Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ретроспектива<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.
75.071.1Лубенко
Ш 67


   
    Школа Володимира Лубенка. 15 років творчої співпраці = Школа Владимира Лубенко. 15 лет творческого сотрудничества / Міжнар. культ.-просвіт. прогр. "Київ-Санкт-Петербург. Школа Володимира Лубенка" ; упоряд. В. І. Оксьон. - Київ ; Санкт-Петербург : [б. в.], 2010. - 299 с., [6] с. - Бібліогр. : с. 297. - ISBN 966-95806-1-7 (в опр.) : 120.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Живопис--Художники--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
факти -- події -- явища -- історія
Анотація: У книзі через факти, події, явища розкривається п'ятнадцятирічний науковий, художній, практичний досвід роботи "Школи Володимира Лубенка" в Україні в рамках Міжнародної культурно-просвітницької програми "Київ-Санкт-Петербург. Школа Володимира Лубенка".Ретроспектива (1995-2010рр.) образотворчих робіт вихованців, фото, науково-методичні матеріали подані так, щоб якнайкраще дати можливість глядачеві і читачеві відкрити для себе авторську систему "естетично-морально-інтелектуального розвитку особистості через теорію і практику мистецтв і наук."
Дод.точки доступу:
Оксьон, Валентина Іванівна \упорядник.\
Міжнародна культурно-просвітницька програма "Київ-Санкт-Петербург. Школа Володимира Лубенка"


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: С707612/2009/1
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2009р. № 1
Зміст:
Мовчан, Раїса. "Європа і ми": колізії та особливості українського окциденталізму 1920-х років / Р. Мовчан. - С.3-16
Лисенко, Наталя. Емігрантські ювілеї О. Олеся / Н. Лисенко. - С.16-24
Сулима, Микола. Михайль Семенко й Олександр Олесь / М. Сулима. - С.24-28
Денисова, Тамара. Всесвітні трагедії від Джонатана Сафрана Фоера / Т. Денисова. - С.28-38
Ткачук, Юлія. Контекст для культурної катастрофи: роман "Надзвичайно голосно та неймовірно близько" Дж. С. Фоера як пошук історії-зцілення / Ю. Ткачук. - С.38-44
Циховська, Елліна. Синестезійна поезія Леопольда Стаффа / Е. Циховська. - С.44-50
Юдкін-Ріпун, Ігор. Харківські вірші Леопольда Стаффа, або Катастрофа як перетворення / І. Юдкін-Ріпун. - С.50-61
Ісіченко, Ігор. Історична ретроспектива в багатовимірності барокового полемічного дискурсу (зі спостережень над діалогом о. Лева Кревзи, ЧСВВ та о. Захарії Копистенського) / І. Ісіченко. - С.61-67
Поліщук, Володимир. Яків Щоголів у лектурі Павла Филиповича / В. Поліщук. - С.67-71
Пщоловська, Люцилла. Слов’янська порівняльна метрика (еволюція цілей і методів дослідження) / Л. Пщоловська. - С.71-79
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2009р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
111.852
Э 87


    Эстетика и жизнь [Текст] / Академия наук СССР, Институт философии.
   Вып. 5 : Актуальные проблемы эстетики в свете решений XXV съезда КПСС. Духовный кризис буржуазного общества : Ретроспектива / сост. О. А. Макаров. - Москва : Искусство, 1977. - 335 с. - Библиогр. в конце ст. - 1.60 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Естетика--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
мистецтво -- капіталізм -- гуманізм
Дод.точки доступу:
Макаров, О. А. \сост.\
Академия наук СССР
Институт философии


