Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Глушак, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
   37.01
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / Віктор Олександрович Огнев'юк
Гончар, М. В. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. - С .9-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Таврійська губернія, повітові земства, ремісничі школи
Донець, A. Л. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. - С .18-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студенти, стипендії, плата за навчання
Дудар, Ольга Володимирівна. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка) / О. В. Дудар. - С .27-32. - Библиогр. в конце ст.
Дударець, Ю.В. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. - С .32-38. - Библиогр. в конце ст.
Заяць, Людмила Іванівна. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів / Л. І. Заяць. - С .38-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, закон про вищу освіту, заклади вищої професійної освіти Нідердандів
Калініченко, Л.М. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості / Л.М. Калініченко. - С .45-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, творче мислення, дивергентне мислення
Леонтьева, Інна Василівна. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, дитинство, особистість
Магера, О.В. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття / О.В. Магера. - С .59-65
Кл.слова: фітнес, аеробіка, оздоровчий фітнес
Мерко, Н.Ю. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. - С .65-70
Кл.слова: самоосвіта, самоорганізація, самостійна робота
Обловацька, Н.О. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст. / Н.О. Обловацька. - С .70-77
Кл.слова: адвокатура, адвокатська діяльність, історія адвокатури
Процька, C. M. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя / C. M. Процька. - С .77-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатизація освіти, інформаційне середовище, інформаційно-комунікаційні технології
Ситник, О. І. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих в Ірландії, історико-педагогічний аналіз, освіта протягом життя
Алієва, Е. Ш. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики / Е. Ш. Алієва. - С .89-95
Кл.слова: концертмейстерська підготовка, професійна підготовка, майбутній учитель музики
Бондар, О.Ю. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. - С .95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна багатоманітність, білінгвальне навчання, багатомовність
Генераленко, К. Д. Особливості обліку поточних зобов'язань / К. Д. Генераленко. - С .103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічні відносини, зобов'язання, бухгалтерський облік
Глушак, О. М. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців / О. М. Глушак. - С .109-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна культура, комп'ютерна грамотність, інформаційна грамотність
Горохова, Т. О. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. - С .115-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Крикун, А.Ю. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти / А.Ю. Крикун. - С .123-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, дошкільна інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами
Мазур, Н. П. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .132-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: готовність, професійна готовність, компоненти готовності
Світайло, Світлана Валеріївна. Фахова компетентність учителя музики / С. В. Світайло. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, фахова компетентність, учитель музики
Скляр, О.О. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .148-152. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній учитель музики, потреби
Таран, О. В. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога / О. В. Таран. - С .153-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічна компетентність, акмеологічна компетентність
Бреус, Ю. В. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини / Ю. В. Бреус. - С .162-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційне здоров’я , розуміння емоцій, емоційний інтелект
Корнят, Віра Степанівна. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С .168-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний коледж, знання, тест
Красницька, О. В. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / О. В. Красницька. - С .174-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна депривація, інтернати спортивного профілю
Теплюк, А. А. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку / А. А. Теплюк. - С .180-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, емоційний розвиток дитини, класифікація емоцій
Циганаш, А. В. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. - С .185-192
Кл.слова: академічна мобільність особистості, Болонський процес, індивідуально-психологічні фактори
Акопян, І. С. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон") / І. С. Акопян. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художній переклад, еквівалентність, адекватність
Годіон, В. Є. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект / В. Є. Годіон. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепт "love" , мова, культура
Григорович, Ю. М. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. - С .206-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний код, історичний код, історичне оповідання
Евтушенко, C. O. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками / C. O. Евтушенко. - С .210-220
Кл.слова: шевченко Тарас, народний поет, критичний реалізм
Журавльова, М. О. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна / М. О. Журавльова. - С .221-225
Кл.слова: когнітивна лінгвістика, когнітивний стиль, поетика
Мельник, В. І. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов / В. І. Мельник, О. Ю. Качан. - С .226-233. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фразеологічна одиниця, кольороназва, мовна картина світу
Мельник, В. І. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .234-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дражнилка, фольклорний жанр, дитяча сатирна лірика
Пантелей, І. A. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Федоряченко, Ю. О. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. - С .246-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запозичення, термінологія економічна, термінотвірні моделі
Бодненко, Д. М. Мережеві технології: використання вебінарів / Д. М. Бодненко. - С .252-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-технології, вебінар, онлайн-навчання
Купрій, Т. Г. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації / Т. Г. Купрій. - С .258-264. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оцінювання, державний службовець, професійні компетенції
Дудник, О. В. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі / О. В. Дудник. - С .265-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математика, електронні освітні ресурси, старша школа
Павлюк, P.O. Сутність поняття "інформаційне суспільство" / P.O. Павлюк. - С .271-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, комп'ютеризація, інформаційно-комунікаційні технології
Шафаренко, Ю. М. Оціночні дослідження у паблік рилейншз / Ю. М. Шафаренко. - С .279-286. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паблік рілейшнз, дослідження, оцінювання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

