Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=декоративно-прикладне мистецтво<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.
377:7
Р 15


    Радкевич, Валентина.
    Теоретичні і методичні засади професійного навчання у закладах профтехосвіти художнього профілю [Текст] : монографія / В. О. Радкевич ; ред. Н. Г. Ничкало ; Академія педагогічних наук України, Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих. - Київ : УкрІНТЕІ, 2010. - 423 с. - ISBN 978-966-479-024-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна освіта--Художні ремесла

   Мистецтво--Художні вироби


Кл.слова (ненормовані):
декоративно-прикладне мистецтво -- професійно-художнєнавчання -- стандарти промислів і ремесел -- діяльність
Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \ред.\
Академія педагогічних наук України
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: Ш697812/2014/6
   Газета

Шкільний світ [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2014р. № 6
Зміст:
Що на нас впливає. - С.4-5
Кл.слова: МУЛЬТФІЛЬМ, НЕДОЛІКИ, ОДЯГ
Дубенець, Наталія. Скарби нашого серця. Батьківські збори з елементами тренінгу / Н. Дубенець. - С.6-10
Кл.слова: ДУХОВНІСТЬ, В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ В. О., "ВІН ЗНЕНАВИДІВ КРАСУ", ПРО ТВІР, ЗАПОВІДІ МАТЕРІ ТЕРЕЗИ
Стокоз, Людмила. Звички та здоров'я. Тренінг / Л. Стокоз. - С.11-14
Кл.слова: КОРИСНІ Й ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ, ЗДОРОВА ЛЮДИНА
Костинюк, Ольга. Конфлікти з батьками. Година спілкування з елементами тренінгу / О. Костинюк. - С.15-17
Кл.слова: КОНФЛІКТ, ПІДЛІТКИ, ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТУ
Кузьма, Леся. Минуле й сучасне: моя вишита сорочка. Сценарій презентації етнографічного проекту / Л. Кузьма, Г. Дікальчук. - С.18-22
Кл.слова: ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО, ВИШИВАНКА, ГУПАЛО О. А.
Новікова, Аїда. Прийди, прийди, весно красна. Свято зустрічі птахів / А. Новікова. - С.23-30
Кл.слова: ТРАДИЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ, ПЕРЕЛІТНІ ПТАХИ
Чередниченко, Оксана. Мистецтво споглядання світу. Година спілкування / О. Чередниченко. - С.31-33
Кл.слова: АМЕРИКА, ІТАЛІЯ, УКРАЇНА
Рибачук, Тамара. Козацькому роду нема переводу. Літературно- музична композиція / Т. Рибачук. - С.34-39
Кл.слова: ЗАПОРОЗЬКЕ КОЗАЦТВО, ОДЯГ КОЗАКІВ
Важливі дати квітня. - С.40
Кл.слова: МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ДИТЯЧОЇ КНИЖКИ, МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ЗЕМЛІ
Види писанок. - С.1 (вкладка)
Кл.слова: МАЛЬОВАНКА, КВІЛІНКА, ДРЯПАНКА
Папіш, Лариса. Витинанка "Дерево життя". Урок у 5-му класі за програмою "Образотворче мистецтво" (авт. Масол Л. М. та ін.) / Л. Папіш ; 2-7 (вкладка)
Кл.слова: ВИТИНАНКИ, ОРНАМЕНТАЛЬНА СИМВОЛІКА УКРАЇНИ, НАРОДНЕ МИСТЕЦТВО
Івашкович, Віктор. Портрет у живописі. Урок у 6-му класі за програмою "Образотворче мистецтво" (авт. Бєлкіна Е. В. та ін.) / В. Івашкович. - С.8-10 (вкладка)
Кл.слова: ПАРАДНИЙ ПОРТРЕТ, АВТОПОРТРЕТ, СОЦІАЛЬНИЙ ПОРТРЕТ
Доля, Олена. Писанка в Україні. Урок у 7-му класі / О. Доля. - С.11-14 (вкладка)
Кл.слова: ВЕЛИКДЕНЬ, РУШНИК, ВЕЛИКОДНІ ЯЙЦЯ
Народилися у квітні. - С.16 (вкладка)
Кл.слова: РАФАЕЛЬ САНТІ, ЛЕОНАРДО ДА ВІНЧІ, ГРИГОРІЙ М'ЯСОЄДОВ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

3.
   373.2.016:7(075.8)
   К 73


    Котляр, Володимир Пилипович.
    Основи образотворчого мистецтва і методика художнього виховання дітей : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. П. Котляр ; редактор В. М. Вдовиченко. - Київ : Кондор, 2009. - 200 с. - ISBN 966-8251-67-9 : 28.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Естетичне виховання--Методика