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 703 с. - 141.42 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. - С .2-5
Кл.слова: мистецька освіта, художня культура, інститут мистецтва Київського університету імені Бориса Грінченка
Афанасьєв, Юрій Львович. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. - С .6-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна мистецька освіта, цілісність мистецької освіти, фахова підготовка
Карась, Г. В. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності / Г. В. Карась. - С .14-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музична діяльність, етнокультурна ідентичність
Кевишас, И. Духовный контекст в современной педагогической действительности / И. Кевишас. - С .25-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контекст, духовний контекст, контекст духовності
Кондрацька, Л. А. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя / Л. А. Кондрацька. - С .33-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: епістемічна стратегія, сотеріологічний дискурс, інтуїція совісті
Лобова, Ольга Володимирівна. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників / О. В. Лобова. - С .42-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вчителя музики, національне виховання, урок музичного мистецтва
Олексюк, Ольга Миколаївна. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті / О. М. Олексюк. - С .53-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: європейська інтеграція, мистецька освіта, компетентнісний підхід
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Т. М. Пляченко. - С .61-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музичного мистецтва, фахова підготовка, компетентнісний підхід
Реброва, О. Є. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти / О. Є. Реброва. - С .70-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тектологія, синергетика, майбутні вчителі музики
Черкасов, В. Ф. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. - С .78-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емпіричні методи, теоретичні методи, наукове пізнання
Шип, С. В. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики / С. В. Шип. - С .87-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна герменевтика, герменевтика мистецтв, семіотика мистецтва
Щолокова, О. П. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. - С .96-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурна освіченість, художньо-педагогічна діяльність, майбутні вчителі музики
Marchwica, Wojciech. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою) / М. W. Marchwica. - С .105-115
Кл.слова: художня майстерність, діяльність Інституту Фридерика Шопена, підготовка артистів
Беренбейн, Інеса Самійлівна. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи / І. С. Беренбейн. - С .116-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанна школа, виконавський піанізм, камерний ансамбль
Бернадська, Д. П. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічне мистецтво, школа танців Паризької опери, Королівська академія танцю в Парижі
Білозуб, Л. М. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність / Л. М. Білозуб. - С .133-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, вокальне мистецтво, народна пісня
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення / А. В. Варивончик. - С .140-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український одяг, костюм, вишивка
Горох, Т. С Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. - С .105-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хор, хорове мистецтво, духовна музика
Завалко, К. В. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики / К. В. Завалко. - С .160-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна парадигма, учитель музики, інноватика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст. / О. М. Ізваріна. - С .171-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-театральні вистави, вертеп, шкільна драма
Кацалап, Олена Вікторівна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст / О. В. Кацалап. - С .179-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консерваторія, музична освіта, навчально-виховний процес
Крижанівський, Олександр Анатолійович. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження / O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. - С .186-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: династія Сфорци, італійське Відродження, Бона Сфорца
Лисіна, Н. І. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: клавішні інструменти, жанри клавірної музики, видатні вірджиналісти
Ляшенко, Т. В. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.) / Т. В. Ляшенко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, регіон, музично-просвітницька діяльність
Олексюк, Ольга Миколаївна. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. - С .207-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна фахова підготовка, майбутній вчитель музики, педагогічна освіта
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. - С .214-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, музично-освітня практика, музично-педагогічна думка
Рожко, І. В. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти / І. В. Рожко. - С .223-231. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні здібності, розвиток музичної пам'яті, ретенція
Романенкова, Юлия Викторовна. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. - С .231-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художник, мистецька освіта, творча особистість
Свириденко, Наталія Сергіївна. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. - С .237-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні цінності, експертиза, історизм
Cтратан-Артишкова, Т. Б. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. - С .244-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, музична освіта, спів
