Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Колекція Віктора Огнев’юка (9)Мережеві ресурси (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=перспективи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1328
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
74я43
О-72


   
    Освітянське краєзнавство: досвід, поблеми, перспективи, присвячена 200-річчю від дня народження українських просвітителів Ш. Вагилевича та М. Шашкевича [Текст] : матер. XII Всеукр. наук. історико-краєзнавчої конференції, (м. Івано-Франківськ, 6-7 жовтня 2011 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України ; Нац. акад. пед. наук України. - Київ ; Івано-Франківськ : [б. в.], 2011. - 23 с.
ББК 74я43


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
378
П 78


   
    Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти [Текст] : зб. наук. пр. Вип. 4. Розвиток творчого потенціалу гуманітарно-технічної еліти : Другі Кримські педагогічні читання / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Національний техніч. ун-т "Харківський політехнічний університет", Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України ; ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. - Харків : НТУ "ХПІ", 2002. - 293 с. - Библиогр. в конце разд. - 10-річчю Академії наук присвячується. - ISBN 966-593-284-5 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
ЕЛІТА -- ВИХОВНИЙ ІДЕАЛ -- ОСОБИСТІСНО-РЕГУЛЯТИВНИЙ -- САМОРЕГУЛЯЦІЯ
Дод.точки доступу:
Товажнянський, Л. Л. \ред.\
Романовський, О. Г. \ред.\
Міністерство освіти і науки України
Академія педагогічних наук України
Національний технічний університет Харківський політехнічний університет
Інститут педагогіки і психології професійної освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
378
П 78


   
    Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти [Текст] : зб. наук. пр. Вип. 1 (5) / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Національний техніч. ун-т "Харківський політехнічний університет", Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України ; ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. - Харків : НТУ "ХПІ", 2003. - 635 с. - Библиогр. в конце разд. - 10-річчю Академії наук присвячується. - ISBN 966-593-320-5 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
управління соціальними системами -- управління суспільством -- формування особистості керівника -- підготовка фахівця з соціального управління
Дод.точки доступу:
Товажнянський, Л. Л. \ред.\
Романовський, О. Г. \ред.\
Міністерство освіти і науки України
Академія педагогічних наук України
Національний технічний університет Харківський політехнічний університет
Інститут педагогіки і психології професійної освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.
378
П 78


   
    Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти [Текст] : зб. наук. пр. Вип. 3 (7) / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Національний техніч. ун-т "Харківський політехнічний університет", Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України ; ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. - Харків : НТУ "ХПІ", 2004. - 351 с. - Библиогр. в конце разд. - 10-річчю Академії наук присвячується. - ISBN 966-593-328 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
стратегічні завдання вищої школи -- формування особистості керівника -- акмеологічний аспект -- виховання керівників-лідерів
Дод.точки доступу:
Товажнянський, Л. Л. \ред.\
Романовський, О. Г. \ред.\
Міністерство освіти і науки України
Академія педагогічних наук України
Національний технічний університет Харківський політехнічний університет
Інститут педагогіки і психології професійної освіти

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
378
П 78


   
    Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти [Текст] : зб. наук. пр. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Національний техніч. ун-т "Харківський політехнічний університет", Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України ; ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. - Харків : НТУ "ХПІ", 2002. - 431 с. - Библиогр. в конце разд. - 10-річчю Академії наук присвячується. - ISBN 966-593-257-8 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
ПРИЛАДОБУДУВАННЯ -- САМОДІАГНОСТИКА -- МЕНТАЛЬНІСТЬ -- ІМІДЖ
Дод.точки доступу:
Товажнянський, Л. Л. \ред.\
Романовський, О. Г. \ред.\
Міністерство освіти і науки України
Академія педагогічних наук України
Національний технічний університет Харківський політехнічний університет
Інститут педагогіки і психології професійної освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
82.0:665(078)
Л 64