   Образотворче мистецтво


Кл.слова (ненормовані):
живопис -- декоративно-прикладне мистецтво -- конструювання -- вихователь -- архітектура -- графіка -- живопис -- декоративно-прикладне мистецтво -- дизайн -- твір мистецтва -- малювання -- декоративне малювання -- ліплення -- конструювання -- аплікація
Анотація: Навчальний посібник містить відомості про <види>, <форми>, <жанри> <образотворчого мистецтва>. Розглядаються <психологічні> та <педагогічні аспекти> <художнього виховання дітей> в умовах початкового оволодіння ними образотворчою діяльністю й естетичним сприйняттям творів образотворчого мистецтва.
Дод.точки доступу:
Вдовиченко, В. М. \редактор.\


Примірників всього: 58
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (31),
Фаховий коледж «Універсум» (19)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (31),
Фаховий коледж «Універсум» (19)

Знайти схожі

4.
   373.2.016:7(075.8)
   К 73


    Котляр, Володимир Пилипович.
    Основи образотворчого мистецтва і методика художнього виховання дітей : навчальний посібник / В. П. Котляр. - Київ : Кондор, 2006. - 200 с. - ISBN 966-8251-67-9 : 19.80 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Образотворче мистецтво--Методика викладання --Дошкільна педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
живопис -- декоративно-прикладне мистецтво -- конструювання
Анотація: Навчальний посібник містить відомості про види, форми, жанри образотворчого мистецтва. Розглядаються психологічні та педагогічні аспекти художнього виховання дітей в умовах початкового оволодіння ними образотворчою діяльністю й естетичним сприйняттям творів образотворчого мистецтва.

Примірників всього: 20
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (14),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (14),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.
7.01
Б 43


    Афанасьєв, В. А.
    Українське радянське мистецтво : 1960 - 1980-х років / В. А. Афанасьєв ; ред. Ю. О. Іванченко. - Київ : Мистецтво, 1984. - 224 с. : іл. - (Нариси з історії українського мистецтва). - 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
скульптура -- живопис -- архітектура -- графіка -- декоративно-прикладне мистецтво
Дод.точки доступу:
Іванченко, Ю. О. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
7.03(519)
Г 55


    Глухарёва, О. Н.
    Искусство Кореи [Текст] : с древнейших времен до конца XIX века / О. Н. Глухарёва ; ред. Е. В. Норина ; Государственный музей искусства народов востока. - Москва : Искусство, 1982. - 255 с. : цв. ил. - 5.30 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
декоративно-прикладне мистецтво -- архітектура -- скульптура -- живопис -- кераміка -- ювелірні вироби -- лаковані вироби
Дод.точки доступу:
Норина, Е. В. \ред.\
Государственный музей искусства народов востока


