Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Карнаухова, А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: Н057263/2020/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науково-метод. журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2001 - . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 2
Зміст:
Ярошенко, О. Науково-педагогічний потенціал університету як предмет наукового дискурсу / О. Ярошенко. - С.7-13
Pappas, G. Educational system and neoliberal educational policy / G. Pappas. - С.14-18
Кл.слова: система освіти, неоліберальна
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців для економічної галузі як об’єкт наукового дослідження в Україні / О. Сисоєв. - С.19-24
Іванюк, Г. Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик / Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін. - С.19-24
Голота, Н. Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу / Н. Голота, А. Карнаухова. - С.35-41
Batechko, N. The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity / N. Batechko [и др.]. - С.42-49
Інші автори: Durdas A., Kishchak T., Mykhailichenko M.
Shepel, M. Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language / M. Shepel. - С.50-56
Островська, Г. Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури / Г. Островська. - С.57-64
Мотуз, Т. Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України / Т. Мотуз. - С.65-71
Machynska, N. Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training / N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych. - С.72-77
Sysoieva, S. Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision / S. Sysoieva, O. Protsenko. - С.78-84
Binytska, K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel. - С.85-90
Golzar, J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan / J. Golzar, M. A. Miri. - С.91-103
Соколова, І. Європейські підходи і практики забезпечення якості вищої освіти / І. Соколова. - С.104-113
Zaskaleta, S. Higher education quality assurance: finland’s experience / S. Zaskaleta. - С.114-119
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Голота, Н.
    Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу [Текст] / Н. Голота, А. Карнаухова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 35-41, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.5 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- інтерактивні технології -- майбутні педагоги -- педагогічне партнерство
Перейти до зовнішнього ресурсу ПДФ

Дод.точки доступу:
Карнаухова, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
Шифр: П225817115/2020/34
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2020р. № 34
Зміст:
Паламар, С. Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі / С. Паламар, Л. Нежива. - С.6-13
Кл.слова: емоційний інтелект, креативне мислення, методична модель
Проворова, Є. Удосконалення методичної компетентності вчителів музики в закладі загальної середньої освіти / Є. Проворова. - С.14-20
Кл.слова: методична робота, компетентність, професійна
Машовець, М. Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів / М. Машовець, Н. Голота, А. Карнаухова. - С.21-27
Кл.слова: практична підготовка, виробнича практика, студенти
Куземко, Л. Навички ХХІ століття в контексті забезпечення якості професійної підготовки педагога / Л. Куземко. - С.28-33
Кл.слова: критичне мислення, майбутній педагог, навички співпраці
Vavříková, H. Axiologization as a tool of prevention Social pathological phenomena in Czech societyageism in czech society / H. Vavříková. - С.34-46
Кл.слова: аксіологізація, профілактика, ейджизм
Vavříková, H. Pedagogical facilitation from view of university students / H. Vavříková. - С.47-56
Кл.слова: фасилітація, неуспішність, низька мотивація
Сухомлинська, Л. Просвітитель і педагог І.І. Горбунов-Посадов про формування у дітей ціннісного ставлення до світу живого / Л. Сухомлинська. - С.57-65
Кл.слова: вегетаріанство, гуманізація, жорсткість
Леонтьєва, І. Генеза андрагогічного знання: історичний / І. Леонтьєва. - С.66-72
Кл.слова: андрагогіка, освіта дорослих, суспільство
Мієр, Т. Сутність освітніх парадигм і поліпарадигмальних проявів у багатовимірній педагогічній реальності та особистісній самореалізації студентів під час е-навчання / Т. Мієр. - С.73-83
Кл.слова: е-навчання, студентоцентриська парадигма, адаптивне навчання
Коваленко, С. Здійснення процедури нострифікації в країнах ЄС та Україні / С. Коваленко, Н. Бовтрук. - С.84-90
Кл.слова: нострифікація, документи про освіту, міжнародний досвід
Литвиненко, О. Технології психокорекційної роботи в контексті онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків / О. Литвиненко. - С.91-98
Кл.слова: психологічна корекція, методи, суб’єктивне шкалювання
Чернуха, Н. Соціальна відповідальність як сучасна необхідність для батьків-усиновителів / Н. Чернуха, А. Слабковська. - С.99-104
Кл.слова: соціальна відповідальність, усиновлення, захист дітей
Співак, Я. Сучасні проблеми підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної / Я. Співак [и др.]. - С.105-111
Інші автори: Співак Л., Кузнецов О., Бєседіна Є., Дудник К.