   Освіта--Професійна--Конференції


   Психологія


   Педагогіка--Соціальна


   Філологія


   Технології--Інновації


Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.
   004:37.011.33(075.8)
   Г 55


    Глушак, О. М.
    Інформаційні технології навчання : лабораторний практикум : навчальний посібник для студентів інформатики спеціальних вищих навчальних закладів / О. М. Глушак, Н. П. Мазур, Л. М. Огнівчук ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2012. - 244 с. - 47.00 грн., 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інформатика--Методика навчання--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
Word -- Excel -- Power Point
Дод.точки доступу:
Мазур, Н. П.
Огнівчук, Л. М.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства


Примірників всього: 98
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (45),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (21),
Фаховий коледж «Універсум» (20)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (45),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (21),
Фаховий коледж «Універсум» (20)

Знайти схожі

3.
   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 11 с.
    Зміст:
Хоружа, Л. Л. Вступне слово / Л. Л. Хоружа. - С .7-8
Ворначева, Л.Ю. Формування особистості М. Е. Річмонд у період професійного становлення дослідниці (1861-1900 pp.) / Л.Ю. Ворначева. - С .9-19. - Библиогр. в конце ст.
Гаврилюк, А. В. Розвиток класичних університетів в умовах об'єднаної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класичний університет, освітня політика, освітні реформи
Заяць, Людмила Іванівна. Економічні механізми розвитку університетської освіти у Нідерландах / Л. І. Заяць. - С .25-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, джерела фінансування вищої освіти, модель фінансування
Леонтьева, Інна Василівна. До питання про становлення і розвиток методу природного експерименту у вимірі вітчизняної експериментальної педагогіки / І. В. Леонтьева. - С .36-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, експеримент природний, Лазурський О.
Літіченко, О. Д. Педагогічна преса як джерельна база історико-педагогічного дослідження / О. Д. Літіченко. - С .46-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний журнал, педагогічна преса, педагогічна публіцистика
Руденко, Н. В. Досягнення О. Муравйової (1867-1939) у сфері вокальної педагогіки і їх використання для розвитку музично-педагогічної думки XXI ст. / Н. В. Руденко. - С .51-59. - Библиогр. в конце ст.
Свириденко, А. Ю. Нормативна дисципліна "Безпека життєдіяльності" як важлива складова змісту вищої освіти / А. Ю. Свириденко. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна діяльність, безпека життєдіяльності
Талпа, А. О. Проблема мотивації студентів до навчання у сучасній вітчизняній науковій літературі / А. О. Талпа. - С .67-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотивація, вступ до ВНЗ, студенти
Шинкар, Т. Ю. Розвиток змісту та форм організації методичної роботи в дитячих садках України / Т. Ю. Шинкар. - С .73-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична робота, дитячі садки, суспільне дошкільне виховання
Бакун, Я. Е. PR-технології в культурно-дозвіллєвій сфері / Я. Е. Бакун. - С .79-87
Кл.слова: PR-технології, дозвілля, розваги
Бодненко, Д. М. Застосування ГКТ у навчально-виховному процесі / Д. М. Бодненко, О. М. Глушак. - С .87-92
Кл.слова: інформатизація, інформаційно-комунікаційні технології, навчально-виховний процес
Веселовська, О. В. Економічна сутність собівартості промислової продукції / О. В. Веселовська. - С .93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: собівартість продукції, витрати виробництва, суспільні витрати
Діденко, Н. М. Форми організації позакласної роботи з української мови з використанням засобів музейної педагогіки / Н. М. Діденко. - С .100-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музейна педагогіка, позакласна робота, інноваційні технології
Загарій, В. П. Департамент фінансової безпеки держави НБУ як засіб консолідації грошово-кредитної політики з процесом забезпечення фінансової безпеки України / В. П. Загарій. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фінансова безпека, Національний банк України, монетарні заходи
Закраєвська, О. Ю. Підготовка майбутніх учителів початкових класів / О. Ю. Закраєвська. - С .116-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка учителів, учитель початкових класів
Кучаковська, Г. А. Експертні системи як засіб підвищення ефективності профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профорієнтація, експертна система, інформаційно-комутаційні технології