   
    Літературний процес: територія Гутенберга чи віртуальна реальність? : матеріали Всеукраїнської наукової конференції, 5-6 квітня 2013 року, місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка ; редактор: О. Є. Бондарева [и др.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 275 с. - 54.30 грн., 48.00 грн.
    Зміст:
Александрова, Галина Андріївна. Слово в поетичній моделі світу Андрія Малишка / Г. А. Александрова. - С .5-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поезія, слово, пісня
Бітківська, Галина Володимирівна. Інтермедіальні параметри сучасного літературного журналу / Г. В. Бітківська. - С .13-18
Кл.слова: взаємодія мистецтв, сучасний український літературний журнал, інтермедіальна стратегія
Богданова, Ольга Іванівна. Особливості урбаністичної прози М. Хвильового та А. Дьобліна / О. І. Богданова. - С .18-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ольфакторний аспект, міський простір, міський текст
Бородінова, Маргарита Веніамінівна. Палімпсестова організація поетичних текстів М. Костомарова / М. В. Бородінова. - С .24-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: античність, рецепція, Костомаров Микола
Букіна, Наталія Валеріївна. Рецепція "готичного" карнавалу в романі Василя Шкляра "Чорний ворон" / Н. В. Букіна. - С .30-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жах, чужий, готика
Буратевич, Анна Олегівна. Специфіка трагічного у літературно-видавничому процесі ХХ ст. / А. О. Буратевич. - С .38-45
Кл.слова: кінострічка, стаття, Чорнобильська катастрофа
Гайдаш, Анна Владиславівна. Вплив візуальних образів на систему персонажів у п'єсі Т. Хау "В пошуках Мане" / А. В. Гайдаш. - С .45-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: старість, живопис, будинок для літніх
Галич, Олександр Андрійович. Глобалізаційні процеси у світі та документальна література / О. А. Галич. - С .51-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глобалізація, документалістика, мемуари
Генералюк, Леся Станіславівна. Аспекти диференціації дескриптивних структур у художньому тексті: екфразис та гіпотипоз / Л. С. Генералюк. - С .59-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: література, образотворче мистецтво, візуальний образ
Гладышев, Владимир Владимирович. Общая характеристика контекстного изучения художественных произведений в школьном курсе мировой литературы / В. В. Гладышев. - С .76-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контекстне вивчення, види контексту, світова література
Деркач, Лариса Микалаївна. Комунікативні стратегії в наратологічному аналізі / Л. М. Деркач. - С .89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наратив, комунікативні стратегії , абстрактний автор
Ігошев, Кирило Михайлович. Українські шістдесятники в романі-спогаді І. Жиленко "Homo feriens" / К. М. Ігошев. - С .83-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Жиленко Ірина, шістдесятництво, дисиденство
Карачова, Д. В. Псевдобіографія Сковороди в історичному романі Василя Шевчука "Григорій Сковорода" / Д. В. Карачова. - С .95-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історичний роман, біографія, псевдобіографія
Климчук, Юлія Володимирівна. Образ жінки-викладача в американській драматургії (на матеріалі п'єси Венді Вассерштайн "Хроніки Хайді") / Ю. В. Климчук. - С .100-105
Кл.слова: жіноцтво, Посмішка Мони Лізи, кар'єра
Кремінська, ОЛександра Олександрівна. Етнокультурний компонент національної ідентичності в оповіданнях Ред'ярда Кіплінга / О. О. Кремінська. - С .111-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна ідентичність, мала проза, менталітет індійського народу
Кремінь, Тарас Дмитрович. До проблеми дескрипції в Київському літописі / Т. Д. Кремінь. - С .105-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віршований епос, літопис, дескрипція
Лопатинська, Ольга Михайлівна. Втілення ідеї свободи засобами комунікативних стратегій і тактик у романі Чака Паланіка "Бійцівський клуб" / О. М. Лопатинська. - С .116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маніпуляція, кооперація, солідарність
Мацевко-Бекерська, Лідія Василівна. Лекція в академічному викладанні літературознавчих дисциплін: проблеми та перспективи / Л. В. Мацевко-Бекерська. - С .122-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературознавство, теорія літератури, рецепція
Мельник, Ярослав Григорович. Антиномії та протиріччя в медіа: новий погляд на конструювання текстового простору / Я. Г. Мельник, С. В. Возняк. - С .131-136. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: антиномія, протиріччя, синергетика
Мислива, Вікторія Миколаївна. Гіпертекст Оксани Забужко / В. М. Мислива. - С .137-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мереживна поезія, гіпертекст, інтертекст
Мочернюк, Наталія Дмитрівна. Поетика екфразису у творчості Святослава Гординського / Н. Д. Мочернюк . - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екфразис, поезія, образотворче мистецтво
Науменко, Наталія Валентинівна. Поетика іконопису в сучасній українській ліриці / Н. В. Науменко. - С .150-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ікона, іконопис, поезія
