Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=14.07.01$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
   37.01(075)
   Ф 11


    Фіцула, Михайло Миколайович.
    Педагогіка : навчальний посібник / М. М. Фіцула. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 1997. - 192 с. - ISBN 966-7224-60-0 : 5.60 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
загальні основи педагогіки -- теорія виховання -- дидактика -- школознавство

Примірників всього: 17
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17)

Знайти схожі

2.
37.01(075)
П 44


    Подласый, И. П.
    Педагогика : учебное пособие для студентов висших педагогических учебных заведений / И. П. Подласый. - Москва : Просвещение Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1996. - 432 с. : рис. - ISBN 5-09-007344-9 : 8.58 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
предмет -- педагогічний процес -- принципи навчання -- методи викладання
Анотація: Общие основы педагогики, проблемы дидактики, теории воспитания раскрываются с учетом достижений современной науки и педагогического опыта.

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище,
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

3.
373.2(075)
М 38


    Машовець, М. А.
    Вступ до спеціальності. Дошкільна освіта : навчальний посібник. Модуль 2 / М. А. Машовець, В. І. Дем’яненко ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - 188 с. - 16.00 грн., 16.03 грн., 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Вступ до спеціальності--Дошкільна освіта


Кл.слова (ненормовані):
професійне зростання -- професійний портрет -- компетентність вихователя
Дод.точки доступу:
Дем'яненко, В. І.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 24
Бульвар І. Шамо, 18/2 (20),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (20),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

4.
37.0
П 24


   
    Педагогика школы / редактор И. Т. Огородникова ; художник Е. Т. Яковлев. - Москва : Просвещение, 1978. - 320 с. - 1.10 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методи навчання--Принципи навчання

Кл.слова (ненормовані):
основи педагогіки -- учбовий процес -- принципи навчання -- методи навчання
Дод.точки доступу:
Огородникова, И. Т. \редактор.\
Яковлев, Е. Т. \художник.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
016:37.011.3-051
Е 86


   
    Естетичні та етичні основи розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих педагогічних навчальних закладів [Текст] : бібліографічний покажчик / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України ; укладач Л. Н. Штома ; науковий консультант О. М. Отич ; науковий редактор І. А. Зязюн. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 149 с. - ISBN 978-966-189-254-4 : 84.07 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Етика--Естетика--Педагогіка--Україна--Бібліографія

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- моральність
Дод.точки доступу:
Штома, Л. Н. \укладач.\
Отич, О. М. \науковий консультант.\
Зязюн, І. А. \науковий редактор.\
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України


Примірників всього: 10
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

6.
37.09
Р 64


   
    Розвиток студентської науки - найкраща інвестиція у майбутнє : програма Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 13 березня 2014 року м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 12 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освітологія--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
майбутнє -- соціокультурне проектування -- етнодизайн середовища
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
   37.01(075)
   К 89