Мазур, Н. П. Вплив особливостей курсу інформатики профільної школи на процес підготовки майбутніх учителів / Н. П. Мазур. - С .131-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, профіль, профілізація
Олійник, А. М. Усна перевірка якості знань учнів: бесіда як метод контролю / А. М. Олійник. - С .140-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контроль знань, усна перевірка, бесіда
Петрик, Л. В. Засоби медіа-освіти на уроках іноземних мов / Л. В. Петрик. - С .146-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-освіта, медіа-текст, засоби медіа-освіти
Процька, C. M. Педагогічні умови формування професійних комнетентностей у майбутніх філологів засобами комп'ютерно зорієнтованої методичної системи навчання / C. M. Процька. - С .155-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні умови, професійна компетентність, комп'ютерні освітні технології
Руднік, Ю. В. Інноваційні технології навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .162-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологія навчання, іноземні мови, структура інноваційної діяльності
Середюк, С. В. "Велика реформа 1861 року" та її вплив на подільське селянство / С. В. Середюк. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Реформа 1861, Поділля, селяни
Скляр, О. О. Особистісна мотивація майбутнього вчителя музики як основа розвитку професійного інтересу / О. О. Скляр. - С .176-180. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив, потреба, професійний інтерес
Теряєва, Л. А. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя музики як психолого-педагогічна проблема / Л. А. Теряєва. - С .181-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична компетентність, компонентна структура, компетенції
Шеремета, M. M. Фактори, що негативно впливають на здоров'язберігання майбутніх соціальних педагогів, та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні / M. M. Шеремета. - С .187-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, вищий навчальний заклад, здоров’я
Гладун, М. А. Особливості дітей молодшого шкільного віку "Z-покоління" / М. А. Гладун. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: теорія поколінь, Z-покоління, діти молодшого шкільного віку
Дячок, Н. В. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності студентів / Н. В. Дячок. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна мобільність, професійна мобільність, соціальна стратифікація
Корнят, В. С. Сучасний стан сформованості діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів / В. С. Корнят. - С .206-213. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, діагностичні уміння, студент
Koxaнова, Олена Петрівна. Психологічна культура особистості сучасних студентів / О. П. Koxaнова. - С .213-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічна культура, психологічна компетентність , самовизначення
Лебідь, Н. К. Емпіричне дослідження цілеспрямованої активності студентів / Н. К. Лебідь, Ю. В. Бреус. - С .223-232. - Библиогр. в конце ст.
Терещенко, М. В. Подружні зради як наслідок порушень сімейних стосунків / М. В. Терещенко. - С .232-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: подружня зрада, пробачення, ревнощі
Чечко, Т. М. Соціально-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку / Т. М. Чечко. - С .238-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, діти з особливостями психофізичного розвитку, соціально-педагогічний супровід
Гавриловська-Задорецька, М. В. Імагологічні аспекти опису молдаван у бессарабському циклі Михайла Коцюбинського / М. В. Гавриловська-Задорецька. - С .243-248. - Библиогр. в конце ст.
Горохова, Т. О. Текст як засіб організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей / Т. О. Горохова. - С .249-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ, НАВЧАЛЬний текст, ДИСКУРС
Груздьова, О. В. Анімалістичні твори Б. Грінченка та М. Загірньої: їх вплив на розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Груздьова. - С .256-261. - Библиогр. в конце ст.
Лосевич, Н. С. Застосування фразеологічних одиниць англійської мови у медійному дискурсі з точки зору теорії мовленнєвої комунікації / Н. С. Лосевич. - С .261-265. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паремійний простір, мовленнєвий акт, ілокуція
Поклад, Т. С. Лінгвокогнітивні особливості англомовних дескрипцій запахів у парфумерному інтернет-дискурсі / Т. С. Поклад. - С .266-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запах, дескрипції, номінація
Ульяницька, М. В. Чарівна казка як особливий жанр народної творчості (на матеріалі французьких та англійських казок) / М. В. Ульяницька. - С .272-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр казки, чарівна казка, типологія казки
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта--Наука--Україна--Документи і матеріали

