Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтегрований підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
373.212.120.4-053.4](477)
П 16


    Панченко, А.
    Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку / А. Панченко, Р. Корендо // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 4–11. - Зміст: Завдання педагогів у роботі з дітьми раннього віку ; Організація життєдіяльності дітей на засадах інтеграції ; Планування як основа ефективності освітнього процесу ; Розвивальний потенціал інтегрованих занять ; Структура інтегрованого заняття ; Додаток 1. Перспективно-календарне планування освітнього процесу в першій молодшій групі ; Додаток 2. Людині рівно рік : конспект комплекс. інтегр. заняття для дітей раннього віку.
УДК

Рубрики: Діти раннього віку--організація навчання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- організація навчання -- інтегрований підхід -- блочно-тематичне планування -- перпективне календарне планування -- організація життєдіяльності -- завдання педагогів -- навколишнє середовище -- пізнавальна сфера -- динамічне засвоєння знань -- спіралеподібне засвоєння знань -- інтегровані заняття
Дод.точки доступу:
Корендо, Р.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.
371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 22–29. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегроване навчання--математика--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- міжпредметні зв'язки -- геометричні фігури -- методика викладання -- математика -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Скворцова, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 29–32. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегроване навчання--математика--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- математика -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Скворцова, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 22–25. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегроване навчання--математика--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована форма навчання -- інтегроване навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- математика -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Скворцова, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Нікогосян, Левон.
    Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів - інтернів / Л. Нікогосян, І. Науменко, О. Красна // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2018. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція знань -- міждисциплінарна інтеграція -- інтегрований підхід -- фармацевтична технологія -- післядипломна освіта
Дод.точки доступу:
Науменко, Ірина
Красна, Ольга


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


   
    Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1(607). - С. 4–11. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Освітні технології--освітній нетворкінг--початкова школа

   Комунікативність--спілкування--початкова школа


Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- освітній нетворкінг -- комунікативність -- спілкування -- соціальні проблеми -- інтегрований підхід -- інтелектуальний розвиток -- мовно-комунікативна культура
Анотація: У статті розповідається про проведення освітнього нетворкінгу на тему: "Авторський археологічний тур – локація "Ольвія" в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Якименко, С.
Тимченко, А.
Іванець, Н.
Філімонова Т., Дрозд О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Авер’янова, Ніна Миколаївна.
    Цивілізаційний розвиток українського народу: культуротворчі аспекти [Текст] / Н. М. Авер’янова, Т. С. Воропаєва // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
цивілізація -- інтегрований підхід -- український народ -- культуротворення -- образотворче мистецтво
Дод.точки доступу:
Воропаєва, Тетяна Сергіївна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Шкуренко, О. В.
    Формування цифрової та інноваційної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи за допомогою техніки ебру / О. В. Шкуренко, О. П. Сакалюк, С. П. Стецик // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 201-214. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
арт-терапія -- ебру -- інноваційні техніки навчання -- інноваційна діяльність -- інтегрований підхід -- казкотерапія -- цифрова компетентність -- цифрові технології
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до формування інноваційної та цифрової компетентностей у майбутніх учителів початкової школи; розкрито сутність поняття «інноваційна компетентність педагога»; визначено показники готовності майбутнього вчителя початкової школи до впровадження інновацій в школі та розглянута класифікація рівнів інноваційної діяльності майбутніх педагогів. Обґрунтовано необхідність нововведень у діяльності майбутніх вчителів початкової школи, які приведуть до якісних змін у навчально-виховному процесі в закладах освіти, а також наближення результатів їх діяльності до стандартів європейського освітнього простору. Авторами статті було звернено увагу на опис цифрової компетентності педагогічного працівника відповідно до Концепції розвитку педагогічної освіти, Європейських рамкових документів про цифрову компетентність; наголошено на важливості впровадження у педагогічний процес науковотехнічних, творчих та інформаційних інновацій; прогнозовано необхідність формування у майбутніх вчителів початкової школи професійної готовності до інноваційної діяльності; окреслені оптимальні умови для майбутніх педагогів до пошуку, підбору та використання цифрових та інноваційних інструментів в освітньому процесі. Проведене заняття допомагає сформувати знання y майбутніх учителів початкової школи про техніку ебру як технологію малювання на воді; здатність до формулювання творчих задумів; розвинути художню і технічну обдарованість, технічне мислення у процесі творчої діяльності, художнє сприйняття (відчуття кольору, форми, емоційної виразності об’єкту; уміння застосовувати знання про технологію ебру під час планування власної професійної діяльності; володіти політехнічними вміннями: організовувати робоче місце, планувати трудовий процес, здійснювати технологічні операції, обмінюватися повідомленнями та організовувати співпрацю з використанням засобів ІКТ у процесі розв’язування завдань навчального, дослідницького і практичного характеру. Стаття містить результати пошуку та реалізації формування цифрової та інноваційної компетентностей у вчителів початкової школи за допомогою техніки малювання на воді ебру. Досягнення високого рівня сформованості інноваційної та цифрової компетентностей майбутніх учителів початкової школи можливе за наявності ознак: високий рівень креативності, творчого потенціалу особистості педагогів; наявність професійної і мотиваційної готовності до інноватики в освіті; виконання комплексу навчальних завдань, спрямованих на підвищення творчої активності студентів. Методика формування інноваційної та цифрової компетентностей, що представлена в статті, може бути адаптована під використання інших технологій та технік, наприклад оригамі, ізонитка, аплікація, вишивка тощо. З’ясування рівнів обізнаності студентів щодо використання техніки малювання на воді на початку та в кінці заняття дозволило підтвердити успішне досягнення мети та завдань заняття.
Дод.точки доступу:
Сакалюк, О. П.
Стецик, С. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.
364-78:352.07
К 78


   
    Кращі практики. Надання соціальних послуг на базі громади для дітей в Україні : тематичне дослідження / Дитя́чий фонд ООН (UNICEF). - Київ : UNICEF, 2021. - 33 с. - (Спільно). - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Соціальні послуги

Кл.слова (ненормовані):
ситуація -- заходи -- планування -- бюджетування -- інтегрований підхід -- кейс-менеджмент
Анотація: Завдання тематичного дослідження - продемонструвати, чого можна досягти на місцевому рівні шляхом реформування сфери надання соціальних послуг дітям та сім’ям із дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах, а також визначити підтримуючі та обмежувальні фактори, які потребують особливої уваги на місцевому, регіональному та національному рівнях для подальшого розвитку інтегрованого надання послуг в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.unicef.org/ukraine
Утримувачі документа:
Дитя́чий фонд ООН (UNICEF)

Дод.точки доступу:
Дитя́чий фонд ООН (UNICEF)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.


    Іонова, О.
    Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР / О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 143-154. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- інтеграція -- інтегрований підхід -- мистецтво -- регіональність -- школярі
Анотація: У статті розкриваються особливості здійснення інтегрованого підходу у процесі естетичного виховання школярів у КНР. Висвітлено можливості використання мистецтва при викладанні різних предметів (математика, мова та література, історія тощо). Авторами зазначається, що предмети естетичного циклу (музичне, образотворче, театральне мистецтва) також тісно пов'язуються між собою в освітньому процесі школи. Характерною особливістю естетичного виховання школярів у КНР є врахування регіональності (відмінностей у розвитку мистецтва залежно від регіону країни), що зумовлене різними історичними, соціально-економічними та культурними факторами розвитку різних регіонів КНР та посилює зв'язок мистецтва й історії, економіки і географії.
Дод.точки доступу:
Лупаренко, С.
Лахмотова, Ю.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)