Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міждисциплінарна інтеграція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
378:7/9]-048.35
Т 33


   
    Теоретико-методологічні засади інтеграції змісту гуманітарної освіти у вищих навчальних закладах негуманітарного профілю : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 335 с. - ISBN 978-966-644-282-9 : 125.24 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Гуманітарна освіта--Осучаснення--Наукові видання

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарна освіта -- культурознавчі дисципліни -- міждисциплінарна інтеграція -- професійно орієнтоване мовлення -- екологія мови -- боротьба з суржиком -- медіаосвіта
Анотація: У монографії досліджено проблему модернізації змісту освіти в контексті трансформації українського суспільства, що здійснюється під впливом глобалізаційних та євроінтеграційних процесів; визначено інноваційні підходи у розв'язанні теоретичних, методологічних і методичних проблем розвитку вищої гуманітарної освіти, осучаснення її змісту відповідно до останніх вітчизняних і світових напрацювань у галузі гуманітаристики.
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 40
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (9),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (10)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (9),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (10)

Знайти схожі

2.
74.00я43
П 24


    Конопленко, Людмила Олександрівна.
    Визначення змісту навчання усного спілкування майбутніх фахівців із інформаційної безпеки / Л. О. Конопленко // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 3. - С. 13-17
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Майбутні фахівці

Кл.слова (ненормовані):
спеціальні цілі -- ділова гра -- екстралінгвістичні чинники -- зміст навчання -- міждисциплінарна інтеграція
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.


    Нікогосян, Левон.
    Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів - інтернів / Л. Нікогосян, І. Науменко, О. Красна // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2018. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція знань -- міждисциплінарна інтеграція -- інтегрований підхід -- фармацевтична технологія -- післядипломна освіта
Дод.точки доступу:
Науменко, Ірина
Красна, Ольга


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Zaskaleta, S.
    Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries [Текст] / S. Zaskaleta // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 68-72, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв’язки -- interdisciplinary connections -- інтеграційні класи -- integration classes -- професійна підготовка -- interdisciplinary integration -- міждисциплінарна інтеграція
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
Шифр: Б222100/2022/2
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 2
Зміст:
Шевченко, Олена Василівна. Модернізація бібліотек закладів вищої освіти України / О. В. Шевченко, В. Г. Спрінсян. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модернізація бібліотек, автоматизовані бібліотечно-інформаційні системи, соціальні мережі
Пугач, Любов Юріївна. Перспективи інноваційних змін у бібліотечній діяльності: погляди вітчизняних вчених / Л. Ю. Пугач. - С.14-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифровізація бібліотек, бібліотечна інновація, бібліотечно-інформаційне обслуговування
Терентьєв, Сергій Олександрович. Електронні ресурси в системі комунікацій публічних бібліотек України / С. О. Терентьєв. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні ресурси, документознавство, нормативно-правовий акт
Ільницький, Віталій Андрійович. Інформаційно-творча діяльність бібліотек: актуальність сучасних практик / В. А. Ільницький. - С.26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-творча діяльність бібліотек, актуальні практики, інноваційні проєкти
Черняк, Ірина Володимирівна. Трансформація мережі публічних бібліотек під впливом децентралізаії / І. В. Черняк. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: децентралізація, об’єднана територіальна громада, реформування
Вовк, Наталія Степанівна. Моніторинг відкритих джерел інформації про діяльність книжкових видавництв як джерело для організації маркетингової кампанії / Н. С. Вовк. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: книжкове видавництво, просування, відкриті джерала інформації
Дуднік, Олександр Якович. Бібліографічні видання з питань української державності 1917-1921 років: крізь призму переосмислення історичного минулого / О. Я. Дуднік. - С.45-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Українська держава, російсько-українські війни, національно-визвольна війна
Ржеуський, Антоній Валентинович. Інформаційне обслуговування користувачів бібліотек технічних закладів вищої освіти України в умовах карантину та воєнного стану: порівняльний аналіз / А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець, В. В. Добровольська. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вебсайт, дистанційні послуги, воєнний стан
Сахарова, Марія Петрівна. Розробка та актуалізація комунікаційної політики бібліотеки в умовах воєнного стану: кризові комунікації / М. П. Сахарова, Я. О. Хіміч. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кризові комунікації, комунікаційна політика, соціальні мережі
Чередник, Людмила Анатоліївна. Діяльність українських масмедіа під час російсько-української війни / Л. А. Чередник. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: масмедіа, інформаційний контент, ідіома
Лісіна, Світлана Омельянівна. Особливості інформаційного забезпечення підвищення кваліфікації працівників / С. О. Лісіна. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: управління розвитком персоналу, підвищення кваліфікації, база даних
Клименко, Оксана Зіновіївна. Дистанційне навчання бібліотечних працівників Національної академії наук України: теоретико-методологічні засади / О. З. Клименко, О. Л. Сокур. - С.87-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, підвищення кваліфікації, бібліотечний працівник
Комова, Марія Василівна. Міждисциплінарна інтеграція як елемент управління якістю освіти / М. В. Комова, Ж. В. Мина, Т. М. Білущак. - С.93-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міждисциплінарна інтеграція, інноваційні технології, інформатизація
Яворська, Тетяна Михайлівна. Інноваційні технології та методи навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців інформаційно-бібліотечної сфери / Т. М. Яворська. - С.101-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інноваційні технології, підготовка фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи
Палеха, Юрій іванович. Гуманізація професійної підготовки фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи за умов дистанційного навчання / Ю. І. Палеха, Н. Ю. Зозуля. - С.108-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: онлайн-курси, культурно-відповідальне навчання, бібліотечна та архівна справа
Кошелєва, Оксана Борисівна. Формування моделі надання освітніх послуг ЗВО в умовах воєнного стану / О. Б. Кошелєва, О. А. Кравчук, О. В. Цисельська. - С.114-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, освітній процес, воєнний стан
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ГП ЧЗ