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
378.016:004(072)
Г 55


    Глушак, О. М.
    Методичні рекомендації до вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу "Інформаційні технології навчання" та "Технічні засоби навчання" [Текст] : для студ. неінформатичних спеціальностей вищихи навчальних закладів / О. М. Глушак ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 102 с. - 28.05 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інформаційні технології--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-ресурси -- база даних -- ділова графіка -- методичні рекомендації -- cервер
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства


Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8)

Знайти схожі

5.
004
І 74


   
    Інформаційні технології - 2015 : збірник тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28-29 травня 2015 року, м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 203 с. - 49.35 грн.
    Зміст:
Баран, С. В. Розроблення віртуальної лабораторіїдля дистанційного навчання / С. В. Баран, Ю. М. Кучірка, А. Г. Винничук. - С .3-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Белянін, А. В. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Google форма / А. В. Белянін, А. Р. Семеха, В. П. Глушенко. - С .6-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Білик, К. М. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови / К. М. Білик. - С .8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, О. А. Віртуальна практична робота при вивченні дисципліни "Математичний аналіз" / О. А. Білоус. - С .10-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Болдар, О. І. Microsoft office 365 та його використання у навчальному процесі / О. І. Болдар, Д. М. Бондаренко, О. С. Шевельова. - С .12-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Організазія МООС з використанням WIKI-технології / Л. О. Варченко-Троценко. - С .13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронкін, О. С. Фасетна класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів / О. С. Воронкін. - С .16-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладун, М. А. Сутність поняття "Електронні освітні ресурси" / М. А. Гладун. - С .19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Блоги як засоби освітньої діяльності / О. М. Глушак. - С .21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Гогерчак, Г. І. Дистанційний турнір як засіб підготовки до олімпіад з інформаційних технологій / Г. І. Гогерчак, В. О. Потієнко. - С .24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Джанашвілі, Т. Й. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onenote / Т. Й. Джанашвілі, Я. Ю. Ціломудра, В. О. Ліпач. - С .26-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзюба, О. М. Роботехніка як змагання інтелектів / О. М. Дзюба. - С .28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Дорошенко, Т. А. Android-додаток Київського університету імені Бориса Грінченка / Т. А. Дорошенко. - С .30-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, А. С. Використання хмарних технологій та сервісів Cooglee Apps в організації освітнього процесу ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .33-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, В. В. Про використання Web-орієнтованих і мультимедійних технологій у роботі з молодшими школярами / В. В. Коваленко. - С .35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, О. А. Порівняльна характеристика та вибір платформи дистанційної освіти для розробки сайту з динамічним керуванням контенту / О. А. Ковальчук. - С .37-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. А. Огляд шляхів використання соціальних мереж у навчальній діяльності студентів / Г. А. Кучаковська. - С .40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучеровська, В. О. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі: сучасність та перспективи / В. О. Кучеровська. - С .43-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексюк, Н. В. Підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у роботі з молодшими школярами / Н. В. Олексюк. - С .46-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, С. В. Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі майбутніх учителів технології / С. В. Онищенко. - С .48-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, С. В. Хмарний сервіс Smartsheet у навчальному процесі / С. В. Павленко, Б. О. Попсуйко, О. О. Кубов. - С .50-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, Ю. В. Застосування прикладних програм загального призначення у навчально-виховному процесі / Ю. В. Панченко. - С .52-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Плєвако, К. П. Способи практичної реалізації концепції Byod у загальноосвітніх закладах / К. П. Плєвако. - С .54-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижко-Семенюк, С. М. Комп’ютерно орієнтоване середовище для вивчення інформаційних дисциплін / С. М. Рижко-Семенюк. - С .56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Саварин, П. В. Застосування інструментів Web 3.0 в освіті / П. В. Саварин. - С .59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, О. С. Моніторинг та діагностування результатів навчальної діяльності з інформатики в умовах впровадження компетентнісного підходу / О. С. Савченко. - С .62-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичікова, Я. О. Впровадження курсу "Технологія реферативної роботи з використанням інтернет-ресурсів" для формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Я. О. Сичікова. - С .64-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичікова, Я. О. Інформаційні теїнології на уроках технології - інновація в освіті / Я. О. Сичікова, С. С. Ковачов. - С .66-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Співак, С. М. Неформальне навчання як показник якісного саморозвитку та конкурентоспроможності / С. М. Співак. - С .68-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Стариков, С. М. Використання комп’ютерного вимірювання комплексу на лабораторних роботах з фізики / С. М. Стариков. - С .71-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, А. В. Поєднання навчальної платформи Moodle хмарних технологій в е-середовищі університету / А. В. Тютюнник. - С .72-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорів, Ю. В. Використання інформаційних технологій при розробці віртуальних лабораторних робіт для технічних дисциплін / Ю. В. Федорів, Н. М. Піндус, Т. З. Марчук. - С .75-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Халанчук, Т. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onedrive / Т. Халанчук, М. Шевченко, М. Магурчак. - С .79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Харук, А. О. Методика використання хмарної платформи Google apps education edition в освітньому процесі / А. О. Харук. - С .83-84
Хворостяний, О. Методика використання хмарних технологій у навчальному процесі / О. Хворостяний. - С .84--85
Шульженко, Д. С. Використання протоколу ААА в практиці регіонального центру оцінювання якості освіти / Д. С. Шульженко. - С .85-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Юрченко, А. О. Інтерактивні додатки у контексті формування ІК-компетентності / А. О. Юрченко. - С .87-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцишин, А. В. Використання віртуальних соціальних мереж у позашкільній роботі / А. В. Яцишин. - С .90-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрущак, І. Є. Технологія та м етодика прийняття оптимальних рішень у системі підтримки медичних досліджень / І. Є. Андрущак. - С .94-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Артемчук, В. В. Комп’ютерне 3D-моделювання при дослідженні міцності деталей автомобілів / В. В. Артемчук. - С .96-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Артемчук, В. О. Можливість використання GPS-орієнтованих сервісів при оптимізації мережі моніторингу стану атмосферного повітря / В. О. Артемчук. - С .99-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабій, В. В. Застосування Solidworks simulation длястатистичного аналізу деталей автомобілів / В. В. Бабій, О. Ю. Рудик. - С .102-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарчук, В. Ю. Дослідження напружено-деформованого стану деталей з використанням Solidworks Simulation / В. Ю. Бондарчук, О. Ю. Рудик. - С .104-106. - Бібліогр. в кінці ст.
ГлобаТ. Використання хмарного сервісу Onedrive в роботі журналіста / ГлобаТ., Б. Опанасенко, О. Безвершнюк. - С .107-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбатовський, Д. В. Модернізація надійності виводу цифрової інформації на семисегментних світлоліодних індикаторах / Д. В. Горбатовський. - С .108-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазарович, І. М. Автоматизована система повірки промислових лічильників газу / І. М. Лазарович, Т. Б. Голик. - С .112-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвиненко, К. Використання он-лайн-редактора Web Camera 360 у роботі журналіста / К. Литвиненко, Д. М. Бодненко, Я. Куліш. - С .114-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Маковецька, С. В. Методи візуалізації даних у системі підтримки прийняття рішення / С. В. Маковецька. - С .117-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Мальцева, О. А. Шляхи використання хмарного сервісу Onedrive від Microsoft упрофесійній діяльності бібліотекарів / О. А. Мальцева, О. О. Ткачук, Х. С. Стародуб. - С .119-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Малюта, С. В. Програмування населення рисунка для зондової механічної нанолітографії / С. В. Малюта. - С .121-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Мозохіна, Є. В. Використання Google Scholar в науці / Є. В. Мозохіна, О. А. Дем’яненко, А. С. Ткаченко. - С .124-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Мукосій, І. Використання хмарного сервісу Skype в роботі журналіста / І. Мукосій, В. Батенко, Л. Луцюк. - С .125-126