    Кузьмінський, Анатолій Іванович.
    Педагогіка : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - 2-е видання перероблене та доповнене. - Київ : Знання-Прес, 2003. - 445 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - ISBN 966-7767-92-2 : 36.00 грн.
    Зміст:
Загальні основи педагогіки . - С .15
Учитель і суспільство . - С .15
Людина і сусупільство . - С .15-16
Роль учителя у суспільному розвитку . - С .16-17
Функції учителя . - С .17-19
Якості учителя-вихователя . - С .19-22
ПЕдагогічні вміння учителя-вихователя . - С .22-24
Педагогічна майстерність . - С .24-25
Предмет і завдання педагогіки . - С .33
Предмет педагогіки, її категорії . - С .33-34
Педагогіка в системі наук . - С .34
Джерела розвитку педагогіки . - С .34-35
Структура педагогічних наук . - С .35-37
Методи науково-педагогічних досліджень . - С .37-39
Розвиток і формування особистості . - С .42
Поняття про розвиток і формування . - С .42-43
Біологічне і соціальне у розвитку людини . - С .43-46
Акселерація та ретардія . - С .46-47
Вікова періодизація дітей . - С .47
Мета і завдання виховання . - С .50
Сутність виховання, його мета . - С .50-51
Завдання складових виховання . - С .51-54
Комплексний підхід до виховання . - С .54-55
Система освіти в Україні . - С .57
Поняття системи освіти, її структура . - С .57-59
Принципи освіти в України . - С .59
Завдання закладів освіти . - С .59-61
Управління системою освіти в Україні . - С .61-62
Теорія навчання (дидактика) . - С .64
Дидактика, її категорії . - С .64
Сутність і завдання дидактики . - С .64-65
Категорії дидактики . - С .65-66
Зв'язок дидактики з іншими науками . - С .66-67
Актуальні завдання дидактики . - С .67-68
Процес навчання . - С .70
Сутність навчання, його методологічна основа . - С .70-72
Рушійні сили навчального процесу . - С .72-74
Функції навчання . - С .74-75
Логіка навчального процесу . - С .75
Структура процесу учіння . - С .75-77
Типи навчання . - С .77-81
Модульне навчання . - С .81-87
Мотиви навчання . - С .87-88
Оптимізація процесу навчання . - С .88-89
Інтенсифікація процесу навчання . - С .89-90
Принципи навчання . - С .97
Принципи і закономірності навчання . - С .97-98
Принципи науковості . - С .98-99
Принципи систематичності й послідовності . - С .99-101
Принцип свідомості . - С .101
Принципи активности та самостійності у навчанні . - С .101-102
Принцип наочності . - С .102-104
Принцип ґрунтовності . - С .104-105
Принцип зв'язку навчання з практичною діяльністю . - С .105-106
Принцип доступності навчання та врахування індивідуальних особливостей учнів . - С .106-108
Принцип емоційності навчання . - С .108-109
Зміст шкільної освіти . - С .113-114
Сутність і завдання змісту освіти . - С .113-114
Концепції освіти . - С .114-115
Види освіти . - С .114-115
Рівні освіти . - С .117-118
Компоненти загальної освіти . - С .118-119
Нормативні документи змісту освіти . - С .119-123
Методи і засоби навчання . - С .127
Сутність методів, прийомів і засобів навчання . - С .127-128
Класифікація методів навчання . - С .128-129
Методи навчання за джерелом знань . - С .129-133
Методи навчання за характером логіки пізнання . - С .133-135
Методи навчання за рівнем самостійної розумової діяльності . - С .135-136
Вибір методів навчання . - С .136-138
Форми організації навчання . - С .141
Форми організації навчання, їх становлення . - С .141-144
Класно-урочна форма навчання в її історичному розвитку . - С .144-145
Вимоги до сучасного уроку в школі . - С .145-149
Типи уроків, їх структура . - С .149-151
Позаурочні форми навчання . - С .151-157
Підготовка учителя до уроку . - С .157-159
Педагогічний аналіз уроку . - С .159-160
Програма спостереження і аналізу уроку . - С .160-162
Аналіз і оцінка навчальної діяльності учнів . - С .167
Місце і роль аналізу й оцінки знань, умінь та навичок у системі навчального процесу . - С .167-169
Види контролю знань, умінь і навичок учнів . - С .169-170
Методи контролю знань, умінь та навичок . - С .170-171
Оцінка зань, умінь і навичок . - С .171-176
Рейтингова система оцінювання навчальної діяльності учнів . - С .176-177
Правила і техніка контролю успішності навчальної діяльності . - С .177-178
Теорія виховання . - С .180
Сутність, зміст і процес виховання . - С .180
Людина і виховання . - С .180-181
Закономірності процесу виховання . - С .181-182
Рушійнй сили процесу виховання . - С .182-183
Фактори виховання . - С .183-184
Концепції виховання . - С .184-186
Мотиви виховання . - С .186-187
Структура виховного процесу . - С .187-189
Самовиховання і перевиховання . - С .189-191
Зміст виховання . - С .191-192
Принципи виховання . - С .192-195
Критерії вихованості особистості . - С .195-197
Загальні методи виховання . - С .201
Поняття методу, прийому і засобу виховання . - С .201
Класифікація методів виховання . - С .201-202
МСетотди формування свідомості й переконань . - С .202-210
Методи організації діяльності і формування поведінки . - С .210-213
Методи стимулювання поведінки і діяльності . - С .213-217
Педагогічні умови використання методів виховання . - С .217-219
Формування колективу, його вплив на виховання особистості . - С .222
Поняття колективу, його види . - С .222-226
Діалектика розвитку колективу . - С .226-230
Фактори розвитку колективу . - С .230-234
Моральне виховання . - С .238
Завдання і зміст морального виховання . - С .238-240
Шляхи і засоби морального виховання . - С .240-242
Виховання моральної свідомості та громадянської відповідальності . - С .242-243
Виховання національної гідності й менталітету . - С .243-245
Патріотичне й інтернаціональне виховання . - С .245-247
Виховання дисциплінованості . - С .247-248
Статеве виховання . - С .248-251
Екологічне виховання . - С .251-252
Правове виховання . - С .252-254
Розумове виховання . - С .257
Завдання розумового виховання . - С .257-258
Шляхи, засоби і методи розумового виховання . - С .258-259
Трудове виховання . - С .261
Значення праці в житті людини . - С .261-264
Завдання та принципи трудового виховання . - С .265-266
Зв’язок трудового виховання з політехнічною освітою й економічним вихованням . - С .266-268
Професійна орієнтація молоді . - С .268-273
Естетичне виховання . - С .277
Місце і роль естетичного виховання в житті людини . - С .277-278
Зміст естетичного виховання . - С .278-280
Шляхи, засоби і форми естетичного виховання . - С .280-283
Фізичне виховання . - С .286
Здоров’я людини- запорука життєвого успіху . - С .286-287
Напрямки, засоби і форми фізичного виховання . - С .287-289
Педагогічне спілкування . - С .292-293
Педагогічне спілкування, його функції . - С .293-294
Структура, рівні, види спілкування . - С .294-297
Стилі спілкування . - С .297-298
Психолого-педагогічні умови ефективності спілкування . - С .298-301
Робота класного керівника . - С .303-304
Функції класного керівника . - С .304-306
Напрямки і форми роботи класного керівника . - С .306
Робота класного керівника з вивчення учнів . - С .306-316
Робота класного керівника з організації та проведення позакласної виховної роботи . - С .316-327
Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми . - С .330
Поняття "педагогічного занедбані діти" . - С .330-332
Соціально-педагогічні причини появи важковиховуваних дітей . - С .332-334
Принципи, шляхи і засоби перевиховання . - С .334-337
Місце і роль сім'ї у вихованні. Форми зв'язку школи і сім'ї . - С .340
Сім’я як соціальний інститут суспільного розвитку . - С .340-342
Функції сім’ї . - С .342-344
Вимоги до батьків . - С .344-348
Шляхи і засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьків . - С .348-350
Форми роботи класного керівника з батьками учня . - С .350-360
Основи школознавства . - С .362
Керівництво загальноосвітніми навчально-виховними закладами . - С .362
Принципи керівництва шкільною справою . - С .362-364
Структура управління освітою в Україні . - С .364-366
Управління загальноосвітніми навчально-виховними закладами . - С .366-372
Планування й облік роботи . - С .372-373
Критерії оцінювання управлінської діяльності директора школи . - С .373-374
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
занедбані діти -- виховання -- навчання -- сім'я -- школознавство -- оцінювання
Анотація: У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визначені завдання для самостійної роботи студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системоюопорних схем і маириць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєнню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять. Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, всім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Дод.точки доступу:
Омеляненко, Віталій Лукіч