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 703 с. - 141.42 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. - С .2-5
Кл.слова: мистецька освіта, художня культура, інститут мистецтва Київського університету імені Бориса Грінченка
Афанасьєв, Юрій Львович. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. - С .6-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна мистецька освіта, цілісність мистецької освіти, фахова підготовка
Карась, Г. В. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності / Г. В. Карась. - С .14-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музична діяльність, етнокультурна ідентичність
Кевишас, И. Духовный контекст в современной педагогической действительности / И. Кевишас. - С .25-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контекст, духовний контекст, контекст духовності
Кондрацька, Л. А. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя / Л. А. Кондрацька. - С .33-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: епістемічна стратегія, сотеріологічний дискурс, інтуїція совісті
Лобова, Ольга Володимирівна. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників / О. В. Лобова. - С .42-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вчителя музики, національне виховання, урок музичного мистецтва
Олексюк, Ольга Миколаївна. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті / О. М. Олексюк. - С .53-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: європейська інтеграція, мистецька освіта, компетентнісний підхід
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Т. М. Пляченко. - С .61-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музичного мистецтва, фахова підготовка, компетентнісний підхід
Реброва, О. Є. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти / О. Є. Реброва. - С .70-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тектологія, синергетика, майбутні вчителі музики
Черкасов, В. Ф. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. - С .78-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емпіричні методи, теоретичні методи, наукове пізнання
Шип, С. В. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики / С. В. Шип. - С .87-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна герменевтика, герменевтика мистецтв, семіотика мистецтва
Щолокова, О. П. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. - С .96-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурна освіченість, художньо-педагогічна діяльність, майбутні вчителі музики
Marchwica, Wojciech. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою) / М. W. Marchwica. - С .105-115
Кл.слова: художня майстерність, діяльність Інституту Фридерика Шопена, підготовка артистів
Беренбейн, Інеса Самійлівна. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи / І. С. Беренбейн. - С .116-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанна школа, виконавський піанізм, камерний ансамбль
Бернадська, Д. П. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічне мистецтво, школа танців Паризької опери, Королівська академія танцю в Парижі
Білозуб, Л. М. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність / Л. М. Білозуб. - С .133-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, вокальне мистецтво, народна пісня
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення / А. В. Варивончик. - С .140-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український одяг, костюм, вишивка
Горох, Т. С Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. - С .105-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хор, хорове мистецтво, духовна музика
Завалко, К. В. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики / К. В. Завалко. - С .160-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна парадигма, учитель музики, інноватика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст. / О. М. Ізваріна. - С .171-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-театральні вистави, вертеп, шкільна драма
Кацалап, Олена Вікторівна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст / О. В. Кацалап. - С .179-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консерваторія, музична освіта, навчально-виховний процес
Крижанівський, Олександр Анатолійович. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження / O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. - С .186-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: династія Сфорци, італійське Відродження, Бона Сфорца
Лисіна, Н. І. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: клавішні інструменти, жанри клавірної музики, видатні вірджиналісти
Ляшенко, Т. В. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.) / Т. В. Ляшенко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, регіон, музично-просвітницька діяльність
Олексюк, Ольга Миколаївна. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. - С .207-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна фахова підготовка, майбутній вчитель музики, педагогічна освіта
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. - С .214-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, музично-освітня практика, музично-педагогічна думка
Рожко, І. В. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти / І. В. Рожко. - С .223-231. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні здібності, розвиток музичної пам'яті, ретенція
Романенкова, Юлия Викторовна. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. - С .231-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художник, мистецька освіта, творча особистість
Свириденко, Наталія Сергіївна. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. - С .237-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні цінності, експертиза, історизм
Cтратан-Артишкова, Т. Б. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. - С .244-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, музична освіта, спів
Uchyla-Zroski, Jadwiga. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon / J. Uchyla-Zroski. - С .256-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гордон Едвін, голос дитини, навчання музиці
Вишинський, Віталій Володимирович. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст. / В. В. Вишинський. - С .268-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Платон, Жак-Далькроз Еміль, Орф Карл
Ерёмина, Е. П. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. - С .278-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сценографія, музичний театр, текст
Коновалова, Ольга Володимирівна. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства / О. В. Коновалова. - С .283-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: орнамент, декоративно-прикладне мистецтво, структурний аналіз
Куришев, Євген Володимирович. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. - С .290-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурс піаністів, репертуар, фортепіанне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів / Л. П. Лабінцева. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна мистецька освіта, музиканти, концерти
Лісецький, Степан Йосипович. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта / С. Й. Лісецький. - С .303-313. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське музичне Відродження, історична народна пісня, думи
Мамченко, Олег Миколайович. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича / О. М. Мамченко. - С .313-323. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, симфонія, художній зміст
Парубець, Г. С. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі / Г. С. Парубець. - С .323-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деканізація, стріт-арт, віджеінг
Филиппова, О. Н. Живопись и графика А. Г. Габричевского / О. Н. Филиппова. - С .330-339. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аматорство, літературознавець, перекладач
Kaniowska, Malgorzata. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .340-348. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна музика, інтерпретація, музична філософія
Василенко, Надія Володимирівна. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям / Н. В. Василенко. - С .349-357. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільна школа, художньо-естетичний напрям в освіті, педагог мистецьких дисциплін
Економова, Ольга Серафимівна. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики / О. С. Економова. - С .358-365. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична культура, музичне мистецтво, музичне виховання
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу / Г. Г. Кондратенко. - С .365-372. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративна культура, соціально-гуманітарна робота, майбутній учитель музики
Кузьменко, Галина Василівна. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва / Г. В. Кузьменко. - С .372-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: образотворче мистецтво, учні, ціннісне ставлення