Поліщук, О. А. Використання середовища Matlab длярозробки систем управління компенсаційними симетрувальними установками в електричних мережах / О. А. Поліщук. - С .126-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Попов, О. О. Розробка параметричної моделі модуля експертних оцінок інформаційно-аналітичної системи екологічного моніторингу АЕС України / О. О. Попов. - С .129-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, Н. С. Аналіз стабільності системи підтримки прийняття рішення з вибору професії на основі нечіткої логіки / Н. С. Редько. - С .131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабліна, М. А. Місце і роль корпоративного порталу в ефективному управлінні організацією / М. А. Сабліна. - С .134-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабліна, М. А. Розробка корпоративного інформаційного порталу для організації роботи підприємства / М. А. Сабліна. - С .137-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, В. М. Формування розрахункової моделі Solidworks simulation для деталей автомобілів / В. М. Семенюк. - С .139-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Сєдих, О. Л. Використання можливостей математичного пакета Mathcad при рішенні рецептурних задач / О. Л. Сєдих. - С .141-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Сєдих, О. Рішення транспортної задачі на графах засобами MS Excel / О. Сєдих, А. Овчарук. - С .145-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Розробка веб-сервісу інформування учасників наукових конференцій / І. С. Степура. - С .148-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелуденко, А. С. Використання Maple та 3DS-MAX при дослідженні стійкості диференціальних рівнянь зі змінними коефіцієнтами / А. С. Шелуденко, З. Ю. Філєр. - С .150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Барков, И. Создание программы управления роботом на языке NXC для платформы NXT / И. Барков. - С .154-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Богданов, А. Современные инструменты создания мобильных сетей / А. Богданов, Р. Кудинов. - С .156-157
Болбот, Б. Створення Youtube-каналу відеоконтенту / Б. Болбот. - С .157-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Голуб, О. Використання віртуальних машин як крос-платформного засобу / О. Голуб, Н. Мегедь. - С .159-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарчук, І. Хмарний сервіс 4SYNC / І. Захарчук, В. Непомняща, В. Савчук. - С .162-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпусь, Т. Використання хмарного редактора зображень PICMONKEY / Т. Карпусь, К. Карачов, М. Косянчук. - С .164-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, А. Хмарний сервіс Onedrive / А. Коваленко, Є. Бочарова, Д. Добринець. - С .166-167
Коваленко, Б. Використання Onedrive в сучасному інформаційному просторі / Б. Коваленко, К. Здоренко, М. Мудрак. - С .167-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Козленко, М. Програмне забезпечення моніторингу комп’ютерних мереж / М. Козленко, Н. Бойчук. - С .169-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Котул, Є. Створення універсальної системи веб-авторизації в локальній мережі та інтернеті / Є. Котул. - С .171-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. Огляд сучасних технологій 3D-друку / О. Кузьменко. - С .173-175
Куліковська, О. Використання пакета BASS для опрацювання аудіофайлів / О. Куліковська. - С .175-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Кутишев, Д. Використання хмарного сервісу "Мега" / Д. Кутишев, А. Гончарук, Д. Ситнік. - С .177-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, О. Аналіз концепції архітектури системи Cloud Monitoring у рішеннях Microsoft Azure / О. Марченко. - С .179-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Н. Можливості математичного пакета Mathcad / Н. Назаренко. - С .181-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Польовик, П. Хмарний сервіс Google Sites / П. Польовик, О. Варченко, О. Уніченко. - С .184-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситник, І. Використання хмарного відеоредактора Wevideo / І. Ситник, В. Ковальов, Д. Івасенко. - С .185-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Старицька, Є. Віртуальна дошка Padlet / Є. Старицька, М. Бабій, Д. Бодненко. - С .187-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Яскевич, В. О. Використання мультиядерних мікропроцесів у пристроях цифрової обробки сигналів / В. О. Яскевич. - С .190-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцик, Р. Інструменти соціальної мережі "Твіттер" / Р. Яцик, М. Бобженко, О. Мещеряков. - С .193-195. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Тези--Збірники