Uchyla-Zroski, Jadwiga. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon / J. Uchyla-Zroski. - С .256-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гордон Едвін, голос дитини, навчання музиці
Вишинський, Віталій Володимирович. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст. / В. В. Вишинський. - С .268-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Платон, Жак-Далькроз Еміль, Орф Карл
Ерёмина, Е. П. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. - С .278-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сценографія, музичний театр, текст
Коновалова, Ольга Володимирівна. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства / О. В. Коновалова. - С .283-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: орнамент, декоративно-прикладне мистецтво, структурний аналіз
Куришев, Євген Володимирович. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. - С .290-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурс піаністів, репертуар, фортепіанне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів / Л. П. Лабінцева. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна мистецька освіта, музиканти, концерти
Лісецький, Степан Йосипович. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта / С. Й. Лісецький. - С .303-313. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське музичне Відродження, історична народна пісня, думи
Мамченко, Олег Миколайович. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича / О. М. Мамченко. - С .313-323. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, симфонія, художній зміст
Парубець, Г. С. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі / Г. С. Парубець. - С .323-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деканізація, стріт-арт, віджеінг
Филиппова, О. Н. Живопись и графика А. Г. Габричевского / О. Н. Филиппова. - С .330-339. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аматорство, літературознавець, перекладач
Kaniowska, Malgorzata. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .340-348. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна музика, інтерпретація, музична філософія
Василенко, Надія Володимирівна. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям / Н. В. Василенко. - С .349-357. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільна школа, художньо-естетичний напрям в освіті, педагог мистецьких дисциплін
Економова, Ольга Серафимівна. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики / О. С. Економова. - С .358-365. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична культура, музичне мистецтво, музичне виховання
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу / Г. Г. Кондратенко. - С .365-372. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративна культура, соціально-гуманітарна робота, майбутній учитель музики
Кузьменко, Галина Василівна. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва / Г. В. Кузьменко. - С .372-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: образотворче мистецтво, учні, ціннісне ставлення
Лець, О. Г. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва / О. Г. Лець. - С .382-387. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна культура, мистецтво, виховання
Локарєва, Г. В. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця / Г. В. Локарєва. - С .387-399. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, професійна підготовка
Малахова, Маргарита Олександрівна. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики / М. О. Малахова. - С .399-405. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість учителя, індивідуальність, вчитель музики
Ороновська, Л. Д. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. - С .405-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людська сутність, духовні цінності, особистісно-діяльнісний підхід
Проворова, Є. М. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах / Є. М. Проворова. - С .412-422. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, педагогічна праксеологія, педагогічна діяльність
Тоцька, Л. О. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. - С .422-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська культура, вокальне мистецтво, підготовка фахівців
Пуцик, О. А. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена / О. А. Пуцик. - С .431-439. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтегративність, художня діяльність, творча діяльність
Андрощук, Л. М. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва / Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, хореографічне мистецтво, майбутні вчителі-хореографи
Білоус, Ольга Олегівна. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О. О. Білоус. - С .446-450. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, професійна діяльність, майбутній учитель музики
Зайцева, Вероніка Іванівна. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн" / В. І. Зайцева. - С .451-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний матеріал, комп'ютерні дизайн-технології, творча майстерність
Зінська, Тетяна Володимирівна. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті / Т. В. Зінська. - С .456-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музичне навчання, комп'ютерні технології
Кротова, Тетяна Федорівна. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності / Т. Ф. Кротова. - С .461-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, проектна культура, творча діяльність
Лазаревська, О. М. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики / О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанне виконавство, трактування музичного твору, професіоналізм музиканта
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. - С .476-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: співаки-початківці, естрадно-джазове мистецтво, академічне музичне мистецтво
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст. / О. Д. Ляшенко. - С .483-491. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, мистецький розвиток, духовно-емоційна діяльність