Лець, О. Г. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва / О. Г. Лець. - С .382-387. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна культура, мистецтво, виховання
Локарєва, Г. В. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця / Г. В. Локарєва. - С .387-399. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, професійна підготовка
Малахова, Маргарита Олександрівна. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики / М. О. Малахова. - С .399-405. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість учителя, індивідуальність, вчитель музики
Ороновська, Л. Д. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. - С .405-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людська сутність, духовні цінності, особистісно-діяльнісний підхід
Проворова, Є. М. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах / Є. М. Проворова. - С .412-422. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, педагогічна праксеологія, педагогічна діяльність
Тоцька, Л. О. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. - С .422-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська культура, вокальне мистецтво, підготовка фахівців
Пуцик, О. А. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена / О. А. Пуцик. - С .431-439. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтегративність, художня діяльність, творча діяльність
Андрощук, Л. М. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва / Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, хореографічне мистецтво, майбутні вчителі-хореографи
Білоус, Ольга Олегівна. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О. О. Білоус. - С .446-450. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, професійна діяльність, майбутній учитель музики
Зайцева, Вероніка Іванівна. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн" / В. І. Зайцева. - С .451-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний матеріал, комп'ютерні дизайн-технології, творча майстерність
Зінська, Тетяна Володимирівна. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті / Т. В. Зінська. - С .456-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музичне навчання, комп'ютерні технології
Кротова, Тетяна Федорівна. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності / Т. Ф. Кротова. - С .461-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, проектна культура, творча діяльність
Лазаревська, О. М. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики / О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанне виконавство, трактування музичного твору, професіоналізм музиканта
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. - С .476-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: співаки-початківці, естрадно-джазове мистецтво, академічне музичне мистецтво
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст. / О. Д. Ляшенко. - С .483-491. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, мистецький розвиток, духовно-емоційна діяльність
Макарова, Емма Вікторівна. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти / Е. В. Макарова. - С .492-497. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокал, емоційно-образні ситуації, художньо-інтегративні технології
Музика, О. Я. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .497-504. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колір, аконстантне бачення, вчителі образотворчого мистецтва
Павленко, О. М. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .504-512. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: секвенсер, MIDI, музичні комп'ютерні технології
Поліщук, Алла Анатоліївна. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті / А. А. Поліщук. - С .512-516. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: піктограма, знакові системи, знаки візуальної комунікації
Полубоярина, І. І. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. - С .517-525. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна інноватика, інноваційні методи навчання, компетентність
Раструба, Т. В. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу / Т. В. Раструба. - С .525-531. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, урок музики, особистісно-орієнтований підхід
Ревенчук, В. В. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації / В. В. Ревенчук. - С .532-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія викладача та студента, художньо-педагогічне спілкування, зміст навчальної взаємодії
Сирота, З. М. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання / З. М. Сирота, В. М. Сирота. - С .538-543. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здібність, творча здібність, творчий розвиток
Соболь, Наталія Віталіївна. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві / Н. В. Соболь. - С .544-551. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діалогічність мистецтва, толерантність, художньо-творча толерантність
Хе, Івень. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано) / Івень Хе. - С .551-557. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтонація, звукотворча воля, фонетика мови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С .558-563. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творче мислення, прийоми навчання музики, методи навчання
Бодрова, Т. О. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .564-572. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісний прийом, оптимізація, самодетермінація
Болгарський, Анатолій Георгійович. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / А. Г. Болгарський. - С .572-580. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, музично-виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку / Л. А. Бондаренко. - С .580-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, інструментально-виконавська діяльність, майбутній учитель музики
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення / С. В. Гмиріна. - С .586-592. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: резонатори, робочий діапазон, артикуляційний апарат
Кабриль, К. В. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні / К. В. Кабриль. - С .592-598. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-комп'ютерні технології, хорове аранжування, майбутній учитель музики
Кіндратюк, Б. Д. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Б. Д. Кіндратюк. - С .598-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, педагоги-музиканти, музична культура
Коваленко, Владислав Вікторович. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки / В. В. Коваленко. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музичного мистецтва, інструментально-виконавська підготовка, інструментально-виконавська діяльність
Ковальський, Р. І. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів / Р. І. Ковальський. - С .614-621. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-інструментальний колектив, оркестр, професійна діяльність
Комісаров, О. В. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів / О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. - С .622-631. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, пізнавально-естетичний інтерес, чуттєво-логічне мислення
Медвідь, Т. А. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія" / Т. А. Медвідь. - С .631-641. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науково-дослідна робота, Болонський процес, хореологія
Мережко, Юлія Валеріївна. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики / Ю. В. Мережко. - С .641-650. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, художні смаки старшокласників, інтегративний підхід
Пастушенко, Л. А. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Л. А. Пастушенко. - С .650-660. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музики, педагогічні умови, професійна компетентність
Сверлюк, Я. В. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .660-669. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, виконавство, диригент
Світайло, Світлана Валеріївна. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва / С. В. Світайло. - С .670-675. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хормейстерська підготовка, професійна компетентність, викладач музики
Теряева, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми / Л. А. Теряева. - С .675-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, мистецька освіта, хорове диригування
Ткач, Марія Михайлівна. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .683-690. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герменевтичні ресурси, кластери компетентностей, музично-педагогічна освіта
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки / В. І. Ходоровський. - С .691-697. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська майстерність, музичне виконавство, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
7.03’01
Л 93


