Гукова, О. О.
    Оповідання А. П. Чехова "Товстий і тонкий" [Текст] / О. О. Гукова // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - № 10
ДРНТІ

Рубрики: Світова література

   Російська література--проза--оповідання


   Дидактика--методика навчання літератури


Кл.слова (ненормовані):
мораль -- ідейний -- гідність
Дод.точки доступу:
Чехов, Антон Павлович (російський драматург і прозаїк ; 1860-1904) \про твір\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (04.04.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)



159.9(091)"18/19"
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології ХIX – початку ХХ століття : навчальний посібник / В. А. Роменець. - Київ : Вища школа, 1995. - 614 с. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні) (Міжнародний фонд "Відродження"). - Бібліогр. на почат. розд. - ISBN 5-11-004634-4 : 5.60 грн., 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Історія психології--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
образ людини -- волюнтаризм -- оптимізм -- ідейний світ -- мета вчинкової дії -- органи чуття -- психофізіологія -- психологія свідомості -- історична психологія -- структурна психологія -- емпіріокритицизм -- прагматичні парадокси -- теорія пасивного пристосування -- теорія активного пристосування -- теорія коригуючого пристосування -- характер дії -- психологія людського духу -- психологія характеру -- психологія особистості -- діалектика життя -- діалектика творчості -- характер любовного діалогу -- душа людини -- софійність -- сенс життя -- теорія вчинку -- Шопенгауер -- Рассел -- Мюллер -- психофізіологія органів чуття -- Фехнер -- Дарвін -- Юркевич -- Ніцше -- Рубінштейн
Анотація: Докладно й послідовно висвітлено рух світової психологічної думки в ХIХ й на початку ХХ ст. на засадах культорологічного підходу. Показано вагомий внесок українських психологів у поступі наукової психології, в розробці її методологічних засад.
Докладно та послідовно висвітлено рух світової психологічної думки в ХIХ і на початку ХХ століття на засадах культурологічного підходу.

Примірників всього: 15
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


159.9(091)
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології ХIХ – початку ХХ століття [Текст] : навч. посібник / В. А. Роменець. - Київ : Либідь, 2007. - 829 с. - ISBN 978-966-06-0485-8 : 69.10 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Історія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   
Кл.слова (ненормовані):
образ людини -- академічний стиль -- волюнтаризм -- оптимізм -- суперечка -- ідейний світ -- мета вчинкової дії -- органи чуття -- психофізіологія -- психологія свідомості -- історична психологія -- структурна психологія -- емпіріокритицизм -- прагматичні парадокси -- теорія пасивного пристосування -- теорія активного пристосування -- теорія коригуючого пристосування -- характер дії -- психологія людсьеого духу -- психологія характеру -- психологія особистості -- діалектика життя -- діалектика творчості -- характер любовного діалогу -- душа людини -- софійність -- сенс життя -- теорія вчинку
Анотація: Докладно й послідовно висвітлено рух світової психологічної думки в ХIХ й на початку ХХ ст. на засадах культорологічного підходу. Показано вагомий внесок українських психологів у поступі наукової психології, в розробці її методологічних засад.
Дод.точки доступу:
Головко, С. В. \ред.\
Медюк, Ю. Г. \ред.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)


