Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетентнісно орієнтований підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 1(13). - 2010. - 98 с. - 40.00 грн., 28.04 грн.
    Зміст:
Коженьовський, Л. Ф. Батько просвіти, української мови, української безпеки, культури і свободи в Україні - Борис Грінченко / Л. Ф. Коженьовський. - С .4-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНЕ ВІДРОДЖЕННЯ, сек'юритологія, Європейська асоціація безпеки
Олексюк, Ольга Миколаївна. Експрес-діагностика загальнокультурної компетентності учнівської молоді: ціннісно-орієнтаційний аспект / О. М. Олексюк. - С .8-13
Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ, КОМПЕТЕНЦІЯ, КОНЦЕПЦІЯ
Дороніна, Т. О. Суспільно-політичні передумови упровадження принципу гендерної рівності у вітчизняну систему освіти / Т. О. Дороніна. - С .13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГЕНДЕРНИЙ, ОСВІТА, ПАРИТЕТ
Лозова, Ольга Миколаївна. Міф як первинна метамова суспільної свідомості / О. М. Лозова. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МІФ, СВІДОМІСТЬ, МОДЕЛЬ світу
Ольшанський, Дмитро Валентинович. Навчально-дослідна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи / Д. В. Ольшанський. - С .22-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОМАШНЄ читання, ТВОРЧА РОБОТА, МЕТОДИЧНИЙ супровід
Цюман, Тетяна Петрівна. Психолого-педагогічний аналіз формування культури життєвого самовизначення особистості / Т. П. Цюман. - С .27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: САМОВИЗНАЧЕННЯ, ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ, КОНСТРУЮВАННЯ
ГОНЧАРЕНКО, Алла Миколаївна. Педагогічний такт у вихованні мовленнєвої особистості у дошкільному дитинстві / А. М. ГОНЧАРЕНКО
Кл.слова: МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ, ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ
Паламарчук, Лариса Борисівна. Розвиток особистості школяра у процесі набуття соціокультурних знань під час вивчення географії / Л. Б. Паламарчук. - С .38-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГАРМОНІЙНИЙ РОЗВИТОК, соціокультурні знання, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ РОЗВИТОК
Добренко, І. А. Система моніторингу професійно-особистісного становлення студентів / І. А. Добренко. - С .44-46
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНЕ становлення, МОНІТОРИНГ, СИСТЕМНИЙ ПІДХІД
ДЗЮБЕНКО, А. С. Використання сучасних підходів до навчання іноземних мов студентів педагогічних немовних спеціальностей / А. С. ДЗЮБЕНКО. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕТОД , ПІДХІД, КОНЦЕПЦІЯ
Михайлик, Ольга Петрівна. Навчання професійно орієнтованого читання іноземною мовою студентів непрофільних педагогічних спеціальностей / О. П. Михайлик. - С .52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екстесивне читання, інтенсивне читання, професійно орієнтоване читання
ОНУФРІЄНКО, Н. О. Проблема готовності майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін до професійної діяльності / Н. О. ОНУФРІЄНКО. - С .58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВО, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ
Чернігівська, Наталія Станіславівна. Проблема професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики / Н. С. Чернігівська. - С .63-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА, ІНОЗЕМНА МОВА, МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ
Калашнікова, Світлана Андріївна. Компетентнісно орієнтований підхід: базові поняття та положення / С. А. Калашнікова. - С .67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ, КОМПЕТЕНЦІЯ, ПОВЕДІНКОВІ індикатори
Остапченко, Л. І. Особливості цінносно-мотиваційної та емоційної структури особистості юнаків та дівчат шкільного віку / Л. І. ОСТАПЧЕНКО [и др.]. - С .72-75. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Дробінська О. В., Філімонова Н. Б., Павлович С. А., Пелюх Л. І.
Кл.слова: ЕМОЦІЙНІСТЬ, РЕПРЕСИВНІСТЬ, ПРІОРИТЕТИ
Васильєв, Олексій Олександрович. Психічні стани студентів та їх прояви у навчальній діяльності під час екзаменаційної сесії / О. О. ВАСИЛЬЄВ. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: нервово-психічний стан, ЕКЗАМЕНАЦІЙНА сесія, нервово-психічне напруження
КОРМАН, О. А. Батьківське ставлення та його вплив на формування дитячої особистості / О. А. КОРМАН. - С .79-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БАТЬКІВСЬКА поведінка, БАТЬКІВСЬКЕ ставлення, БАТЬКІВСЬКА установка
Сорокіна, Олена Анатоліївна. Психологія мотивації студентської зайнятості / О. А. Сорокіна. - С .84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МОЛОДІЖНА зайнятість, БЕЗРОБІТТЯ, ПРОФЕСІЙНИЙ досвід
СТЕПАНОВА, Т. М. Фізіолого-психологічні основи змісту передшкільної освіти / Т. М. СТЕПАНОВА. - С .89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАВЧАННЯ у школі, МИСЛЕННЯ, ПІЗНАВАЛЬНА СФЕРА
НОВІКОВА, І. М. Навчання дитини з урахуванням її нейропсихологічних особливостей / І. М. НОВІКОВА. - С .95-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжпівкульна взаємодія, АДАПТАЦІЯ, ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірник наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
ґендерна рівність -- педагогічний такт -- компетентнісно орієнтований підхід -- студентська зайнятість
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Павлович, С. А.
Пелюх, Л. І.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
373.3.013.3:087.5](477)
Б 11


    Бібік, Н.
    Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі" / Надія Бібік // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 29–33. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Зміст освіти--інтегровані курси--Я у світі--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- інтегровані курси -- Я у світі, курс -- пізнання світу -- компетентнісно орієнтований підхід -- послідовне мотивування -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про організацію змісту предмета "Я у світі" в початковій школі. Оригінальність змісту й методики предмета полягає у забезпеченні чуттєвої основи одержуваним знанням не тільки з цього предмета, а й інших предметів навчального плану.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)