Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (7)Мережеві ресурси (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтеграція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 591
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Diachok, Nadiia.
    Professional lexical competence development in blended learning [Електронний ресурс] / N. Diachok. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P65-76, DOI 10.28925/2617-5266.2023.84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна компетенція -- лексична компетенція -- змішане навчання -- мовні навички -- вища освіта
Анотація: Інтеграція України у світове співтовариство вимагає від майбутніх фахівців досконалого володіння іноземними мовами. Кількість годин, відведених на вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти, є недостатньою для формування всіх видів іншомовної компетенції, зокрема іншомовної лексичної компетенції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Dodonova, V.
    Socio-philosophical aspects of the problem of internationalization of higher education: the experience of Borys Grinchenko Kyiv University = Інтернаціоналізація вищої освіти: досвід Київського університету імені Бориса Грінченка / V. Dodonova, M. Kolinko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P18-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- вищі навчальні заклади -- інтернаціоналізація -- полікультурна освіта -- стратегії інтернаціоналізації -- міжкультурна комунікація -- Київський університет імені Бориса Грінченка
Анотація: У статті досліджуються процес і форми інтернаціоналізації вищої освіти. Артикульовано, що в умовах перетворення мобільності на істотну ознаку способу життя освіченої людини, інтернаціоналізація вищої освіти стає одним з ключових векторів розвитку університетської діяльності. Проаналізовано проблеми інтернаціоналізації освіти, включаючи проблему полікультурної освіти та міжкультурної комунікації. Зазначається, що студентське середовище перетворюється на широкий глобальний простір для безпосередньої взаємодії великих мас представників різних культурних форм та традицій. Доведено актуальність інтернаціоналізації вищої освіти у формуванні європейської науково-освітньої мережі й транснаціонального інтелектуального простору. Подано досвід Київського університету імені Бориса Грінченка в цьому векторі наукової і педагогічної діяльності. Стаття спирається на програмні документи освітнього простору Європейського Союзу. Зазначено, що в сфері вищої освіти глобалізація проявляється в мобільності студентів та академічного персоналу, їх інтеграції в міжнародне освітнє коло задля співпраці, обміну знаннями. Інтернаціоналізація вищої освіти сприяє формуванню «суспільства знань». Проаналізовано переваги та ризики процесу інтернаціоналізації вищої освіти в українському суспільстві. Проблематизовано соціальні виклики у міжнародному та вітчизняному освітньому просторі, зокрема нерівномірність у розподілі мобільних потоків, а також створення гідного рівня життя для науковців та спеціалістів високої кваліфікації. Підкреслюється, що явища "капсулювання" та "розчинення" є ризиками на шляху інтернаціоналізації освіти. Показано, як процеси інтернаціоналізації освіти стимулюють розвиток вищих навчальних закладів. Автори статті наполягають на раціоналізації процесу інтернаціоналізації вищої освіти та обов'язковому врахуванні його ціннісних складових. Він має бути ретельно організованим, вдумливим компонентом міжнародної інституційної дії. Підсумовано, що інтеграція Київського університету імені Бориса Грінченка в світові процеси сприяє оновленню його науково-освітнього, особистісного й організаційного потенціалу на індивідуальному, інституціональному й системному рівнях
Дод.точки доступу:
Kolinko, M.
Марина Колінько
Віра Додонова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Frotveit, M.
    Conceptual principles of research of the problems of adaptation and integration of Muslim Female refugees in Germany = Концептуальні засади дослідження проблем адаптації та інтеграції біженок-мусульманок у Німеччині / M. Frotveit, A. Shkodych // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 3/4. - P31-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- біженки-мусульманки -- гендерна нерівність -- жінки-біженки -- інтеграція -- Німеччина -- пандемія -- притулок
Анотація: Стаття присвячена дослідженню проблем біженок-мусульманок до Німеччини. Автори розглядають процес біженства мусульманських жінок до Німеччини в умовах підвищеного рівня конфліктності в державах їх походження як окремий вид біженства. Зроблена спроба охарактеризувати психосоціальний стан жінок-біженок, які прибули до Німеччини, та визначити їх якісні та кількісні характеристики. Акцентовано увагу на факторах, які впливають на участь мусульманських жінок-біженок у суспільному житті. Наше дослідження доводить, що біженці є окремою складовою німецького суспільства, оскільки вони безпосередньо впливають на демографічну та соціально-економічну ситуацію в Німеччині. Забезпечення стабільного та ефективного соціально-економічного розвитку Німеччини із залученням усіх категорій населення безпосередньо пов’язано з реалізацією державної політики. Дослідження гендерних аспектів біженства допоможе визначити ключові проблеми, вирішення яких сприятиме швидкій адаптації та інтеграції мусульманських біженок до німецького суспільства, а в перспективі – активно залучати їх до розвитку німецького суспільства. Результати дослідження допомогли в аналізі процесів інтеграції та адаптації мусульманських біженців як окремої частини біженців. Біженки є найбільш вразливою категорією біженців, тому ними легко маніпулювати та зловживати їх довірою. Виявлення проблем під час інтеграції допоможе вдосконалити механізми захисту біженців та шукачів притулку. Окремо автори зосередились на впливі пандемії COVID19 на прийом та адаптацію біженок, а також на встановленні нових правил для задоволення основних потреб біженців у притулках, проблемою яких є антисанітарія та неможливість соціального дистанціювання. Пандемія COVID-19 змінила процес прийняття рішень та процедури прийому біженців, тому аналіз викликів вказує на слабкі місця в механізмах прав біженців
Дод.точки доступу:
Shkodych, A.
Анна Шкодич
Марина Фротвейт