908(477)
Ж74


   
    Життя етносу: соціокультурні нариси : навчальний посібник / керівн. авт. колект. Б. Попов. - Київ : Либідь, 1997. - 240 с. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні). - ISBN 5-325-00122-1 : 2.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Етнонаціональна культура--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна рефлексія -- етногенез -- нація -- етнонаціональні традиції -- етнічна культура -- духовність -- буття етносу
Анотація: Цей посібник допоможе збагнути складний ідейний комплекс нових явищ і смислів, розібратися у вихорі суперечливих думок і уявлень, відповісти на різні запитання про етнос, націю, звичаї і т. д.
Дод.точки доступу:
Ігнатов, В.
Степико, М.
Канак Федір \рецензент.\
Попов, Б. \керівн. авт. колект.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: В528425/2015/4
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2015р. N 4 (407)
Зміст:
Нові підручники "Світова література" для 7 класу. - С.3-6
Кл.слова: прес-реліз, навчальні книжки, конкурс підручників
Вількос, Галина. Конкурс "Жива класика" / Г. Вількос
Кл.слова: художня проза, виразне читання, артистизм
Віннічук, Галина. "Живіть віки братами!" За поемою Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату". Урок-компаративний аналіз, 6 клас / Г. Віннічук. - С.7-9
Кл.слова: план-конспект уроку, ідейний зміст, досліджування художнього тексту
Невінчана, Валентина. Вічній матері / В. Невінчана. - С.9
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Невінчана, Валентина. Диво / В. Невінчана. - С.9
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Бойко, Світлана. Генрі Лонгфелло. "Пісня про Гайявату" Ідеї миру, національного єднання. Урок світової літератури з елементами інтеграції та компаративного аналізу художнього тексту, 6 клас / С. Бойко, Г. Коломієць. - С.10-11
Кл.слова: план-конспект уроку, міфи корінного населення, національне єднання
Струць, Олександра. "Помиріться ж, мої діти, будьте друзями, братами!" За поемою Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату" (розділ "Люлька згоди") Урок світової літератури, 6 клас / О. Струць. - С.12-14
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз твору, художній переклад
Тіхомірова, Оксана. Пізнаємо світ разом із Джанні Родарі. За віршем "Листівки з видами міст". Урок світової літератури, 6 клас / О. Тіхомірова. - С.15-17
Кл.слова: план-конспект уроку, ідея твору, провідна тема
Ведмідь, Вікторія. Хлопчик з гітарою / В. Ведмідь. - С.17
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Невінчана, Валентина. "Маленька леді, яка спровокувала велику війну" книгою або бестселер на віки. За романом Гаррієт Бічер-Стоу "Хатинка дядька Тома". Система уроків, 6 клас / В. Невінчана. - С.18-23
Кл.слова: план-конспект уроку, рабовласництво, аналіз твору
Петричко, Ірина. Образи дядька Тома, Елізи, Джоржа Гарріса, Джорджа Шелбі, Євангеліни. За романом Гаррієт Бічер-Стоу "Хатинка дядька Тома". Спарений урок світової літератури, 6 клас / І. Петричко. - С.24-29
Кл.слова: план-конспект уроку, персонажі твору, літературні герої
Голінка, Богдана. Хайку / Б. Голінка. - С.29
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, мініатюра
Веремчук, Галина. Джеймс Олдрідж. "Останній дюйм". Своєрідність розв’язання проблем батьків і дітей. Урок світової літератури, 7клас / Г. Веремчук. - С.30-31
Кл.слова: план-конспект уроку, батько - син, взаємопорозуміння
Чередніченко, Аніта. Україна / А. Чередніченко. - С.31
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Чередніченко, Аніта. Рідний край / А. Чередніченко. - С.31