    Любимов, Лев Дмитриевич.
    Искусство Древней Руси : книга для чтения / Л. Д. Любимов. - 2-е изд. - Москва : Просвещение, 1981. - 336 с. : ил. - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Образотворче мистецтво--Стародавня Русь--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
декоративно-прикладне мистецтво -- давньоруське мистецтво -- іконопис -- храми -- художня культура
Анотація: Данная книга посвящена искусству Древней Руси.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

9.
37.016(07)
О-23


   
    Образотворче мистецтво 1-7 класи : теорія навчання, календарно-тематичне планування, основні поняття образотворчого мистецтва : навчально-методичний посібник для вчителів / Г. А. Полякова [та ін.]. - Харків : Скорпіон, 2001. - 160 с. - ISBN 966-7504-32-8 : 4.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Образотворче мистецтво--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
теорія викладання -- сучасні наукові підходи -- безперервність навчання -- календарно-тематичне планування -- історія розвитку мистецтва -- види образотворчого мистецтва -- графіка -- живопис -- скульптура -- декоративно-прикладне мистецтво -- дизайн -- архітектура -- жанри образотворчого мистецтва -- основи образотворчої грамоти
Дод.точки доступу:
Полякова, Г. А.
Божко , Л. І.
Лейбіна, О. О.
Климова, К. Я.


Примірників всього: 18
Фаховий коледж «Універсум» (18)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (18)