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Luhova, T.
    Journalism education based on serious games = Журналістська освіта на основі серйозних ігор / T. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 92-105, DOI 10.28925/2414-0325.2021.118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
журналістська освіта -- серйозні ігри -- ігрове навчання -- глибоке навчання
Анотація: У статті обґрунтовано використання серйозних ігор для навчання за спеціальністю 061 Журналістика. Серйозні ігри розглядаються як інформаційнокомунікаційні технології навчання журналістів. Проаналізовано відомі серйозні ігри журналістського напряму. Визначено роль серйозних ігор у курсах «Інтернетжурналістика», «Блогінг», «Міжнародна журналістика», «Фактчекінг», «Арт-журналістика» тощо. Описано проект серйозної гри «J-chess» для журналістів, використовуючи універсальну мову моделювання (UML). Це дало можливість виявити переваги застосування серйозних ігор у журналістській освіті: застосування принципів активного та проблемно-орієнтованого навчання на основі ігор, приємного та глибокого занурення у професійні питання та освітні теми. Серйозні ігри також є основою для зміцнення міжпредметних зв'язків обов'язкових і вибіркових дисциплін професійної підготовки журналістів. Зміст та принципи серйозних ігор сприяють досягненню результатів навчання, визначених Стандартом вищої освіти у галузі журналістики. Це підтвердили результати чотирирічних опитувань студентів. Висвітлюються проблемні питання для практики серйозних ігор у навчальному процесі: цифрова нерівність, доступність відеоігор, відсутність інтеграції серйозних ігор з електронними системами навчання, готовність учнів до гри, дидактичний вплив гри та етичні дилеми. Акцентовано на необхідності створення методичного забезпечення серйозних ігор, визначення їхньої ролі і місця у структурі навчальної дисципліни, формулювання принципів та алгоритмів педагогічного супроводу серйозних ігор. Розв'язання цих проблем сприятиме розвитку академічної та практичної підготовки майбутніх журналістів за допомогою серйозних ігор, активізує розробку серйозних ігор, зблизить галузі ігрової індустрії та освіти. Інтеграція серйозних ігор з онлайн-навчанням стане основою для трансмедіа навчання. А це призведе до підвищення якості освіти та рівня задоволеності випускників та зацікавлених сторін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
327(477+436)
У 45