Знайти схожі

6.


    Джуринський, П. Б.
    Міждисциплінарний підхід у методиці викладання спортивних дисциплін майбутнім фахівцям фізичного виховання / П. Б. Джуринський // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 84-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
спортивні дисципліни -- підготовка -- міждисциплінарна інтеграція -- методи -- мотивація -- коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу
Анотація: Недостатність глибини міждисциплінарної інтеграції призводила, до недостатнього засвоєння студентами низки тем. У дослідженні представлено результати з визначення методичних аспектів викладання спортивних дисциплін з урахуванням міждисциплінарних зв’язків. Підготовка майбутніх фахівців здійснювалася з урахуванням поглиблення міждисциплінарних зв’язків, активізацією самостійної діяльності студентів та використанням інтерактивних методів навчання. Виявлено, що коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу та показники мотивації до використання міждисциплінарної інтеграції спортивних дисциплін у досліджуваних експериментальної групи поліпшилися, що призвело до підвищення рівнів підготовки. У перспективі, дослідження проблеми усвідомленого позитивного ставлення до занять фізичним вихованням та здорового способу життя майбутніх учителів фізичної культури.

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Васьківська, Г. О.
    Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Г. О. Васьківська // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 137-149. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- підготовка майбутнього вчителя -- системність знань -- міждисциплінарні зв’язки -- міждисциплінарна інтеграція
Анотація: Міждисциплінарні зв’язки є важливим інструментом у процесі формування світогляду та вдосконалення фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Ці зв’язки розглядаються як засіб підвищення ефективності засвоєння знань, формування пізнавальних потреб. Вони розвивають системне мислення, активізують пізнавальну діяльність студентів. Автор з погляду дидактики окреслює шляхи реалізації міждисциплінарних зв’язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. У статті приділяється увага технології реалізації міждисциплінарних зв’язків у вищій педагогічній освіті, що дає змогу зробити процес навчання майбутніх учителів результативним.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)