Нестеренко, Юлія Вікторівна. Структура есеїстичного тексту: на прикладі сучасної української малої прози / Ю. В. Нестеренко. - С .158-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр, есе, типологія
Одаренко, Оксана Василівна. Виртуальная телесность как структурный элемент компьютерной мифологемы / О. В. Одаренко
Кл.слова: віртуальна тілесність, медіа-арт, медіа-арт-міф
Олійник, Алла Михайлівна. Використання інтерактивних методів на уроках української літератури в профільних класах загальноосвітніх навчальних закладів / A. M. Олійник ; A. M. Олійник ; A. M. Олійник. - С .173-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтований підхід, інноваційний урок, інтерактивний метод
Поліщук, Ярослав Олексійович. Львів versus Київ: контраверсії літературної урбаністики / Я. О. Поліщук. - С .181-194
Кл.слова: місто, образ, ідентичність
Починок, Юлія Мирославівна. Особливості експериментальної поезії:теорія, генеза, типологія / Ю. М. Починок. - С .181-202
Кл.слова: експериментальна поезія, поети "розбитого покоління", мистецтво "техно"
Пухонська, Оксана Ярославівна. Діалогічність романів "Танго смерті" Ю. Винннчука та "Львівська гастроль Джимі Хендрікса" А. Куркова / О. Я. Пухонська . - С .202-208
Кл.слова: діалогічність, місто, автор
Родчин, Зоряна Ярославівна. Дискурс західноукраїнської комедії 20-30-х років XX ст. (на матеріалі п'єс Григора Лужницького) / З. Я. Родчин. - С .209-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр, символізм, модерністичне мислення
Сафарян, Світлана Іванівна. Теоретико-методологічні засади лінгвопоетичного тлумачення художнього тексту / С. І. Сафарян. - С .215-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвопоетика, художній текст, позатекстові елементи
Сердюк, Олена Костянтинівна. Комп'ютерні технології у процесі вивчення літератури / O. K. Сердюк ; O. K. Сердюк ; O. K. Сердюк . - С .220-224. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні технології, принципи диференціації, особистісно орієнтоване навчання
Сімаковська, Анна Станіславівна. Символіка художнього простору і часу в оповіданні Ред'ярда Кіплінга “A Madonna of the Trenches” / А. С. Сімаковська. - С .225-229. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: масонство, хронотоп, художній час і простір
Степанищенко, Валерія Леонідівна. Історична та художня біографії: точки перетину (на матеріалі твору Стефана Цвейга "Марія Стюарт") / В. Л. Степанищенко. - С .229-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: життєпис, метафоричність, психологізм
Сухарєва, Світлана Володимирівна. Основні засади творення української та польської парадигм полемічного поунійного дискурсу / С. В. Сухарєва. - С .235-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бароко, синтез, парадигма
Тимошенко, Катерина Олександрівна. Мовний комплекс культурної пам'яті в романах В. Лиса "Століття Якова" та К. Фалькенланд "Моя тінь" / К. О. Тимошенко. - С .241-247. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конструктивний, деструктивний, мотивний комплекс
Тімофєєв, Андрій Валерійович. Аспекти становлення позитивного іміджу політика у Кам'янці-Подільському / А. В. Тімофєєв. - С .247-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: реклама, політична реклама, соціум
Фіалко, Дарина Григорівна. Особливості популяризації художньої літератури в Інтернеті / Д. Г. Фіалко. - С .252-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня література, книга, твір
Юзькова, Ірина Валеріївна. Концепт "дім" у романі Герти Мюллер "Гойдалка дихання" / І. В. Юзькова. - С .260-265. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепт, художній концепт, ядро концепту
Ярошенко, Роман Васильович. Конотації релігійного спектра видавничої справи України / Р. В. Ярошенко. - С .266-272
Кл.слова: релігійні видання, Українська православна церква, УПЦ
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
ПАЛІМПСЕСТИ -- УРБАНІСТИЧНИЙ -- іконопис -- ЛІНГВОПОЕТИЧНИЙ -- ЕСЕЇСТИЧНИЙ -- ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ -- ПАРАДИГМА -- процес
Дод.точки доступу:
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Буніятова, Ізабелла Рафаїлівна \редактор.\
Васьків, Микола Степановаич \редактор.\
Єременко, Олена Володимирівна \редактор.\
Кудряшова, Оксана Валентинівна \редактор.\
Кузьменко, Володимир Іванович \редактор.\
Поліщук, Ярослав Олексійович \редактор.\
Малишко, Андрій Самійлович (український поет, перекладач, літературний критик ; 1912-1970) \про нього\
Шкляр, Василь Миколайович (український письменник, політичний діяч (деякі оглядачі називають його «батьком українського бестселера») ; 1951) \про нього\
Паланік, Чак (американський сатиричний письменник і вільний журналіст) \про нього\
Забужко, Оксана Стефанівна (українська поетеса, письменниця, літературознавець, публіцист ; 1960) \про нього\
Мюллер, Герта (румунсько-німецька письменниця - поет, прозаїк, есеїст ; 1953) \про нього\
Кіплінг, Ред’ярд (англійський поет і прозаїк ; 1865-1936) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
377(477)
Л 56