Макарова, Емма Вікторівна. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти / Е. В. Макарова. - С .492-497. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокал, емоційно-образні ситуації, художньо-інтегративні технології
Музика, О. Я. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .497-504. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колір, аконстантне бачення, вчителі образотворчого мистецтва
Павленко, О. М. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .504-512. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: секвенсер, MIDI, музичні комп'ютерні технології
Поліщук, Алла Анатоліївна. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті / А. А. Поліщук. - С .512-516. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: піктограма, знакові системи, знаки візуальної комунікації
Полубоярина, І. І. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. - С .517-525. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна інноватика, інноваційні методи навчання, компетентність
Раструба, Т. В. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу / Т. В. Раструба. - С .525-531. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, урок музики, особистісно-орієнтований підхід
Ревенчук, В. В. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації / В. В. Ревенчук. - С .532-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія викладача та студента, художньо-педагогічне спілкування, зміст навчальної взаємодії
Сирота, З. М. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання / З. М. Сирота, В. М. Сирота. - С .538-543. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здібність, творча здібність, творчий розвиток
Соболь, Наталія Віталіївна. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві / Н. В. Соболь. - С .544-551. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діалогічність мистецтва, толерантність, художньо-творча толерантність
Хе, Івень. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано) / Івень Хе. - С .551-557. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтонація, звукотворча воля, фонетика мови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С .558-563. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творче мислення, прийоми навчання музики, методи навчання
Бодрова, Т. О. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .564-572. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісний прийом, оптимізація, самодетермінація
Болгарський, Анатолій Георгійович. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / А. Г. Болгарський. - С .572-580. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, музично-виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку / Л. А. Бондаренко. - С .580-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, інструментально-виконавська діяльність, майбутній учитель музики
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення / С. В. Гмиріна. - С .586-592. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: резонатори, робочий діапазон, артикуляційний апарат
Кабриль, К. В. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні / К. В. Кабриль. - С .592-598. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-комп'ютерні технології, хорове аранжування, майбутній учитель музики
Кіндратюк, Б. Д. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Б. Д. Кіндратюк. - С .598-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, педагоги-музиканти, музична культура
Коваленко, Владислав Вікторович. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки / В. В. Коваленко. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музичного мистецтва, інструментально-виконавська підготовка, інструментально-виконавська діяльність
Ковальський, Р. І. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів / Р. І. Ковальський. - С .614-621. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-інструментальний колектив, оркестр, професійна діяльність
Комісаров, О. В. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів / О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. - С .622-631. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, пізнавально-естетичний інтерес, чуттєво-логічне мислення
Медвідь, Т. А. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія" / Т. А. Медвідь. - С .631-641. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науково-дослідна робота, Болонський процес, хореологія
Мережко, Юлія Валеріївна. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики / Ю. В. Мережко. - С .641-650. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, художні смаки старшокласників, інтегративний підхід
Пастушенко, Л. А. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Л. А. Пастушенко. - С .650-660. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музики, педагогічні умови, професійна компетентність
Сверлюк, Я. В. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .660-669. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, виконавство, диригент
Світайло, Світлана Валеріївна. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва / С. В. Світайло. - С .670-675. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хормейстерська підготовка, професійна компетентність, викладач музики
Теряева, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми / Л. А. Теряева. - С .675-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, мистецька освіта, хорове диригування
Ткач, Марія Михайлівна. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .683-690. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герменевтичні ресурси, кластери компетентностей, музично-педагогічна освіта
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки / В. І. Ходоровський. - С .691-697. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська майстерність, музичне виконавство, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: У616793/2015/3
   Журнал

