Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зосередженість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
373.2.016:511-028.31](477)
Т 35


    Терещенко, І.
    Що відлічує годинник? : темат. заняття для ст. дошкільнят / Ірина Терещенко // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 2. - С. 26–28. . - ISSN 1680-449X
УДК

Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--математика--Україна

Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика навчання -- час -- годинник -- пісочний годинник -- аналітичне мислення -- логічне мислення -- бережливе ставлення -- зосередженість -- організованість -- часові еталони -- година -- хвилина -- секунда -- циферблат -- часові інтервали -- визначення -- старші дошкільники -- старший дошкільний вік -- тематичні заняття
Анотація: Конспект заняття.

Є примірники у відділах:
Ф2 (03.03.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Терещенко, Ірина
    Електричні помічники : заняття для дітей старшої групи / Ірина Терещенко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Економічне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
дітям про електроприлади -- виховання ощадливості
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - розширювати знання дітей про роботу електроприладів, їхню роль у житті людини; вчити свідомо заощаджувати електроенергію в повсякденні, дотримуватися правил безпечного користування електроприладами; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, мовлення, зосередженість, організованість; виховувати самостійність, відповідальність.

Є примірники у відділах:
Ф3 (08.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (11.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Нестерук, Наталія
    Веселий ґудзичок : заняття для дітей середньої групи / Наталія Нестерук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
математичне заняття -- засоби навчання -- пальчикова гра -- фізкультхвилинка
Анотація: Подано розробку заняття для дітей середньої групи, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з предметами найближчого побутового оточення - ґудзиками, їх видами, фукціональним призначенням; закріплювати навички кількісної і порядкової лічби, вміння співвідносити число з цифрою; вправляти в орієнтуванні у просторі; вдосконалювати вміння добирати дієслова з протилежним значенням; розвивати мислення, пам'ять, зосередженість, дрібну моторику; виховувати уважність, самостійність та ін.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Гайдамачук, Ольга.
    Детонація як граматологічна версія філософських текстів [Текст] / О. Гайдамачук // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 257-268
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
детонація -- артикуляція -- інтонація -- деконсрукція -- читання
Анотація: Граматологічна версія читання філософських текстів (тлумачимо її як детонацію) екстрополюється на сучасні освітні підходи. Пропонується осмислення різниці між методикою, націлено на лідерську роль лектора (teacher-centered strategy) та методикою, зорієнтованою на особистість студента (learner-centered strategy). Деконструктор ревокує "логоцентричну" інтонацію ( відхиляє субординицію - зосередженість на голосі лектора-експерта як єдиного джерела сенсу) на користь "граматологічної" артикуляції. Фактично деконструкція дає голос замовчання детонаціям.Максимальне розосередження дозволяє визнати студентів різноправними джерелами сенсу, що в західно-європейському освітньому дискурсі називається особистісно-орієнтованим підходом. Стратегія деконструкції розкладнена на три тактичних кроки: 1) традиційне інтонування відкриває філософію; 2) "призупинка" інтонації задля де-тонування проінтонованого (помилка як позитивна цінність); а 3) артикуляція як довершена техніка одночасного зчитування ін- і де-тонацій в їхній взаємнообумовленій повноті має відкривати все поле тонації. Модель "без домінації" сприяє "справедливій грі": інструктор, утримуючись від командної ролі, як рівноправний учасник навчального процесу сам стає учнем нарівні зі студентами, здобуваючи знання щоразу в інший спосіб.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Ганьковська, Вікторія
    Веселі ґудзики : заняття для дітей раннього віку / Вікторія Ганьковська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
ранній вік -- тактильні відчуття -- слухові відчуття -- зорові відчуття -- дидактичний матеріал -- робота з ґудзиками
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - вчити дітей називати основні кольори та їхні відтінки; закріплювати поняття величини ("більший", "менший"); вправляти у співвідношенні предметів за величиною, кольором; вчити помічати і розпізнавати розташування предметів ("угорі", "внизу"), просторові відношення ("на", під"); вчити викладати ґудзики зверху вниз, чергуючи їх за кольором (жовтий, червоний), використовуючи прийом накладання, кріпити їх на полотні-шаблоні за допомогою липучок; розвивати зорову і слухову увагу, дрібні м'язи пальців під час шнурування ґудзиків; виховувати охайність, зосередженість, наполегливість, прагнення доводити розпочату справу до кінця.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Бойко, В.
    Етно-національні первні культури й художньої літератури / В. Бойко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
дискурс -- етнос -- нація -- культура -- національна мова -- художня література
Анотація: У статті проаналізовано теорії, котрі або повністю ігнорують національний чинник у культурі, або надають йому тотального значення; заперечується твердження, що постмодернізм через зосередженість на індивідуальній неповторності не сприймає етнічні чи національні засади у творчій діяльності. Акцентовано, що нації, крім культурного, отримують ще й політичний вимір, проте культура відіграє і в національному бутті провідну роль. Це стосується і мистецтва як одного зі складників культури. Авторка наголошує, що зображально-виражальні засоби мови забезпечують мистецтву слова нерозривний зв’язок із національною матеріально-духовною культурою. Особистісний, національний і гуманістичний (загальнолюдський) дискурси культури, мистецтва пов’язані, корелюють між собою. Зв’язок митця, його творчості з національністю, тобто національною культурою є іманентним, але це не означає, що він обов’язково виявляється у прямому називанні прикмет етнічного буття, відтворенні відповідних процесів тощо, тому треба вміти його тонко відчитати, не зруйнувавши структури твору.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Літвінчук, Т.
    Художня рецепція дихотомії "місто — степ" в історичних романах П. Загребельного, Р. Іванченко та П. Угляренка / Т. Літвінчук // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 1. - С. 31-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
середньовічне місто -- державність -- степ -- християнство -- топографія -- історичний роман
Анотація: Вивчення дихотомії «місто — степ» в історичних романах П. Загребельного, Р. Іванченко та П. Угляренка є актуальним, оскільки дає змогу простежити авторське бачення функціонування міста в умовах становлення й розвитку української середньовічної державності. Місто є культурним простором, в якому акумульовані характер, минуле народу, його світогляд та традиції. Зосередженість українських прозаїків другої половини ХХ століття на цій темі зумовлена необхідністю осмислити художньо-естетичний потенціал міста, його зміни упродовж витворення власних ціннісних пріоритетів. Мета статті — зʼясування специфіки художнього втілення концептуальних ознак середньовічного міста, які в історичних романах прозаїків кристалізуються при встановленні зв’язків зі степом. Методологічною базою дослідження є класифікація О. Астафʼєва категорії «степ» в есеїстиці Є. Маланюка: степ-територія; степ-ворог, покарання; степ-ландшафт. У результаті дослідження зʼясовано, що топографія середньовічного міста в історичних романах П. Загребельного, Р. Іванченко, П. Угляренка окреслюється за допомогою додаткових семантичних величин: міської брами, капища, печери й келії. Зосередженість на осмисленні степу як втіленні покарання стане передумовою осмислення середньовічного міста як своєрідного прихистку і водночас — модифікації його значення: втіленні незахищеності, небезпеки, виклику, останнього притулку. Вивчення принципів реалізації ландшафтних особливостей степу корелює із окресленням могутності, величі середньовічного міста та його значущості для державності Київської Русі. На основі цього виокремлено такі принципи комплексного змалювання образу: використання синестезії звуків на позначення шуму, візуальні, дотикові, запахові образи, звукообраз дзвону. Перспективи подальших студій убачаються в дослідженні парадигми середньовічного соціуму в проекції на міський простір, а також розширенні діапазону художніх текстів до початку ХХІ століття.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)