    Лікарчук, І. Л.
    Професійно-технічна освіта України: історичний шлях і перспективи [Текст] : монографія / І. Л. Лікарчук. - Київ : Педагогіка, 1999. - 287 с. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 5-7763-1826-2 : 11.00 грн.
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професійно-технічна освіта--Україна

Кл.слова (ненормовані):
генезис -- трансформація -- модель освіти -- молодь

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
377
М 74


   
    Модернізація професійної освіти і навчання: проблеми, пошуки і перспективи : зб. наук. пр. Вип. 2 / Національна акад. пед. наук, Інститут проф.-техн. освіти ; ред. В. О. Радкевич. - Київ : Ін-т проф.-техн. освіти НАПН України, 2012. - 220 с. - ISBN 978-966-2553-03-1 : 13.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--народна освіта--професійна освіта

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціальне партнерство -- модернізація -- проблеми -- освіта -- пошуки -- моделі -- аналіз
Дод.точки доступу:
Радкевич, В. О. \ред.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут професійно-технічної освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
37.04
Д 50


   
    Диференціація навчання на різних ступенях загальної середньої освіти: теорія, практика, перспективи [Текст] : матеріали методологічного семінару 19 лист. 2008 р., м. Київ / ред. В. Г. Кремень ; ред. В. Г. Кремень. - Київ : Педагогічна думка, 2009. - 185 с. - ISBN 978-966-644-152-5 : 8.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--середня освіта--теорія навчання--методика навчання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- профільне навчання -- профілізація
Дод.точки доступу:
Кремень, Василь Григорович \ред.\
Академія педагогічних наук України
Відділення загальної середньої освіти
Інститут педагогіки


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)