Українська мова [Текст] : науково-теорет. журнал/ Національна академія наук України Інститут української мови. - Київ : Інститут української мови НАН України, 2001 - . - ISSN 1682-3540. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 3 (55)
Зміст:
Німчук, Василь. До проблеми про старокнижні елементи й "діалектизми" в Шевченковій поезії / В. Німчук. - С.3-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоусенко, Петро. Про природу деяких іменників неповної парадигми у творах Т. Г. Шевченка / П. Білоусенко. - С.28-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Ангеліна. Лінгвофеномен фундатора національної літературної мови: естетико-соціальні проекції / А. Пономаренко. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: літературна мова, мовотворчість, соціальна престижність мови
Омельчук, Сергій. Девербативи в сучасній лінгводидактичній терміносистемі: лексико-семантичний, граматичний і стилістичний аспекти / С. Омельчук. - С.45-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: термінний девербатив, семантичні відносини, суфіксальні морфеми
Харченко, Світлана. Ретроспектива сполучних засобів що, що+Pron, який, котрий у складнопідрядному реченні з підрядним присубстантивним: нормативний аспект / С. Харченко. - С.59-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: складнопідрядне речення, сполучний засіб, що+Pron
Ясакова, Наталія. Ступенювання різновидів семантики персональності за рівнем означеності / Н. Ясакова. - С.77-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: персональність, категорія означеності, конкретно-особове речення
Коць, Тетяна. Словотвірні особливості іменника в мові періодики 40-50-х років XX ст. на тлі тенденцій прескриптивної норми / Т. Коць. - С.91-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: словотвір, мовна норма, похідне слово
Сюта, Галина. Функції цитати в поетичному тексті: теоретичні та практичні аспекти. (II) : Див. Сюта Г. Функції цитати в поетичному тексті: теоретичні та практичні аспекти. (І) / Г. Сюта // Українська мова. - 2-14. - №3 / Г. Сюта. - С.100-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поетичний текст, цитата, змістотвірна функція цитати
Пономаренко, Ангеліна. Львів соціолінгвістичний (Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт із соціолінгвістики) : Наукова хроніка / А. Пономаренко. - С.113
Кл.слова: Всеукраїнський конкурс студентських досліджень, II тур, Львів, 2015 р., соціолінгвістика, інформаційна війна
Аркушин, Григорій. Україністика в Люблінському UMCS (Університет Марії Кюрі-Складовської) / Г. Аркушин. - С.119-129
Кл.слова: антропонімія, східностепові говірки Донеччини, річні обряди
Гримашевич, Галина. Системне дослідження діалектної лексики Західного Полісся : [рецензія] / Г. Гримашевич. - С.130-134
Кл.слова: західнополіські говірки, штучні мови, іншомовні запозичення
Вербич, Святослав. Нове видання з української ономастичної лексикографії : [рецензія] / С. Вербич. - С.135-154
Кл.слова: систематизація географічних назв, ономастичні терміни, топоніми
Навальна, Марина. Головний компонент односкладного речення в контексті семантичного синтаксису : [рецензія] / М. Навальна. - С.155-158
Кл.слова: односкладне речення, категорія односкладності, семантичний синтаксис
Венжинович, Наталія. Подвижник фразеологічної науки (до 75-річчя від дня народження професора Валерія Мокієнка) / Н. Венжинович. - С.159-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Мокієнко Валерій, про нього, ювілей, мовознавство
Городенська, Катерина Григорівна. Мовна мозаїка / К. Городенська. - С.58, 76
Кл.слова: українська мова, правопис, вимова
Скопненко, Олександр. Дедлайн чи, може, реченець? / О. Скопненко. - С.167
Кл.слова: українська мова, лексика, тлумачення слова
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (28.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
378.6:37.046.4](477)
Б 48