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Чередніченко, Аніта. Рідна мова / А. Чередніченко. - С.31
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Хижняк, Ольга. "Ніколи не знаєш на що ти здатний, доки не спробуєш". За оповіданнями Джеймса Олдріджа "Останній дюйм". Урок світової літератури, 7клас / О. Хижняк. - С.32-34
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз твору, вибір світогляду
Шершенюк, Соломія. Кросворд за романом Е. Портер "Поліанна" / С. Шершенюк. - С.34
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, запитання
Марчик, Олена. Роль літератури у формуванні духовних цінностей людини. Проект-мультимудійна презентація зі свтової літератури, 7клас / О. Марчик. - С.35-36
Кл.слова: план-конспект уроку, пріорітети, ідеали
Наталія Євілевич – лауреат Всеукраїнсько конкурсу "Вчитель року – 2014". - С.37
Кл.слова: Євілевич Наталія, педагогічне кредо, професійний портрет
Євілевич, Наталія. Михайло Лермонтов. "Герой нашого часу". Особливості композиції та її роль у розкритті ідейно-художнього задуму роману. Конкурсний урок, 9 клас / Н. Євілевич. - С.38-40
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз твору, композиція роману
Сахаров, Всеволод. "Евгений Онегин" Пушкина: даль свободного романа / В. Сахаров. - С.41-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: роман в стихах, аналіз твору, персонажі твору
Ганс Крістіан Андерсен / підготувала Т. Сергієнко. - С.47-48
Кл.слова: казка, казкар, підтекст
Комарова, Таїсія. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках світової літератури / Т. Комарова. - С.49-52
Кл.слова: самостійна діяльність, обдаровані діти, творчість
Ненько, Євген. Я пам'ятаю вечір той чудесний / Є. Ненько. - С.49-50
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Ненько, Євген. Природа чарівна, прекрасна / Є. Ненько. - С.50
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Вищепан, Олексій. Хайку / О. Вищепан. - С.50
Кл.слова: художня література, мініатюри, текст
Лисий, Дмитро. Дар Бога / Д. Лисий. - С.50
Кл.слова: художня література, казка, текст
Казакова, Аліса. Нові пригоди Барона Мюнхгаузена: Чудодійна корова / А. Казакова. - С.50-51
Кл.слова: художня література, казка, текст
Казакова, Аліса. Чарівна сокира / А. Казакова. - С.51
Кл.слова: художня література, казка, текст
Полтавець, Наталія. Пісня Солов'я / Н. Полтавець. - С.51
Кл.слова: художня література, казка, текст
Устименко, Олександр. Міфи про створення людини / О. Устименко. - С.51-52
Кл.слова: художня література, міфи, текст
Козакова, Олександра. Міфи про створення людини / О. Козакова. - С.52
Кл.слова: художня література, міфи, текст
Колісник, Анастасія. Чоловік і його Доля / А. Колісник. - С.52
Кл.слова: художня література, міфи, текст
Туренко, Юлія. Лист до Робінзона Крузо / Ю. Туренко. - С.52-53
Кл.слова: художня література, епістолярій, текст
Петрова, Ганна. Письмо к Евгению Онегину / Г. Петрова. - С.52
Кл.слова: художня література, епістолярій, текст
Фідкевич, Олена. Аудирование в школьном курсе русского языка. К вопросу отбора аудиативного материала с учетом задач компетентностно ориентированного обучения русскому языку в 5 классе : Закінчення. Початок див. "Всесвітня література в сучасній школі". - 2015. - №2, №3 / О. Фідкевич. - С.53-56
Кл.слова: мовознавство, тексти, завдання - тести
Баляльова, Надія. Зарифмированные правила / Н. Баляльова. - С.57-58
Кл.слова: орфограма, граматичні правила, текст
Байдак, Світлана. День землі . Інтегрований позакласний захід для учнів 6-8 класів / С. Байдак, І. Онуфрійчук, Т. Пірус. - С.59-63
Кл.слова: сценарій свята до Дня Землі, стан природи, конкурси
Всі примірники списані