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
37.09
Ш 37


    Шевцов, Андрій Гаррійович.
    Освітні основи реабілітології : монографія / А. Г. Шевцов ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут корекційної педагогіки та психології. - Київ : МП Леся, 2009. - 483 с. - ISBN 966-8126-39-4 : 70.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--освітні основи

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурні засади -- соціальне реабілітування -- історико-філософська парадигма -- системно-синергетичне моделювання -- функціонуюча людина
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Інститут корекційної педагогіки та психології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
   316
   С 91


   
    Сучасна сім’я та соціальні інституції: шляхи партнерської взаємодії : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 17 травня 2012 року / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України ; редакційна колегія Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 191 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Соціально-педагогічна робота

Кл.слова (ненормовані):
соціально-педагогічні дослідження -- делінквентна поведінка -- медіаосвіта -- психолого-педагогічна підтримка -- початкова стадія
Дод.точки доступу:
Хоружа , Л. Л. \редакційна колегія.\
Лактіонова, Г. М. \редакційна колегія.\
Безпалько , О. В. \редакційна колегія.\
Веретенко, Т. Г. \редакційна колегія.\
Буйницька, Оксана Петрівна \редакційна колегія.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
74.00я43
П 24


    Москалик, Геннадій Федорович.
    Комунікація в умовах модернізації освіти: педагогічний дискурс / Г. Ф. Москалик // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 1. - С. 28-33
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Модернізація освіти

Кл.слова (ненормовані):
трансформаційний аналіз -- мовні комунікації -- мовленнєві акти -- комунікативний контакт
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)