   Освіта


Кл.слова (ненормовані):
віртуальна лабораторія -- мультиядерні -- відеоредактор -- технології -- теорія
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: О283150799/2014/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010 - . - on-line. - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 1
Зміст:
Бабушко, С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект / С. Р. Бабушко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевчук, Н. С. Визначення критеріїв вихованості дітей трудових мігрантів / Н. С. Гевчук. - С.13-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології / О. М. Глушак. - С.25-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету / Н. В. Горбенко. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти / Ю. В. Грищук. - С.46-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Дідик, Н. М. Розвиток особистісної зрілості майбутніх соціальних педагогів / Н. М. Дідик. - С.58-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Заєць, В. Г. Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія" / В. Г. Заєць. - С.70-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції / В. В. Зінченко. - С.82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі / Л. В. Козак. - С.95-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Форсайт для розвитку освіти в середньостроковій і довгостроковій перспективі / О. М. Кузьменко. - С.108-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів / Я. А. Кульбашна. - С.117-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. А. Моделі створення бази знань експертної системи з вибору спеціальності для абітурієнтів вищого навчального закладу / Г. А. Кучаковська. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики / Н. П. Мазур. - С.139-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. О. Основні принципи організації діяльності навчального народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі / М. О. Малахова. - С.149-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Наровлянський, О. Д. Нормативно-правове регулювання діяльності дитячих таборів (центрів) в Україні / О. Д. Наровлянський. - С.156-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Про що розповість педагогу конституція тіла студента / Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська. - С.168-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрощук, Н. Р. Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання / Н. Р. Петрощук. - С.182-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрунько, О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації / О. В. Петрунько. - С.194-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазанович, Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу / Л. В. Сазанович. - С.208-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Тригуб, І. І. Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект / І. І. Тригуб. - С.218-226. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента / А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко. - С.227-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.
Шифр: О283150799/2016/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010 - . - on-line. - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1
Зміст:
Бараненкова, Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок. - С.1-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Браткова, О. І. Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів / О. І. Браткова. - С.9-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Вембер, В. П. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі / В. П. Вембер, Д. Л. Бучинська. - С.19-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності / О. М. Глушак. - С.30-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти / А. К. Грабовий. - С.42-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Демешкант, Н. А. Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі / Н. А. Демешкант, В. В. Пабат. - С.54-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі / І. В. Ковалинська. - С.65-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Коршевнюк, Т. В. Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти / Т. В. Коршевнюк. - С.79-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кубіцька, М. Д. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя / М. Д. Кубіцька. - С.88-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельніченко, Т. В. Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами / Т. В. Мельніченко. - С.96-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Мерзлякова, О. Л. Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації / О. Л. Мерзлякова. - С.108-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень / В. Г. Муромець. - С.121-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Як подолати педагогу тривожність студентів? / Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська. - С.131-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки / Р. О. Павлюк. - С.145-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Прошкін, В. В. Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів / В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос. - С.157-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. М. Розвиток вітчизняної математичної освіти на рубежі тисячоліть / Н. М. Руденко. - С.169-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Слюсаревський, Н. М. Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету / Н. М. Слюсаревський. - С.177-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Cтеблюк, С. В. Формування ціннісних орієнтацій у системі економічної підготовки майбутніх фахівців сфери кооперації / С. В. Cтеблюк. - С.188-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Терентьєва, Н. О. Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку / Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник. - С.198-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Тесленков, О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання / О. Ю. Тесленков. - С.208-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, Т. В. Формування культури писемного мовлення на заняттях з української мови в умовах коледжу / Т. В. Хома. - С.217-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Яновська, Л. Г. Формування умінь етнокультурної діяльності у майбутніх учителів історії / Л. Г. Яновська. - С.226-231. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: О283150799/2016/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010 - . - on-line. - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2
Зміст:
Міхно, О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітранюк, Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) / Н. О. Вітранюк. - С.14-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлик, Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України / Н. П. Павлик. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження / Л. В. Козак. - С.38-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитікова, С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти / С. П. Шитікова. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сін, Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН / І. В. Ковалинська. - С.88-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Нечипоренко, К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии / О. М. Глушак. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Бакланова, Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів / Н. М. Бакланова. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Мондич, О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології / О. В. Мондич. - С.125-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - С.137-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / К. О. Линьов. - С.153-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту / М. В. Козир. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: О283150799/2016/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010 - . - on-line. - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 3
Зміст:
Коляденко, О. В. Ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи / О. В. Коляденко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартич, Р. В. Уявлення про живе як складова східнохристиянських учень: світоглядно-освітологічний аспект / Р. В. Мартич. - С.13-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Василенко, М. М. Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні / М. М. Василенко. - С.30-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Сліпчук, В. Л. Соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття) / В. Л. Сліпчук. - С.43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Т. Г. Соціальна афіліація студентської молоді як чинник організаційного розвитку вищої школи / Т. Г. Купрій. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів / О. О. Музика. - С.63-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Інтернаціоналізація системи освіти і реформи менеджменту вищої освіти: німецька модель / В. В. Зінченко. - С.74-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Становлення та розвиток освіти в Польщі початку ХІ – кінця ХVІ століття / Ю. В. Грищук. - С.97-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Бацуровська, І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів / І. В. Бацуровська. - С.108-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Гулівата, І. О. Формування математичних понять засобами інформаційних технологій / І. О. Гулівата, Л. П. Гусак. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології / О. М. Глушак. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Освітологічні характеристики чинників формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.141-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Загородня, А. А. Аналіз навчальних програм та моделей підготовки фахівців економічної галузі в Україні / А. А. Загородня. - С.152-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Бісмак, О. В. Клінічна діяльності фахівців з фізичної реабілітації в Україні: проблеми та перспективи / О. В. Бісмак. - С.163-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
004
І 74


    Глушак, О. М.
    Блоги як засоби освітньої діяльності / О. М. Глушак // Інформаційні технології - 2015 : зб. тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28-29 трав. 2015 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (04.06.2015р. Інв.29748 - 49.35 грн.) (вільний)
ГП ІБВ (04.06.2015р. Інв.29749 - 49.35 грн.) (вільний)
Ф1 (04.06.2015р. Інв.29750 - 49.35 грн.) (вільний)
Ф2 (04.06.2015р. Інв.29751 - 49.35 грн.) (вільний)
Ф3 (04.06.2015р. Інв.29752 - 49.35 грн.) (виданий)
Прим.29752 (Ф3) зайнятий


Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)