    Дем’яненко, Світлана.
    Людина і світ у творчості Ф. Кафки. Урок за новелою "Перевтілення". Уроки зарубіжної літератури, 11 клас [Текст] : закінчення. Початок див. "Всесвітня література в сучасній школі". - 2015. - № 9 / С. Дем’яненко // . - С. 25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Рубрики: Літературознавство--Аналіз твору--Новела

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- художнє мислення -- ідейний задум -- образ дверей -- самітність -- байдужість близьких -- відчуження -- страждання
Дод.точки доступу:
Кафка, Франц (німецькомовний письменник ; 1883-1924) \о произв.\


Всі примірники списані



Шифр: С707612/2015/10
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2015р. № 10
Зміст:
Поліщук, Ярослав. Ефект Євромайдану і література / Я. Поліщук. - С.3-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Євромайдан, мас-медіа, інформація
Кореновська, Леслава. Багатоаспектність таланту Петра Сороки / Л. Кореновська. - С.18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубініна, Олена. Екранне втілення драматичних творів: особливості художнього перекодування / О. Дубініна. - С.29-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екранізація, драма, екранізований театр
Брайко, Олександр. Кінематографічний потенціал літературного тексту: моделювання простору у творчості В. Дрозда / О. Брайко. - С.41-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Мороз, Лариса. Модерність драматургії Котляревського: сприйняття та оновлення традицій / Л. Мороз. - С.57-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Швець, Алла. Найбільша жінка Галицької землі, яка завжди вміла “бути собою” (до 160-ліття від дня народження Наталії Кобринської) / А. Швець. - С.68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваннікова, Людмила. Як москаля у шори убрать: фольклорні сюжети XVII-XXI ст. про козацьку “трикстеріаду” / Л. Іваннікова. - С.76-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: козацький фольклор, фольклоризація текстів, функціонування фольклору
Зінченко, Ольга. Наративні стратегії в "Денних записках" Якова Марковича / О. Зінченко. - С.86-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Володимир та Розалія Винниченки: родинне листування (1921-1949 роки) : Продовження. Початок див. : Слово і Час. - 2015. - № 1-9 / уклад. Н. Миронець. - С.93-105
Дмитренко, Микола. Духовні верховини Володимира Качкана (до 75-річчя від дня народження) : [рецензія] / М. Дмитренко. - С.106-108
Кл.слова: Качкан В., про нього, ювілей, літературознавець
Моклиця, Марія. Прикарпатський збірник і довкола нього : [рецензія] / М. Моклиця. - С.109-111
Кл.слова: порівняльне літературознавство, українська література, література слов’янських країн
Свербілова, Тетяна. Транзит зі станції “Чорнобиль” повз станцію “Війна” до станції “Майбутнє” : [рецензія] / Т. Свербілова. - С.112-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модерний текст, науковий дискурс, пострадянська українська культура
Боронь, Олександр. У художньому світі Івана Котляревського / О. Боронь ; [рецензія]
Кл.слова: Котляревський І., про нього, поетика творів, Котляревський І., Енеїда, про твір
Набитович, Ігор. Ідейний заповіт Франка / І. Набитович
Лишак, Галина. Конференція, присвячена Наталії Кобринській : Йшла не тільки з духом часу, але й перд ним / Г. Лишак. - С.123-124
Кл.слова: Всеукраїнська конференція, Львів, 2015 р., Кобринська Н., про неї, Творчість Наталії Кобринської
Цимбал, Ярина. Дні науки в Інституті літератури: про нове, невідоме і недосліджене / Я. Цимбал, Л. Бербенець. - С.124-125
Кл.слова: круглий стіл, Київ, 2015 р., українська світова література, художнє слово
Миненко, Юрій. Конференція в Острозькій академії / Ю. Миненко. - С.125
Кл.слова: Всеукраїнська науково-практична конференція,Острог, 2015 р., творчість шістдесятників, аналіз текстів
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (26.11.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Набитович, Ігор.
    Ідейний заповіт Франка [Текст] / І. Набитович // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2015. - № 10
Рец. на кн. : Баган О. Іван Франко: інтерпретації / О. Баган. - Дрогобич, 2015. - 184 с.
. - ISSN 0236-1477


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (26.11.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)



