Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кантилена<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   373.5.016:78(072)
   В 41


   
    Вивчення музики в 5-8 класах : навч.-метод. посібник для вчителів : в 2 ч. Ч. 2 / ред. М. С. Демчишин. - Харків : Скорпіон, 2003. - 125 с. - ISBN 966-7504-50-6 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Музика--5-8 класи--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
динаміка -- антракт -- кантилена
Дод.точки доступу:
Демчишин, М. С. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
   784.9
   Е 30


    Егорычева, Марина Ивановна.
    Упражнения для развития вокальной техники / М. И. Егорычева. - Київ : Музична Україна, 1980. - 112 с. - 2.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вокальний спів--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
техніка дихання -- кантилена -- артикуляція -- дикція -- резонірування -- інтонірування -- развиток слуху -- филірування -- розвиток рухливості голосу

Примірників всього: 22
Бульвар І. Шамо, 18/2 (22)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (22)

Знайти схожі

3.
   78.087.68
   С 72


   
    Співає "Кантилена" : репертуар дитячого хору / упорядник С. К. Крижанівський ; редактор Н. В. Петішина. - Київ : Музична Україна, 1989. - 80 с. - 1.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Хорові твори--Нотні видання

Кл.слова (ненормовані):
хоровий репертуар -- хорові твори
Дод.точки доступу:
Крижанівський, С. К. \упорядник.\
Петішина, Н. В. \редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
78:37.01
М 89


