Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вища математика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
22.1/Ш 66-650601617

    Шкіль, Микола Іванович.
    Вища математика : у 2 кн.: підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Кн. 2 / М. І. Шкіль, Т. В. Колесник. - Київ : Либідь , 2010. - 496 с. - ISBN 978-966-06-0573-2 : 79.28 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища математика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
вища математика -- диференціальне числення -- функції в багатьох змінних -- звичайні диференціальні рівняння -- інтегральне числення -- функція -- границя -- неперервність -- диференціальні рівняння -- перший порядок -- вищі порядки -- кратні інтеграли -- криволінійні інтеграли -- поверхневі інтеграли -- теорія рядів -- числові ряди -- функціональні ряди
Анотація: У другій книзі вміщено матеріал з диференціального та інтегрального числення функцій багатьох змінних, звичайних диференціальних рівнянь і теорії рядів.


Примірників всього: 102
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (101)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (101)

Знайти схожі

2.
37.013
Д 44


   
    Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філософія освіти [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 7 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - [Б. м. : б. в.], 2002. - 542 с. - ISBN 966-666-015-6 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія освіти--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- порівняльна педагогіка -- європейська інтеграція освіти -- освітні реформи -- досвід -- перспективи -- науково-педагогічні інновації -- освіта Польщі -- освіта України -- інтегративний аспект -- педагогічні технології -- підготовка вчителя -- вища овіта -- педагогічні технології -- професійна освіта -- дидактичне прогнозування -- професійно-технічна освіта -- професіологія -- професійна освіта -- підготовка вчителя -- виховання -- спеціальна освіта -- діалог Україна-Польща -- науково-педагогічні іновації -- Львівський національний університет імені Івана Франка -- вища математика -- історія української літератури -- історія зарубііжної літератури -- основи психофізики -- загальна психологія -- психологія творчості -- педагогіка ресоціалізації -- суспільна профілактика -- діалог культур
Анотація: У збірнику опубліковано наукові статті, в яких розкрито проблеми сучасної філософії освіти у контексті процесів європейської інтеграції, порівняльний аналіз, досвід і перспективи освітніх реформ в Україні та Польщі, науково-педагогічні інновації.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.


    Калязін, Юрій.
    Реалізація міжпредметних зв’язків при вивченні вищої математики у процесі підготовки викладачів професійної освіти / Ю. Калязін // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 6. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
вища математика -- фахова спрямованість -- міжпредметні зв’язки -- виробнича діяльність

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Хлопов, Андрій.
    Застосування знань із дисципліни "Вища математика" для підготовки студентів освітньої галузі "Технології" / А. Хлопов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2020. - № 6. - С. 35-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
вища математика -- професійна спрямованість -- методика викладання математики -- методика навчання математики

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
51(075.8)
В 55


    Вища математика: готуємось до атестації [Текст] : навчальний посібник для студентів спеціальності 111 "Математика" першого (бакалаврського) освітнього рівня / М. М. Астаф’єва [та ін.] ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2022 - 202-.
   Частина I : Теоретичні матеріали. - 2022. - 174 с. - ISBN 978-617-658-042-3 : 38.82 грн.
Рекомендовано до друку Вченою радою Київського університету імені Бориса Грінченка (протокол №6 від 17 червня 2021 р.)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища математика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
вища математика -- комплексний екзамен -- підготовка до атестації -- теоретичні питання -- приклади відповідей -- бакалаври
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Астаф’єва, Марія Миколаївна
Литвин, Оксана Степанівна
Радченко, Сергій Петрович
Самойленко, Юлія Іванівна
Семеняка, Світлана Олексіївна
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

6.


    Прошкін, В. В.
    Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 157-168. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
контроль -- навчальні досягнення -- майбутні економісти -- математична підготовка -- математичні дисципліни -- вища математика
Анотація: У статті подано систему контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін, що спрямована на підвищення якості математичної підготовки студентів і включає наступні компоненти: змістово-функціональний, управлінський, технологічний. Розглянуто особливості застосування програми «OpenTEST» для здійснення тестування студентів. Подано структуру інформаційних пакетів з математичних дисциплін задля забезпечення прозорості освітнього процесу та максимальної інформованості майбутніх фахівців про всі аспекти організації контролю. Представлено вимоги до розроблення системи індивідуальних завдань і науково-методичних матеріалів практико зорієнтованого характеру для самостійної роботи студентів. Окреслено перспективи подальших досліджень, що пов’язані з упровадженням системи контролю навчальних досягнень студентів-економістів у процесі вивчення математичних дисциплін.
Дод.точки доступу:
Грибонос, Є. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Сукач, Т.
    Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 115-127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- вища математика -- задачі професійної спрямованості -- компетентність
Анотація: В статті розглянуто питання щодо підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики шляхом розв’язання задач професійної спрямованості. Наведено приклади розв’язання задач для студентів економічного профілю навчання. Прикладний характер розглянутих задач має за мету поєднати вивчення вищої математики із спеціальною підготовкою майбутніх бакалаврів та надати їм можливості набути досвіду розв’язання виробничих задач, підвищити свою професійну компетентність, що дуже важливо в час жорсткої конкуренції на ринку праці.
Дод.точки доступу:
Бірюкова, Т.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)