Знайти схожі

10.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016. - 27 с.
    Зміст:
Бардік, М. А. Створення живописної декорації нижніх приділів Успенського собору Києво-Печерської лаври у першій третині XIX століття / М. А. Бардік. - С .3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Києво-Печерська лавра, Успенський собор, монументальний живопис
Ван, Яцзюнь. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: категоріально-понятійний аналіз проблеми / Яцзюнь Ван. - С .10-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерпретаційна компетентність, музикант-виконавець, вчитель музичного мистецтва
Вєтринська, А. В. Українська хореографічна освіта XXI століття: сучасний стан та шляхи вдосконалення / А. В. Вєтринська. - С .17-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітня модель, модернізація, хореографічні спеціальності
Davidovitch, Nitza. Jerusalem - the heart of the jewish people 1mpoetry and song - throughthe ages / N. Davidovitch. - С .23-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Єрусалим, єврейський народ, художні твори
Демидович, A. B. Формирование ренессансного стиля в архитектуре Беларуси в освещении российской и белорусской историографии XIX - начала XX веков / A. B. Демидович. - С .36-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білоруська історіографія, російська історіографія, ренесансний стиль
Ізваріна, Олена Миколаївна. Музично-просвітницька діяльність П. Сокальського у другій половині XIX століття (за архівними матеріалами) / О. М. Ізваріна. - С .49-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сокальський Петро, про нього, українська музична культура, лекції з історії музики
Kaniowska, Malgorzata. Sztuka dyrygowania w aspekcie historycznym / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .56-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, диригування, інтерпретація
Карась, Г. В. Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен / Г. В. Карась. - С .70-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кошиць Олександр, про нього, хорова культура, диригентсько-хорова школа
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в Україні другої половини XX століття / Т. О. Ланіна. - С .85-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-вокальний ансамбль, біг-біт, ансамблеве виконання
Лисіна, Н. І. Витоки французької клавірної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .92-99
Кл.слова: орган, клавесин, французька клавірна школа
Медвідь, Т. А. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутнього хореографа у вищій школі / Т. А. Медвідь. - С .100-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній хореограф, компетенція, компетентність
Остапенко, Н. І. Становлення вищої музично-педагогічної освіти в Україні (історичний аспект) / Н. І. Остапенко. - С .109-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна освіта, музично-педагогічні факультети, вчителі музики і співів
Петрикова, Оксана Петрівна. Педагогічний репертуар у процесі формування національної самосвідомості майбутнього викладача вокалу / О. П. Петрикова. - С .115-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна самосвідомість, майбутній викладач вокалу, педагогічний репертуар
Пилипенко, І. Я. З історії майстерні монументального живопису наома 1920-1930-х років / І. Я. Пилипенко. - С .121-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: монументальний живопис, реформи, методи викладання
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності / Л. Й. Проців. - С .127-136. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, софійність, музично-педагогічна думка
Румянцева, С. В. Професійна діяльність А. Ц. Мархлевського у культурно-мистецькому просторі України 80-х років XX ст. / С. В. Румянцева. - С .137-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мархлевський Анатолій, про нього, хорове мистецтво, методичні розробки
Садовенко, Світлана Миколаївна. Етнонаціональне виховання як чинник формування основоположних культурних цінностей / С. М. Садовенко. - С .142-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етнонаціональне виховання, родинне виховання, особистість
Uchyta-Zroski, Jadwiga. Stimulation and acceleration of children's vocal possibilities in primary classes in school teaching process (organization, course and results of the natural pedagogical experiment) / J. Uchyta-Zroski. - С .155-166. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитячий голос, музична освіта, спів
Урсу, Наталья Олексіївна. Передумови виникнення сучасного мистецтвознавчого осередку Кам'янця-Подільського (XIX - початку XX ст.) / Н. О. Урсу. - С .166-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кам'янеччина, мистецтвознавство, художня діяльність
Черкасов, В. Ф. Сучасні підходи до вибору теми наукового дослідження / В. Ф. Черкасов. - С .175-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-освітня галузь, музична освіта, майбутній учитель музики
Андрейко, О. І. Акмеформування виконавської культури музиканта / О. І. Андрейко. - С .184-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмемоделювання виконавської культури, музикант, особистість виконавця
Афанасьєв, Юрій Львович. Культурологічний вектор методології професійної мистецької освіти / Ю. Л. Афанасьєв. - С .195-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, професійна культура, професійна освіта
Комаровська, Оксана Анатоліївна. Педагогіка мистецтва в контексті цивілізаційних змін: до проблеми підготовки вчителя / О. А. Комаровська. - С .206-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, культуротвірна компетентність, мистецькі дисципліни
Лобова, Ольга Владимировна. Музично-педагогічна підготовка вчителя - початкових класів: проблеми та перспективи / О. В. Лобова. - С .214-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна підготовка, музична культура, вчитель початкових класів
Локарєва, Г. В. Функціональні можливості художньо-естетичної інформації твору мистецтва / Г. В. Локарєва. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, сприйняття
Музика, О. Я. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .234-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-творча діяльність, мотивація, саморозвиток
Олексюк, Ольга Миколаївна. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти / О. М. Олексюк, Н. М. Попович. - С .242-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовний потенціал, музичне мистецтво, неперервна мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Мистецька освіта: функціонально-особистісна модель у вимірах сучасності / Г. М. Падалка. - С .248-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, функції, особистість
Полубоярина, І. І. Технологія підготовки студентів-музикантів до роботи з музично обдарованими дітьми та молоддю / І. І. Полубоярина. - С .258-269. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологія, професійна підготовка, студенти-музиканти