Шифр: В528425/2016/3
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 3
Зміст:
Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Витяги із наказів Міністерства освіти і науки України від 05. 02. 2016 № 78 та від 22. 02. 2016 № 144. - С.2
Кл.слова: наказ МОН України № 78, 2016 р., наказ МОН України № 144, 2016 р., підручники для 8 класу
Кашуба, Євдокія. Т. Г. Шевченку / Є. Кашуба. - С.2
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Палій, Олександр. Творчий учитель - це вдумливий учитель. Роздуми з приводу порушеної Григорієм Клочеком проблеми у статті "Риторика слова і слайда" / О. Палій. - С.3-4
Кл.слова: творчий учитель, акторська майстерність учителя, емоції
Михайленко, Ірина. Cursed thunder or destroyed paradise / І. Михайленко. - С.5
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Ніколенко, Ольга. Квіти з Японії. Культурологічний підхід до викладання японської літератури в школі / О. Ніколенко. - С.6-11
Кл.слова: культурологічний підхід, принципи культурологічного підходу, функції культурологічного підходу
Костирко, Мирослава. Вивчення японської поезії. Система уроків, 6 клас / М. Костирко. - С.12-13
Кл.слова: культура Японії, образне мислення, зарубіжна література, 6 клас
Костирко, Мирослава. Природа - джерело натхнення японців, а її зображення - засіб вираження почуттів / М. Костирко. - С.12
Кл.слова: план-конспект уроку, культура японії, література японії
Костирко, Мирослава. Хайку Мацуо Басьо / М. Костирко. - С.12-13
Кл.слова: план-конспект уроку, хайку (хоку), Мацуо Басьо, хайку
Костирко, Мирослава. Виразне читання напам'ять хайку Мацуо Басьо / М. Костирко. - С.13
Кл.слова: план-конспект уроку, японська поезія, виразне читання
Слободянюк, Олена. Едгар По. " Золотий жук" Уроки зарубіжної літератури, 7 клас / О. Слободянюк. - С.14-19
Кл.слова: план-конспект уроку, творчість Едгара По, життєвий шлях Е. По
Слободянюк, Олена. Е. А. По - засновник жанру детективу у світовій літературі. Характерні ознаки та жанрове розмаїття детективів / О. Слободянюк. - С.14-15
Кл.слова: план-конспект уроку, жанр детективу, біографія Едгара По
Слободянюк, Олена. Е. По. Захопливий сюжет оповідання "Золотий жук". Особливості композиції твору - "Розповідь у розповіді" її художнє значення / О. Слободянюк. - С.16-18
Кл.слова: план-конспект уроку, По Едгар, Золотий жук, про твір, інтрига
Слободянюк, Олена. Е. По. "Золотий жук". Образи Леграна, Джупітера, оповідача / О. Слободянюк. - С.18-19
Кл.слова: план-конспект уроку, По Е., Золотий жук, про твір, характеристика образів
Вовк, Тамара. Розгадати загадку - само по собі нагорода. За оповіданням Артура Конана Дойла "Пістрява стрічка" Урок-розслідування, 7 клас / Т. Вовк. - С.20-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Дойл А. Конан, Пістрява стрічка, про твір, детективне оповідання
Роліна, Олександра. Варіації на тему роману "Пригоди Олівера Твіста" / О. Роліна. - С.25
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Нестерук, Надія. Образ Бермана. Гуманізм твору. За новелою О. Генрі "Останній листок". Урок зарубіжної літератури, 7 клас / Н. Нестерук. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, О. Генрі, Останній листок, про твір, творчість О. Генрі
Артем’єва, Юлія. О. Генрі, Мольєр / Ю. Артем’єва. - С.31, 45
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, малюнки
Костирко, Мирослава. О. Генрі. "Останній листок". Ідейний зміст новели. Урок зарубіжної літератури, 7 клас / М. Костирко. - С.32-33
Кл.слова: план-конспект уроку, О. Генрі. "Останній листок", про твір, аналіз твору
Приступа, Марина. Роздуми над новелою О. Генрі "Останній листок" / М. Приступа [и др.]. - С.33
Інші автори: Стасюк О., Стеценко О., Бойко Владислав
Кл.слова: учнівська творчість, творчі роботи, текст
Стецюк, Марія . Конструювання літературних загадок як ефективний прийом роботи з розвитку креативного мислення учнів / М. Стецюк. - С.34-35
Кл.слова: методика викладання зарубіжної літератури, літературні загадки, модель складання загадки
Романтический герой Джорджа Байрона. - С.36
Кл.слова: Байрон Джордж, про нього, романтичний герой, творчість Джорджа Байрона
Гротескный психологизм Эдгара По. Из книги Кэтрин ван Спэнкерен "Краткая история американской литературы". - С.37-38
Кл.слова: аналіз творів Едгара По, засновник детективного жанру, поезія Едгара По
Павліщенко, Яна. Лірична проза / Я. Павліщенко. - С.38, 41
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Николенко, Ольга. Импрессионизм - искусство впечатлений : Закінчення. Початок див. "Всесвітня література в сучасній школі". - №№ 1, 2. - 2016 / О. Николенко. - С.39-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імпресіонізм в літературі, символізм, психологічний імпресіонізм
Косиков, Георгий. Шарль Бодлер: между "восторгом жизни" и "ужасом жизни" / Г. Косиков. - С.42-45
Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього, творчість Шарля Бодлера, Бодлер Ш., Квіти зла, про твір
Лисюк, Ірина. Шарль Бодлер / І. Лисюк. - С.45
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, малюнок
Осадча, Юлія. Сучасна дитяча зарубіжна література / Ю. Осадча. - С.46-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитяча література, література для дітей, популяризація дитячої літератури
Эпштейн, Михаил. К истории и значению слова "совок" / М. Эпштейн. - С.51-53
Кл.слова: назва, походження, тлумачення
Стецюк, Марія . Учитель так влаштований на світі... / М. Стецюк. - С.54
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Стецюк, Марія . Переживаю мить чудову / М. Стецюк. - С.54
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Стецюк, Марія . "Дев'ятий" пише твір зі Світової... / М. Стецюк. - С.54
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Стецюк, Марія . На жаль, приходиться не раз чувати... / М. Стецюк. - С.54
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Чібалін, Дмитро. З вірою в серці / Д. Чібалін. - С.55
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Т465626091/2001/3

    Тема: на допомогу вчителю зарубіжної літератури [Текст] : громадський науково-методичний журнал / Українська асоціація викладачів зарубіжної літератури.
   № 3 : Література Просвітництва / ред. Ю. І. Ковбасенко. - Київ : [б. в.], 2001. - 126 с. - 10.00 грн.