   
    Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня-23 квітня 2021 р. / Одеська національна музична академія, ГО Музикознавці України у світовій культурі, Центр українсько-європейського наукового співробітництва. - Одеса : Гельветика, 2021. - 308 с. - ISBN 978-966-992-518-3 : Б. ц.
    Зміст:
Агеєв, О. Т. Композиторська інтерпретація вірша Сапфо у романсі для сопрано соло та марімби Оксани Тадеуш / О. Т. Агеєв. - С .11
Алтухов, В. М. Володимир Крайнєв – національне культурне надбання України / В. М. Алтухов. - С .13
Базан, О. Ю. Твори для гобоя Віталія Губаренка та Ірини Губаренко в аспекті збагачення репертуару виконавців / О. Ю. Базан. - С .17
Басса, О. М. Особливості втілення поезії М. Вороного у солоспівах Я. Ярославенка / О. М. Басса. - С .20
Беліченко, Н. М. Досвід організації навчального процесу з фахових дисциплін за спеціалізацією "Музикознавство" в карантинних умовах / Н. М. Беліченко. - С .23
Береш, А. І. Українське бароко і поліфонія на прикладі хорового концерту М. Березовського "Не відкинь мене у старості" / А. І. Береш. - С .25
Білий, В. І. Мистецтво «бельканто»: історичний шлях від витоків до сучасного оперного вокального виконавства / В. І. Білий, Н. Є. Архіпова. - С .29
Бондар, Л. М. Мистецтво акомпанементу: принципи виконання ансамблевої музики доби бароко / Л. М. Бондар. - С .31
Васильєва, О. В. Третій фортепіанний концерт О. Костіна: в дзеркалі сучасності / О. В. Васильєва. - С .34
Верещагіна-Білявська, О. Є. Культурологічний підхід у фаховій підготовці музиканта / О. Є. Верещагіна-Білявська. - С .36
Волошин, М. В. Транскрипції органних творів для баяну (на прикладі «Готичної сюїти» Л. Боельмана) / М. В. Волошин. - С .39
Вороновська, О. В. Музична культура як вид інформаційної діяльності / О. В. Вороновська. - С .41
Гаврилюк, С. Є. Принципи роботи над поліфонічними творами у фортепіанному класі ДМШ / С. Є. Гаврилюк. - С .44
Гнатюк, Л. А. Стабілізаційні процеси в музичній освіті України у 1930-х роках / Л. А. Гнатюк. - С .49
Гошко, І. В. Проблематика музичного строю в контексті сучасного теоретичного осмислення / І. В. Гошко. - С .54
Гринишин, М. В. Про особливості учня в сучасному віртуальному мистецькому освітньому процесі / М. В. Гринишин. - С .56
Грібінєнко, Ю. О. Теорія інтертекстуальності у світлі сучасних музикознавчих поглядів / Ю. О. Грібінєнко. - С .60
Данильченко, Ю. А. Новатори флейтового мистецтва (кінець ХХ–ХХІ ст.) / Ю. А. Данильченко. - С .63
Данилюк, Я. В. Міжнародний конкурс виконавців на народних інструментах «арт-домінанта» як чинник розвитку народно-інструментального мистецтва в Україні та світі / Я. В. Данилюк. - С .67
Дубка, О. С. Соната для тромбона другої половини ХVІ – початку xix століть в контексті історичних та національних традицій розвитку жанру / О. С. Дубка. - С .71
Дяченко, Ю. С. Естрадно-джазовий напрям в контексті розвитку cучасного українського баянно-акордеонного репертуару / Ю. С. Дяченко. - С .75
Екман, М. С. Дистанційна підготовка майбутніх концертмейстерів у педагогічних закладах вищої освіти: виклики та реалії сьогодення / М. С. Екман. - С .78
Жадик, І. С. Питання методології аналізу музичних творів у контексті сучасної музики / І. С. Жадик. - С .80
Завгородня, Г. Ф. Модель музичного простору в контексті жанрово-стильового мислення композитора: пам’яті Юлії Гомельської / Г. Ф. Завгородня. - С .84
Іванова, І. Л. Стильові виміри музичного мистецтва ІІ половини ХІХ ст / І. Л. Іванова. - С .88
Кашперська, В. В. Психологічні особливості професійної діяльності диригента студентського хорового колективу / В. В. Кашперська. - С .92
Кириленко, Я. О. Взаємодія тьютора та студента-диригента в умовах дистанційного навчання: комунікативні аспекти / Я. О. Кириленко. - С .96
Книшова, Т. П. Цикл «Чарівний ріг хлопчика» як феномен німецької культури ХІХ століття та його камерно-вокальні проекції / Т. П. Книшова. - С .99
Коваль, С. М. Педагогічні ідеї М. Д. Леонтовича в методиці розвитку музично-творчих здібностей дітей / С. М. Коваль. - С .102
Кондрат’єва, Т. І. Завдання концертмейстера, працюючого зі студентами-вокалістами / Т. І. Кондрат’єва. - С .106
Коновалова, І. Ю. Питання філософії музики в діалогічному просторі сучасної музикології / І. Ю. Коновалова. - С .108