Рахманова, О. К. Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / О. К. Рахманова. - С .269-279. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня свідомість, синестезія, інтермодальні асоціації
Реброва, О. Є. Проектна діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін в організаційно-методичних системах фахової підготовки / О. Є. Реброва, Н. Є. Татарінцева. - С .280-289. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна діяльність, майбутні учителі мистецьких дисциплін , фахова підготовка
Сверлюк, Я. В. Психологічний феномен взаємодії диригента та оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .289-299. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, диригент, виконавство
Стратан-Артишкова, Т. Б. Особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Т. Б. Стратан-Артишкова. - С .299-309. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчо-виконавська підготовка, креативність, композиторсько-виконавська діяльність
Ткач, Марія Михайлівна. Міжкультурний діалог у змісті вищої мистецької освіти / М. М. Ткач. - С .310-319. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурний діалог, вища мистецька освіта, постнекласична дидактика
Чжан, Цзінцзін. Організація та зміст процесу формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики / Цзінцзін Чжан. - С .320-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька рефлексія, майбутній вчитель музики, формування мистецької рефлексії
Шип, С. В. Категория духовной музыки в педагогическом контексте / С. В. Шип. - С .329-338. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовна музика, релігійна музика, культова церковна музика
Щолокова, О. П. Мистецьке проектування як педагогічна проблема / О. П. Щолокова. - С .339-346. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецьке проектування, проективно-цільовий підхід, вчитель мистецьких дисциплін
Белічко, Н. Ю. Мистецькі процеси в Києві кінця XIX століття / Н. Ю. Белічко. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, виставкова діяльність, музей
Блажевич, В. О. Музично-виконавські традиції західноєвропейської гітарної школи / В. О. Блажевич. - С .353-360. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гітара, музично-виконавські традиції, гітарна школа
Вишинський, Віталій Володимирович. Драматургія як поняття та об'єкт музикознавства / В. В. Вишинський. - С .361-367. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поняття "драматургія", поняття "музична драматургія", музичне мистецтво
Жихарєва, Є. М. Масове музичне мистецтво як феномен індустрії в умовах глобалізації культури XXI століття / Є. М. Жихарєва. - С .368-375. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: масова культура, масове мистецтво, масова музика
Зайцева, Вероніка Іванівна. Традиції і пошуки в галузі українського книжкового мистецтва / В. І. Зайцева. - С .376-384. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідження, культура, книга
Зінська, Тетяна Володимирівна. Музичні конкурси та фестивалі в контексті соціокультурного проектування в Україні кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Зінська. - С .384-395. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-виконавське мистецтво, музичний конкурс, мистецький освітній проект
Ivanovska, N. V. Legitimacy and importance of the biennial phenomenon / N. V. Ivanovska. - С .396-404. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, сучасне мистецтво, бієнале
Каблова, Т. Б. Діалог музики та живопису в культурно-мистецькому просторі / Т. Б. Каблова. - С .405-409. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, музика, живопис
Коновалова, Ольга Володимирівна. Архетип жіночого божества у декоративно-прикладному мистецтві України / О. В. Коновалова. - С .410-415. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: декоративно-прикладне мистецтво, Трипілля-Кукутень, Скіфія
Кужелев, Д. О. Українська баянна творчість у контексті взаємодії культури і мистецтва / Д. О. Кужелев. - С .415-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, баянна творчість, постмодернізм
Папета, С. П. Іконосфера митця Степана Рябченка / С. П. Папета. - С .424-429. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рябченко Степан, про нього, іконосфера, візуальний образ
Полянський, Тимур В’ячиславович . Типологія раннього джазу : поняття та підходи / Т. В. Полянський. - С .429-437. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: джаз, архаїчний джаз, класичний джаз
Редя, В. Я. Професія -музикознавець: горизонти очікування / В. Я. Редя. - С .437-443. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музикознавець, практичне музикознавство
Cвириденко, Н. С. Music for a while / Н. С. Cвириденко. - С .444-453. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музика, культура, історія
Стороженко, А. М. Художественные критерии творческой самореализации музыкантов ансамбля / А. М. Стороженко. - С .453-463. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художні критерії, метод спіралі, рольовий показ
Чекан, Ю. І. Комунікативна тріада "композитор -виконавець - слухач" у сучасному соціокультурному просторі та проблеми музичної освіти / Ю. І. Чекан. - С .464-472. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: композитор, виконавець, слухачі
Stern, Max. Tradition, transformation, composition and ethnology: art-music educational methodology and biblical composition / М. Stern ; М. Stern ; М. Stern. - С .472-479. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, національна ідентичність, музика для молоді
Ягодзинська, І. О. Фреймова семантика: аспекти застосування у музично-теоретичній науці / І. О. Ягодзинська. - С .479-487. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фрейм, концепт, фреймова семантика
Бабіченко, Н. О. Особливості вокально-хорового навчання підлітків у позашкільних навчальних закладах / Н. О. Бабіченко. - С .488-495. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навички, вокально-хорове навчання, хоровий спів
Бондаренко, Людмила Анатоліївна. Методи розвитку фортепіанної техніки Ф. Бузоні в нструментально-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С .496-501. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бузоні Феруччо, про нього, фортепіанна техніка, музичне мистецтво
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Методичні аспекти викладання курсу "Технології поліграфії" з використанням засобів ЕНК / Г. В. Брюханова. - С .502-508. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, поліграфічне виробництво, ЕНК
Василевич, М. О. Формування досвіду сценічної витримки виконавців-інструменталістів у системі професійної мистецької освіти / М. О. Василевич. - С .508-519. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, виконавці-інструменталісти, концертний виступ
Гаркуша, Людмила Іванівна. Економова О. С. Виконавська інтерпретація музичних творів у структурі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта / Л. І. Гаркуша, О. С. Економова. - С .520-529. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, музична освіта, методи художнього синтезу