Рубрики: Літературознавство--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
просвітництво
Дод.точки доступу:
Ковбасенко, Ю. І. \ред.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)




    Віннічук, Галина.
    "Живіть віки братами!" За поемою Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату". Урок-компаративний аналіз, 6 клас [Текст] / Г. Віннічук // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2015. - N 4(407). - С. 7-9

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- ідейний зміст -- досліджування художнього тексту

Всі примірники списані





    Костирко, Мирослава.
    О. Генрі. "Останній листок". Ідейний зміст новели. Урок зарубіжної літератури, 7 клас [Текст] / М. Костирко // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2016. - N 3. - С. 32-33

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- О. Генрі. "Останній листок", про твір -- аналіз твору

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Уманська, Тамара.
    В своїй хаті своя правда, і сила, і воля. Національна самовизначеність у посланні Т. Г. Шевченка "І мертвим, і живим, і ненародженим..." / Т. Уманська // Українська мова та література : газета для вчителів української мови та літератури. - 2019. - № 6. - С. 59-67. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Тарас Шевченко, І мертвим, і живим, і ненародженим... -- жанр послання -- художньо-ідейний зміст твору

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



140.8
Л 76


    Лончина, Богдан.
    Камо градєш? : розважання на світоглядові теми / Б. Лончина. - Мюнхен ; Міттенвальд : О. Н. Вояковський, 1947. - 72 с. - (Бібліотека "Християнського шляху" ; ч. 6). - 200.00 грн.
Характеристики примірника:
Прим. 44400 : папір ; оригінал ; не конволют ; поганий ; задовільне (поношене)
Примітки про особливості:
Прим. 44400 : РІДКІСНІ ВИДАННЯ,
Примітки про походження:
Прим. 16 : Українська молодь Христові. Львів.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Світогляд--Філософські типи--Монографії

   Релігійний світогляд--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
світ і людина -- бог і церква -- мораль -- джерела світогляду -- ідейний позитивізм

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)