    Берека, В.
    Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти: ретроспектива та перспективи розвитку / В. Берека // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 42–45. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК

Рубрики: Заклади післядипломної освіти--перспективи розвитку--Україна--Хмельницьк

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- інститути післядипломної педагогічної освіти -- безперервна освіта -- науково-дослідна робота
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

7.
37.018
П 27


   
    Перспективні освітні технології : науково-методичний посібник : науково-методичний посібник. - Київ : Гопак, 2000. - 559 с. - (Сучасна освіта України). - ISBN 966-532-011-4 : 15.00 грн.
    Зміст:
Сазоненко, Г. С. Концептуальні засади перспективних освітніх технологій = Загальні положення / Г. С. Сазоненко. - С .10-20
Сазоненко, Г. С. Принципи та теоретичні основи / Г. С. Сазоненко. - С .20-30
Сазоненко, Г. С. Типологія освітніх технологій / Г. С. Сазоненко. - С .30-34
Бех, І. Д. Суб’єктність як основа освітніх технологій = Інваріанти виховання особистості / І. Д. Бех. - С .36-44
Чернявська, Л. Н. Суб’єктність освітнього процесу / Л. Н. Чернявська. - С .45-56
Огнев’юк, В. О. Технології людинотворення / В. О. Огнев’юк. - С .57-62
Сазоненко, Г. С. Технологія кооперативного навчання = Теоретичні основи кооперативного навчання / Г. С. Сазоненко. - С .63-71
Сазоненко, Г. С. Кроки до становлення / Г. С. Сазоненко. - С .71-75
Сазоненко, Г. С. Психологічні аспекти кооперованого навчання / Г. С. Сазоненко. - С .76-82
Сазоненко, Г. С. Структури (види) кооперованого навчання / Г. С. Сазоненко. - С .83-107
Червоньов, Д. М. Проективна технологія = Методологічні витоки / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .111-116
Червоньов, Д. М. Суть, критеріальні вимоги та класифікація / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .117-120
Червоньов, Д. М. Психолого-педагогічні можливості / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .120-122
Червоньов, Д. М. Особливості застосування в ліцеї / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .122-134
Червоньов, Д. М. Проективна технологія очима ліцеїстів, батьків та експертів / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський. - С .135-139
Паращенко, Л. І. Технологія формування організаторських та управлінських умінь старшокласників у Київському ліцеї бізнесу / Л. І. Паращенко. - С .140-160
Бізнес-план реалізації інвестиційного проекту створення "Інституту медицини майбутнього" . - С .161-188
Перспективи кодифікації інформаційного законодавства України . - С .189-200
Україна - право. Колективний проект з українознавства . - С .201-292
Карпухіна, В. Й. Особистісно зорієнтоване навчання = З історії виникнення особистісно зорієнтованого навчання / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .294-302
Карпухіна, В. Й. Особистісно зорієнтоване навчання як система / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .303-307
Карпухіна, В. Й. Архітектоніка особистісно зорієнтованого уроку / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .308-326
Карпухіна, В. Й. Разом відкриваємо унікальність кожного / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .327-334
Інформаційні освітні технології = Інформаційне суспільство й освіта: характерологічні ознаки та історична ретроспектива. - С .335-339
Завадський, І. О. Сутнісний аналіз / І. О. Завадський. - С .340-356
Завадський, І. О. Побудова графіків квадратичної функції за допомогою програми GRAPHWIN / І. О. Завадський. - С .357-361
Завадський, І. О. Використання CD-ROM в навчальному процесі / І. О. Завадський. - С .362-364
Завадський, І. О. Секція "Комп’ютерне забезпечення ліцею" / І. О. Завадський. - С .365-366
Єрмаков, І. Г. Мистецтво життєтворчості: на шляху до себе = Педагогіка життєтворчості - стратегічна основа освітніх технологій школи XXI століття / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .367-391
Єрмаков, І. Г. Життєве проектування: концепція і технологія / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .392-395
Єрмаков, І. Г. Життєве проектування як важливий компонент життєтворчості / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .396-407
Єрмаков, І. Г. Імовірна модель життєвого проекту особистості / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .408-413
Єрмаков, І. Г. Думки ліцеїстів про самопізнання, смисл і цінності життя / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .414-466
Родинне виховання = Теоретичні засади освітньої технології родинного виховання. - С .468-470
Історичні аспекти педагогічної технології родинного виховання . - С .470-480
Проблеми впровадженя родинної технології виховання в сучасній українській національній школі . - С .481-488
Родинне виховання у ліцеї . - С .489-502
"Ліцей-родинна" очима ліцеїстів . - С .503-506
"Ліцей-родина" очима кураторів та викладачів . - С .507-508
Каюков, В. І. Національне виховання / В. І. Каюков. - С .509-511
Каюков, В. І. Школа-музей / В. І. Каюков. - С .511-525
Каюков, В. І. Українська етнопедагогіка в школі / В. І. Каюков. - С .525-527
Каюков, В. І. Жити не батьками - померти не людьми / В. І. Каюков. - С .527-530
Каюков, В. І. На засадах козацької педагогіки / В. І. Каюков. - С .530-532
Каюков, В. І. Робота дитячих організацій / В. І. Каюков. - С .532-534
Каюков, В. І. Старобалашівська паланка імені Івана Сірка / В. І. Каюков. - С .534-538
Каюков, В. І. Січова школа наставників / В. І. Каюков. - С .538-540
Каюков, В. І. До джерел народної мудрості / В. І. Каюков. - С .541-542
Сазоненко, Г. С. Становлення лідера / Г. С. Сазоненко. - С .543-556
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітні технології--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
групова діяльність -- реалізація -- обслуговування -- перспективи -- технології
Анотація: У посібнику розглядаються методичні підходи до впровадження перспективних освітніх технологій у процесі експерементально-пошукової роботи
Дод.точки доступу:
Сазоненко, Г. С.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: Ш872624/2016/2
   Журнал