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Проблема сценічного хвилювання естрадного виконавця під час концертного виступу / С. В. Гмиріна. - С .529-535. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концертний виступ, хвилювання, сценічне хвилювання
Грозан, С. В. Формування дослідницьких компетенцій студентів у процесі виконання педагогічних наукових досліджень / С. В. Грозан. - С .535-540. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель, дослідження, компетентність
Денисюк, І. С. Феномен музичної імпровізації у професійній діяльності майбутнього вчителя музики / І. С. Денисюк. - С .541-548. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імпровізація, вчитель музики, інструментально-виконавська діяльність
Дубровіна, І. В. Самоосвітня діяльність учителів музичного мистецтва у системі післядипломної освіти: практичний аспект / І. В. Дубровіна. - С .549-556. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічне дослідження, професіограма, науково-дослідна діяльність
Качмар, О. В. Механізми сприймання музичних творів великої форми на уроках музики / О. В. Качмар. - С .556-562. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: урок, методи, музичний розвиток
Кифенко, Анна Миколаївна. Специфіка слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу / А. М. Кифенко. - С .563-570. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слухова діяльність, співацький слух, вокальний слух
Коваль, А. С. Особливості використання аудіовізуальних методів арт-терапії у позашкільній освіті / А. С. Коваль. - С .571-577. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод, арт-терапія, позашкільна освіта
Ковальський, Р. І. Інтеграція дисциплін у поліфункціональній творчій діяльності майбутнього вчителя музики / Р. І. Ковальський. - С .577-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграційний процес, музичне мистецтво, поліфункціональна діяльність
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в освітньому середовищі університету / Г. Г. Кондратенко. - С .585-595. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, особистість, майбутній вчитель музики
Кочержук, Д. В. Новітні програми обробки голосу вокаліста у студії звукозапису / Д. В. Кочержук. - С .595-601. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадний спів, вокаліст, звукопис
Куришев, Євген Володимирович. Інструментально-виконавська підготовка студентів: перспективи вдосконалення / Є. В. Куришев. - С .601-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська підготовка, фортепіанний клас, музичне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Формування медіа-компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-компетентність, медіа-освіта, вчитель музики
Макарова, Емма Вікторівна. Інноваційні напрями процесу вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. - С .613-618. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-педагогічна освіта, інноваційні технології, сучасні тенденції
Мережко, Ю. В. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності / Ю. В. Мережко. - С .619-625. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча самореалізація, вчитель музики, вокально-виконавська діяльність
Павленко, О. М. Розвиток звуковисотного слуху майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій / О. М. Павленко. - С .625-632. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, професійна підготовка, музично-комп'ютерні технології
Покатильська, Г. В. Формування професійної медіа-грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики / Г. В. Покатильська. - С .633-638. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-освіта, медіа-грамотність, професійна підготовка
Проворова, Є. М. Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики у праксеологічному вимірі / Є. М. Проворова. - С .638-646. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація в освіті, педагогічна праксеологія, методична підготовка
Растригіна, А. М. Асистентська практика магістрів: змістове наповнення фахового модуля / А. М. Растригіна. - С .647-656. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: асистентська практика, професійно-творча діяльність, фаховий модуль
Руденченко, А. А. Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах / А. А. Руденченко. - С .656-667. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, етнодизайн, обдаровані студенти
Світайло, Світлана Валеріївна. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти / С. В. Світайло. - С .667-673. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диригентсько-хорова підготовка, аналіз хорового твору, вчитель музики
Селезньов, М. Я. Новації у викладанні фахових дисциплін мистецького спрямування / М. Я. Селезньов. - С .673-680. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: новації, інформаційно-комунікаційні технології, вчитель музики
Смоляк, О. С. Методика викладання предмета "Народна музична творчість" на факультетах мистецтв педагогічних університетів (на прикладі теми "Колядки і щедрівки") / О. С. Смоляк. - С .681-692. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колядки і щедрівки, ладозвукоряд, ритмічна форма
Соболь, Наталія Віталіївна. Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики / Н. В. Соболь. - С .692-701. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-творча толерантність, майбутній вчитель музики, толерантність особистості
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування / Л. А. Теряєва. - С .701-706. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хорове диригування, компетентність, вчитель музики
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток гармонічного слуху як необхідної складової фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С .707-713. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонічний слух, музичний слух, майбутні вчителі музики
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Використання сучасних комп'ютерних технологій у системі інструментально-виконавської підготовки студентів / В. І. Ходоровський. - С .713-720. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, комп'ютерні технології, майбутні вчителі музики
Чирчик, С. В. Діагностика сформованості компетенцій у студентів у системі дизайн-освіти / С. В. Чирчик. - С .720-726. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн-освіта, діагностика креативності, компетенції
Чугунова, Маргарита Миколаївна. Робота над хоровою партитурою у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / М. М. Чугунова. - С .727-734. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диригентсько-хорова підготовка, хорова партитура, аналіз хорової партитури
Щербініна, О. М. Інноваційні аспекти фортепіанної підготовки студентів мистецьких факультетів / О. М. Щербініна. - С .734-741. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, фортепіанна підготовка, електронні засоби навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- живопис -- хорове мистецтво -- вокал -- особистість
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)