    Полтавець-Гуйда, Оксана Вікторівна.
    Мистецтво діорами і панорами. "Штурм Турецького валу" Віктора Полтавця / О. В. Полтавець-Гуйда // Культура і сучасність : альманах. - 2020. - № 2. - С. 158-163. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
історико-батальний живопис -- діорама -- панорама -- композиція -- ідейний задум -- ілюзорність -- матеріалізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Вірченко, Т.
    Засади оцінки та канонізації драматургічних творів українськими публіцистами кінця XIX початку XX ст. / Т. Вірченко, Р. Козлов // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 3. - С. 113-119. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
українська драматургія -- літературний канон -- межа століть -- публіцистика -- літературна критика -- театральна критика
Анотація: Предметом дослідження є драматургічний канон, проблема якого є нагальною для кожної нації. Як доволі мінливе явище театр різко реагує на соціальний запит. Тому важливо усвідомлювати ті критерії та засади, за якими можуть бути оцінені драматургічні твори, придатні для входження в національний канон. Метою розвідки є виокремлення на матеріалі публіцистики кінця XIX – початку XX століття критеріїв канону драматургічних творів, критеріїв, перевірених не тільки часом, а й інтелектом. Досвід українських публіцистів кінця ХІХ – початку ХХ ст. у цій галузі є надзвичайно важливим. Розділені в державному і в етнічному сенсі, українці виробляли систему спільних кодів, зокрема й культурних. Причому переважно брали за взірець досвід сформованих історичних націй зі сталою театральною історією. В результаті дослідження з’ясовано, що розробка таких засадничих кодів велася одночасно в кількох напрямах. Це і вироблення принципів оцінки поетичної мови, і встановлення вимог до особистості автора, і відбір оригінальних творів національної літератури як взірцевих, і формування жанрового репертуару театрів. Через специфіку тогочасного розуміння просвітницької ролі драматичної літератури та вистав варто говорити і про ідеологічну частину вимог до якісного художнього твору. Актуальний ідейний зміст розглядався (Іван Франко, Микола Євшан, Леся Українка) як обов’язковий чинник успіху твору. Однак він повинен не зумовлювати дидактизм, а служити радше ілюстративним матеріалом. Сергій Єфремов, говорячи про українську драматургію зазначеного періоду вже з позицій історика літератури, головну увагу зосереджував на сценічності та змісто-формальній цілісності п’єси. Виявлені критерії формування канону становлять новизну дослідження та його практичне значення, ставши мірилом оцінки тих творів, що ними можна розширити український драматургічний канон. Загалом формування канону є позитивно-дискутивним явищем, адже приводить до пошуку точок дотику і відновлення цілісності роз’єднаної національної літератури та культури
Дод.точки доступу:
Козлов, Р.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Малець, О.
    Міжнародний соціалістичний рух напередодні Першої світової війни / О. Малець // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 6. - P56-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
соціалізм -- ІІ Інтернаціонал -- капіталізм -- парламент
Анотація: У статті розглянуто особливості діяльності міжнародного соціалістичного руху напередодні Першої світової війни. З'ясовано, що, попри зростання ролі соціалістів у суспільнополітичному житті європейських держав, вони репрезентували лише організований робітничий рух. Лівим удалось досягнути значного успіху в пропаганді соціалістичних гасел та організації робітничого класу після витіснення анархістів. Попри задекларовану єдність у ІІ Інтернаціоналі, соціалісти з різних країн не мали спільного бачення перспектив розвитку соціалістичного руху, його цілей та пріоритетів, а також ставлення до співпраці з офіційними урядами держав. Це спричинило ідейний поділ на реформістів та радикалів у соціалістичному русі. Більшість лівих об'єднань та рухів були переконані, що австрійсько-сербський конфлікт удасться локалізувати і він не стане початком масштабних військових дій. Доведено, що ідеологічно-політичні поділи у ІІ Інтернаціоналі зрештою стали причиною розколу міжнародного соціалістичного руху з початком масштабних бойових дій у Європі.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Адорно, Т.
    Актуальність філософії (переклад, анотація і примітки Віталія Брижніка) / Т. Адорно // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P99-106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- актуальність -- проєкт -- тотальність -- буття -- суб'єкт -- історія -- сенс -- тлумачення -- дійсність
Анотація: Свою роботу "Актуальність філософії" молодий філософ-неомарксист Теодор Адорно прочитав улітку 1931 року як лекцію, вступаючи на посаду приват-доцента Франкфуртського університету імені Йогана Вольфґанґа Ґете. У цій лекції Т. Адорно критично проаналізував філософію позитивізму, неокантіанство, філософію життя та феноменологічне вчення Едмунда Гуссерля, ідейно впливових течій і шкіл німецької філософії, що мали статус панівного теоретичного знання в суспільстві. Також Т. Адорно здійснив неомарксистську критику онтологічних проєктів таких німецьких філософів, як Макс Шелер та Мартін Гайдеґґер, які зазнали ідейного впливу Гуссерлевого вчення. На переконання Т. Адорно, ці онтологічні проєкти через первинну присутність у них ірраціоналістичних елементів існування людини формують таку манеру суб'єктивного мислення, що не спроможне дієво поєднати його суб'- єкта із зовнішньою дійсністю. Иншим об'єктом критики Т. Адорно була філософія Віденського гуртка, яка, на його переконання, хоча й переймалася розглядом людини як суб'єкта емпіричного пізнання, однак не зауважила дійсну суть його існування як історичної істоти. Неомарксист Т. Адорно запропонував убачати спільний сцієнтизм феноменології, філософії емпіріокритицизму та Віденського гуртка такою теоретичною тенденцією, котра неспроможна надавати аподиктичні відповіді на основні, сутнісні питання людського буття як історично плинного. Тим самим ця теорія доводить свою ідейну недосконалість, а також й історичну неактуальність. Виходячи зі своєї критики цієї філософії, Т. Адорно запропонував власне, неомарксистське бачення філософії, котра мусить замінити попередню філософію як панівну в суспільстві. Ця нова, матеріялістична теорія, що перебуває в буттєвому діялектичному зв'язку із соціяльною практикою, має сприяти самостійному тлумаченню суб'єктом буттєвих сенсів та історичних картин, що формує за допомогою понять його розуміння соціальної дійсності як історичної, і водночас вона мусить ідейно скасовувати претензії будьякої філософії на статус офіційної теорії. У цій лекції Т. Адорно також представив ідейний задум свого вчення про людське буття, суть якого у зміненному вигляді він пізніше експлікував у "Негативній діялектиці" (1966), у своєму головному філософському творі

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)