Кл.слова: компетентність, соціальний працівник, професійна діяльність
Прядко, А. Психологічні особливості виникнення професійних стереотипів у вихователів та способи їх подолання / А. Прядко. - С.112-115
Кл.слова: стереотип, реформування освти, дошкільна освіта
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: П225817115/2021/35
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2021р. № 35
Зміст:
Хоружа, Л. Елективість як провідний принцип освіти дорослих / Л. Хоружа. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Івашньова, С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога / С. Івашньова. - С.12-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліннік, О. Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту / О. Ліннік. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлєнька, Г. Підготовка вихователів дітей дошкільного віку: вектор євроінтеграції / Г. Бєлєнька. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьківська, Г. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ / Г. Васьківська, Г. Скиба. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Malach, J. Students of technical high schools in the reality of digital learning environment / J. Malach, M. Chmura, D. Vicherková. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кисіль, Н. Проблеми розвитку креативності й підприємницької діяльності вчителя музики та їх вирішення / Н. Кисіль, Й. Малах. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Машовець, М. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних ЗВО / М. Машовець, С. Паламар, Ю. Савченко. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок / Л. Гаращенко, С. Кондратюк. - С.63-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання / Л. Козак. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Карнаухова, А. Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів / А. Карнаухова. - С.78-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Половіна, О. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів / О. Половіна, І. Кондратець. - С.83-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Т. Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти / Т. Пономаренко, О. Кузіна. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюман, Т. Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості / Т. Цюман, О. Нагула. - С.94-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Сулятицький, І. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією / І. Сулятицький, А. Порохнява. - С.101-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Карнаухова, А.
    Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів [Текст] / А. Карнаухова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 78-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- майбутні вихователі -- сторітелінг -- цифрова візуалізація

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
Шифр: П225817115/2023/40
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2023р. № 40 (2)
Зміст:
Братко, М. Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство / М. Братко. - С.6-12
Желанова, В. Трансформація діяльності університетських аналітичних центрів у контексті викликів сьогодення / В. Желанова, В. Крижановська. - С.13-18
Леонтьєва, І. До проблеми розбудови екосистеми вищої педагогічної освіти / І. Леонтьєва. - С.19-25
Фаббі, К. Підхід Реджо-Емілії у взаємодії з дітьми раннього віку / К. Фаббі, В. В'юнник. - С.26-31
Рего, Г. Досвід інклюзивної освіти в Угорщині / Г. Рего, Ю. Тордік. - С.32-38
Дика, Н. Траєкторія ефективної комунікації вчителя: особливості професійно-мовленнєвого спілкування / Н. Дика. - С.39-48
Кузнецова, Г. Становлення української фонетики та методики її навчання в освітніх закладах / Г. Кузнецова. - С.41-51
Гаращенко, Л. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - С.52-58
Голота, Н. Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку / Н. Голота, А. Карнаухова. - С.59-64
Козир, М. Виклики та ризики впровадження інноваційних практик у вищу освіту України / М. Козир, А. Сад. - С.65-69
Шкляєва, Г. Виховання ціннісного ставлення до Батьківщини у контексті формування соціокультурного світу дитини дошкільного віку / Г. Шкляєва, О. Бровата, О. Ільченко. - С.70-78
Цюман, Т. Психологічна культура формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції / Т. Цюман, О. Рева. - С.79-84
Повіренна, І. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів з порушенням мовлення в умовах спеціального закладу освіти / І. Повіренна, Р. Павлюк. - С.85-92
Бойченко, В. Індивідуальна траєкторія професійного вдосконалення педагога: результати наукової розвідки / В. Бойченко. - С.93-100
Сіроштан, К. Особливості просвітницької роботи в територіальній громаді щодо надання логопедичних послуг / К. Сіроштан, Р. Павлюк. - С.101-109
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Голота, Н.
    Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку [Текст] / Н. Голота, А. Карнаухова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 59-64, DOI 10.28925/2311-2409.2023.409 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- заклад дошкільної освіти -- просторові уявлення -- просторові орієнтування -- освітній процес -- підготовка вихователів
Анотація: У статті розглядається сутність поняття «просторові орієнтування» і його компоненти; особливості формування просторових орієнтувань у дітей раннього віку. Проаналізовано результати досліджень щодо підготовки вихователів до формування елементарних математичних уявлень дітей раннього та дошкільного віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Відзначено, що сучасна система дошкільної освіти потребує висококваліфікованого вихователя, здатного ефективно формувати просторові орієнтування дітей раннього віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти, враховуючи надзвичайну важливість просторових уявлень для розвитку дитини.
Дод.точки доступу:
Карнаухова, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)