
Функції педагогічної ради. - С.8-12
Кл.слова: УПРАВЛІНСЬКІ ФУНКЦІЇ, МЕТОДИЧНІ ФУНКЦІЇ, ВИХОВНІ ФУНКЦІЇ
Особливості проведення педагогічної ради. - С.15-17
Кл.слова: ОБОВ'ЯЗКИ ГОЛОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ, ВЕДЕННЯ ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
Засідання педагогічної ради у формі ділової гри. - С.30-39
Кл.слова: МЕТА ДІЛОВОЇ ГРИ, СЦЕНАРІЙ І ПРАВИЛА ДІЛОВОЇ ГРИ, РОЗПОДІЛ РОЛЕЙ
Інформаційно-стендові технології у роботі педагогічної ради. - С.40-42
Кл.слова: СКЛАДАЛЬНО-ОБ'ЄМНІ КОНСТРУКЦІЇ, СТЕНДИ
Діагностика готовності учасників освітнього процесу до інноваційної діяльності. - С.43-48
Кл.слова: ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС, ДІАГНОСТИКА, АНКЕТУВАННЯ
Аналіз діяльності дошкільного навчального закладу за минілий навчальний рік. - С.56-58
Кл.слова: КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, МЕТОДИЧНА РОБОТА, ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
Запрошення осіб на засідання педагогічної ради. - С.61-65
Кл.слова: ЛИСТ-ЗАПРОШЕННЯ, ОПТИМАЛЬНИЙ ДОБІР УЧАСНИКІВ, ТЕЛЕФОНОГРАМА
Складання порядку денного засідання педагогічної ради. - С.66-67
Кл.слова: ЗМІСТ ПОРЯДКУ ДЕННОГО З0АСІДАННЯ, ПУНКТИ ПОРЯДКУ ДЕННОГО ЗАСІДАННЯ
Є примірники у відділах:
Ф2 (18.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: П186607/2012/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2012р. N 2
Зміст:
Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.11-18
Кл.слова: ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ, АНАЛІЗ, ПСИХОСИНТЕЗ
Лукашова, Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова. - С.19-26
Кл.слова: ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ, ФАКУЛЬТАТИВНІ ЗАНЯТТЯ, САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ
Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович. - С.40-48
Кл.слова: ВИМІР, СФОРМОВАНА ВЛАСТИВІСТЬ, КОГНІТИВНИЙ РІВЕНЬ
Зварич, І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С.53-59
Кл.слова: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ, АНАЛІЗ НАУКОВИХ ДОСЯГНЕНЬ, ВИКЛАД ОСНОВНОГО МАТЕРІАЛУ
Товканець, Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець. - С.59-64
Кл.слова: ЕКОНОМІЧНА КУЛЬТУРА, ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ, ФІНАНСОВА ОСВІТА
Богуш, А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського / А. М. Богуш. - С.65-69
Кл.слова: УЧЕНИЙ-ФІЛОЛОГ, МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Місечко, О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ ст.) / О. Є. Місечко. - С.70-77
Кл.слова: НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІНОЗЕМНИХ МОВ, ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ, МЕТА
Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості: традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко. - С.77-83
Кл.слова: ЄДНІСТЬ ІДЕЙ, ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА, НАЦІОНАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)