Школа [Текст] : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2006 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 2
Зміст:
Маяковський, Т. Нестандартні уроки. Педагогічні рецепти : Меню смачних уроків / Т. Маяковський. - С.2-3
Маяковський, Т. Учому різниця? Смачний урок. Несмачний урок / Т. Маяковський. - С.4-5
Маяковський, Т. Ознаки смачного уроку. Ознаки несмачного уроку / Т. Маяковський. - С.6-7
Зіммерман, А. Як вивчити дроби за допомогою конструктора : Рецепт N1. Математика / А. Зіммерман. - С.8-25
4 кроки до цікавого уроку : Рецепт N2. Інформатика. - С.26-28
Тріпп, К. Морський бій на таблиці Менделєєва : Рецепт N3. Хімія / К. Тріпп. - С.30-35
Маяковський, Т. Смачна астрономія : Рецепт N4. Астрономія / Т. Маяковський. - С.36-41
Карти через асоціативні зв’язки : Рецепт N5. Географія. - С.42-51
Клименко, Н. Правила правопису в коміксах : Рецепт N6. Українська мова / Н. Клименко, П. Мельник-Крисаченко. - С.52-61
Гудіменко, Ю. Всесвітня історія як п’єса : Рецепт N7. Історія / Ю. Гудіменко. - С.62-71
Bon apetite. Замість висновку : Десерт. - С.72-73
Цуканова, М. Ретроспектива освіти по-фінськи : Закордонні смаколики / М. Цуканова. - С.74-85
Мерзлякова, О. Різдвяна казка фінської освіти та реалії української школи / О. Мерзлякова. - С.86-89
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: В730231/2016/11/12
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2016р. № 11/12
Зміст:
Туниця, Ю. Економічний дискурс освіти для сталого розвитку / Ю. Туниця, Л. Загвойська, О. Адамовський. - С.7-27
Хоружий, Г. Інституційні засади європейської вищої школи / Г. Хоружий. - С.28-42
Котенко, О. Сутність комбінованого навчання у змісті іншомовної методичної підготовки вчителів початкової школи / О. Котенко. - С.43-53
Корсак, О. Аналіз негативної спадщини у вивченні англійської мови / О. Корсак. - С.54-63
Панасюк, К. Гуманітарні дисципліни як чинник формування духовності майбутніх офіцерів-військовиків / К. Панасюк. - С.64-73
Тупицька, О. Історико-педагогічна ретроспектива підготовки фахівців ветеринарної медицини / О. Тупицька. - С.74-82
Бутук, О. Найм власних випускників - негативне явище, якому не місце у провідних вишах. Чи справді так? / О. Бутук. - С.83-113
Освіта крізь життя. До 100-річчя від дня народження Г. Г. Єфіменка. - С.114-118
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Тупицька, Ольга (доцент кафедри біохімії імені академіка М. Ф. Гулого Національного університету біоресурсів і природокористування України; кандидат біологічних наук; м. Київ).
    Історико-педагогічна ретроспектива підготовки фахівців ветеринарної медицини / О. Тупицька // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 11/12. - С. 74-82. - Бібліогр.: с. 82 (13 назв) . - ISSN 1682-2366

Рубрики: Ветеринарна медицина

   Ветеринарная медицина


Кл.слова (ненормовані):
історія -- история -- підготовка фахівців-ветеринарів -- подготовка специалистов-ветеринаров -- фахівець ветеринарної медицини -- специалист ветеринарной медицины -- навчальні заклади -- образовательные учреждения -- навчальні плани -- учебные планы -- програми -- учебные планы
Анотація: Аналізуються особливості підготовки фахівців ветеринарної медицини в Україні та закордоном, підходи до надання студентам теоретичних знань і практичних навичок. Автор простежила зміни, що відбулися в концептуальних дидактичних підходах до навчання у ветеринарній освіті.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)