Костенко, Н. Є. Розвиток жанру «Соло з оркестром» у мистецькій освіті та виконавстві на домрі / Н. Є. Костенко. - С .112
Кравець, Н. В. Основоположні принципи підбору педагогічного репертуару в питаннях виховання сучасного естрадного співака / Н. В. Кравець, Ю. М. Роменський. - С .114
Кравченко, Н. Ю. Принципи «Дзен» у флейтовій культурі другої половини ХХ століття / Н. Ю. Кравченко. - С .116
Кузнецова, О. О. Микола Лисенко в поетичному ужинку галичан / О. О. Кузнецова. - С .120
Кулієва, А. Я. Музичний театр А. Рубінштейна у річищі духовно-етичних настанов творчості композитора / А. Я. Кулієва. - С .122
Липецька, М. Л. Особливості підготовки студентів в концертмейстерському класі до виконання камерно-вокальних творів на вірші Г. Гайне / М. Л. Липецька. - С .126
Личковаха, І. М. Художні пошуки В. Верховинця в контексті деяких загальнокультурних тенденцій його часу / І. М. Личковаха. - С .128
Лігус, В. О. Дисципліна «Музична акустика» в системі сучасної фахової підготовки музиканта в закладах вищої освіти / В. О. Лігус. - С .131
Лобода, Л. М. Теоретичні засади формування навичок вокаліста у системі сучасної музичної освіти / Л. М. Лобода. - С .133
Лопатецька, Л. В. Творчий внесок Г. Г. Нейгауза у розвиток української педагогіки та виконавства / Л. В. Лопатецька. - С .137
Малий, Д. М. Творчий практикум у навчальному курсі «Гармонія» для студентів виконавських спеціалізацій: мета, завдання, перспективи / Д. М. Малий. - С .140
Мальцева, О. В. Кантилена як основа співу / О. В. Мальцева. - С .144
Мамикіна, А. І. Виконавське мислення здобувача-піаніста / А. І. Мамикіна. - С .147
Марік, В. Б. Музично-теоретичні погляди та педагогічна діяльність Г. М. Вірановського / В. Б. Марік. - С .150
Мирзоян, Е. К проблематике голоса расширенного диапазона: исторический и методологический аспекты / Е. Мирзоян. - С .153
Мікулінська, О. С. Освоєння основ теорії музики як базова складова в навчанні студентів хореографів. Кінестетичний підхід / О. С. Мікулінська. - С .156
Моїсеєва, Г. Г. Музична освіта і дистанційне навчання / Г. Г. Моїсеєва. - С .159
Москвічова, Ю. О. Художньо-стильові особливості фортепіанної творчості Л. Ревуцького як складової у виконавській підготовці майбутнього вчителя / Ю. О. Москвічова. - С .163
Мужчиль, В. С. Принципи дедуктивного методу творення музики у класі композиції ВНЗ України / В. С. Мужчиль. - С .167
Мялькіна, Н. О. «Калейдоскоп» Юрія Щуровського як складова фортепіанного репертуару учнів початкових мистецьких шкіл / Н. О. Мялькіна. - С .169
Овсяннікова-Трель, О. А. Концепт простоти у визначенні творчих інтенцій «нової простоти» / О. А. Овсяннікова-Трель. - С .173
Остроухова, Н. В. Луїджі джервазі як представник інституту капельмейстерів одеської опери / Н. В. Остроухова. - С .177
Пастухов, О. В. Розширена техніка в композиціях для фаготу соло кінця ХХ – початку ХХІ століття / О. В. Пастухов. - С .180
Пілігромова, А. Л. Новітні технології навчання у мистецькій школі / А. Л. Пілігромова. - С .183
Пінчук, О. Г. Навчальний курс «Методика викладання поліфонії» в системі фахової підготовки студентів-музикознавців і композиторів: сучасні напрямки вищої музичної освіти (освітній ступінь бакалавр) / О. Г. Пінчук. - С .187
Полтавцева, Г. Б. Історичні віхи леґітимації фонематичного письма / Г. Б. Полтавцева. - С .189
Попов, Ю. К. Взаємовплив композиторської і виконавської діяльності в творчій лабораторії С. Рахманінова / Ю. К. Попов. - С .193
Прохніцький, М. М. Розвиток музично-ритмічного чуття, читання з листа та технічних здібностей учнів класу ударних інструментів початкової школи / М. М. Прохніцький. - С .196
Птушкін, В. М. До проблеми виконавської підготовки студентів-піаністів у закладах вищої освіти / В. М. Птушкін. - С .198
Радієвська, О. В. Проблеми концертмейстерської інтерпретації фортепіанних перекладень / О. В. Радієвська. - С .200
Рало, Г. О. Бубон у народів Півночі / Г. О. Рало. - С .202
Рало, О. М. Особливості звукоутворення на маримбі / О. М. Рало. - С .207
Реброва, Г. О. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти / Г. О. Реброва. - С .211
Репецька, В. Г. Виховання музиканта на уроках музичної літератури / В. Г. Репецька. - С .215