   
    Osterreichisch-Ukrainische Begegnungen = Українсько-австрійські зустрічі / Ю. Андрухович [та ін.] ; дар. Л. Л. Товажнянський. - 2-ге, розшир. вид. - Львів : ВНТЛ-Класика, 2013. - 374 s. - ISBN 978-966-8849-46-6 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Зовнішня політика--України--Австрія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
європейська інтеграція України -- зовнішня політика України -- державна інформаційна політика -- україно-австрійські стосунки
Перейти до зовнішнього ресурсу Анотація, зміст

Дод.точки доступу:
Андрухович, Юрій
Берка, Зігрід
Гаврилів, Тимофій
Грицак, Ярослав
Кияк, Тарас
Купцова, Анна
Курков, Андрій
Расевич, Василь
Рихло, Петро
Саєнко, Олександр
Щавинська, Людмила


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Sapaty, P. S.
    Symbiosis of distributed simulation and control under spatial grasp technology [Текст] / P. S. Sapaty // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2020. - N 3. - С. 23-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
розподільне моделювання -- інтеграція моделювання з керуванням -- фізичний світ -- віртуальний світ -- виконавчий світ -- технологія просторового захоплення -- архітектура високого рівня

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
   373.2.091.214-048.58:159.955
   S88


   
    STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт : альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників / науковий керівник К. Л. Крутій. - 2-ге вид. виправлене. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2019. - 146 с. - ISBN 978-966-191-229-7 : 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Програми для дошкільної освіти і виховання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
методологічні засади -- програма STREAM-освіти -- інтеграція -- інтегрований підхід -- методичні засади -- види дитячої діяльності -- пізнавальна інформація
Дод.точки доступу:
Крутій, Катерина Леонідівна \науковий керівник.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.


    Sukhiashvili, D.
    A comparative analysis of Georgia's European integration policy during the presidency of M. Saakashvili and after the change of power October 1, 2012 = Порівняльний аналіз євроінтеграційної політики Грузії під час президентства М. Саакашвілі і після зміни влади 1 жовтня 2012 року / D. Sukhiashvili // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P82-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Грузія -- зовнішня політика Грузії -- європейська інтеграція Грузії
Анотація: У статті аналізується зовнішня політика Грузії щодо інтеграції в ЄС з 2003 року. Політика інтеграції Грузії в ЄС була активізована після "революції троянд". Новий президент Грузії М. Саакашвілі користувався сильною підтримкою Заходу, але російсько-грузинська війна в 2008 році, невдалі реформи, високий рівень безробіття зробили його непопулярним серед грузин, а в жовтні 2012 року люди проголосували проти правлячої партії. Поразка на парламентських виборах в 2012 р стала величезним ударом для Саакашвілі та його прихильників. Вони почали дискредитувати політику нового коаліційного уряду (особливо зовнішньої політики), стверджуючи, що метою зовнішньої політики Грузії більше не є європейська і євроатлантична інтеграція, й що представники нового уряду є агентами Кремля. Аналіз зовнішньої політики Грузії в контексті інтеграції в ЄС показує, що пріоритети зовнішньої політики Грузії не змінилися. Метою зовнішньої політики Грузії й надалі залишається подальша інтеграція в ЄС
Дод.точки доступу:
Сухіашвілі Давіт


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
327:061.1(4)ЄС
M54


   
    The Member States of the European Union [Текст] / ред.: S. Bulmer, Ch. Lequesne. - New York : Oxford University Press, 2005. - 19, окр. паг. с., 399 с. - (The New European Union Series). - ISBN 978-0-19-925281-7 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Зовнішня політика--Європейський Союз

Кл.слова (ненормовані):
європеїзація -- національна політика -- інтеграція
Дод.точки доступу:
Bulmer, S. \ed.\
Lequesne, Ch. \ed.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.


    Zaskaleta, S.
    Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries / S. Zaskaleta // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 68-72, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв’язки -- interdisciplinary connections -- інтеграційні класи -- integration classes -- професійна підготовка -- interdisciplinary integration -- міждисциплінарна інтеграція
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)