Руденко, Н. І. Репертуар як основа майстерності студента. Деякі питання його накопичення / Н. І. Руденко. - С .217
Сагалова, Г. В. Роль тональності у концертно-інтерпретаційній діяльності виконавця / Г. В. Сагалова. - С .220
Сіренко, Є. І. «Українська поема» євгена станковича в сучасному освітньому процесі сольного та ансамблевого музикування / Є. І. Сіренко. - С .223
Скребцова, Н. Г. Психологічна підготовка до публічного виступу / Н. Г. Скребцова. - С .227
Степанова, Л. В. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу / Л. В. Степанова. - С .228
Строгаль, Т. Ю. Коучинговий підхід до викладання музично-теоретичних дисциплін в закладах вищої педагогічної освіти / Т. Ю. Строгаль. - С .232
Сутулова, Н. О. Про специфіку фортепіанного звуковедіння / Н. О. Сутулова. - С .234
Сюта, Б. О. Міждисциплінарні зв’язки у практиці сучасної музичної освіти України / Б. О. Сюта. - С .236
Таваккол, Ехсан. Особливості формоутворення в «Каліграфіях» № № 1, 2, 3 реза валі / Ехсан Таваккол. - С .240
Темченко, І. А. Вплив дикції на звуковедення та вокальну позицію / І. А. Темченко. - С .242
Тимофеєва, К. В. Інтонаційна драматургія музичного твору та її вплив на формування виконавського стилю / К. В. Тимофеєва. - С .246
Удовиченко, М. М. Система музичної освіти в європі та в україні: спільне та відмінності. Порівняльний аналіз практичного досвіду / М. М. Удовиченко. - С .248
Фішер, Т. П. Освіта та виклики часу: функціонування системи музичної освіти Східної Галичини в умовах ІІ світової війни / Т. П. Фішер. - С .250
Хмелевська, І. О. Музикознавча експлікація: мистецько-педагогічний контекст / І. О. Хмелевська. - С .253
Ходан, З. А. Добре забуте «старе» – спроба адаптації методичних ідей Йоганна Йоахіма Кванца для роботи з учнями спеціалізованої музичної школи / З. А. Ходан. - С .256
Цимбалюк, О. В. Проблеми подолання сценічного хвилювання у вокальному виконавському мистецтві / О. В. Цимбалюк. - С .259
Чайка, П. Ю. Скрипкове академічне музичне виконавство другої половини хх –початку ххi століття: технічний аспект / П. Ю. Чайка. - С .261
Черкашина-Губаренко, М. Р. Образ Femme fatale в оперному мистецтві доби модернізму і на сучасній оперній сцені (на прикладі «Вогняного янгола» С. Прокоф’єва і «Лулу» А. Берга) / М. Р. Черкашина-Губаренко. - С .265
Чернявський, І. В. Різноманіття прийомів вібрато і способи їх застосування / І. В. Чернявський. - С .269
Чистякова, Н. В. Музичний ліцей в системі мистецької освіти в Україні: Стратегія та перспективи розвитку / Н. В. Чистякова. - С .273
Шарапа, Т. Л. Творчі та педагогічні аспекти діяльності концертмейстера-піаніста / Т. Л. Шарапа. - С .277
Шатова, І. О. Стильові аспекти виконавського аналізу в курсі ЧХП (читання хорових партитур) / І. О. Шатова. - С .279
Шкоруда, Ю. Ю. Вплив уроків вокалу на фізичний і емоційний розвиток дитини / Ю. Ю. Шкоруда. - С .283
Шнурова, Ю. А. Актуальність впровадження курсу «Музична терапія» в систему підготовки студентів фахової передвищої та вищої мистецької освіти / Ю. А. Шнурова. - С .286
Шпак, Г. С. «Самсон» Г. Ф. Генделя в контексті специфіки відтворення біблійної тематики / Г. С. Шпак. - С .291
Щербаков, Ю. В. Актуальність розвитку навичок читання з листа в підготовці піаніста-концертмейстера / Ю. В. Щербаков. - С .294
Щербакова, О. К. Формування професійних навичок у клавірному терцеті / О. К. Щербакова. - С .297
Юшкевич, С. Ю. Про деякі особливості дистанційного навчання індивідуальних занять у класі спеціального фортепіано / С. Ю. Юшкевич. - С .300
Ян, Цзюнь. Чинники становлення симфонічної музики Китаю / Цзюнь Ян. - С .303
Ященко, І. А. Специфіка функціонування аплікатурно-позиційного мислення баяніста / І. А. Ященко. - С .305
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Автори збірки висвітлюють творчі та педагогічні аспекти музичної освіти.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
Утримувачі документа:
Одеська національна музична академія

Дод.точки доступу:
Одеська національна музична академія
ГО Музикознавці України у світовій культурі
Центр українсько-європейського наукового співробітництва


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)